Vöri
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
|
 |
« Hozzászólás #45 Dátum: 2011. Január 11. - 22:39:22 » |
|
1.Tudja valaki mekkora indító áramú akksi kell a 2.0 dieselhez?
2.Most 90Ah-s van,a 100Ah-h sok bele?
Ezek az akkumulátorok 720 - 830 Amper-os indítóárammal készülnek, 85Ah - 100Ah között. Pl. Berga 91Ah 740A , Varta-Bosch 95Ah 830A , Banner 100Ah 760A. A generátornak egyik sem okoz gondot , ennek a dízel motornak bármelyik megfelelő. Köszönöm Vöri!Lehet cserélnem kell,vagy Jász akku(volt már ilyenem,meg hát magyar termék).Vagy Banner (azt hiszem ezt itt Ausztriában gyártják). Nem rossz a magyar sem. Arra kell vigyázni, hogy friss akkut vásárolj. A multiknál sokszor éves darabokat is látni. Tehát: szaküzletből. Én a Bannert venném, nincs nagy árkülönbség, a cikkszáma azt hiszem P10033. Győrben vagy Sopronban tudok segíteni kedvezményes árban. 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
 |
« Hozzászólás #46 Dátum: 2011. Január 15. - 13:50:05 » |
|
Akkumulátorom 5 hónapos. Töltőfeszültség: 14,7 V.
Pöttyet sok nem? Cellánként 2,4-nek kéne lennie...vagy nem? Mérd le a sajátodat. Majd rájössz.  Néha 15 fölé is fölmegy. Annak idején ezzel is futottam egy kört - én is sokaltam. Megpróbáltam gariban cseréltetni. Azt mondták mindegyik ilyen, nem cserélik. És tényleg. 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
 |
« Hozzászólás #47 Dátum: 2011. Május 15. - 21:23:42 » |
|
Akkumulátorom 5 hónapos. Töltőfeszültség: 14,7 V.
Pöttyet sok nem? Cellánként 2,4-nek kéne lennie...vagy nem? Mérd le a sajátodat. Majd rájössz.  Néha 15 fölé is fölmegy. Annak idején ezzel is futottam egy kört - én is sokaltam. Megpróbáltam gariban cseréltetni. Azt mondták mindegyik ilyen, nem cserélik. És tényleg.  Mértem...fordulatnál is csak 14,5
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
cucogany
|
 |
« Hozzászólás #48 Dátum: 2012. Január 21. - 20:06:13 » |
|
6 éves és 4 hónapos akkumulátorom múlt péntek estéről hétfő délutánra virradóra megadta magát. Leálláskor semmi előjele nem volt, hogy ki fog múlni. Hétfő este feltettem töltőre, kedd reggelig töltöttem. Először a legalacsonyabb fokozaton is 10 amperrel töltött, később visszament 6 amperre, kedden reggel már csak 4 amperrel töltött. Levittem az akkut (a tizedikről), betettem a helyére, de még csak a riasztó visszajelző ledje sem világított tőle. Mülleréknél vettem kedvezményesen 18600 Ft-ért Jász akkut, ez volt nekik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gabka
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
2.0TCDI SW
|
 |
« Hozzászólás #49 Dátum: 2012. Január 21. - 23:08:11 » |
|
6 éves és 4 hónapos akkumulátorom múlt péntek estéről hétfő délutánra virradóra megadta magát. Leálláskor semmi előjele nem volt, hogy ki fog múlni. Hétfő este feltettem töltőre, kedd reggelig töltöttem. Először a legalacsonyabb fokozaton is 10 amperrel töltött, később visszament 6 amperre, kedden reggel már csak 4 amperrel töltött. Levittem az akkut (a tizedikről), betettem a helyére, de még csak a riasztó visszajelző ledje sem világított tőle. Mülleréknél vettem kedvezményesen 18600 Ft-ért Jász akkut, ez volt nekik.
Volt már nekem is Jász akkum,szerintem semmivel sem rosszabb bármelyik magasabb kategóriájú sokkal-sokkal drágábbnál.Talán még jobb is.  Most vettem észre,hogy egy éve volt nekem is gondom vele.Vettem egy töltőt,az elég volt.Nem kellett cserélni,drága mulatság lett volna. 
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. Január 21. - 23:14:21 írta gabka »
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #50 Dátum: 2012. Január 22. - 08:20:38 » |
|
6 éves és 4 hónapos akkumulátorom múlt péntek estéről hétfő délutánra virradóra megadta magát. Leálláskor semmi előjele nem volt, hogy ki fog múlni. Hétfő este feltettem töltőre, kedd reggelig töltöttem. Először a legalacsonyabb fokozaton is 10 amperrel töltött, később visszament 6 amperre, kedden reggel már csak 4 amperrel töltött. Levittem az akkut (a tizedikről), betettem a helyére, de még csak a riasztó visszajelző ledje sem világított tőle. Mülleréknél vettem kedvezményesen 18600 Ft-ért Jász akkut, ez volt nekik.
Ez az ár minden csak nem kedvezményes nálam a GIGAWATT/Bosch olcsóbb márkaneve/17500Ft..
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Stocz
|
 |
« Hozzászólás #51 Dátum: 2012. Január 22. - 08:40:17 » |
|
Savas akkumulátor javító töltésnél a töltő áram a névleges kapacitás 10%-a körül legyen (tehát egy 55 Ah-ás aksinál 5,5 A). Így emlékszem tanulmányaimból. Ha nagy árammal esel neki csak tovább rontod a dolgot. Elméletileg. Gyakorlatilag egy több mint 6 éves darab bőven kidolgozta az idejét.  Szavad nem lehet rá.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cucogany
|
 |
« Hozzászólás #52 Dátum: 2012. Január 24. - 13:49:03 » |
|
Savas akkumulátor javító töltésnél a töltő áram a névleges kapacitás 10%-a körül legyen (tehát egy 55 Ah-ás aksinál 5,5 A). Így emlékszem tanulmányaimból. Ha nagy árammal esel neki csak tovább rontod a dolgot. Elméletileg. Gyakorlatilag egy több mint 6 éves darab bőven kidolgozta az idejét.  Szavad nem lehet rá. Nem tudtam kisebb árammal tölteni, mert a legalacsonyabb fokozaton is bekapta a 10 ampert. Egyébként tényleg nincs egy szavam se, mert egy Chevrolet szervizben dolgozó ismerősöm azt mondta, hogy ezek az akkumulátorok általában 4 évet bírnak. Nekem meg még soha nem volt olyan akkumulátorom, amelyik három évnél többet bírt volna.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
 |
« Hozzászólás #53 Dátum: 2012. Január 24. - 22:51:23 » |
|
Savas akkumulátor javító töltésnél a töltő áram a névleges kapacitás 10%-a körül legyen (tehát egy 55 Ah-ás aksinál 5,5 A). Így emlékszem tanulmányaimból. Ha nagy árammal esel neki csak tovább rontod a dolgot. Elméletileg. Gyakorlatilag egy több mint 6 éves darab bőven kidolgozta az idejét.  Szavad nem lehet rá. Nem tudtam kisebb árammal tölteni, mert a legalacsonyabb fokozaton is bekapta a 10 ampert. Egyébként tényleg nincs egy szavam se, mert egy Chevrolet szervizben dolgozó ismerősöm azt mondta, hogy ezek az akkumulátorok általában 4 évet bírnak. Nekem meg még soha nem volt olyan akkumulátorom, amelyik három évnél többet bírt volna. Szerintem erősen használatfüggő. Nálam sok évet bírnak. Ezelőtti autómat használtam vettem, nem volt friss az akksi, de nálam még 7 évet szolgált. Lacsi 6 éves lesz és nem érzek különbséget új korához képest indításnál, mérve is jó.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #54 Dátum: 2012. Január 25. - 07:33:14 » |
|
Savas akkumulátor javító töltésnél a töltő áram a névleges kapacitás 10%-a körül legyen (tehát egy 55 Ah-ás aksinál 5,5 A). Így emlékszem tanulmányaimból. Ha nagy árammal esel neki csak tovább rontod a dolgot. Elméletileg. Gyakorlatilag egy több mint 6 éves darab bőven kidolgozta az idejét.  Szavad nem lehet rá. Nem tudtam kisebb árammal tölteni, mert a legalacsonyabb fokozaton is bekapta a 10 ampert. Egyébként tényleg nincs egy szavam se, mert egy Chevrolet szervizben dolgozó ismerősöm azt mondta, hogy ezek az akkumulátorok általában 4 évet bírnak. Nekem meg még soha nem volt olyan akkumulátorom, amelyik három évnél többet bírt volna. nem tudom,hogy milyen Chevrolet szervizben dolgozik az ismerősöd de a 4 évvel nagyon alul mondta saját tapasztalat,hogy 6-8 év a nagyátlag de nem 1 10év fölöttivel találkoztam extrém példa 97 es Nexia 2011 májusában cseréltem ki a gyári akkumulátorát
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Döme
|
 |
« Hozzászólás #55 Dátum: 2012. Január 25. - 08:44:57 » |
|
Savas akkumulátor javító töltésnél a töltő áram a névleges kapacitás 10%-a körül legyen (tehát egy 55 Ah-ás aksinál 5,5 A). Így emlékszem tanulmányaimból. Ha nagy árammal esel neki csak tovább rontod a dolgot. Elméletileg. Gyakorlatilag egy több mint 6 éves darab bőven kidolgozta az idejét.  Szavad nem lehet rá. Nem tudtam kisebb árammal tölteni, mert a legalacsonyabb fokozaton is bekapta a 10 ampert. Egyébként tényleg nincs egy szavam se, mert egy Chevrolet szervizben dolgozó ismerősöm azt mondta, hogy ezek az akkumulátorok általában 4 évet bírnak. Nekem meg még soha nem volt olyan akkumulátorom, amelyik három évnél többet bírt volna. márciusban lesz 8 éves a gép, és gyári akksi van benne...télen azért mindig izgulok egy kicsit...  nem tudom,hogy milyen Chevrolet szervizben dolgozik az ismerősöd de a 4 évvel nagyon alul mondta saját tapasztalat,hogy 6-8 év a nagyátlag de nem 1 10év fölöttivel találkoztam extrém példa 97 es Nexia 2011 májusában cseréltem ki a gyári akkumulátorát
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
 |
« Hozzászólás #56 Dátum: 2012. Január 25. - 16:43:24 » |
|
Savas akkumulátor javító töltésnél a töltő áram a névleges kapacitás 10%-a körül legyen (tehát egy 55 Ah-ás aksinál 5,5 A). Így emlékszem tanulmányaimból. Ha nagy árammal esel neki csak tovább rontod a dolgot. Elméletileg. Gyakorlatilag egy több mint 6 éves darab bőven kidolgozta az idejét.  Szavad nem lehet rá. Nem tudtam kisebb árammal tölteni, mert a legalacsonyabb fokozaton is bekapta a 10 ampert. Egyébként tényleg nincs egy szavam se, mert egy Chevrolet szervizben dolgozó ismerősöm azt mondta, hogy ezek az akkumulátorok általában 4 évet bírnak. Nekem meg még soha nem volt olyan akkumulátorom, amelyik három évnél többet bírt volna. nem tudom,hogy milyen Chevrolet szervizben dolgozik az ismerősöd de a 4 évvel nagyon alul mondta saját tapasztalat,hogy 6-8 év a nagyátlag de nem 1 10év fölöttivel találkoztam extrém példa 97 es Nexia 2011 májusában cseréltem ki a gyári akkumulátorát Nekem kettő évente elszáll az akku. Bikázni kell téli reggeleken az autót. A mostani akku decemberben volt egy éves.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
tacumás
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
|
 |
« Hozzászólás #57 Dátum: 2012. Január 25. - 17:47:40 » |
|
Savas akkumulátor javító töltésnél a töltő áram a névleges kapacitás 10%-a körül legyen (tehát egy 55 Ah-ás aksinál 5,5 A). Így emlékszem tanulmányaimból. Ha nagy árammal esel neki csak tovább rontod a dolgot. Elméletileg. Gyakorlatilag egy több mint 6 éves darab bőven kidolgozta az idejét.  Szavad nem lehet rá. Nem tudtam kisebb árammal tölteni, mert a legalacsonyabb fokozaton is bekapta a 10 ampert. Egyébként tényleg nincs egy szavam se, mert egy Chevrolet szervizben dolgozó ismerősöm azt mondta, hogy ezek az akkumulátorok általában 4 évet bírnak. Nekem meg még soha nem volt olyan akkumulátorom, amelyik három évnél többet bírt volna. nem tudom,hogy milyen Chevrolet szervizben dolgozik az ismerősöd de a 4 évvel nagyon alul mondta saját tapasztalat,hogy 6-8 év a nagyátlag de nem 1 10év fölöttivel találkoztam extrém példa 97 es Nexia 2011 májusában cseréltem ki a gyári akkumulátorát Nekem kettő évente elszáll az akku. Bikázni kell téli reggeleken az autót. A mostani akku decemberben volt egy éves. Én decemberben cseréltem ki a 8 éves gyári Delkor aksit. Még nem nulla, csak nem mertem már nekivágni ennek a télnek. Most a műhelyben adja a 12 voltot az asztal alatt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
 |
« Hozzászólás #58 Dátum: 2012. Január 25. - 20:08:30 » |
|
Savas akkumulátor javító töltésnél a töltő áram a névleges kapacitás 10%-a körül legyen (tehát egy 55 Ah-ás aksinál 5,5 A). Így emlékszem tanulmányaimból. Ha nagy árammal esel neki csak tovább rontod a dolgot. Elméletileg. Gyakorlatilag egy több mint 6 éves darab bőven kidolgozta az idejét.  Szavad nem lehet rá. Nem tudtam kisebb árammal tölteni, mert a legalacsonyabb fokozaton is bekapta a 10 ampert. Egyébként tényleg nincs egy szavam se, mert egy Chevrolet szervizben dolgozó ismerősöm azt mondta, hogy ezek az akkumulátorok általában 4 évet bírnak. Nekem meg még soha nem volt olyan akkumulátorom, amelyik három évnél többet bírt volna. nem tudom,hogy milyen Chevrolet szervizben dolgozik az ismerősöd de a 4 évvel nagyon alul mondta saját tapasztalat,hogy 6-8 év a nagyátlag de nem 1 10év fölöttivel találkoztam extrém példa 97 es Nexia 2011 májusában cseréltem ki a gyári akkumulátorát Nekem kettő évente elszáll az akku. Bikázni kell téli reggeleken az autót. A mostani akku decemberben volt egy éves. Na jó....nálatok a hűtlen kezelés, meg párod felmenői erősen rásegítenek erre... 
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
 |
« Hozzászólás #59 Dátum: 2012. Január 25. - 23:58:41 » |
|
Savas akkumulátor javító töltésnél a töltő áram a névleges kapacitás 10%-a körül legyen (tehát egy 55 Ah-ás aksinál 5,5 A). Így emlékszem tanulmányaimból. Ha nagy árammal esel neki csak tovább rontod a dolgot. Elméletileg. Gyakorlatilag egy több mint 6 éves darab bőven kidolgozta az idejét.  Szavad nem lehet rá. Nem tudtam kisebb árammal tölteni, mert a legalacsonyabb fokozaton is bekapta a 10 ampert. Egyébként tényleg nincs egy szavam se, mert egy Chevrolet szervizben dolgozó ismerősöm azt mondta, hogy ezek az akkumulátorok általában 4 évet bírnak. Nekem meg még soha nem volt olyan akkumulátorom, amelyik három évnél többet bírt volna. nem tudom,hogy milyen Chevrolet szervizben dolgozik az ismerősöd de a 4 évvel nagyon alul mondta saját tapasztalat,hogy 6-8 év a nagyátlag de nem 1 10év fölöttivel találkoztam extrém példa 97 es Nexia 2011 májusában cseréltem ki a gyári akkumulátorát Nekem kettő évente elszáll az akku. Bikázni kell téli reggeleken az autót. A mostani akku decemberben volt egy éves. Na jó....nálatok a hűtlen kezelés, meg párod felmenői erősen rásegítenek erre...  Az ominózus eset óta csak Évi és én vezetjük. Inkább az, hogy amikor nem vagyok itthon van, hogy napokig nincs beindítva.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
|