Lacetti klub fórum
2024. December 10. - 18:58:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 12   Le
 
Szerző Téma: Lacetti végsebessége. Rendőrök hess innét :)  (Megtekintve 54640 alkalommal)
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #30 Dátum: 2007. Október 23. - 13:39:47 »

Nekem nyáron volt szerencsém olasz és francia autópályán letesztelni a futóművet, és szerintem egyáltalán nem rossz 160-as tempó felett.
Igaz 3 fővel, tele csomagtartóval. Tapadásra, úttartásra semmi rosszat nem tudok mondani. Nekem a kormány tűnik inkább túlérzékenynek, hiába a sebesség függő szervó. Ezt valahogy a Fordokban jobban eltalálták.
Megjegyzem a haza út a bűvös számok bűvkörében zajlott: 1127km 11 óra alatt 11 literes fogyival Vigyorog

Merthogy sebességfüggő szervo volna a  lacsikban? Tudomásom szerint sima szervoszivattyú van benne. Nem?
Lehet, hogy nagyon tudatlan vagyok ebben, de úgy tudtam, hogy sima szervo van benne.....hmmmmmm

Ha nem, akkor elektronikusnak kellene lennie, vagyis álló helyzetben alapjáraton fülelve halalni lehetne, ahogy kis kormánymozdításnál az elektrohidraulikus motor felpörög az állandó 2000-es fordulatszámról 5000-re! Bár a pontos értékek asszem nem ezek, de valami hasonló. Ezta  jelenséget az astráknál a G óta lehet tapasztalni, előtte sima szervo volt!

Igazad van! Alapból sima szervó van benne, de a Platinumokban már sebességfüggő
Aham...de ezek szerint azokban sincs elektrohidraulikus, egy teljesen más konstrukció, csak fordulatszámfüggő a rásegítés?
Hidraulikus a szervó a lacsiban, viszont sebességfüggő csak a platinum felszereltségben alap.
Fogalmam sincs hogy milyen elven működik, csak tudom, hogy van benne Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #31 Dátum: 2007. Október 23. - 13:44:20 »

Az elektromos szervóknak van sárga színű EPS lámpája. Nem összekeverni a ESP kipörgésgátlóval! :-))
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #32 Dátum: 2007. Október 23. - 16:22:05 »

Uraim! A Lacettikben Hagyományos szivattyús szervókormány van, és nem a modernebb elektromos, vagy sebességfüggő, ami a drágább autókban van újabban pár éve. 270-es sebesség szerintem gyilkossági kisérlet akármilyen autóval, akármilyen úton, és akárkivel a volán mögött, hacsak nem F1-es versenyről van szó! Üdv: LadiGidy
Az E300 benzines V8-as tuningolt, nincs sebességhatár leszabályozása. 275 körül volt a vége, az Indexben is írtam, a motor hangját elnyomta a szélzaj, sportkipuff nincs, és nem lehetett érezni semmi bizonytalanságot az útfekvés terén. A tulaj annyit jegyzett meg: "ennél a tempónál mindenki szembe jön!" Az M9 nem osztottpályás.
Azt találtam megjegyezni, hogy a Lacsinál a kapcsolattartás az úttal 160 körül kezd jelentősen romlani. Nem azt, hogy nincs.
Üdv
 
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #33 Dátum: 2007. Október 23. - 17:34:15 »

A Hankook Optimo nem hiszem, hogy bírná 200 felett sokkal.
195/55 R15
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #34 Dátum: 2007. Október 23. - 18:06:32 »

Uraim! A Lacettikben Hagyományos szivattyús szervókormány van, és nem a modernebb elektromos, vagy sebességfüggő, ami a drágább autókban van újabban pár éve. 270-es sebesség szerintem gyilkossági kisérlet akármilyen autóval, akármilyen úton, és akárkivel a volán mögött, hacsak nem F1-es versenyről van szó! Üdv: LadiGidy
Az E300 benzines V8-as tuningolt, nincs sebességhatár leszabályozása. 275 körül volt a vége, az Indexben is írtam, a motor hangját elnyomta a szélzaj, sportkipuff nincs, és nem lehetett érezni semmi bizonytalanságot az útfekvés terén. A tulaj annyit jegyzett meg: "ennél a tempónál mindenki szembe jön!" Az M9 nem osztottpályás.
Azt találtam megjegyezni, hogy a Lacsinál a kapcsolattartás az úttal 160 körül kezd jelentősen romlani. Nem azt, hogy nincs.
Üdv
 


Azért a két autót összehasonlítani kicsit nevetségesen hat Mosolyog Maradjunk csak a kategória társaknál. Abban viszont erős középmezőnyben van a lacsi futóművileg (szvsz) Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #35 Dátum: 2007. Október 23. - 18:12:09 »

A Hankook Optimo nem hiszem, hogy bírná 200 felett sokkal.
195/55 R15
Azt hiszem 85V-s  talán 240-ig jó , ezért megkérek mindenkit , hogy csak megfontoltan ! Vigyorog
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #36 Dátum: 2007. Október 24. - 07:32:45 »

A Hankook Optimo nem hiszem, hogy bírná 200 felett sokkal.
195/55 R15
Azt hiszem 85V-s  talán 240-ig jó , ezért megkérek mindenkit , hogy csak megfontoltan ! Vigyorog
Ha jól tudom a betűk jelentései: T:190. H:210. V:240.
De szerintem sem érdemes a végleteket kipróbálni.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #37 Dátum: 2007. Október 24. - 15:55:25 »

Uraim! A Lacettikben Hagyományos szivattyús szervókormány van, és nem a modernebb elektromos, vagy sebességfüggő, ami a drágább autókban van újabban pár éve. 270-es sebesség szerintem gyilkossági kisérlet akármilyen autóval, akármilyen úton, és akárkivel a volán mögött, hacsak nem F1-es versenyről van szó! Üdv: LadiGidy
Az E300 benzines V8-as tuningolt, nincs sebességhatár leszabályozása. 275 körül volt a vége, az Indexben is írtam, a motor hangját elnyomta a szélzaj, sportkipuff nincs, és nem lehetett érezni semmi bizonytalanságot az útfekvés terén. A tulaj annyit jegyzett meg: "ennél a tempónál mindenki szembe jön!" Az M9 nem osztottpályás.
Azt találtam megjegyezni, hogy a Lacsinál a kapcsolattartás az úttal 160 körül kezd jelentősen romlani. Nem azt, hogy nincs.
Üdv
 


Azért a két autót összehasonlítani kicsit nevetségesen hat Mosolyog Maradjunk csak a kategória társaknál. Abban viszont erős középmezőnyben van a lacsi futóművileg (szvsz) Mosolyog
Összehasonlításról szó sincs, de lehet itt mégsem hazudik mindenki...
Azaz amit nem lát valaki, még nem biztos, hogy nincsen. A mondandóm lényege ez lett volna, csak biztosan rosszul fogalmaztam.
Bocs
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #38 Dátum: 2007. Október 24. - 16:56:56 »

Összehasonlításról szó sincs, de lehet itt mégsem hazudik mindenki...
Azaz amit nem lát valaki, még nem biztos, hogy nincsen. A mondandóm lényege ez lett volna, csak biztosan rosszul fogalmaztam.
Bocs

Így már érthetőbb, hogy mire szerettél volna kilyukadni. És igazad is van. Itt a leírt szavaknak van nyomatéka, és könnyen megbánthatunk vele másokat, főleg egy erősebb megjegyzéssel.
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
speedylacetti
Örökös tag
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Hozzászólás #39 Dátum: 2007. Október 26. - 17:36:21 »

ide most batran beirok, mert nemet rendorok nem olvassak ezt a forumot! :-)
delutan 235ig tornaztam a sebesseget. az ora ugye ezt mar nem tudja, de erre jo a gps. valahol ez lesz a maximum, sokkal tobb nem lehet benne
Naplózva
BeZe1974
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344



WWW
« Hozzászólás #40 Dátum: 2007. Október 26. - 19:54:18 »

Azt hogy??? Ez eléggé kamuszagu. Max 30 kilométeres lejtőn lefele...
Naplózva

"De sagittis Hungarorum libera nos, Domine!"
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #41 Dátum: 2007. Október 26. - 22:38:59 »

Azt hogy??? Ez eléggé kamuszagu. Max 30 kilométeres lejtőn lefele...

Beállt egy Porsche mögé és draftolt Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #42 Dátum: 2007. Október 27. - 08:01:29 »

És persze a fordulatszámláló is kiakadt! No meg a többi Lacettis a plusz 50km/h miatt. Ez már nem száguldás, hanem zuhanás! Ennyít még az örzőangyalod sem tud repülni, lásd LadLac mottóját! Üdv: LadiGidy
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #43 Dátum: 2007. Október 27. - 09:34:13 »

ide most batran beirok, mert nemet rendorok nem olvassak ezt a forumot! :-)
delutan 235ig tornaztam a sebesseget. az ora ugye ezt mar nem tudja, de erre jo a gps. valahol ez lesz a maximum, sokkal tobb nem lehet benne


Dehát még bejáratós a motor, nem?
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #44 Dátum: 2007. Október 27. - 14:23:35 »

Azt hogy??? Ez eléggé kamuszagu. Max 30 kilométeres lejtőn lefele...
Kolléga urak !
Szerintem nem a mi tisztünk eldönteni , hogy ez valóban lehetséges e, vagy sem ! A kolléga megtisztelt minket azzal ,hogy leirta első tapasztalatait az autójáról , ami valószínüleg jelentős átalakításokon esett át !
Remélhetőleg ír majd róla bövebben is . Szeretnélek megkérni benneteket arra , hogy a hozzánk érkezőket fogadjátok tisztelettel és ne itéljetek túl hamar , ez nem tesz jót a közösségnek ! Köszönöm .
Üdv.
Naplózva
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 12   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!