Lacetti klub fórum
2024. április 28. - 18:25:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 360713 alkalommal)
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1365 Dátum: 2017. Január 04. - 19:47:03 »

Én még 9 éve kevertettem ki javítófestéket körömlakkos üvegbe, azóta is azt használom és a magasnyomású sem hozza le a fém részekről. Nyilván a műanyag kilincsekről lejönne, de ott nem is próbálkoztam. Igaz, adtak hozzá lakkot is, színjavítás és száradás után azt is használni szoktam.

Sajna Borsod megyében én nem ismerek megbízható szerelőt, de biztos akad valaki, aki tud. A lényeg (szerintem), hogy ne külön vidd az alkatrészeket a szerelőhöz (szerezze be ő), mert probléma esetén egyszerűbb a reklamáció.
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1366 Dátum: 2017. Március 04. - 17:18:12 »

Sziasztok. Azt tudja valaki esetleg, hogy a hosszbordásszíj feszítő egysèg alsó rögzítőcsavarjához hogyan lehet hozzá fèrni?  Ma akartam cserèlni de a szervó szivattyú kereke miatt nem lehet hozzá fèrni sajnos. Vagy esetleg le lehet valahogy venni a szivattyú kerekèt?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1367 Dátum: 2017. Március 04. - 21:13:33 »

Sziasztok. Azt tudja valaki esetleg, hogy a hosszbordásszíj feszítő egysèg alsó rögzítőcsavarjához hogyan lehet hozzá fèrni?  Ma akartam cserèlni de a szervó szivattyú kereke miatt nem lehet hozzá fèrni sajnos. Vagy esetleg le lehet valahogy venni a szivattyú kerekèt?

ügyesen csak aluról megfelelő szerszámmal  Vigyorog
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1368 Dátum: 2017. Március 04. - 21:59:04 »

Ès milyen a megfelelő szerszám? Próbáltam krovával, hajlított csillagkulcsal de hol a motortèr oldalfala hol a klíma tárcsája van útban.
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1369 Dátum: 2017. Március 05. - 17:14:37 »

Megoldottam egy 1000 èves règi csuklós szárral meg 14 es krovával
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1370 Dátum: 2017. Június 21. - 17:47:34 »

Róbert úr elsőre nem érezte  hengerfejesnek  a kocsit. Persze csalóka lehetett, hiszen Tomi  felöntötte löttyel és akkor éppen a cső sem volt túl kemény. A kiszedett gyertyákat mutattam neki, akkor nem tűnt neki bajosnak. Aztán eltelt bő egy hét, mire ma mentem volna nagy szervizre és most igen hamar, egy percen belül tényleg hengerfejes lett. Sokkot kapni sem volt időm, bár tudat alatt érezhettem, mert az elmúlt 2 hét álmatlanul és gyomorgörccsel telt. Szóval furcsa volt, hogy a kemény csőre és a benzingőz szagú rozsdás folyadékra hirtelen mégis hengerfejesség lett a végszó..... Na mindegy, ez már az én nyomorom. Hát nem úsztam meg.  Zavart
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Jamon Serrano
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 135



« Hozzászólás #1371 Dátum: 2017. Június 22. - 22:04:01 »


Meg szabad tudni, hogy mennyi km van benne? Mekkora motor / milyen üzemanyag?
Naplózva

Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1372 Dátum: 2017. Június 27. - 13:26:10 »

Ha nekem szólt a kérdés, akkor 2004 év végi gyártmány, 1.6 benzin, 176ezer km-rel.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1373 Dátum: 2017. Június 27. - 13:35:19 »

Volt repedés a hengerfejen. Leghamarabb péntekre lesz autó belőle. Egy komplett nagyszervizzel 150 ezer lesz elvileg. Illetve, mondtam, hogy akkor cseréljenek gyertya kábelt, fékfolyadékot is. Amúgy tényleg durva dolog mit kibírnak ezek a kocsik, akár félholtan is. 4 éve és 55 ezer km-rel ezelőtt volt az első rozsdás vizem, ami észre lett véve. Azóta jóformán tünetmenetesen csak a rozsdásodás volt a baj. Évente lett a hűtőfolydék cserélve és átmosva. De az elmúlt hónapokban tényleg sokszor volt túlnyomás, és tolta ki a cuccot a kiegyenlítőtartályból. Forrás nem volt, mert a venti jól működött, le is lett tesztelve.
Anno a katalizátoros balhénál is az első apró tünettől még 3 hónap volt a komolyabb tünet...akkor lett először megbontva a motor. Szerencsére a hengerfalon csak apró horzsolások lettek a kerámia szemcséktől.

Na hát ez van. De még 13 év alatt így sem költöttem rá túl sokat pluszban, mint a kötelezők. Max 300-350 ezer. Az évre lebontva csekély.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1374 Dátum: 2017. Június 27. - 13:48:36 »

Volt repedés a hengerfejen. Leghamarabb péntekre lesz autó belőle. Egy komplett nagyszervizzel 150 ezer lesz elvileg. Illetve, mondtam, hogy akkor cseréljenek gyertya kábelt, fékfolyadékot is. Amúgy tényleg durva dolog mit kibírnak ezek a kocsik, akár félholtan is. 4 éve és 55 ezer km-rel ezelőtt volt az első rozsdás vizem, ami észre lett véve. Azóta jóformán tünetmenetesen csak a rozsdásodás volt a baj. Évente lett a hűtőfolydék cserélve és átmosva. De az elmúlt hónapokban tényleg sokszor volt túlnyomás, és tolta ki a cuccot a kiegyenlítőtartályból. Forrás nem volt, mert a venti jól működött, le is lett tesztelve.
Anno a katalizátoros balhénál is az első apró tünettől még 3 hónap volt a komolyabb tünet...akkor lett először megbontva a motor. Szerencsére a hengerfalon csak apró horzsolások lettek a kerámia szemcséktől.

Na hát ez van. De még 13 év alatt így sem költöttem rá túl sokat pluszban, mint a kötelezők. Max 300-350 ezer. Az évre lebontva csekély.
Nem lenne jobb egy rendes motor?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1375 Dátum: 2017. Június 27. - 13:55:03 »

Nem lenne jobb egy rendes motor?
Az sokkal költségesebb lenne, mint egy gépműhely. Nem volt tervben ilyen dolog.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #1376 Dátum: 2017. Július 02. - 14:09:38 »

Aszongya hogy, hibajelenség, megint, miért is ne? Mos volt hengerfejtömítés (+vezérlés, meg minden más) cserén az autó, de ott persze nem sikerült tetten érni.

Szóval:
- Néha nehezen indul, de általában max. 2-t teker és röff.
- Néha gázadásra "föttög".
- Néha meló után (tehát meleg idő, de hideg motor) beindítom, indul is könnyen, de utána leáll. Akárhányszor ismétlem meg, ugyanezt teszi. Ha leállás előtt pöccintek egy kis gázt, akkor késve reagál, kis tétovázás után veszi a fordulatot, de utána nem áll le. Akárhányszor rugdalom meg a gázt, mindig ugyanezt csinálja.
DE! Ha elindulok, rendbejön minden, gázreakció oké, alapjárat stabil, viszont van egy fütyülő-csikorgó hangja, mintha falsot szívna. De máskor nincs, csak ha így indult.

Benzinen is gázon is csinálja, hisz benzinen indul, később vált gázra, különbség nincs.

A szerelő(i)m (2 db Tibor dolgozik együtt) tapasztalata szerint az AC pumpa reléje miatt előfordulhat a nehéz indulás, majd a leállás. Mivel a relé aprópénz, kicserélem, ezen nem múlik, be fogok számolni, utána előbukkan-e a hiba. De ha valakinek van más ötlete, kérem ne tartsa magában! Köszi!
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1377 Dátum: 2017. Július 02. - 15:29:18 »

Aszongya hogy, hibajelenség, megint, miért is ne? Mos volt hengerfejtömítés (+vezérlés, meg minden más) cserén az autó, de ott persze nem sikerült tetten érni.

Szóval:
- Néha nehezen indul, de általában max. 2-t teker és röff.
- Néha gázadásra "föttög".
- Néha meló után (tehát meleg idő, de hideg motor) beindítom, indul is könnyen, de utána leáll. Akárhányszor ismétlem meg, ugyanezt teszi. Ha leállás előtt pöccintek egy kis gázt, akkor késve reagál, kis tétovázás után veszi a fordulatot, de utána nem áll le. Akárhányszor rugdalom meg a gázt, mindig ugyanezt csinálja.
DE! Ha elindulok, rendbejön minden, gázreakció oké, alapjárat stabil, viszont van egy fütyülő-csikorgó hangja, mintha falsot szívna. De máskor nincs, csak ha így indult.

Benzinen is gázon is csinálja, hisz benzinen indul, később vált gázra, különbség nincs.

A szerelő(i)m (2 db Tibor dolgozik együtt) tapasztalata szerint az AC pumpa reléje miatt előfordulhat a nehéz indulás, majd a leállás. Mivel a relé aprópénz, kicserélem, ezen nem múlik, be fogok számolni, utána előbukkan-e a hiba. De ha valakinek van más ötlete, kérem ne tartsa magában! Köszi!

át tudod cserélni a táblában mert több egyforma relé van benn
Naplózva

70/4334431
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #1378 Dátum: 2017. Július 03. - 10:11:27 »

át tudod cserélni a táblában mert több egyforma relé van benn

Megtettem asszem elektromos ablak, meg ködlámpa relékre, vagy valami hasonló kevésbé frekventáltra átcseréltem őket. Azóta nem mentem vele, csak elindítottam, indulni akkor épp indult, viszont a gázra most is kicsit késve reagált, de majd hosszabb távon kiderül.
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #1379 Dátum: 2017. Július 03. - 10:14:38 »

Aszongya hogy, hibajelenség, megint, miért is ne? Mos volt hengerfejtömítés (+vezérlés, meg minden más) cserén az autó, de ott persze nem sikerült tetten érni.

Szóval:
- Néha nehezen indul, de általában max. 2-t teker és röff.
- Néha gázadásra "föttög".
- Néha meló után (tehát meleg idő, de hideg motor) beindítom, indul is könnyen, de utána leáll. Akárhányszor ismétlem meg, ugyanezt teszi. Ha leállás előtt pöccintek egy kis gázt, akkor késve reagál, kis tétovázás után veszi a fordulatot, de utána nem áll le. Akárhányszor rugdalom meg a gázt, mindig ugyanezt csinálja.
DE! Ha elindulok, rendbejön minden, gázreakció oké, alapjárat stabil, viszont van egy fütyülő-csikorgó hangja, mintha falsot szívna. De máskor nincs, csak ha így indult.

Benzinen is gázon is csinálja, hisz benzinen indul, később vált gázra, különbség nincs.

A szerelő(i)m (2 db Tibor dolgozik együtt) tapasztalata szerint az AC pumpa reléje miatt előfordulhat a nehéz indulás, majd a leállás. Mivel a relé aprópénz, kicserélem, ezen nem múlik, be fogok számolni, utána előbukkan-e a hiba. De ha valakinek van más ötlete, kérem ne tartsa magában! Köszi!
Hasonló velem is előfordult már. Reggel semmi probléma nem volt, délután hideg motornál, de melegben beindult és kicsit elkezdett visszafulladni, de sosem állt le. Gázadásra azonnal beállt alapjáratra és utána már nem jött elő.
Az új tulaj szintén jelezte ezt felém, de neki le is állt.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!