Lacetti klub fórum
2024. Március 28. - 16:28:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 32 33 [34] 35   Le
 
Szerző Téma: SOFT - TUNING  (Megtekintve 142258 alkalommal)
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #495 Dátum: 2016. Március 04. - 09:53:09 »


tényleg ezt írtad neki?  Vigyorog


Tényleg! ( :
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #496 Dátum: 2016. Március 04. - 19:40:20 »

A chippelés gondolatával én is játszom... írtam is egy cégnek, aki nagyon verte a mellét a fészen, és van is szegedi partnerük, hogy egy 1,8-as Daewoo Nubira (aka Chevrolet Lacetti) motorjából mit remélhetek, hogy kihoznak, és mennyi az annyi.

Emberünk visszaírt, idézem: "hello, benzines daewookkal nem foglalkozunk..."

Gratuláltam neki, és örömömet fejeztem ki, hogy olyan céget vezet, amely megteheti, hogy csak avval foglalkozik, amihez kedve van.

(nem baj, így is másfél-kétszer olyan erős az autóm, mint a hazai tuning-golf állomány 80%-a Vigyorog )
Ezt kifejtenéd bővebben? Főleg ezt az utolsó mondatot.
Naplózva
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #497 Dátum: 2016. Március 04. - 20:12:59 »

Ezt kifejtenéd bővebben? Főleg ezt az utolsó mondatot.

Arra céloztam, hogy a sok nagyfelnis, nagyzenés, porig ültetett Golf többségében 1,4benzin van, 60-80 lóerővel. Az enyém meg ugye 122.
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #498 Dátum: 2016. Március 04. - 20:49:19 »

Ezt kifejtenéd bővebben? Főleg ezt az utolsó mondatot.

Arra céloztam, hogy a sok nagyfelnis, nagyzenés, porig ültetett Golf többségében 1,4benzin van, 60-80 lóerővel. Az enyém meg ugye 122.
Aha, így már értem. Bocsi, kicsit fáradt vagyok. Amúgy "chiptuning" ügyben van egy rossz hírem. Az MR140-es vezérlőegységet nem igazán tudja senki "megbokrosítani". Külföldi szakik sem tudják valamiért. Néztem ausztrál oldalakat is, de a T18SED motor sehol sincs a palettán. Pedig jó kis moci, én szeretem.
Naplózva
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #499 Dátum: 2016. Március 04. - 22:01:57 »

@Tomy61:

hát köszönöm, ez is egy információ. Eleddig egy honlapon találtam Daewoo motorokról chip infókat (várható teljesítmény és nyomatéknövekedés, ill. ár), de az 1,8-as nem volt köztük, ezek szerint ezért.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #500 Dátum: 2016. április 07. - 16:28:30 »

Fb-n ma olvastam reakciókat az MMC és főleg az ATC chiptuningjairól véleményeket. Szerencsére és Döme támogatásával is egyik helyre sem mentem végül is. Simán gyengébb autót kaphattam volna vissza, nem hogy még a speckó dolgokat állítgassák nekem, amiket kitaláltam.  Zavart

"Mmc-nél nincs pad....hogyan ellenőrzi le mit írt? Atc meg összevissza mér és nem lehetsz jelen. "

"Atc egy kalap ****!!!! Nem jól mér a padja!!! Két kocsimat is elb....a!!!!!!!"
" Lènyeg az annyi, hogy odavittem a gyári 163LE autómat es tuning előtt 197Le mèrt a padja!!! Erre azt mondta hogy azert az ekkora kulonbség merthogy jo allapotba van az autóm!!! Mondom huu de faja!!! Aztán irt ra egy programot ami 230Le ès 450nm!! (Gyárija 163le es 340nm)
Aztán versenyeztem egy full gyári 177Le Passat ellen, és ugy ott hagyott hogy csak néztem!!! Ezek utan kivancsiságképpen elvittem leméretni az automat az AUTOKORBELHEZ!
Hm... Aztán volt meglepi!! Nem hogy 230LE NEM VOLT. De még 170LE sem volt.... Ott mondták hogy ez egy **** tuning... Ugynevezett negativ tuningot irt az automra!!!
Masik auto egy opel astra j gtc! Gyarilag 160Le!
Folyamat ugyan ez volt, ratette a padra, elso meres 190LE!! Tuning után 220Le!!! Elvittem a korbelhez lemeretni 167Le......
Tehát valami nem franko az ATC nél!!!!
Drága!!!! És nem ert hozzá!!!!
Aztán hiába mentem vissza panaszkodni.....pénzt nem ad vissza, azt mondta hagyjam ott a kocsit megcsinalja megint!!! Ahhh nem koszi!!!! Elvittem az autokorbelhez es mostmár fantasztikusan megy mindkét auto!!!!
Ég és föld a kulonbség!!!!!!!"
"Hasonlitsd össze pl. A diagramokat a két műhely kozott!!! Van kulonbség!! Az atcnél olyan mintha saját kezűleg szerkesztené a diagramokat!!!! És a tuning közben nem lehetsz ott a kocsidnál!!! Ki kell menned a műhelyből!!!!!
A korbelnel ott lehetsz es nyomon tudod kovetni a dolgokat!!!"
« Utoljára szerkesztve: 2016. április 07. - 16:32:56 írta WERES » Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #501 Dátum: 2016. április 07. - 18:53:45 »

Fb-n ma olvastam reakciókat az MMC és főleg az ATC chiptuningjairól véleményeket. Szerencsére és Döme támogatásával is egyik helyre sem mentem végül is. Simán gyengébb autót kaphattam volna vissza, nem hogy még a speckó dolgokat állítgassák nekem, amiket kitaláltam.  Zavart

"Mmc-nél nincs pad....hogyan ellenőrzi le mit írt? Atc meg összevissza mér és nem lehetsz jelen. "

"Atc egy kalap ****!!!! Nem jól mér a padja!!! Két kocsimat is elb....a!!!!!!!"
" Lènyeg az annyi, hogy odavittem a gyári 163LE autómat es tuning előtt 197Le mèrt a padja!!! Erre azt mondta hogy azert az ekkora kulonbség merthogy jo allapotba van az autóm!!! Mondom huu de faja!!! Aztán irt ra egy programot ami 230Le ès 450nm!! (Gyárija 163le es 340nm)
Aztán versenyeztem egy full gyári 177Le Passat ellen, és ugy ott hagyott hogy csak néztem!!! Ezek utan kivancsiságképpen elvittem leméretni az automat az AUTOKORBELHEZ!
Hm... Aztán volt meglepi!! Nem hogy 230LE NEM VOLT. De még 170LE sem volt.... Ott mondták hogy ez egy **** tuning... Ugynevezett negativ tuningot irt az automra!!!
Masik auto egy opel astra j gtc! Gyarilag 160Le!
Folyamat ugyan ez volt, ratette a padra, elso meres 190LE!! Tuning után 220Le!!! Elvittem a korbelhez lemeretni 167Le......
Tehát valami nem franko az ATC nél!!!!
Drága!!!! És nem ert hozzá!!!!
Aztán hiába mentem vissza panaszkodni.....pénzt nem ad vissza, azt mondta hagyjam ott a kocsit megcsinalja megint!!! Ahhh nem koszi!!!! Elvittem az autokorbelhez es mostmár fantasztikusan megy mindkét auto!!!!
Ég és föld a kulonbség!!!!!!!"
"Hasonlitsd össze pl. A diagramokat a két műhely kozott!!! Van kulonbség!! Az atcnél olyan mintha saját kezűleg szerkesztené a diagramokat!!!! És a tuning közben nem lehetsz ott a kocsidnál!!! Ki kell menned a műhelyből!!!!!
A korbelnel ott lehetsz es nyomon tudod kovetni a dolgokat!!!"
Anno írtam bőségesen a teljesítmény mérés technológiájáról. Csekély 5 évig dolgoztam a MAHA LPS-el. Korrekt és pontos pad, hitelesített volt, +-2% pontossággal. Nagyon meg kellett dolgozni azért, hogy butaságot mérjek. Konkrétran "hülyebiztos" technika. Na, a Korbel ezt a padot vette meg. Vajon miért???
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #502 Dátum: 2016. április 08. - 08:43:43 »

Na igen. A Korbelről egy rossz szó sem esik sehol. A pad is egy fontos dolog, de nyilván alázat és becsület is kell a jó munkához.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #503 Dátum: 2016. április 08. - 21:12:10 »

Nagyon jó szaki, érti a dolgát, de Nyíregyháza mellett van.
Nekem a dízel a lacsit is gond nélkül feljebb tudta volna húzni, ha akartam volna.
Egy kérdést megér.
Cím:
www.csiptuning.hu
4400, Nyíregyháza Újerő u.13/b.
csipszerviz@gmail.com
Ha valaki komolyan gondolja, annak szerintem nem távolság.
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #504 Dátum: 2016. április 09. - 10:40:33 »

Nagyon jó szaki, érti a dolgát, de Nyíregyháza mellett van.
Nekem a dízel a lacsit is gond nélkül feljebb tudta volna húzni, ha akartam volna.
Egy kérdést megér.
Cím:
www.csiptuning.hu
4400, Nyíregyháza Újerő u.13/b.
csipszerviz@gmail.com
Ha valaki komolyan gondolja, annak szerintem nem távolság.
Fontos, hogy a szívó benzines "tuningot" határozottan különválasszuk a diesel és a feltöltéses "tuningtól"! A szívó benzines esetén a "parasztvakítás" sokkal hatásosabb, mint a valós mérhető eredmény. Meg kell érteni, hogy a szubjektív és az objektív megítélés között jelentős valóság tartalmi különbség van. A fizika törvényeit igen nehéz "megcsinálni".
Naplózva
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #505 Dátum: 2016. április 09. - 19:49:41 »

Nagyon jó szaki, érti a dolgát, de Nyíregyháza mellett van.
Nekem a dízel a lacsit is gond nélkül feljebb tudta volna húzni, ha akartam volna.
Egy kérdést megér.
Cím:
www.csiptuning.hu
4400, Nyíregyháza Újerő u.13/b.
csipszerviz@gmail.com
Ha valaki komolyan gondolja, annak szerintem nem távolság.
Fontos, hogy a szívó benzines "tuningot" határozottan különválasszuk a diesel és a feltöltéses "tuningtól"! A szívó benzines esetén a "parasztvakítás" sokkal hatásosabb, mint a valós mérhető eredmény. Meg kell érteni, hogy a szubjektív és az objektív megítélés között jelentős valóság tartalmi különbség van. A fizika törvényeit igen nehéz "megcsinálni".
Én ajánlottam egy szakembert, mert van akit érdekel a tuning. Nem azt írtam, hogy csak dízelekhez ért, hanem azt, ha valakit érdekel a téma, beszéljen vele telefonon, e-mailen, skypen. Mivel nekem dízel a lacsettim, azt a technikát kérdeztem tőle. Nyilván elkerülte a figyelmedet, de nem írtam a beszélgetésünkről semmi konkrétat, éppen a kioktatás és okoskodás elkerülése végett. Ezek szerint Te már konkrétan beszéltél is vele, ha szerinted csak parasztvakít.
Még egyszer: nem vita végett ajánlottam, hanem segítségképpen annak, aki többet akar az autójától. Tudom, hogy értesz az autókhoz, de nem kérek kioktatást, nem akarok vitát, már csak azért sem, mert én az enyémmel elégedett vagyok, másnak meg vagy segít vagy nem, kérdezni tőle nem kerül semmibe.
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #506 Dátum: 2016. április 10. - 08:45:14 »

Nagyon jó szaki, érti a dolgát, de Nyíregyháza mellett van.
Nekem a dízel a lacsit is gond nélkül feljebb tudta volna húzni, ha akartam volna.
Egy kérdést megér.
Cím:
www.csiptuning.hu
4400, Nyíregyháza Újerő u.13/b.
csipszerviz@gmail.com
Ha valaki komolyan gondolja, annak szerintem nem távolság.
Fontos, hogy a szívó benzines "tuningot" határozottan különválasszuk a diesel és a feltöltéses "tuningtól"! A szívó benzines esetén a "parasztvakítás" sokkal hatásosabb, mint a valós mérhető eredmény. Meg kell érteni, hogy a szubjektív és az objektív megítélés között jelentős valóság tartalmi különbség van. A fizika törvényeit igen nehéz "megcsinálni".
Én ajánlottam egy szakembert, mert van akit érdekel a tuning. Nem azt írtam, hogy csak dízelekhez ért, hanem azt, ha valakit érdekel a téma, beszéljen vele telefonon, e-mailen, skypen. Mivel nekem dízel a lacsettim, azt a technikát kérdeztem tőle. Nyilván elkerülte a figyelmedet, de nem írtam a beszélgetésünkről semmi konkrétat, éppen a kioktatás és okoskodás elkerülése végett. Ezek szerint Te már konkrétan beszéltél is vele, ha szerinted csak parasztvakít.
Még egyszer: nem vita végett ajánlottam, hanem segítségképpen annak, aki többet akar az autójától. Tudom, hogy értesz az autókhoz, de nem kérek kioktatást, nem akarok vitát, már csak azért sem, mert én az enyémmel elégedett vagyok, másnak meg vagy segít vagy nem, kérdezni tőle nem kerül semmibe.
Sajnálom, hogy alaposan félreértettél. Feltehetően az okozta, hogy a Te írásodhoz fűztem hozzászólásomat, nem önálló hsz.-ként. Mondandóm célja csak és kizárólag arra utalt, hogy óvatosan kell kezelni a "tuning" témát. Sokan belefutottak abba a hibába, miszerint jó sok pénzért vásároltak "csalódást".
A műszaki dolgok esetén konkrét, mérhető értékekről van szó. Számomra nincs helye a "megérzéseknek", találgatásoknak. Lehet, hogy kioktatónak tűnik a stílusom. Még egyszer sajnálom, de tényeket közöltem. Ha még nem tetted meg, akkor legyél szíves és a chevyklub fórumon olvassad el a "teljesítménymérés" topicot.
Köszönöm megértésedet!
Naplózva
roberto075
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Hozzászólás #507 Dátum: 2016. Május 17. - 09:14:12 »

Sziasztok,

Bár nem tuning, de az elektromos topicban nem találtam tempomatosat Mosolyog

Az elmúl t másfél hónapban meghirdettem a Lacsimat, de miután a visszakövethető előélet és karbantartott állapot ellenére sem volt olyan Vevő, aki megadta volna a vételárat,  ( és a szívünkhöz is nőtt a Kicsike  ) ezért úgy döntöttünk a családi tanáccsal, hogy marad hosszútávon a Gép, csak egy kicsit kényelmesebbé tesszük.

Amit szeretnénk bele: toladóradar, ülésfűtés és tempomat.

Az autó 2004-es Euro3-as, bowdenes működtetésű a gázpedál, tehát vákuumos rendszerű univerzális tempomatra van szükség.

A neten a WAECO cég MS-50, MS400 tipusait találtam.
A beépítési leírásokat átolvasva az a kérdés fogalmazódott meg bennem, hogy a Lacsinál a sebességjelet honnan lehet levenni, mert ez szükséges a működtetéshez. ( Van olyan rendszer, ami érzékelő és mágnes elhelyezésével a féltengelyen vagy egyéb helyen vesz jelet, de megbízhatóbbnak tűnik a sebességjel. )
Ha valamelyikőtök már építtetett be utólagosan tempomatot, akkor szívesen fogadom a visszajelzéseket, csakúgy ha van a tarsolyotokban megbízható szaki, aki ismeri a Lacsit és szerel ilyeneket.
Üdvözlettel:

Robertó
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #508 Dátum: 2016. Május 17. - 09:32:27 »

Kapitány akart beszereltetni utólag tempomatot, nem tudom, mi lett a vége aztán. Tolatóradar sok embernek van utólag, kínaitól a márkásabbig, szerintem azokkal nincs gond.
Naplózva
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #509 Dátum: 2016. Május 17. - 12:59:43 »

Tolatóradarból ezt: http://www.edigital.hu/jelzokeszulekek/sencor-sca-park200-tolatoradar-p345952.html csak ajánlani tudom, másfél éve hibamentes.

Csak a vezeték nélkülisége baromság, mivel

1) tápot a kijelzőnek is a tolatólámpáról hoztam, tehát végigkáeleztem a kocsit ígyis-úgyis
2) a Lacetti már túl hosszú neki, ezért meg kellett toldanom az antennakábelt, másként nem veszik egymást a kijelző (A oszlop töve vezetoldalon) és a központi egység.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 32 33 [34] 35   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!