Lacetti klub fórum
2024. április 29. - 13:17:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14   Le
 
Szerző Téma: Kipufogó  (Megtekintve 101593 alkalommal)
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #150 Dátum: 2015. Május 24. - 08:13:27 »

Yussufnak a chevyklubból volt így dupla morgója a sedanon. Elég bitangul nézett ki a két Dtm-ovál :-) szerintem simán megoldja egy kipuffos szaki.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #151 Dátum: 2015. Május 28. - 14:31:06 »

Elérkezett a flexicsőcsere ideje. Füstöl, és fütyül, mintha turbós lenne Vigyorog

Hamár megyek, a kipufogós ajánlott a katalizátorbajomra is megoldást. Méghozzá Euro2-es, univerzális katalizátor képében (Euro3-as is lenne, csak nem tudja beszerezni mostanában).

Van ilyennel tapasztata valakinek? A kipufogósban bízok, többen ajánlották, tapasztalatból. A műszakin elvileg átmegy Euro2-essel is. Amitől félek, az az, hogy a gyenge katalizátor hatásfok hibakód csere után is fennállhat.

Tapasztalat, vélemény? (az ár 20e lenne szereléssel, bár még élőben nem látta a kocsit, lehet a régi Nubirára gondolt...)
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #152 Dátum: 2015. Május 28. - 14:35:39 »

Elérkezett a flexicsőcsere ideje. Füstöl, és fütyül, mintha turbós lenne Vigyorog

Hamár megyek, a kipufogós ajánlott a katalizátorbajomra is megoldást. Méghozzá Euro2-es, univerzális katalizátor képében (Euro3-as is lenne, csak nem tudja beszerezni mostanában).

Van ilyennel tapasztata valakinek? A kipufogósban bízok, többen ajánlották, tapasztalatból. A műszakin elvileg átmegy Euro2-essel is. Amitől félek, az az, hogy a gyenge katalizátor hatásfok hibakód csere után is fennállhat.

Tapasztalat, vélemény? (az ár 20e lenne szereléssel, bár még élőben nem látta a kocsit, lehet a régi Nubirára gondolt...)

nem lesz jó és univerzális nem fog beférni
Naplózva

70/4334431
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #153 Dátum: 2015. Május 28. - 14:37:12 »

nem lesz jó és univerzális nem fog beférni

Köszönöm a gyors választ. Egyedül a beférés a gond, vagy műszakilag is gondot okozna?
Naplózva
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #154 Dátum: 2015. Május 31. - 10:41:12 »

Nem a rezonátorcső volt a gond. Arról csak levágta a májsztró a zörgő fém karimát az elején, ezen kívül nem látta hibásnak. Hátrébb volt egy repedés egy hegesztésnél, 3000 Ft-ért újravarrta, él és virul, én nem fütyül.

A katalizátorra nem tudott értelmes alternatívát, ő a régi nubirából indult ki, mikor telefonon beszéltünk.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #155 Dátum: 2015. Május 31. - 12:22:19 »

Nem a rezonátorcső volt a gond. Arról csak levágta a májsztró a zörgő fém karimát az elején, ezen kívül nem látta hibásnak. Hátrébb volt egy repedés egy hegesztésnél, 3000 Ft-ért újravarrta, él és virul, én nem fütyül.

A katalizátorra nem tudott értelmes alternatívát, ő a régi nubirából indult ki, mikor telefonon beszéltünk.

1.8 hoz van bontott katalizátorom..
Naplózva

70/4334431
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #156 Dátum: 2015. Június 01. - 07:46:54 »

1.8 hoz van bontott katalizátorom..

Úgy néz ki, hogy nem égetően sürgős a cseréje, de ártól függ. PM megy.
Naplózva
Guldenburg
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Hozzászólás #157 Dátum: 2015. Október 16. - 19:33:05 »

Üdvözlet Urak!

Egy ideje hangoskodott és büdizett elöl a gépsárkány. Ma kiderült, a leömlő közepén pont az y-elágazás fölött kB. 3-4 cm hosszú repedés van. Előzőleg átégett tömïtesre gyanakodtam. Így már értem,  miért volt furán meleg a zárhid például.

A kérdés: javítható e az ilyen típusú hiba vagy csak a csere segít? Ez utóbbi esetben bontott is jó megoldás, vagy csak az új a jó megoldás?

Mennyire jellemző a Lacettinél ez a hiba? 1.6 benzines 2005 sw a járgány.

Előre is köszönöm az okosságot...


Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #158 Dátum: 2015. Október 16. - 21:05:31 »

Üdvözlet Urak!

Egy ideje hangoskodott és büdizett elöl a gépsárkány. Ma kiderült, a leömlő közepén pont az y-elágazás fölött kB. 3-4 cm hosszú repedés van. Előzőleg átégett tömïtesre gyanakodtam. Így már értem,  miért volt furán meleg a zárhid például.

A kérdés: javítható e az ilyen típusú hiba vagy csak a csere segít? Ez utóbbi esetben bontott is jó megoldás, vagy csak az új a jó megoldás?

Mennyire jellemző a Lacettinél ez a hiba? 1.6 benzines 2005 sw a járgány.

Előre is köszönöm az okosságot...


Előfordult már javítható ott ahol hegesztenek öntvényt bontott ha van olyan amin nincs repedés akkor jó lehet az új kb 60.000



Naplózva

70/4334431
Guldenburg
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



« Hozzászólás #159 Dátum: 2015. Október 20. - 19:32:46 »

Üdv Urak !

Köszönöm a kipuff. csonk/leömlő ügyben a tanácsokat.

Időközben beszereztem 1 - úgy tűnik - utángyártott csonkot, pedig állítólag gyári.

Első ránézésre minden rendben volt rajta, ám amikor tüzetesebben összenéztük, (persze már itthon)    kiderült, a katalizátor felőli talp részen a 3 furat menetes, mintha felülről, (tő)csavarral kéne a csonkot a katalizátorral összerakni.

Ami azért hatalmas gáz,mert úgy látom, az én motorteremben anyával van összeszerelve a csonk a katalizátorral, a tőcsavar a katalizátor "házában"
 van. Így sehogy sem jön össze a dolog.
 
Lehetséges hogy nem is gyári a csonk ? A "igazi" gyáriakon milyenek ezek a furatok ? Esetleg a gyári is furatos, csak van okosság a beszereléskor ?

Mi a teendő ebben az esetben ? Már azon kívül, hogy visszaviszem, s veszek egy valóban gyárit.....meg lettem szo..., izé, tévesztve ?

Bontottat amúgy nem igen találtam, ezt a csonkot egy bontós ajánlotta/adta, állítólag gyári, nincs panasz rá, viszik 1.4, 1.6 tulajok egyaránt.

Előre is köszönöm a segítséget...
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #160 Dátum: 2015. Október 21. - 08:24:57 »

Üdv Urak !

Köszönöm a kipuff. csonk/leömlő ügyben a tanácsokat.

Időközben beszereztem 1 - úgy tűnik - utángyártott csonkot, pedig állítólag gyári.

Első ránézésre minden rendben volt rajta, ám amikor tüzetesebben összenéztük, (persze már itthon)    kiderült, a katalizátor felőli talp részen a 3 furat menetes, mintha felülről, (tő)csavarral kéne a csonkot a katalizátorral összerakni.

Ami azért hatalmas gáz,mert úgy látom, az én motorteremben anyával van összeszerelve a csonk a katalizátorral, a tőcsavar a katalizátor "házában"
 van. Így sehogy sem jön össze a dolog.
 
Lehetséges hogy nem is gyári a csonk ? A "igazi" gyáriakon milyenek ezek a furatok ? Esetleg a gyári is furatos, csak van okosság a beszereléskor ?

Mi a teendő ebben az esetben ? Már azon kívül, hogy visszaviszem, s veszek egy valóban gyárit.....meg lettem szo..., izé, tévesztve ?

Bontottat amúgy nem igen találtam, ezt a csonkot egy bontós ajánlotta/adta, állítólag gyári, nincs panasz rá, viszik 1.4, 1.6 tulajok egyaránt.

Előre is köszönöm a segítséget...

Otthon sebikének van mindegyik hamarosan összehasonlítja és tudatja a tapasztaltakat!
Naplózva

Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #161 Dátum: 2016. Március 24. - 18:55:36 »

Emlékszek mikor még újak voltak az autóink, mennyien aggódtunk a rozsdás kipufogó miatt. Ehhez képest nem emlékszem, hogy valakinek kilyukad volna a dob. Mosolyog A flexicsőre 6 éve azt mondták, hogy hamarosan cserélni kell, de még mindig nem ment szét. (kopkopkop) Vigyorog
Naplózva


LPG
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #162 Dátum: 2016. Március 24. - 19:19:15 »

Emlékszek mikor még újak voltak az autóink, mennyien aggódtunk a rozsdás kipufogó miatt. Ehhez képest nem emlékszem, hogy valakinek kilyukad volna a dob. Mosolyog A flexicsőre 6 éve azt mondták, hogy hamarosan cserélni kell, de még mindig nem ment szét. (kopkopkop) Vigyorog
Nekem már cserélték a "fonott kalács"-ot, mert a két szélén a rögzítő gyűrűk már lötyögtek...  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #163 Dátum: 2016. Március 24. - 19:33:54 »

Azok nekem már évek óta leestek. Vigyorog
Naplózva


LPG
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #164 Dátum: 2016. Március 25. - 09:00:54 »

Emlékszek mikor még újak voltak az autóink, mennyien aggódtunk a rozsdás kipufogó miatt. Ehhez képest nem emlékszem, hogy valakinek kilyukad volna a dob. Mosolyog A flexicsőre 6 éve azt mondták, hogy hamarosan cserélni kell, de még mindig nem ment szét. (kopkopkop) Vigyorog
A garázsban valóban nem rozsdásodik a dob  Vigyorog
A flexit már cserélték nekem 1-2 éve a bizti kedvéért, ha már úgy is ott voltam a kipufisnál.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Oldalak: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!