Lacetti klub fórum
2024. április 26. - 18:24:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 115   Le
 
Szerző Téma: Egyéb (elektromos) hibák  (Megtekintve 412029 alkalommal)
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #30 Dátum: 2008. November 23. - 22:45:24 »

Segitsetek. Nalam is valami elektromos kutyu megbolondult, ugyanis az van hogy leallitom a motort es a muszerfalon minden jelzo ikon egvemarad mintha rajta lenne a kontakt megha a kulcsot kiveszem akkor is. Ezt teszi a tegnap delutantol miutan egesznap vizes havazo es utanna estefelere a fagy kostolgatta az autot. Meg ma megnezem a hatso ablakmosot, de ha nem az akkor mi okozhat zarlat temat?
Csomagtartó bal oldalának lebontása után találsz egy lengőcsatlakozót kb 10-12 saru van benne (fehér), na az a galiba oka. Meg az eltörött ablakmosó cső.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #31 Dátum: 2008. November 24. - 19:42:33 »

Segitsetek. Nalam is valami elektromos kutyu megbolondult, ugyanis az van hogy leallitom a motort es a muszerfalon minden jelzo ikon egvemarad mintha rajta lenne a kontakt megha a kulcsot kiveszem akkor is. Ezt teszi a tegnap delutantol miutan egesznap vizes havazo es utanna estefelere a fagy kostolgatta az autot. Meg ma megnezem a hatso ablakmosot, de ha nem az akkor mi okozhat zarlat temat?
Csomagtartó bal oldalának lebontása után találsz egy lengőcsatlakozót kb 10-12 saru van benne (fehér), na az a galiba oka. Meg az eltörött ablakmosó cső.
Megtalálva és probléma megoldva. Csak az a bosszantó hogy hogy ez a cső az idén már másodszor törik el. He
Naplózva

mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #32 Dátum: 2008. November 24. - 22:24:43 »

Segitsetek. Nalam is valami elektromos kutyu megbolondult, ugyanis az van hogy leallitom a motort es a muszerfalon minden jelzo ikon egvemarad mintha rajta lenne a kontakt megha a kulcsot kiveszem akkor is. Ezt teszi a tegnap delutantol miutan egesznap vizes havazo es utanna estefelere a fagy kostolgatta az autot. Meg ma megnezem a hatso ablakmosot, de ha nem az akkor mi okozhat zarlat temat?
Csomagtartó bal oldalának lebontása után találsz egy lengőcsatlakozót kb 10-12 saru van benne (fehér), na az a galiba oka. Meg az eltörött ablakmosó cső.
Megtalálva és probléma megoldva. Csak az a bosszantó hogy hogy ez a cső az idén már másodszor törik el. He
Valószínűleg eredetileg kölnivíz adagolásra fejlesztették, aztán arra gondoltak ide is jó lesz!
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #33 Dátum: 2008. November 30. - 09:15:03 »


Első lépésként a hátsó ajton lévő díszburkolatot kel leszedni és utána könnyű hozzáférni a csőhöz.A gumiharangban van eltörve.

Második lépéskén a kombiknál a D oszlopon levő díszburkolatot kell lepattintani és amögött van a a törött cső másik csatlakozása.Ez egy kb 30 cm-es darab,pont olyan hosszú,amilyen a csőben lévő megtörésgátló rugó.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
belabig
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10



« Hozzászólás #34 Dátum: 2008. December 02. - 16:39:09 »

Sziasztok!
Megkaptam a választ mielőtt kérdeztem volna  Vigyorog
Valószínűleg nálam is a csőtörés a gond.
Ablakmosó egy ideje alig nyom vizet a hátsó szélvédőre.
De a hátsó ablaktörlő fittyet hány a lekapcsolásra, ha ráadom a gyújtást, életre kel.
A következő lámpás stádium nálam is bejelentkezett, de a belső világítással le tudom a motort állítani.
Szóval ha nem áll le, a mennyezet lámpa kapcsolgatásával tudok választani az ajtó-nyitva lámpa (csukott ajtónál), normál működés; a visszajelzők félfénnyel - nem indul be, ha jár a motor, nem áll le; és végül a belső világítás működik, ajtó nyitva lámpa, ettől eltekintve normál működés között.
Ettől eltekintve szuper, közel járok a 2.-ik 1000 km-hez vele.
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #35 Dátum: 2008. December 02. - 16:45:40 »

Sziasztok!
Megkaptam a választ mielőtt kérdeztem volna  Vigyorog
Valószínűleg nálam is a csőtörés a gond.
Ablakmosó egy ideje alig nyom vizet a hátsó szélvédőre.
De a hátsó ablaktörlő fittyet hány a lekapcsolásra, ha ráadom a gyújtást, életre kel.
A következő lámpás stádium nálam is bejelentkezett, de a belső világítással le tudom a motort állítani.
Szóval ha nem áll le, a mennyezet lámpa kapcsolgatásával tudok választani az ajtó-nyitva lámpa (csukott ajtónál), normál működés; a visszajelzők félfénnyel - nem indul be, ha jár a motor, nem áll le; és végül a belső világítás működik, ajtó nyitva lámpa, ettől eltekintve normál működés között.
Ettől eltekintve szuper, közel járok a 2.-ik 1000 km-hez vele.
Szia
Hihetetlen hibákat tud produkálni egy törött ablakmosó cső.Valószínüleg nálad is ez lesz a hiba és magad is orvosolni tudod.Fentebb találsz egy-két leírást a cseréről.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
belabig
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10



« Hozzászólás #36 Dátum: 2008. December 02. - 18:34:30 »

Köszönöm, a leírások sokat segítettek  Vigyorog
Csőtörés volt, pontosan a gumiharang közepén.
Kicseréltem a törött csövet, bár én 1 db-ot tettem be a spriccelőtől a D oszlopig. Így kb 80 cm cső kellett. (ára 80 Ft, mert 1 m-t vettem, biztos ami biztos). Sajna az elektronikai zűr megmaradt, bár 2 db csatlakozót (a csomagtartó bal oldalán és a D oszlop burkolata alatt) is szétszedtem és szárítgattam. Remélem idővel kiszárad magától is. Jelenleg a kikapcsolt belső világítás esetén nyitott ajtót jelez, amíg rá nem adom a gyújtást. Ennél nagyobb baja sose legyen.
Üdv: Béla
« Utoljára szerkesztve: 2008. December 02. - 18:38:52 írta belabig » Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #37 Dátum: 2008. December 02. - 18:40:08 »

Köszönöm, a leírások sokat segítettek  Vigyorog
Csőtörés volt, pontosan a gumiharang közepén.
Kicseréltem a törött csövet, bár én 1 db-ot tettem be a spriccelőtől a D oszlopig. Így kb 80 cm cső kellett. (ára 80 Ft, mert 1 m-t vettem, biztos ami biztos). Sajna az elektronikai zűr megmaradt, bár 2 db csatlakozót is szétszedtem és szárítgattam. Remélem idővel kiszárad magától is. Jelenleg a kikapcsolt belső világítás esetén nyitott ajtót jelez, amíg rá nem adom a gyújtást. Ennél nagyobb baja sose legyen.
Üdv: Béla

A szélvédőmosó folyadék jól vezet.   Át kellett volna mosni sima vízzel és utána szárítgatni... De kiszárad, csak tovább tart.
Viszont utána tökéletesnek kell lennie...  Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #38 Dátum: 2008. December 02. - 18:40:43 »

Köszönöm, a leírások sokat segítettek  Vigyorog
Csőtörés volt, pontosan a gumiharang közepén.
Kicseréltem a törött csövet, bár én 1 db-ot tettem be a spriccelőtől a D oszlopig. Így kb 80 cm cső kellett. (ára 80 Ft, mert 1 m-t vettem, biztos ami biztos). Sajna az elektronikai zűr megmaradt, bár 2 db csatlakozót is szétszedtem és szárítgattam. Remélem idővel kiszárad magától is. Jelenleg a kikapcsolt belső világítás esetén nyitott ajtót jelez, amíg rá nem adom a gyújtást. Ennél nagyobb baja sose legyen.
Üdv: Béla

A szélvédőmosó folyadék jól vezet.   Át kellett volna mosni sima vízzel / esetleg wd40-el/ és utána szárítgatni... De kiszárad, csak tovább tart.
Viszont utána tökéletesnek kell lennie...  Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
belabig
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10



« Hozzászólás #39 Dátum: 2008. December 14. - 11:31:27 »

Köszi szépen!
2-3 nap alatt kiszáradt, azóta nincs elektromos gond.
Üdv
Béla
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #40 Dátum: 2008. December 20. - 15:19:23 »

Főni! Mosolyog
A másik (nem jó) topikban szóba hoztuk a gyertyakábeleket! Kérdés: a szervízben ugyanezen kábelt használják, vagy esetleg jobb minőségűt? Illetve lehetséges más kábel használata is? ( Más gyártó, más autótipus, stb...)
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #41 Dátum: 2008. December 20. - 15:33:58 »

Főni! Mosolyog
A másik (nem jó) topikban szóba hoztuk a gyertyakábeleket! Kérdés: a szervízben ugyanezen kábelt használják, vagy esetleg jobb minőségűt? Illetve lehetséges más kábel használata is? ( Más gyártó, más autótipus, stb...)
Kiérzek szavaidból némi finom kritikát  Vigyorog
Sajnos nem tudok jobb/másik kábelről. Nekem 1x volt cserélve, garanciában. A már említett módon volt lekezelve az új darab, azóta is azzal megy. Mondjuk a fehér foltok már ezen is látszanak  . De gond nélkül üzemel, úgyhogy egyenlőre nincs napirenden a csere.
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #42 Dátum: 2008. December 20. - 15:50:49 »

Főni! Mosolyog
A másik (nem jó) topikban szóba hoztuk a gyertyakábeleket! Kérdés: a szervízben ugyanezen kábelt használják, vagy esetleg jobb minőségűt? Illetve lehetséges más kábel használata is? ( Más gyártó, más autótipus, stb...)
Kiérzek szavaidból némi finom kritikát  Vigyorog
Sajnos nem tudok jobb/másik kábelről. Nekem 1x volt cserélve, garanciában. A már említett módon volt lekezelve az új darab, azóta is azzal megy. Mondjuk a fehér foltok már ezen is látszanak  . De gond nélkül üzemel, úgyhogy egyenlőre nincs napirenden a csere.
A kritika "Ön" tipusú volt, nem célzott! Mosolyog
A kérdést csak azért tettem fel, mert az autóink zömének letelik lassan a garija ill. már ezen túl is esett.
És innentől lesznek érdekesek a tapasztalatok, mert nem mindenki hordja majd a verdát vissza a szervizbe javíttatni, még talán az alkatrész sem onnan jön majd. Különböző forrásokból, különböző gyártók termékeit fogjuk használni ( gondolom az utángyártott biznic a Lacsit is utoléri )...persze ezt általánosságban értem, a többi alkatrészre is.
GM apu elengedi a kezünk...(eddig se nagyon szorongatta) Vigyorog
Naplózva
totem
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Hozzászólás #43 Dátum: 2009. Január 05. - 16:46:55 »

OK,probléma elhárítva:El volt törve az ablakmosó cső,az ülés mögött az öv mögött a 2 csati kapott nedűt.Cső kijavítva,csatlakozók hajszárítva,probléma nuku.Téma lezárva.Nagyon köszönöm a tippet!:)  Puszi
Megörökítettem azért: http://www.wlan2k.hu/~akidobos/Pictures/Vegyi/OOPS.mp4

Naplózva
MJsChevy
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



« Hozzászólás #44 Dátum: 2009. Január 09. - 12:07:24 »

Sziasztok!
Friss Lacettis vagyok, és nálam is előjött a kiveszem a  kulcsot, és nem áll le szindróma, a szerelőim nem tudtak mit mondani, generátor bajra gondoltak... Vigyorog Jó hogy van ez az oldal, sokat segített, köszi így utólag is Vigyorog 
Naplózva
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 115   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!