Lacetti klub fórum
2022. Július 01. - 15:49:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 36 37 [38] 39 40   Le
 
Szerző Téma: Sport légszűrő  (Megtekintve 116452 alkalommal)
szaot
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


Lacetti 1.4 Star AC HB 2007


« Hozzászólás #555 Dátum: 2013. április 27. - 23:03:17 »

Cartársak!

Érdekes dolog történt az autómmal, gondoltam közzéteszem. ...
Provizórikusan száműztem a vasból ezt a fertelmet...

Pontosan hogyan "száműzted"? Csak a pipát, vagy az egész csövet? Nem elég a pipát elfordítani másik irányba?
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #556 Dátum: 2013. április 28. - 07:40:51 »

Cartársak!

Érdekes dolog történt az autómmal, gondoltam közzéteszem. ...
Provizórikusan száműztem a vasból ezt a fertelmet...

Pontosan hogyan "száműzted"? Csak a pipát, vagy az egész csövet? Nem elég a pipát elfordítani másik irányba?

Komplett kihajítottam. Valami ügyes módon ki kell takarítanom az egész hóbelevancot. Addig is e nélkül megy a paripa, a műanyag kerékjárati dob perforációt pedig lezártam. Van ott levegő bejutási lehetőség bőven. Nem vagyok biztos benne, hogy visszakerül a "szívászaj csökkentő", majd egy tankolás után és a menetdinamikát tesztelve kiderül. Gyakorlatilag ez a "kacat" olyan, mint a lefolyóban levő "szifon". Egy darabig jó, aztán (a tiszta útjainknak is köszönhetően) eldugul. Pláne, hogy alaposan "belemérnökölték" ennek lehetőségét. Tehát idő kérdése és közlöm a tapasztalatokat. Minden esetre piszok nagy csalódás és felettébb bosszantó. Azt azért hozzátenném, hogy óvatosan bánjatok a felvetett problémával, távolról sem biztos, hogy másnál is ez a helyzet. Alapos megfontolás tárgyát képezze a döntést, mert nem hinném, hogy csupán "helykitöltés" volt a cél. Más kérdés a technikailag erősen megkérdőjelezhető megoldás.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #557 Dátum: 2013. április 28. - 07:54:14 »

Cartársak!

Érdekes dolog történt az autómmal, gondoltam közzéteszem. ...
Provizórikusan száműztem a vasból ezt a fertelmet...

Pontosan hogyan "száműzted"? Csak a pipát, vagy az egész csövet? Nem elég a pipát elfordítani másik irányba?

Komplett kihajítottam. Valami ügyes módon ki kell takarítanom az egész hóbelevancot. Addig is e nélkül megy a paripa, a műanyag kerékjárati dob perforációt pedig lezártam. Van ott levegő bejutási lehetőség bőven. Nem vagyok biztos benne, hogy visszakerül a "szívászaj csökkentő", majd egy tankolás után és a menetdinamikát tesztelve kiderül. Gyakorlatilag ez a "kacat" olyan, mint a lefolyóban levő "szifon". Egy darabig jó, aztán (a tiszta útjainknak is köszönhetően) eldugul. Pláne, hogy alaposan "belemérnökölték" ennek lehetőségét. Tehát idő kérdése és közlöm a tapasztalatokat. Minden esetre piszok nagy csalódás és felettébb bosszantó. Azt azért hozzátenném, hogy óvatosan bánjatok a felvetett problémával, távolról sem biztos, hogy másnál is ez a helyzet. Alapos megfontolás tárgyát képezze a döntést, mert nem hinném, hogy csupán "helykitöltés" volt a cél. Más kérdés a technikailag erősen megkérdőjelezhető megoldás.
A képeken nem látszik, nem szétszedhető?  Ha kiveszem, szerintem egy slaggal kinyomatom a dzsuvát, és a kifolyó likat alaposan felfúrom. Vigyorog
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #558 Dátum: 2013. április 28. - 09:25:12 »

Na ez nagyon jó még egy remek megoldás. Ezeket a malőröket össze szedve nem is csoda a motorok kormolódása ha nem kap oxigént szegény
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2065



WWW
« Hozzászólás #559 Dátum: 2013. április 28. - 10:32:22 »

Cartársak!

Érdekes dolog történt az autómmal, gondoltam közzéteszem. A történet ott kezdődött, hogy egyszer csak elkezdett jelentősen többet fogyasztani a járgány. Elkezdtem keresni a hiba okát. Nem sorolom a részleteket, sokaknak amúgy se mondana sokat, de ráment a fél szombatom. Azt hiszem, megleltem a "tettest"! Ritkán szoktam a mérnököket bántani, de most igencsak erősen javasoltam nekik, hogy esetleg inkább anyává tehették volna az összes nőnemű hozzátartozójukat!
 A lényeg: van a Nubirában és Lacettiben egy "szívászaj csökkentő" műanyag doboz a jobb első sárvédő-doblemez (műanyag betét)-lökhárító lökhárító által körbezárt helyen. Ezzel még semmi baj nincs. De!!! A technikai megoldás gyalázat! A képeket megnézve biztosan egyértelmű lesz a felháborodásom. Igyekeztem az eredeti beszerelési helyzetet beállítani a "szívászaj csökkentő" és kerékjárati dob viszonyában. Látható a Szívászaj csökkentő tetején egy hosszabb cső, ami egy pipa alakú toldalékkal van ellátva. Mit gondoltok, hova van fordítva? Hát persze, hogy a dobbetéten levő perforáció felé! És ott mi jut be? Igen, víz, sár, hó, por.  Na, tehát ebben az "agyszüleményben" kb. 1,5 l sáros víz volt, és a fene tudja mennyi iszap van most is benne. Van az alján egy kicsi lyuk, de esélytelen, ha egyszer teli ment porral, homokkal (és miért ne menne teli) akkor a víz illetve a sár ott ki fog folyni. És én még csodálkoztam, hogy miért nem akar az autó rendesen működni.
Provizórikusan száműztem a vasból ezt a fertelmet, majd meglátom, hogy mi lesz az eredménye. Emlékeztetnék a légszűrő házban leledző kúpos műanyag csőre, hát az csupán a "jéghegy csúcsa", a bajok nem ott vannak.

Amelyikhez szerencsém volt mindegyik a menetirány szerint előről szívta ,a dobbetét pegig az 5 ajtós esetén már zárt..
Naplózva

70/4334431
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7257


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #560 Dátum: 2013. április 28. - 12:14:55 »

Azt hiszem, hogy a hivatalos neve rezonancia doboz, vagy mi. Nekem volt, hogy nem volt berakva, és iszonyú ronda hangja volt, ami rögtön megszűnt, amikor visszakerült. Lehet, hogy csak Tomynak rossz irányba volt fordítva a csöve, mert eddig mástól nem hallottunk ilyen gondot. Most majd gondolom, mindenki utána fog lesni a dolognak. Várjuk a beszámolókat, és a tanulságokat.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #561 Dátum: 2013. április 28. - 12:18:12 »

Cartársak!

Érdekes dolog történt az autómmal, gondoltam közzéteszem. A történet ott kezdődött, hogy egyszer csak elkezdett jelentősen többet fogyasztani a járgány. Elkezdtem keresni a hiba okát. Nem sorolom a részleteket, sokaknak amúgy se mondana sokat, de ráment a fél szombatom. Azt hiszem, megleltem a "tettest"! Ritkán szoktam a mérnököket bántani, de most igencsak erősen javasoltam nekik, hogy esetleg inkább anyává tehették volna az összes nőnemű hozzátartozójukat!
 A lényeg: van a Nubirában és Lacettiben egy "szívászaj csökkentő" műanyag doboz a jobb első sárvédő-doblemez (műanyag betét)-lökhárító lökhárító által körbezárt helyen. Ezzel még semmi baj nincs. De!!! A technikai megoldás gyalázat! A képeket megnézve biztosan egyértelmű lesz a felháborodásom. Igyekeztem az eredeti beszerelési helyzetet beállítani a "szívászaj csökkentő" és kerékjárati dob viszonyában. Látható a Szívászaj csökkentő tetején egy hosszabb cső, ami egy pipa alakú toldalékkal van ellátva. Mit gondoltok, hova van fordítva? Hát persze, hogy a dobbetéten levő perforáció felé! És ott mi jut be? Igen, víz, sár, hó, por.  Na, tehát ebben az "agyszüleményben" kb. 1,5 l sáros víz volt, és a fene tudja mennyi iszap van most is benne. Van az alján egy kicsi lyuk, de esélytelen, ha egyszer teli ment porral, homokkal (és miért ne menne teli) akkor a víz illetve a sár ott ki fog folyni. És én még csodálkoztam, hogy miért nem akar az autó rendesen működni.
Provizórikusan száműztem a vasból ezt a fertelmet, majd meglátom, hogy mi lesz az eredménye. Emlékeztetnék a légszűrő házban leledző kúpos műanyag csőre, hát az csupán a "jéghegy csúcsa", a bajok nem ott vannak.

Amelyikhez szerencsém volt mindegyik a menetirány szerint előről szívta ,a dobbetét pegig az 5 ajtós esetén már zárt..
Hát, én sem értem a dolgot, de ha az enyémen menetirányba állt volna, akkor is telimegy dzsuvával. Minden esetre alaposan felbosszantott. Utánajárok ennek a dolognak.
Naplózva
Kzotya
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Hozzászólás #562 Dátum: 2013. április 28. - 12:25:13 »

Sziasztok!

Nekem évek óta nincs benn ez a "doboz", a morgós szíváshangtól eltekintve nem vettem észre semmi hátrányát azon kívül, hogy így lehet egy kicsit hamarabb koszolódik a szűrő! (gyári szűrőbetétet használok)

Üdv
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #563 Dátum: 2013. április 28. - 12:55:39 »

Cartársak!

Érdekes dolog történt az autómmal, gondoltam közzéteszem. A történet ott kezdődött, hogy egyszer csak elkezdett jelentősen többet fogyasztani a járgány. Elkezdtem keresni a hiba okát. Nem sorolom a részleteket, sokaknak amúgy se mondana sokat, de ráment a fél szombatom. Azt hiszem, megleltem a "tettest"! Ritkán szoktam a mérnököket bántani, de most igencsak erősen javasoltam nekik, hogy esetleg inkább anyává tehették volna az összes nőnemű hozzátartozójukat!
 A lényeg: van a Nubirában és Lacettiben egy "szívászaj csökkentő" műanyag doboz a jobb első sárvédő-doblemez (műanyag betét)-lökhárító lökhárító által körbezárt helyen. Ezzel még semmi baj nincs. De!!! A technikai megoldás gyalázat! A képeket megnézve biztosan egyértelmű lesz a felháborodásom. Igyekeztem az eredeti beszerelési helyzetet beállítani a "szívászaj csökkentő" és kerékjárati dob viszonyában. Látható a Szívászaj csökkentő tetején egy hosszabb cső, ami egy pipa alakú toldalékkal van ellátva. Mit gondoltok, hova van fordítva? Hát persze, hogy a dobbetéten levő perforáció felé! És ott mi jut be? Igen, víz, sár, hó, por.  Na, tehát ebben az "agyszüleményben" kb. 1,5 l sáros víz volt, és a fene tudja mennyi iszap van most is benne. Van az alján egy kicsi lyuk, de esélytelen, ha egyszer teli ment porral, homokkal (és miért ne menne teli) akkor a víz illetve a sár ott ki fog folyni. És én még csodálkoztam, hogy miért nem akar az autó rendesen működni.
Provizórikusan száműztem a vasból ezt a fertelmet, majd meglátom, hogy mi lesz az eredménye. Emlékeztetnék a légszűrő házban leledző kúpos műanyag csőre, hát az csupán a "jéghegy csúcsa", a bajok nem ott vannak.

Amelyikhez szerencsém volt mindegyik a menetirány szerint előről szívta ,a dobbetét pegig az 5 ajtós esetén már zárt..
Az enyémen nem zárt.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #564 Dátum: 2013. április 28. - 17:57:14 »

Cartársak!

Érdekes dolog történt az autómmal, gondoltam közzéteszem. A történet ott kezdődött, hogy egyszer csak elkezdett jelentősen többet fogyasztani a járgány. Elkezdtem keresni a hiba okát. Nem sorolom a részleteket, sokaknak amúgy se mondana sokat, de ráment a fél szombatom. Azt hiszem, megleltem a "tettest"! Ritkán szoktam a mérnököket bántani, de most igencsak erősen javasoltam nekik, hogy esetleg inkább anyává tehették volna az összes nőnemű hozzátartozójukat!
 A lényeg: van a Nubirában és Lacettiben egy "szívászaj csökkentő" műanyag doboz a jobb első sárvédő-doblemez (műanyag betét)-lökhárító lökhárító által körbezárt helyen. Ezzel még semmi baj nincs. De!!! A technikai megoldás gyalázat! A képeket megnézve biztosan egyértelmű lesz a felháborodásom. Igyekeztem az eredeti beszerelési helyzetet beállítani a "szívászaj csökkentő" és kerékjárati dob viszonyában. Látható a Szívászaj csökkentő tetején egy hosszabb cső, ami egy pipa alakú toldalékkal van ellátva. Mit gondoltok, hova van fordítva? Hát persze, hogy a dobbetéten levő perforáció felé! És ott mi jut be? Igen, víz, sár, hó, por.  Na, tehát ebben az "agyszüleményben" kb. 1,5 l sáros víz volt, és a fene tudja mennyi iszap van most is benne. Van az alján egy kicsi lyuk, de esélytelen, ha egyszer teli ment porral, homokkal (és miért ne menne teli) akkor a víz illetve a sár ott ki fog folyni. És én még csodálkoztam, hogy miért nem akar az autó rendesen működni.
Provizórikusan száműztem a vasból ezt a fertelmet, majd meglátom, hogy mi lesz az eredménye. Emlékeztetnék a légszűrő házban leledző kúpos műanyag csőre, hát az csupán a "jéghegy csúcsa", a bajok nem ott vannak.

Amelyikhez szerencsém volt mindegyik a menetirány szerint előről szívta ,a dobbetét pegig az 5 ajtós esetén már zárt..
Az enyémen nem zárt.
Nálam: Menetiránynak elölről szívja, a dobbetét irányából egy műanyag lemezzel és a cső által el van zárva. Ha nem lenne ott, akkor kb ugyanonnan szívna a motor, mert a légszűrőház csonkja a pipafej alatt 3 cm-el van; így a majdnem a lámpa mögül szív. A doboz maga száraz belül, a víz kifolyik belőle.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #565 Dátum: 2013. április 28. - 19:15:31 »

Cartársak!

Érdekes dolog történt az autómmal, gondoltam közzéteszem. A történet ott kezdődött, hogy egyszer csak elkezdett jelentősen többet fogyasztani a járgány. Elkezdtem keresni a hiba okát. Nem sorolom a részleteket, sokaknak amúgy se mondana sokat, de ráment a fél szombatom. Azt hiszem, megleltem a "tettest"! Ritkán szoktam a mérnököket bántani, de most igencsak erősen javasoltam nekik, hogy esetleg inkább anyává tehették volna az összes nőnemű hozzátartozójukat!
 A lényeg: van a Nubirában és Lacettiben egy "szívászaj csökkentő" műanyag doboz a jobb első sárvédő-doblemez (műanyag betét)-lökhárító lökhárító által körbezárt helyen. Ezzel még semmi baj nincs. De!!! A technikai megoldás gyalázat! A képeket megnézve biztosan egyértelmű lesz a felháborodásom. Igyekeztem az eredeti beszerelési helyzetet beállítani a "szívászaj csökkentő" és kerékjárati dob viszonyában. Látható a Szívászaj csökkentő tetején egy hosszabb cső, ami egy pipa alakú toldalékkal van ellátva. Mit gondoltok, hova van fordítva? Hát persze, hogy a dobbetéten levő perforáció felé! És ott mi jut be? Igen, víz, sár, hó, por.  Na, tehát ebben az "agyszüleményben" kb. 1,5 l sáros víz volt, és a fene tudja mennyi iszap van most is benne. Van az alján egy kicsi lyuk, de esélytelen, ha egyszer teli ment porral, homokkal (és miért ne menne teli) akkor a víz illetve a sár ott ki fog folyni. És én még csodálkoztam, hogy miért nem akar az autó rendesen működni.
Provizórikusan száműztem a vasból ezt a fertelmet, majd meglátom, hogy mi lesz az eredménye. Emlékeztetnék a légszűrő házban leledző kúpos műanyag csőre, hát az csupán a "jéghegy csúcsa", a bajok nem ott vannak.

Amelyikhez szerencsém volt mindegyik a menetirány szerint előről szívta ,a dobbetét pegig az 5 ajtós esetén már zárt..
Az enyémen nem zárt.
Nálam: Menetiránynak elölről szívja, a dobbetét irányából egy műanyag lemezzel és a cső által el van zárva. Ha nem lenne ott, akkor kb ugyanonnan szívna a motor, mert a légszűrőház csonkja a pipafej alatt 3 cm-el van; így a majdnem a lámpa mögül szív. A doboz maga száraz belül, a víz kifolyik belőle.
Akkor nálad nincs probléma, nagy valószínűséggel. De hová lett a sportlégszűrőd, mert én akartam kölcsönlopni próbára. Vigyorog
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #566 Dátum: 2013. április 28. - 20:14:11 »

Cartársak!

Érdekes dolog történt az autómmal, gondoltam közzéteszem. A történet ott kezdődött, hogy egyszer csak elkezdett jelentősen többet fogyasztani a járgány. Elkezdtem keresni a hiba okát. Nem sorolom a részleteket, sokaknak amúgy se mondana sokat, de ráment a fél szombatom. Azt hiszem, megleltem a "tettest"! Ritkán szoktam a mérnököket bántani, de most igencsak erősen javasoltam nekik, hogy esetleg inkább anyává tehették volna az összes nőnemű hozzátartozójukat!
 A lényeg: van a Nubirában és Lacettiben egy "szívászaj csökkentő" műanyag doboz a jobb első sárvédő-doblemez (műanyag betét)-lökhárító lökhárító által körbezárt helyen. Ezzel még semmi baj nincs. De!!! A technikai megoldás gyalázat! A képeket megnézve biztosan egyértelmű lesz a felháborodásom. Igyekeztem az eredeti beszerelési helyzetet beállítani a "szívászaj csökkentő" és kerékjárati dob viszonyában. Látható a Szívászaj csökkentő tetején egy hosszabb cső, ami egy pipa alakú toldalékkal van ellátva. Mit gondoltok, hova van fordítva? Hát persze, hogy a dobbetéten levő perforáció felé! És ott mi jut be? Igen, víz, sár, hó, por.  Na, tehát ebben az "agyszüleményben" kb. 1,5 l sáros víz volt, és a fene tudja mennyi iszap van most is benne. Van az alján egy kicsi lyuk, de esélytelen, ha egyszer teli ment porral, homokkal (és miért ne menne teli) akkor a víz illetve a sár ott ki fog folyni. És én még csodálkoztam, hogy miért nem akar az autó rendesen működni.
Provizórikusan száműztem a vasból ezt a fertelmet, majd meglátom, hogy mi lesz az eredménye. Emlékeztetnék a légszűrő házban leledző kúpos műanyag csőre, hát az csupán a "jéghegy csúcsa", a bajok nem ott vannak.

Amelyikhez szerencsém volt mindegyik a menetirány szerint előről szívta ,a dobbetét pegig az 5 ajtós esetén már zárt..
Az enyémen nem zárt.
Nálam: Menetiránynak elölről szívja, a dobbetét irányából egy műanyag lemezzel és a cső által el van zárva. Ha nem lenne ott, akkor kb ugyanonnan szívna a motor, mert a légszűrőház csonkja a pipafej alatt 3 cm-el van; így a majdnem a lámpa mögül szív. A doboz maga száraz belül, a víz kifolyik belőle.
Akkor nálad nincs probléma, nagy valószínűséggel. De hová lett a sportlégszűrőd, mert én akartam kölcsönlopni próbára. Vigyorog
Az előző olajcsere során vagy kölcsönlopták már, vagy nem értettek hozzá és szimplán kidobták. Nem tudom, melyik is a rosszabb eset.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
szaot
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


Lacetti 1.4 Star AC HB 2007


« Hozzászólás #567 Dátum: 2013. április 28. - 23:12:53 »

Hát, én sem értem a dolgot, de ha az enyémen menetirányba állt volna, akkor is telimegy dzsuvával. Minden esetre alaposan felbosszantott. Utánajárok ennek a dolognak.
Nálam előrefelé áll, a dobbetét zárt. Hogyan lehet kiszerelni ezt a dobozt és megvizsgálni, nincs-e tele dzsuvával? Felülről ki lehet venni? Mennyire kell szétszedni azt a részt?
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #568 Dátum: 2013. április 29. - 10:54:35 »

nekem nyitott a dobbetét és lefelé a föld felé állnak a rostélyok. azt nem tudom a cső merre áll de majd én is lebontom a doblemezt azt meglesem.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #569 Dátum: 2013. április 29. - 13:19:09 »

nekem nyitott a dobbetét és lefelé a föld felé állnak a rostélyok. azt nem tudom a cső merre áll de majd én is lebontom a doblemezt azt meglesem.
Nem kell levenned a doblemezt. Elég kivenni a légszűrőházat és a pipát takaró műanyag lemezt.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Oldalak: 1 ... 36 37 [38] 39 40   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!