Lacetti klub fórum
2024. Március 29. - 02:48:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 33 34 [35]   Le
 
Szerző Téma: SOFT - TUNING  (Megtekintve 142269 alkalommal)
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #510 Dátum: 2016. Május 17. - 21:03:45 »

Ülésfűtésből a legolcsóbbak a fűthető ülésvédők, aztán a fűthető üléshuzatok, de van a kárpit alá építhető fűtőbetét. Ilyen pl. a Bárdinál kisker áron 18eFt. 2 üléses, 4 betétes szett. De sok helyen lehet ilyesmit kapni.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #511 Dátum: 2016. Május 18. - 11:36:55 »

Kapitány akart beszereltetni utólag tempomatot, nem tudom, mi lett a vége aztán. Tolatóradar sok embernek van utólag, kínaitól a márkásabbig, szerintem azokkal nincs gond.
Az, hogy az a Waeco modell, ami akkor kapható vokt, nem volt jó a Lacettihez.
Most már van kompatibilis, beszereléssel együtt 125000 forint. Vezettem egy ugyanolyan szettel szerelt Astrát és nem az igazi. Vezettem már rendes tempomatos autót, nem ugyanaz az eredmény. Inkább nem szereltetten be.

Ráadásul nem a kormányra kerül a vezérlő, hanem az indexkar mellé.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #512 Dátum: 2016. Május 18. - 12:45:52 »

Kapitány akart beszereltetni utólag tempomatot, nem tudom, mi lett a vége aztán. Tolatóradar sok embernek van utólag, kínaitól a márkásabbig, szerintem azokkal nincs gond.
Az, hogy az a Waeco modell, ami akkor kapható vokt, nem volt jó a Lacettihez.
Most már van kompatibilis, beszereléssel együtt 125000 forint. Vezettem egy ugyanolyan szettel szerelt Astrát és nem az igazi. Vezettem már rendes tempomatos autót, nem ugyanaz az eredmény. Inkább nem szereltetten be.

Ráadásul nem a kormányra kerül a vezérlő, hanem az indexkar mellé.

egy ügyfelemnek van nincs vele gondja
Naplózva

70/4334431
whiteg
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



« Hozzászólás #513 Dátum: 2016. Június 03. - 16:45:47 »

Lacetti 2.0d chip tuning videó: https://www.youtube.com/watch?v=_KND74cCAK8
Naplózva

Lacetti 1.6 HB 2006
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #514 Dátum: 2017. Január 20. - 20:36:58 »

Nem soft tuning, de barkács-tuning.

Szerelt már be valaki kartergáz lecsapatót? Igazság szerint az RX-8-amba akarok rakni*, de ha már összemókolom, kipróbálnám a Nubirában is.

Próbálta már valaki, van vele tapasztalatotok? A visszamenő ágat visszakötöttétek a szívó oldalra, vagy ment a szabadba (lacsapató után szűrővel)?


----
*merthogy a wankelban aztán fröcsköl az olaj mindenfelé (még úgyis, hogy az enyémen lesz egy jobbféle olajzás átalakítás, konkrétan egy sohn adapter az apex körre, az elsődleges körben meg vszeg némi nyomásnövelés, meg egyebek de ez másik téma), így ott keletkezik bőven kartergáz. Hibát mondjuk ott is főleg akkor okoz, ha túl van töltve a motor olajjal, de baj nem lehet abból, ha lecsapatom ami kijön, és kiengedem a nagyvilágba. Alapjáraton ugyanis nem a motornak kell az a visszatérő ág, hanem a környezetvédelemnek. A motor nem annyira szereti, a környezetet viszont nem az én évi 4-5000 km-en fogja tönkretenni (meg ugyebár nem is szűretlenül puffogom ki).
Naplózva
Oldalak: 1 ... 33 34 [35]   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!