Lacetti klub fórum
2024. November 13. - 12:10:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 113 114 [115]   Le
 
Szerző Téma: Egyéb (elektromos) hibák  (Megtekintve 430370 alkalommal)
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #1710 Dátum: 2019. Július 04. - 07:35:31 »

Sziasztok. Rég nem szóltam hozza itt, de most a segítségeteket lenne szükségem mert tanácstalan vagyok. Szeretett autóm egy ideje e csak időközönként olyan jelenséget produkál hogy indítózasra nem válaszol, de semmit semmit, meg csak nem is keccen. Próbáltam toltozni nagyobb árammal és olyankor Klapka és indít, utánna egész nap, vagy napokig semmi probléma, majd egy idő után újra eljön. Már kicserélték az aksit,  a kontakt elektromos részét, vezermutengely szenzort, meg pucoltam a karosszériára menő test szál papucsot. MÁr nem tudom hogy meg hol keressem a hiba okát. Valakinek esetleg ha volt hasonló tapasztalata kérlek segítsetek. Köszönöm előre is.
Naplózva

diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1711 Dátum: 2019. Július 10. - 11:47:35 »

Tárolt hibakód van esetleg? A veztengely érzékelő gyári került bele? Rémlik valami, hogy abból (is) csak a gyári jó, talán Sebike tudja erre a választ.
Naplózva
sati
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Hozzászólás #1712 Dátum: 2019. Augusztus 08. - 19:05:05 »

Sziasztok!
A hibajelenség a következő: Kb. 400-500 Km-ként a gyújtógyertyák tönkre mennek a 3. hengerben!
A kerámia elég! Gyújtókábeleket cseréltem, a jelenség maradt! Talán trafó?
Ha valakinek van ötlete, kérem írjon! Köszönöm! 1.6 benzin
Naplózva
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #1713 Dátum: 2019. Augusztus 09. - 11:00:11 »

Sziasztok!
A hibajelenség a következő: Kb. 400-500 Km-ként a gyújtógyertyák tönkre mennek a 3. hengerben!
A kerámia elég! Gyújtókábeleket cseréltem, a jelenség maradt! Talán trafó?
Ha valakinek van ötlete, kérem írjon! Köszönöm! 1.6 benzin
Szia!
Nem tudom, hogy kapsz-e a kérdésedre megoldást jelentő választ, de ha ettől függetlenül trafót cserélnél, akkor azt javaslom, hogy csak gyárit tegyél bele, mert pl. nálam az utángyártott kevesebb mint egy év alatt tönkre ment (Mülleréknél vettem). Visszatettem a gyárit - amiről előzőleg azt gondoltam, hogy az nem működik jól -, és azóta is hibátlanul üzemel.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1714 Dátum: 2019. Október 06. - 19:32:36 »

Volna-e valaki, aki megcsinálná egy fickónak a  Lacetti (HB) műszerek mögötti csatlakozó kiiktatását, majd forrasztását, zsugorcsövezését? Mert persze a típus hibája bejött neki is. Ha igen, jelezze nekem, és továbbítom felé. Budapesten. Fizetne is érte, csak lásson, világítson.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1715 Dátum: 2023. Június 10. - 18:47:15 »

Sziasztok!
Úgy látszik haldoklik az órám a műszerfalon. Ha valakinek volna még jól működő órája, és átadná (bontott autókból), örömet okozna. Nyilván a szokásos panel hiba, mert egyre jobban kezdett késni.
Várom, hogy valaki jelentkezzen feleslegessé vált órájával. (Nem tudom, mindegyik típusban egyfajta volt-e, a kombiban, és az 5 ajtósban igen, és ilyen kellene)
Előre is köszi, ha kapok.
Üdv: Gidy
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1716 Dátum: 2023. Június 10. - 20:29:00 »

Sziasztok!
Úgy látszik haldoklik az órám a műszerfalon. Ha valakinek volna még jól működő órája, és átadná (bontott autókból), örömet okozna. Nyilván a szokásos panel hiba, mert egyre jobban kezdett késni.
Várom, hogy valaki jelentkezzen feleslegessé vált órájával. (Nem tudom, mindegyik típusban egyfajta volt-e, a kombiban, és az 5 ajtósban igen, és ilyen kellene)
Előre is köszi, ha kapok.
Üdv: Gidy

van bontott és van új is
Naplózva

70/4334431
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #1717 Dátum: 2023. Október 17. - 09:05:09 »

Sziasztok!
Megosztom, mert hátha ... Mosolyog
Egyszercsak "nem lett" műszerfal-világításom (a visszajelzőlámpák mindegyike műxik...) , majd ezt konstatálva kiderült, hogy egyúttal nincs első- és hátsó ködlámpám sem, első- és hátsó helyzetjelzőm sem, és nincs kesztyűtartó világítás sem...
A fentieken kívül minden elektromos kütyű, berendezés, funkció tökéletesen működik, biztosítékok JÓK, - kivéve a hátsó ködlámpáét, mert az halott volt, viszont azt kicserélve a hátsó ködlámpa megjavult - de valószínűleg - l. lentebb - ennek nem volt lényegi köze a tényleges problémához..

És ami még nagyon "érdekes" volt, hogy a hibás áramkörök (JÓ!!!) biztosítékainak MINDKÉT LÁBÁN TESTET (!!!) lehetett "mérni", illetve az istenért nem sikerült kapcsolásra bírni a motortéri biztosítékdobozban lévő világítás-relét, ÉS az ezen relé által kapcsolt áramkör mindkét lábán szintén TEST volt...
Hosszas fejvakargatás után, és mert magamtól nem jutottam tovább, nyomozás indult a fórumokon, illetve mozgósítva néhány régebbi cartárs - hátha valakinek lenne valami épkézláb ötlete.

Az ötletbörze - sajnos - csak annyiban segített, hogy végigbogarászva mindazon korábban feltárt típushibákat, amelyek látszólag teljesen logikátlan hibákat képesek okozni (hátsó ablakmosó cső repedéséből következő csatlakozó-beázás a baloldali C-oszlopban, a műszeregység mögötti csatlakozó szét/beégése) megállapíthattam, hogy ezek mindegyike kizárható - a probléma nem itt van.
A nyomozás során kivettük a kesztyűtartót is - tudva, hogy nemrég volt pollenszűrő-csere., amihez ugyebár a kesztyűtartót ki kell szedni, és ezen művelet során is lehet elektromos hibát okozni... ..
És ekkor jött a meglepetés: kiszerelt kesztyűtartó esetén a kesztyűtartó világítása magától visszajött!!!
A  kesztyűtartót visszatéve viszont ismét nem égett annak a világítása, és az egyéb hibák sem szűntek meg..
Kesztyűtartó ismét ki - a lámpája ekkor már a kiszerelt állapotban sem égett, DE a biztosítékja viszont ekkora megpusztult.
Biztosítékcsere után - kiszerelt állapotban - a világítása megjavult, ÉS LŐN CSODA, a többi hiba is elhárult!
UGYANIS:
A kesztyűtartó-világítás kapcsolójának egyik vezetékszálán sérült volt a szigetelés, és ez a - minden valószínűség szerint és szerencsére a test-oldali - sérült vezeték a kesztyűtartó beszerelt állapotában hozzáérhetett a kaszni meglehetősen sorjás, éles ott lévő részéhez
Ez a testzárlat - minden egyéb látható hang-, füst-, és fényjelenség nélkül - okozta a fenti hibákat!
A sérült vezeték szigetelése után minden klappolt és jó lett.

Óöröm, óbodottá...!!!  Vigyorog  Végül is "csak" másfél napom ment el rá, viszont a ráfordított időn, meg az idegeskedésen kívül pont két darab 10A-es biztosítékomba meg 10 cm szigetelőszalagba került ... Mosolyog
« Utoljára szerkesztve: 2023. Október 17. - 09:17:50 írta kripic » Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1718 Dátum: 2023. Október 18. - 16:10:54 »

Ügyes voltál. Egy szervizben ezért biztos sok pénzt elkértek volna és nem is biztos, hogy fel tudták volna tárni. Kacsint
Naplózva
Oldalak: 1 ... 113 114 [115]   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!