Lacetti klub fórum
2024. április 28. - 12:25:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 360701 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1320 Dátum: 2016. április 09. - 06:39:35 »

Sziasztok!

Érdekelne, hogy találkozott-e már valaki azzal a jelenséggel, hogy a műanyag vezérmű fedél (belül valahol) beleér a vezérmű fogaskerékbe és érdekes - fordulatszámtól függően - különböző hangot hallat.
Levettem a fedelet és nem elől hanem a motorra rögzített rész valahol a fogaskerék mögött ér bele. Főleg melegen kezdi el csinálni... elfáradt volna a műanyag és meggörbült? Nagyon kicsi a hely (néhány mm) a fedél és a kerék között. Ha megnyomom akkor elhallgat. Ki lehet ezt cserélni, kapni még ilyet? 12 éves Lacetti 1.4-es.

köszi hege


persze
most volt vezérlés csere az autón nem?

Sajnos nem.. már két éve volt... kb. jövőre lesz esedékes megint..

Akkor sürgőssen nèzesd meg mert valami ott elfáradt
Naplózva

70/4334431
csdani1982
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



« Hozzászólás #1321 Dátum: 2016. Június 02. - 07:53:08 »

Sziasztok!

Nem tudom, hogy a megfelelő helyre írok-e, de sajnos nem találom hová írhatnám a kérdésem. Amikor megvettem az autót kb 3 éve, akkor kicsit meghajtottam és első körben eldurrant a termosztátház. Mint megtudtam, ez típushiba. Elérik a műanyag és ha megnövekszik a nyomás, szétlövi. (Korábban a hölgy, akié volt alapjáraton váltott el, ezért neki bírta). Azóta már helyi márkatársam is így járt. A kérdésem lényege, hogy kb hány évente érdemes cserélni a termosztátházat? A nyáron lesz egy hosszabb külföldi út és nem szeretném, hogy ott durranjon le róla. A jelenlegi kb 3 éves és 70 000 Km-t futott.

Köszönöm a válaszokat!
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1322 Dátum: 2016. Június 02. - 08:32:27 »

Sziasztok!

Nem tudom, hogy a megfelelő helyre írok-e, de sajnos nem találom hová írhatnám a kérdésem. Amikor megvettem az autót kb 3 éve, akkor kicsit meghajtottam és első körben eldurrant a termosztátház. Mint megtudtam, ez típushiba. Elérik a műanyag és ha megnövekszik a nyomás, szétlövi. (Korábban a hölgy, akié volt alapjáraton váltott el, ezért neki bírta). Azóta már helyi márkatársam is így járt. A kérdésem lényege, hogy kb hány évente érdemes cserélni a termosztátházat? A nyáron lesz egy hosszabb külföldi út és nem szeretném, hogy ott durranjon le róla. A jelenlegi kb 3 éves és 70 000 Km-t futott.

Köszönöm a válaszokat!

nincs rá ajánlás de vezérléscserekor én mindig le szoktam cserélni a műanyagot fémre mert nincs rá ilyenkor + költség,de amúgy van előjel arra,hogy szét fog esni mert a peremnél vízkövesedik
Naplózva

70/4334431
csdani1982
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



« Hozzászólás #1323 Dátum: 2016. Június 03. - 08:18:22 »

Köszönöm!
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #1324 Dátum: 2016. Június 08. - 20:23:27 »

Tök jó, hogy amikor olvasom a fórumon a problémákat, utánna biztosan nekem is jönni fog...
A klíma javítást beelőzte a termosztátház csere.
Naplózva
csdani1982
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



« Hozzászólás #1325 Dátum: 2016. Június 09. - 08:49:28 »

Mosolyog

Klíma kompresszorból a második adta meg magát nekem, rövid időn belül. A bontott sajnos ilyen lutri. Egyébként egy-két típushibától eltekintve teljesen jó ez a kocsi. Egy vele egyen árkategóriába és korba sorolt pl Astra G-hez viszonyítva klasszisokkal jobb. Inkább egy termosztát csere, mint sz@rrá rohadó kaszni, vagy olajzabáló Eco-Tech.
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #1326 Dátum: 2016. Június 09. - 18:01:15 »

Azt, hogy eltűnt a belső küszöb, lehet sz@rrá rohadónak hívni?
Naplózva
csdani1982
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



« Hozzászólás #1327 Dátum: 2016. Június 13. - 07:18:41 »

Az enyém 2004-es. Rohadásnak nyoma sincs!!!! Az előző autóm, egy Renault volt, ami szintén nem rohadt sehol. 2002-es volt és jelenleg is rohadásmentes. Kizárólag a kipufogó végdobot kellett cserélni. Ha Neked lerohadt a Nubira-n/Lacetti-n a küszöb, akkor szerintem már törték korábban és valami vacak utángyártottat kapott.
Naplózva
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #1328 Dátum: 2016. Június 13. - 08:53:05 »

Az enyém 2004-es. Rohadásnak nyoma sincs!!!! Az előző autóm, egy Renault volt, ami szintén nem rohadt sehol. 2002-es volt és jelenleg is rohadásmentes. Kizárólag a kipufogó végdobot kellett cserélni. Ha Neked lerohadt a Nubira-n/Lacetti-n a küszöb, akkor szerintem már törték korábban és valami vacak utángyártottat kapott.

Sajnos bemegy a malaj a kerékdobból a dugót mellett, és bizony ki tudja rohasztani belülről a küszöböt, ahogy itt klubon belül többen is jártak. Az enyém is tele volt kosszal, de még időbe elejét sikerült venni a problémának.

(Viszont ezt asszem nem a motorproblémák rovatban kellene folytatnunk.)
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #1329 Dátum: 2016. Június 13. - 15:42:37 »

A gond az az, hogy szalonból vettem és mindaddig nem volt gond, amíg tavaly ki nem nézett a lyuk belülről a küszöbön! Addigra a középső merevítés öklömnyi helyen eltűnt....
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1330 Dátum: 2016. Június 13. - 23:20:50 »

A gond az az, hogy szalonból vettem és mindaddig nem volt gond, amíg tavaly ki nem nézett a lyuk belülről a küszöbön! Addigra a középső merevítés öklömnyi helyen eltűnt....
A rendszeres szervizek során ez nem látszott? Hogy vetted észre?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1331 Dátum: 2016. Június 14. - 07:13:56 »

A gond az az, hogy szalonból vettem és mindaddig nem volt gond, amíg tavaly ki nem nézett a lyuk belülről a küszöbön! Addigra a középső merevítés öklömnyi helyen eltűnt....

pedig hallanod kellett volna,hogy lötyög a víz benne
Naplózva

70/4334431
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #1332 Dátum: 2016. Június 14. - 17:16:59 »

Én hallottam múlt nyáron ,hogy lötyög a víz benne azonnal le is engedtem és kiszárítottam de sokat nem segített.  Decemberben jobb oldali küszöb foltozás lett a vége.
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1333 Dátum: 2016. Augusztus 06. - 17:57:03 »

Ellenőriztem a motorolajszintet hazaút előtt, erre látom, hogy bal oldalt olajos a generátor. A szint normális, a szelepfedélnél nem látok szivárgást. A másik, hogy megint hallok egy zörgést bizonyos fordulatnál egy pillanatig, mintha a kipufogó lenne lyukas vagy megint az egyik hővédő lemez engedte el magát. Otthon szerintem megnézetem Tamással.
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1334 Dátum: 2016. Augusztus 06. - 20:08:32 »

Sziasztok. Egy olyan időszakos gondom van a kocsival, hogy kis gázpedál állásnál nèha ránt beszaggat a motor. Ma is mentünk olyan 2000 fordulaton városban ès akkorát rántott majdnem lefejeltem a szèlvèdőt. Klíma is ment. De klima nèlkül is tapasztaltam már. Illetve a budai hegyekben az emelkedőkön felfelè 4 szemèllyel masszívan csörög a motor mint amikor nagy az előgyújtás. Nem tudom összefügg e a kettő hiba. Üzemanyag szűrőt most cserèltem gyertyakábelekben 1-2 ezer km van, lekötöttem a katalizátort belenèztem annak semmi baja nincs öszetörve sem eldugulva. Vákuumcsövek nincsenek elrepedve sehol, folytószelep tiszta. Valakinek van esetleg tippje? Köszönöm
Naplózva
Oldalak: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!