Lacetti klub fórum
2024. Március 28. - 20:02:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: [1] 2 3 ... 35   Le
 
Szerző Téma: SOFT - TUNING  (Megtekintve 142264 alkalommal)
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Dátum: 2007. Szeptember 11. - 19:00:26 »

    A téma a motor megbontása nélküli és klf. feltöltők beépítésének mellőzésével jelent beavatkozásokat szívóoldalon, az elektronikában és kipufogó oldalon. Összegyűjtve - autómárkától függetlenül is - hasznos információkat cserélhetünk és adhatunk, mégis elsősorban a LACETTI motorok teljesítmény növelése a cél.
A korábbi évek modelljeinél "az első pici lépés az elcsábuláshoz" a légszűrőház diffuzor (szűkítő) eltávolítása volt, KOMIS barátunk írta le közvetlen észrevételeit 2006 májusban.
2 év után is fenntartom a véleményemet, direktszűrő-chip tuning-kipugó rendszertuning együttesen és tökéletesen összehangolva akár +200 cm3 motor teljesítményt is összehozhat kb. 4 db jó minőségű felgumizott R16-os könnyűfém keréktárcsa áráért. A különbség annyi, hogy a tuningolást átgondolt lépésenként is végre lehet hajtani, a kerekeket viszont együtt illik cserélni. Ezenkívül a tuningokra kevébbé kell vigyázni, mint útjainkon a könnyűfém keréktárcsákra. Az optikai tuningok is fontosak és igen hatásosak, másik támában javaslom indítani.
Jobb nyomatékot és jobb jelleggörbéket Mindenkinek!
Naplózva
Evil
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


« Hozzászólás #1 Dátum: 2007. Szeptember 11. - 20:14:24 »

Helló!

Engem az érdekelne hogy aki már cserélt gyertyát az milyenre és meg van e elégedve, esetleg van olyan tipus amitől óvakodni kell. Irjátok le a tapasztalatokat!!!!!!!!!!!!!
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #2 Dátum: 2007. Szeptember 12. - 03:57:16 »

Szia!
Én nem cserétem, és 30000-ig nem is fogok.
http://totalcar.hu/magazin/szotar/gyertya/
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #3 Dátum: 2007. Szeptember 12. - 18:06:22 »

Szia!
Én nem cserétem, és 30000-ig nem is fogok.
http://totalcar.hu/magazin/szotar/gyertya/
Engem sosem vonzott annyira a gyertyacsere, de a cikk után még annyira sem.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #4 Dátum: 2007. Szeptember 13. - 11:02:43 »

Üdv!
Kevesebb csalódás- több siker!
A Lacetti születése óta néhányunkat csalódás ért teljesítmény növelés érdekében tett beavtakozások alkalmával.
Az okok és következmények összetettek lehetnek.
Nem hozta a várt eredményt:
-mert pl. gagyi direktszűrő csodát nem tesz ; mert kevés volt a direktszűrő légárama; mert nem megfelelő a szűrőtest mérete; mert  a hideg levegő szívás nem biztosított; és mert a hővédő lemez kimaradt; mert a betét sportlégszűrő hasznos felülete a gyári papírszűrőnél is jóval kevesebb (vetületben),
-a sportdob túl hangos; mert a vétel és beépítés előtt a műbizonylatot nem nézte meg a vevő (vagy nem is volt bizonylat); mert nem következtetett a hangolásra;
-chiptuning után téves hibakódokat jelzett a computer és vissza kelett rakni a gyári programot; a tuning program nem illeszkedett a a márkához
-a sport középdob eltörött a gyors korrózió miatt; olcsó és gyenge anyag minőség
-a futómű túl kemény lett a peres gumik, sportrugók miatt stb.
-mert a soft tuning nem egyenlő egy turbó teljesítmény növelésével, vagyis reális elvárások kellenek,
A fentiek a kezdeti nehézségeket mutatják tapasztalatlanság miatt, aki viszont rutinos műhellyel dolgoztat, vagy maga épít jól, holtbiztos nyomatékosabb és rugalmasabb autója lesz, a kanyarokban biztosabb lesz az útfekvés. A kigyorsítások és emelkedők -utasokkal és csomagokkal is- a gyári teljesítményekhez és terhelésekhez képest jelentősen javulnak. Mindezért nagyobb szívó,- és kipufogó hangokat kell hallani az utasainkanak, mi viszont ezért (is!) tuningoltunk. Fogyasztásban saját részről az átlag adatokat tudom mondani.
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #5 Dátum: 2007. Szeptember 18. - 17:08:07 »

Direktszűrők és direktszűrés:

http://www.larkspeed.com/index.pl?c=GREEN
http://www.knfilters.com/
K&N forgalmazó:
OMEGA MOTOR KFT. SZENT BERTALAN U. 5., , 3200 GYONGYOS Hungary +36 37 316243 Fax +36 37 500720


Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #6 Dátum: 2007. Szeptember 26. - 16:51:19 »

Beépítés:
Naplózva
volti
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



« Hozzászólás #7 Dátum: 2007. Szeptember 26. - 20:48:37 »

Üdv.
Én használtam a Lacsihoz Brisk premium gyújtógyertyát. Nem nagy tuning, de egy biztos érezhető volt- főleg magasabb fordulaton - a különbség.
E mellett a fogyasztásban érzékeltem minimális csökkenést, a hidegindítás könnyebb és motor alapjárata kiegyensúlyozottabb lett.

Ha esetleg valakit érdekel van egy originál BRISK DOR 15LGS típusú gyergya garnitúra eladó. Én 1.8 SW-hez használtam ilyet, de 1.6-oshoz is ilyen való. ára: 5000 Ft

itt megnézhető, a bolti ára is (én is itt vettem)
http://www.forstrade.hu/ertekesitbrisktuning.html
meg leírás is
http://www.beco.hu/cgi-bin/brisk?s=9&v=DOR15LGS&t=11
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #8 Dátum: 2007. Szeptember 27. - 16:42:22 »

Konzol:
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #9 Dátum: 2007. Szeptember 28. - 13:40:42 »

Üdv.
Én használtam a Lacsihoz Brisk premium gyújtógyertyát...
Ha esetleg valakit érdekel van egy originál BRISK DOR 15LGS típusú gyergya garnitúra eladó. Én 1.8 SW-hez használtam ilyet, de 1.6-oshoz is ilyen való. ára: 5000 Ft
A ~félár honnét ered?


Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #10 Dátum: 2007. Szeptember 28. - 17:41:43 »

Üdv Földi! A felár felár? Vagy odaadod a garniturát ennyiért? Mert akkor érdekel a dolog, és stipi-stopi! Üdv: LadiGidy
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #11 Dátum: 2007. Szeptember 29. - 16:34:14 »

Utólagosan beépíthető légbeömlők:
http://www.frigate.hu/index.php?mit=99&termekfocsoport_id=14&termekcsoport_id=102&tipus_id=419
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #12 Dátum: 2007. Szeptember 29. - 16:41:45 »

Érdemes átlátogatni a testvér fórumokra is:    http://forum.chevyklub.hu/viewtopic.php?t=343
"sznuni írta:
josh írta:
kola1234 írta:
Hát én csalódtam mindenféle 1szerű tuningban.
Sportdob= only sportos hang.(ez a hang tetszik ) :-D
direktszűrő= qrva nagy búgás a motortér felől.(ez igazi pénzkidobás)
kartergázszűrő=pénzkidobás.(ettől sem lett jobb)

Szal tuning az minimum 1 turbó beépítésével kezdődik. :hehehe:

Nincs igazad. Azaz rosszul csinálod.
Rakass végig 60as rendszert egy gázgyorsító dobot, meg egy sportdobot hátra. A katalizátort vedd ki, és csináltass 4-2-1 leömlőt.
A direktszűrőhöz meg állíttasd hozzá a computeredet és políroztasd fel a hengerfejet és kerüld ki hogy meleg levegőt szívjon.

Ilyen amit írtál :
Építesz egy házat baromi jól szigetelnek a falak csak ablakokat nem raksz bele.

üdv josh "
Még hozzátennék egy chiptuningot.
Üdv
Naplózva
volti
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



« Hozzászólás #13 Dátum: 2007. Október 01. - 20:11:15 »

Üdv.
Én használtam a Lacsihoz Brisk premium gyújtógyertyát...
Ha esetleg valakit érdekel van egy originál BRISK DOR 15LGS típusú gyergya garnitúra eladó. Én 1.8 SW-hez használtam ilyet, de 1.6-oshoz is ilyen való. ára: 5000 Ft
A ~félár honnét ered?




Üdv! R*R

Azért adom féláron, mert már nem tudok vele mit kezdeni, ugyanis lecseréltem a Lacsit. Egyébként még  egyszer sem volt használva.
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #14 Dátum: 2007. Október 12. - 18:45:19 »

Hát - mitagadás nem egy pörgős téma, nem igazán szimpi manapság (úgy látszik) tuningolni. A régi cartársak is hallgatnak, pedig mostanság is kérdezik: hol is van az diffuzor...
Az EGR lezárásról tuningos szemmel: alapvető szándék a teljesítmény növelés, nos a kipufogógázok bármilyen visszavezetése a hengerekbe sokat ront teljesítmény oldalról. A lezárás valamilyen szinten tuningolt autónál is pozitív változást kell hozzon.
Chiptuning lehetőséget ad a felülírásra -azaz EGR kikitatásra- de ezt csak külön kérésre teszik meg! Másfél éve még nem volt táma az EGR, így a bevált módon zártam le én is, viszont sárga lámpa nem volt- ezidáig (2000km).
Az összehangolt néhány apró lépés mindig meghozza az elvárt eredményt, szerintem.
Üdv
Naplózva
Oldalak: [1] 2 3 ... 35   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!