Lacetti klub fórum
2024. április 28. - 05:41:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 88 89 [90] 91 92 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 360688 alkalommal)
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1335 Dátum: 2016. Augusztus 08. - 16:39:59 »

Megnézettem a zörgést, az egyik hátsó hővédő lemez javításra szorult. Ha már ott voltam a karosszériásnál, akkor beállíttattam az enyhén lógó bal első ajtót, így már patentül csukódik és nem zúg a szél az ajtótömítésnél. Olajszivárgást nem láttak sehol sem, de azért majd Tomiékhoz is elmegyek valamikor (mert a helyi márkaszervizben voltam most).
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #1336 Dátum: 2016. Szeptember 05. - 18:06:19 »

Az elmúlt 2 héten Lacsetti csöpögés stresszelt.  He He He
Történt ez, hogy reggelre tenyérnyi folt a jobb eleje alatt.   
Motor olaj nem fogyott, ellenben mint utólag kiderült a hűtővíz. 
Szétrepedt a termosztátház és szép lassan csepegett a víz. 
Szétszedéskor esett darabjaira, szerencsére ekkor már a szervízben volt, ahol csak levették a cseredarabot a polcról. 
Rögvest egy fagyálló csere is történt. 

Még jó, hogy nem valahol messze itthonról hagyott ott. Jó autó, szép autó, Ő még sosem tett ilyen csúfságot!!!  Puszi Puszi Puszi Puszi
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
csdani1982
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



« Hozzászólás #1337 Dátum: 2016. Szeptember 06. - 07:35:09 »

Az elmúlt 2 héten Lacsetti csöpögés stresszelt.  He He He
Történt ez, hogy reggelre tenyérnyi folt a jobb eleje alatt.   
Motor olaj nem fogyott, ellenben mint utólag kiderült a hűtővíz. 
Szétrepedt a termosztátház és szép lassan csepegett a víz. 
Szétszedéskor esett darabjaira, szerencsére ekkor már a szervízben volt, ahol csak levették a cseredarabot a polcról. 
Rögvest egy fagyálló csere is történt. 

Még jó, hogy nem valahol messze itthonról hagyott ott. Jó autó, szép autó, Ő még sosem tett ilyen csúfságot!!!  Puszi Puszi Puszi Puszi



Nekem ez az alkatrész az autón vásárlása után azonnal megadta magát. Kicsit megforgattam, "csatt-gőz-mi a répa???' Mosolyog Kettélőtte a vacak műanyag termosztátházat. Típushiba az autónál. Nemrég jártam Sebikénél. Megnézettem vele azt ami most van fent. Azt mondta, hogy az első jele, hogy lassan megadja magát, az a vízkő a termosztátház körül. Ha jól tudom lehet venni fémházasat is, az biztosabb.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1338 Dátum: 2016. Szeptember 06. - 08:03:51 »

Nekem szerencsém volt tavaly ezekhez képest, csak nyitva maradt....egyértelműen csak fémet szabad betenni.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
FuRy
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45



« Hozzászólás #1339 Dátum: 2016. Szeptember 06. - 13:22:20 »

Mosolyog

Klíma kompresszorból a második adta meg magát nekem, rövid időn belül. A bontott sajnos ilyen lutri. Egyébként egy-két típushibától eltekintve teljesen jó ez a kocsi. Egy vele egyen árkategóriába és korba sorolt pl Astra G-hez viszonyítva klasszisokkal jobb. Inkább egy termosztát csere, mint sz@rrá rohadó kaszni, vagy olajzabáló Eco-Tech.

Hogy adta meg magát? Tömítés hiba, vagy beálltak?
Naplózva
csdani1982
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



« Hozzászólás #1340 Dátum: 2016. Szeptember 07. - 07:52:31 »

Mosolyog

Klíma kompresszorból a második adta meg magát nekem, rövid időn belül. A bontott sajnos ilyen lutri. Egyébként egy-két típushibától eltekintve teljesen jó ez a kocsi. Egy vele egyen árkategóriába és korba sorolt pl Astra G-hez viszonyítva klasszisokkal jobb. Inkább egy termosztát csere, mint sz@rrá rohadó kaszni, vagy olajzabáló Eco-Tech.

Hogy adta meg magát? Tömítés hiba, vagy beálltak?

Az első, gyári egyszerűen nem szállított elég gázt. A klímaszervízes azt mondta, hogy valószínűleg pont az szúrt ki vele, hogy nem volt használva. A második, bontott pedig valamiért elengedte a gázt. Azóta azt nem szedtük le. Nem tudom annál mi rohadt le. Szóval klímás autóm van, amiben összesen 10 percet használtam a klímát, mióta megvan Mosolyog
Naplózva
FuRy
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45



« Hozzászólás #1341 Dátum: 2016. Október 05. - 13:49:35 »

Van a Lacsi kompresszorokban egy O tömítés ami ha nem kap olajzást, akkor bizony megadja magát elég hamar sajnos. Egy kompresszoros emberke 25 pénz körüli áron megjavítja. Utána ha használod sokáig nem kellene, hogy baj legyen vele. Egyébként ha van affinitásod hozzá, te is szét tudod szedni és kicserélni Mosolyog.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1342 Dátum: 2016. Október 05. - 15:28:44 »

Nekem szerencsém volt tavaly ezekhez képest, csak nyitva maradt....egyértelműen csak fémet szabad betenni.
Nekem fémet tett bele anno Sebike, bírta 2 évig aztán sokszoir nyitva maradt. Valami szorulhatott benne. 10-ből 8 úton egyből nyomta a melegvizet, már mutatómegmozdulás előtt.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
lesliewednesday
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 55


« Hozzászólás #1343 Dátum: 2016. Október 17. - 10:41:58 »

Sziasztok. Egy olyan időszakos gondom van a kocsival, hogy kis gázpedál állásnál nèha ránt beszaggat a motor. Ma is mentünk olyan 2000 fordulaton városban ès akkorát rántott majdnem lefejeltem a szèlvèdőt. Klíma is ment. De klima nèlkül is tapasztaltam már. Illetve a budai hegyekben az emelkedőkön felfelè 4 szemèllyel masszívan csörög a motor mint amikor nagy az előgyújtás. Nem tudom összefügg e a kettő hiba. Üzemanyag szűrőt most cserèltem gyertyakábelekben 1-2 ezer km van, lekötöttem a katalizátort belenèztem annak semmi baja nincs öszetörve sem eldugulva. Vákuumcsövek nincsenek elrepedve sehol, folytószelep tiszta. Valakinek van esetleg tippje? Köszönöm

Hasonló csörgéssel küszködöm én is a nyár közepe óta. Mivel szinte mindig gázzal járok, így először benzinre gyanakodtam. Gyorsan rá is töltöttem akkor frisset a kevés maradékra. Akkor látszólag rendbe jött. Azonban a csörgés ismét előjön, ha gázt adok a frissen tankolt benzin ellenére is. A csörgés csak meleg motornál és benzin üzemben jelentkezik. Társul hozzá egy hidegen nehezen indulás, többszöri indítózás jelenség is. Üzemanyag szűrőt tervezem cserélni, de szerintem máshol lesz a baj. Hol nézzem meg a vákum csöveket?  Hibajelzés nincs. Hamarosan megy 180e szervizre, legkésőbb ott átnézetem.Remélem, addig nem teszek benne kárt.

Sajnos olaj folyás is van már egy ideje. Medic Car-nál ránézésre a főtengely tömítésre tippeltek. A minimális fogyást rendszeresen pótolom. Ezt a szerviz majd megoldja.

Illetve csak hidegen, reggeli indulásnál benyomott kuplung pedálnál nyöszörgő hang hallatszik, ami a fordulattal arányos. Pár perc után abbamarad.

Indítás után a szelepek csattogását (hidrotőke?) már csak a teljesség kedvéért említem meg. Szerencsére ez is abbamarad pár perc után. Próbáltam különböző olajokat, de csak átmenetileg oldódott meg.

Nálam is volt hűtővíz elfolyás. A tágulási tartály egyik vékony csöve tőből elrepedt és ott alattomosan kinyomta a hűtővizet. Valamint hasonló hibát okozott a motort a hűtővel összekötő vastag gumicső motor felőli végénél keletkezett repedés. Itt előbb rövidebbre vágtam a csövet, de végül inkább kicseréltem, mert erősen megvastagodott és tartottam tőle, hogy egyszer szétdurran.

Ha valakinek ismerősek a fenti motor tünetek (csörgés, zörgés) és van tippje, vagy megoldása, köszönettel veszem.

Naplózva

"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1344 Dátum: 2016. November 04. - 15:25:19 »

2 hónapja a fiam használja a Lacettit. Ezt én úgy megbántam....

Kedden nem sikerült beindítanom, akkor vettem észre, üa. szintjelző fekszik, csórólámpa nem világít! De gyújtás ráadásakor meg sem mozdul a mutató. Hoztam bel 10 liter benzint, próbálom indítani, semmi. Forgatja, idönként puffan egyet-egyet, de nem indul be a motor.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #1345 Dátum: 2016. November 04. - 17:26:19 »

2 hónapja a fiam használja a Lacettit. Ezt én úgy megbántam....

Kedden nem sikerült beindítanom, akkor vettem észre, üa. szintjelző fekszik, csórólámpa nem világít! De gyújtás ráadásakor meg sem mozdul a mutató. Hoztam bel 10 liter benzint, próbálom indítani, semmi. Forgatja, idönként puffan egyet-egyet, de nem indul be a motor.

A csórólámpa egy hulladék,nekem is annak a jelzése nélkül fogyott ki, kétszer is (gáz mellet ugye még nehezebb követni). Második alkalomra megdöglött a benzinpumpám. Elég jó eséllyel ez van nálad is.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1346 Dátum: 2016. November 04. - 20:41:56 »

Anno a 85-ös toyota camry-mnak ez volt a végzete....felszívott valami retket kevés üzemanyagnál és az ac meghalt. Alkatrész nemigen volt hozzá.....
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #1347 Dátum: 2016. November 05. - 13:41:25 »

Azért egy dolgot nem értek!   
Bármennyire is gázzal van használva az autó, miért nem lehet bele tankolni féltanknyi benzint?  He He He He
Én is jártam rengetegszer gázos autóval, igaz céges volt, de mindig féltank felett volt a benzin!  Puszi Puszi Puszi Puszi
Így nem kellett görcsösen azonnal gázkutat keresni...   
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1348 Dátum: 2016. November 05. - 14:08:50 »

A gázszett kézikönyve szerint ajánlott, hogy ne menjen a benzinszint negyed alá. Én általában félig szoktam a benzintankot tölteni, mert a tele nagyon lassan fogy el és ne akarom, hogy megromoljon. 12-13 ezer km alatt fogyott le teljesen (sárga lámpáig) a tele tank benzin nálam normál gázos használat mellett, ami kb. 7 hónap volt.
Naplózva
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #1349 Dátum: 2016. November 06. - 21:40:51 »

Azért egy dolgot nem értek!   
Bármennyire is gázzal van használva az autó, miért nem lehet bele tankolni féltanknyi benzint?  He He He He
Én is jártam rengetegszer gázos autóval, igaz céges volt, de mindig féltank felett volt a benzin!  Puszi Puszi Puszi Puszi
Így nem kellett görcsösen azonnal gázkutat keresni...   

Nem szoktam utolsó pillanatig húzni a tankolást. De amikor leér a mutató nullára, akkor még közel 200 km-t elmegy az autó benzinen. A lámpa csak a végén kezd világítani. Szóval kb. 15-20 l van még a tankban... pont ezért ha 0-ra ér, vagy közelébe, akkor szoktam 15 l benyát tankolni a gáz mellé. Ez kb. fél tank. Nem szintjelző, hanem térfogat szerint. Ennek ellenére valahogy így jött össze. Lehet a szintmérő is máshogy gondolt fos lenni, mint korábban, a sárga lámpa is sztrájkolt, én meg megszívtam.

Btw. az első kifogyáskor kaptam benzint egy kollégától. 3 hónapos volt, de egy rövid forgás után leállt vele az autó... így nem merek túl sok benyát tankolni, mert bedöglik.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 88 89 [90] 91 92 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!