Lacetti klub fórum
2018. December 19. - 11:37:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Szavazás
Kérdés: Statisztikai kérdés! Milyen típusú Lacsid van?
Sedan - 45 (31.5%)
SW - 36 (25.2%)
HB - 62 (43.4%)
Összes szavazó: 142

Oldalak: [1] 2 3 ... 550   Le
 
Szerző Téma: Re: Törzsasztal 4  (Megtekintve 350290 alkalommal)
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3393


SW RedRock Radarral


WWW
« Dátum: 2009. Július 08. - 12:08:54 »

Pesterzsébeti tudósítótok jelenti, hogy ma jó fej volt egy kék lacsi kombival. Az út szélén vészvillogva matatott a kartárs a motortérben, kérdeztem tudok-e segíteni (nyílván nem sokat). Azt mondta nem, csak a klíma vezeték szakadt el, amit a ventilátornál keresett. Mivel hamar lerázott, így csak később jutott eszembe, hogy a klímapanel nem szokott működni néha, de mindegy. Én megtettem a magamét.  Vigyorog
Szórólapot kapott? He  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
« Utoljára szerkesztve: 2010. Március 23. - 01:25:21 írta athee » Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3419


R+


« Hozzászólás #1 Dátum: 2009. Július 08. - 19:59:24 »

Pesterzsébeti tudósítótok jelenti, hogy ma jó fej volt egy kék lacsi kombival. Az út szélén vészvillogva matatott a kartárs a motortérben, kérdeztem tudok-e segíteni (nyílván nem sokat). Azt mondta nem, csak a klíma vezeték szakadt el, amit a ventilátornál keresett. Mivel hamar lerázott, így csak később jutott eszembe, hogy a klímapanel nem szokott működni néha, de mindegy. Én megtettem a magamét.  Vigyorog
Szórólapot kapott? He  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Nem volt nálam, de olyan hamar lerázott, hogy nem is mertem vele beszélgetni.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #2 Dátum: 2009. Július 08. - 22:03:31 »

Pesterzsébeti tudósítótok jelenti, hogy ma jó fej volt egy kék lacsi kombival. Az út szélén vészvillogva matatott a kartárs a motortérben, kérdeztem tudok-e segíteni (nyílván nem sokat). Azt mondta nem, csak a klíma vezeték szakadt el, amit a ventilátornál keresett. Mivel hamar lerázott, így csak később jutott eszembe, hogy a klímapanel nem szokott működni néha, de mindegy. Én megtettem a magamét.  Vigyorog
Szórólapot kapott? He  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Nem volt nálam, de olyan hamar lerázott, hogy nem is mertem vele beszélgetni.
Bezzeg ha nem Te, hanem Gidy lett volna! Biztos nem menekül a szórólapok elől!  Vigyorog Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7247


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #3 Dátum: 2009. Július 09. - 16:09:11 »

Pesterzsébeti tudósítótok jelenti, hogy ma jó fej volt egy kék lacsi kombival. Az út szélén vészvillogva matatott a kartárs a motortérben, kérdeztem tudok-e segíteni (nyílván nem sokat). Azt mondta nem, csak a klíma vezeték szakadt el, amit a ventilátornál keresett. Mivel hamar lerázott, így csak később jutott eszembe, hogy a klímapanel nem szokott működni néha, de mindegy. Én megtettem a magamét.  Vigyorog
Szórólapot kapott? He  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Nem volt nálam, de olyan hamar lerázott, hogy nem is mertem vele beszélgetni.
Bezzeg ha nem Te, hanem Gidy lett volna! Biztos nem menekül a szórólapok elől!  Vigyorog Vigyorog
Erre mérget vehetsz! Minden nap adok, sőt garázsmenetben lépésben megyek ki a Bosnyákra, és lesem a parkolókat, ha van Lacetti (ma is volt!), akkor vészvillogó, sofőr ki, átszalad, beteszi, majd vissza, és így tova. Tegnap is, ma is volt Tesco, tettem is a dolgom, mint mindig. Ajánlom nektek is! Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6333


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #4 Dátum: 2009. Július 09. - 20:37:01 »

Kiküldött tudósítónk jelenti:

Kicsit elakadtunk Rotterdamban, mert indulás után a 4. számú henger, ami pár órával korábban lett felújítva elszállt. Szó szerint felrobbant, lerúgva a karteldeklit.
A dugót már kiemeltük, képeket csináltam, majd lesznek.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #5 Dátum: 2009. Július 10. - 09:36:00 »

Cap!
A telcsid,5310/5310i BB5 típusú,ha jól emlékszem a korábbi HSZ-ból.Itt a megoldás,bár cseppet bonyolult:
http://www.gsm-forum.eu/unlocking-codes-log-file-requests/15278-all-nokia-bb5-security-code.html
(ha jól látom regisztrálni kell...)
Vagypedig: http://www.google.hu/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Ahu%3Aofficial&channel=s&hl=hu&q=nokia+bb5+master+code&meta=&btnG=Google+keres%C3%A9s
Merthogy Neked a Master Code kell,mert az felette áll a sec. code-nak.A régebbi telcsiken ez persze egyszerűbben ment,de hát ez van...
« Utoljára szerkesztve: 2009. Július 10. - 09:56:05 írta akidobos » Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3419


R+


« Hozzászólás #6 Dátum: 2009. Július 11. - 21:18:12 »

Érdekes dolgot tapasztaltam ma hazafelé az M0-on.  Rengeteg belga, holland, német, osztrák és spanyol rendszámú feltételezem román és hasonló állampolgár tart hazafelé nyaralni agyonpakolva. Tényleg ennyire megéri külföldön dolgozni és évente többször több ezer km-t autózni? Otthon nincs munka nekik?
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #7 Dátum: 2009. Július 11. - 21:47:38 »

Érdekes dolgot tapasztaltam ma hazafelé az M0-on.  Rengeteg belga, holland, német, osztrák és spanyol rendszámú feltételezem román és hasonló állampolgár tart hazafelé nyaralni agyonpakolva. Tényleg ennyire megéri külföldön dolgozni és évente többször több ezer km-t autózni? Otthon nincs munka nekik?
Nálunk a melohelyen vanak most románok betanulni azt monták kint a minimál bér 33e forint amiböl kellene megélniük. Inkább utazgatnak
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3419


R+


« Hozzászólás #8 Dátum: 2009. Július 12. - 07:27:40 »

Érdekes dolgot tapasztaltam ma hazafelé az M0-on.  Rengeteg belga, holland, német, osztrák és spanyol rendszámú feltételezem román és hasonló állampolgár tart hazafelé nyaralni agyonpakolva. Tényleg ennyire megéri külföldön dolgozni és évente többször több ezer km-t autózni? Otthon nincs munka nekik?
Nálunk a melohelyen vanak most románok betanulni azt monták kint a minimál bér 33e forint amiböl kellene megélniük. Inkább utazgatnak
Az oké, de sapnyol honba utazgatni azért az nem semmi.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #9 Dátum: 2009. Július 12. - 10:47:55 »

Ha a béred 10-15szörösét megkeresheted akor elgondolkozol a havi 1-2000km kocsikázáson szerintem,föleg ha van család szerintem.
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1403


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #10 Dátum: 2009. Július 12. - 12:47:28 »

Nekem egy volt kollégám ment i németbe dolgozni. 1800 Ęurot kap. Abból 300 az albérlet.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6333


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #11 Dátum: 2009. Július 12. - 16:44:09 »

Nekem egy volt kollégám ment i németbe dolgozni. 1800 Ęurot kap. Abból 300 az albérlet.

Garantált források szerint (német tisztjelölt, 9 év haditengerészkedés után jtt át) 3000 euró karcsú egy öt tagú családnak Németországban. Hogy jól megéljél, ahhoz 4000 euró kell. Drága az iskola, az orvos, minden.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6333


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #12 Dátum: 2009. Július 12. - 16:58:00 »

Jelentem elakadtunk Rotterdamban.

Illetve valahogy nem tudunk eltávolodni Rotterdamtól.

Az ok, felújítják a főgépet. Ezért az felrobban…

Szóval a hajózásban úgy van, hogy bizonyos üzemóra után a főgépet fel kell újítani. Ez nem szerelem kérdése, kötelező és nem olcsó. 
A tulajdonos legfeljebb az új alkatrészeken tud fogni valamit, ha okosan köt üzletet. A mi tulajunk fogott, az tuti, de most akkorát bukik, hogy az díjnyertes lesz.
A főgép felújítását komoly helyen úgy oldják meg, hogy ha az ideje közeledik, akkor a szárazdokkban történő nagyjavítás alatt elvégzik. Ez azt jelenti, hogy kiveszik a régi dugattyút, perselyt és főtengely csapágyat és újra cserélik. A hengerfejet is kompletten kicserélik. A beépített alkatrészek vagy újak, vagy felújítottak, de utóbbiak egyenértékűnek számítanak az újjal, pedig nem azok; ezt majd látni fogjátok.

Nálunk ezt úgy oldják meg, hogy Rotterdamban, ahol 12 órát várunk rakodásra, egyenként cserélgetik az egységeket. Márciusban kezdték a 9. és 8. hengerrel (egyszerre cserélték) és most a 4. csinálták.
A 8. és 9. henger beüzemelés közben 5 perc után elszállt, leszakadt a dugattyúk koronája.
Most a 4. hengert csinálták meg, ami indulás után 1.5 órával megszorult és elfüstölt. Az olajnyomás megnőtt, annyira, hogy lerúgta a karteldeklit, a kispriccelő olaj meg begyulladt. A képek alapján a dugattyú szorult meg. A legjobb helyen, 1600 éterre a rotterdami északi mólótól.
Horgony ledob, tűz elolt és telefonálás. Három órányi várakozás után felcsatoltuk a tulajdonos által megküldött vontatókat és bevontattak minket az Europort- ba, javításra. Ez csütörtökön reggel 07:03- kor történt.
Szombat reggel 4- re elkészültek a javítással, lett új dugattyú, hengerfej, a biztosító embere is megszemlélődött, a regiszter is elégedetten engedett utunkra minket. A közös döntés alapján a leghosszabb beüzemelési módot választottuk, csak nagyon lassan emeltük a gép terhelését. Ennek köszönhettük, hogy most a kijárattól eljutottunk vagy 10 mérföldre – meg annak, hogy a kijárathoz közel voltunk kikötve. Ugyanis szombaton reggel a másodszor felújított 4. henger 07:15- kor (tessék figyelni az időpontokat!) ismét elszállt. Ismét ugyanúgy.
Csak most azzal a különbséggel, hogy a kápó látta, hogy bekövetkezik és Ő állította le a gépet, így egy kevés füsttől meg sok idegeskedéstől eltekintve nem történt nagyobb baj. Persze a henger megint megszorult.
Megijedni én ijedtem meg a legjobban, mert épp térnem kellett volna egy befelé rongyoló kompnak, aki ráadásul számított rá, amikor teljesen váratlanul elszállt a gép. Szerencsére a kompon figyeltek és így volt idejük térni, nem lett összeütközés. Akomp két kábelra passzált, a füstöt sokan fotózták.
Horgony ledob., telefon, stb., stb., stb.
A bejártnál fotózkodó spottereknek deja vu- jük lehetett, mert menetrend szerint jelentünk meg két vontatóval. Vagy azt gondolhatták, hogy a kikötői vontatók rajtunk gyakorolnak.
A pilot jópofa volt, ugyanaz, akivel csütörtökön lerobbantunk. Amikor feljött a fedélzetre az volt az első kérdése, hogy ma meddig jutottunk? Röhögtünk, de csak kínunkban.
Jelenleg ismét kikötve állunk és sok okos ember próbálja a gépet javítani, meg rájönni, hogy mi lehet a baj (szerintem nem kellene Made in Mozambik alkatrészeket beépíteni).

Közben Ralf megint alkotott. Még rakodás közben nem sikerült kinyitnunk az egyik raktárt, mert atetőt mozgató hidraulika motorja túlmelegedett. Mondtam Ralfinhonak, hogy nem érdekel, hogy mit vág el, de kerülje meg a hőkioldót. Megcsinálta, a motor münködik, igazolyan forró, hogy nem ehet megérinteni. Csapágyas.
Én viszont revideáltam az álláspontomat. Igenis érdekelne, hogy mit vágott át, mert azóta nem égnek a rakományt megvilágító halogén lámpák.

Az éjjel meghozták az „új” alkatrészeket. Hát nem nyert, mert bár nem Made in Tanzánia, de annyira újak, amennyire én. A biztosító és az osztályozó intézet felügyelője elsőre elutasította mindet. Úgyhogy lehet velük tűzni vissza Németországba és megvenni az újat és eredetit. A cég műszaki felelőse, aki lehozta az alkatrészeket, rögtön nekiállt rinyálni, hogy a hengerfej meg a többi elég nehéz, ráadásul a váltó fura hangokat ad ki (pénteken megtörték a Sprintert hátulról; szerintem totálkáros) és nehéz egyenesbe tartani. Úgyhogy megkérdezte, hogy valaki hajlandó lenne- e vele visszamenni és vezetni? Mert egyedül fél… Meg félti a jogsiját, pedig a kocsi nincs is túlterhelve most. Nem tolongtunk önként, de végül a német tisztjelölt elvállalta.
Elvileg holnap délutánra lesznek alkatrészek, beépítik, kimegyünk próbaútra megterhelve szerelőkkel, a biztosító emberével és Jancsi bohóccal is, esetleg.
Ha minden jól megy szerdán még el is indulhatunk délnek, bár 1 hét késést már beszedtünk.
HA csodák léteznek, akkor az eredeti bérleti szerződés szerint augusztus 13- ig maradhatunk. Ha a bérlő nem elegelt be, mert ez nem először fordult elő.
Ha sárga lennék és csilingelnék, én lennék a villamos…
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #13 Dátum: 2009. Július 12. - 18:56:04 »

Nem semmi! Mi van akkor, ha ez az óceán közepén örténik Veletek? Szomorú ez a garasoskodás ilyen veszélyes üzemben is! 
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6333


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #14 Dátum: 2009. Július 12. - 19:05:43 »

Nem semmi! Mi van akkor, ha ez az óceán közepén örténik Veletek? Szomorú ez a garasoskodás ilyen veszélyes üzemben is! 
Elvileg egy komplett szettnek KELL lennie a gépházban. Nekünk nincs. Úgyhogy ebbe ne is gondoljunk bele. Pláne ne, ha rossz időben történik.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Oldalak: [1] 2 3 ... 550   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!