WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
 |
« Hozzászólás #3135 Dátum: 2010. Május 27. - 11:36:25 » |
|
a chvyklubból idéznék, E85-szelepégésről és egr-lezárásról volt szó:
Rákérdeztem kollégáknál akik jobban értenek hozzá mint Én, és igen azt a mondták: a motor üzemi hőfoka magasabb szegény keverékű használatnál, de mivel az E85 használata eleve alacsonyabb hőmérsékletet produkál nem törvényszerű a károsodás.
Csak egy apró megjegyzés: amikor az EGR szelep ledugózásáról beszélünk akkor is biza növeljük a motor hőfokot, mert bármennyire is fura a kipufogógáz visszavezetéssel a cél ugyan a kibocsátás (nitrogén-oxidok) javítása, de ezt a visszavezetés által csökkentett égési hőfokkal érik el!
Hogy mennyire szegény a keverék, azt meg egy régi módszerrel, a gyertya színének megtekintésével meg lehet figyelni.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
|
Krisz
|
 |
« Hozzászólás #3137 Dátum: 2010. Május 27. - 21:32:05 » |
|
a chvyklubból idéznék, E85-szelepégésről és egr-lezárásról volt szó:
Rákérdeztem kollégáknál akik jobban értenek hozzá mint Én, és igen azt a mondták: a motor üzemi hőfoka magasabb szegény keverékű használatnál, de mivel az E85 használata eleve alacsonyabb hőmérsékletet produkál nem törvényszerű a károsodás.
Csak egy apró megjegyzés: amikor az EGR szelep ledugózásáról beszélünk akkor is biza növeljük a motor hőfokot, mert bármennyire is fura a kipufogógáz visszavezetéssel a cél ugyan a kibocsátás (nitrogén-oxidok) javítása, de ezt a visszavezetés által csökkentett égési hőfokkal érik el!
Hogy mennyire szegény a keverék, azt meg egy régi módszerrel, a gyertya színének megtekintésével meg lehet figyelni.
Én meg aztat mondom ha szegény a keverék gyullad a chek lámpa és ha helyrejön kialszik.Sokat játszottam a jó keverék beállitásával amit még elvisel és az ecu jelez ha nem jó.Állitólag e85-el pörgetni sem lehet mert elég a szelep a szerény keveréktől nekem 40Ekm e85 használat után sincs semmi baja a szelepnek,sőt p300 is benzinnel volt utójára. Pedig én hajtom és a tiltást is ismeri szinte a mindenapokból.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222 
|
|
|
peti74
|
 |
« Hozzászólás #3138 Dátum: 2010. Május 28. - 23:57:34 » |
|
a chvyklubból idéznék, E85-szelepégésről és egr-lezárásról volt szó:
Rákérdeztem kollégáknál akik jobban értenek hozzá mint Én, és igen azt a mondták: a motor üzemi hőfoka magasabb szegény keverékű használatnál, de mivel az E85 használata eleve alacsonyabb hőmérsékletet produkál nem törvényszerű a károsodás.
Csak egy apró megjegyzés: amikor az EGR szelep ledugózásáról beszélünk akkor is biza növeljük a motor hőfokot, mert bármennyire is fura a kipufogógáz visszavezetéssel a cél ugyan a kibocsátás (nitrogén-oxidok) javítása, de ezt a visszavezetés által csökkentett égési hőfokkal érik el!
Hogy mennyire szegény a keverék, azt meg egy régi módszerrel, a gyertya színének megtekintésével meg lehet figyelni.
Te! Ezt akárki írta, de értelmetlen! (ja, az értelmetlen részét Te írtad, bocs!)  Vagy csak én nem értem. 
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Május 29. - 00:01:14 írta peti74 »
|
Naplózva
|
...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
 |
« Hozzászólás #3139 Dátum: 2010. Május 29. - 07:47:24 » |
|
a chvyklubból idéznék, E85-szelepégésről és egr-lezárásról volt szó:
Rákérdeztem kollégáknál akik jobban értenek hozzá mint Én, és igen azt a mondták: a motor üzemi hőfoka magasabb szegény keverékű használatnál, de mivel az E85 használata eleve alacsonyabb hőmérsékletet produkál nem törvényszerű a károsodás.
Csak egy apró megjegyzés: amikor az EGR szelep ledugózásáról beszélünk akkor is biza növeljük a motor hőfokot, mert bármennyire is fura a kipufogógáz visszavezetéssel a cél ugyan a kibocsátás (nitrogén-oxidok) javítása, de ezt a visszavezetés által csökkentett égési hőfokkal érik el!
Hogy mennyire szegény a keverék, azt meg egy régi módszerrel, a gyertya színének megtekintésével meg lehet figyelni.
Te! Ezt akárki írta, de értelmetlen! (ja, az értelmetlen részét Te írtad, bocs!)  Vagy csak én nem értem.  Pedig a nitrogén-oxidos hőcsökkentés így van, ezért találták ki ezt a szelepet. Még azt is elhiszem ezáltal, hogy az EGR lezárással hőt növelünk a motorban. A többihez lövésem sincs. 
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
 |
« Hozzászólás #3140 Dátum: 2010. Május 29. - 10:07:16 » |
|
Most olvastam a www.vezess.hu-n, hogy az európai unió úgy döntött, hogy a garanciának nem lesz ezentúl feltétele a márkaszervizes szervizelés, így a független szervizek is megkaphatják a gyári beszállítóktól a szükséges dolgokat, infókat, és így olcsóbb lehet az autósoknak a javítás. Azt hiszem, hogy ez nem rossz hír. A bevezetése életbe lép, de van 3 év átfutási idő is rá, hogy mindenki felkészülhessen rá. Félek, hogy ez nálunk azt fogja jelenteni, hogy utoljára lesz ez érvényes majd nálunk is...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Május 29. - 12:52:30 írta ladigidy »
|
Naplózva
|
 Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
peti74
|
 |
« Hozzászólás #3141 Dátum: 2010. Május 29. - 10:29:05 » |
|
Csütörtökön sikeresen fennakadtam egy tuskón. Diagnózis: -törött a lökhárító -megnyomódott az a profil ami tartja -végig repedt az alján az a védőlemez -megsérült egy gégecsőben lévő kábel, ami nem tudom hova megy. Az első kétségbe esésem már csökkent, de maradandó hangulatváltozást szenvedtem.  Főképp, hogy ezt szakember nem fogja látni, mert most is 62 a csekkem. Ragasztót talán tudok szerezni, aztán összeharácsolom valahogy. Szomorú vagyok. 
|
|
|
Naplózva
|
...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
 |
« Hozzászólás #3142 Dátum: 2010. Május 29. - 12:20:29 » |
|
Csütörtökön sikeresen fennakadtam egy tuskón. Diagnózis: -törött a lökhárító -megnyomódott az a profil ami tartja -végig repedt az alján az a védőlemez -megsérült egy gégecsőben lévő kábel, ami nem tudom hova megy. Az első kétségbe esésem már csökkent, de maradandó hangulatváltozást szenvedtem.  Főképp, hogy ezt szakember nem fogja látni, mert most is 62 a csekkem. Ragasztót talán tudok szerezni, aztán összeharácsolom valahogy. Szomorú vagyok.  Szegény barátom! Hidd el a nyúlkaland után különösen együtt tudok érezni Veled. A gégecsőben menő kábel azt hiszen, hogy a légkondi kompresszorához megy, ha igaz. A műanyagok valószínűleg javíthatóak, bár a javítás sem túl olcsó, de olcsóbb a cserénél, festésnél. Összeharácsolod hozzá a pénzt! Vagy összebarkácsolásra gondoltál. Ne légy nagyon szomorú, ha beszakadt volna a volt amcsi elnök, akkor sokkal rosszabbul jártál volna. Fogd fel kicsit pozitívabban, még akkor is, ha piszok nehéz lesz.
|
|
|
Naplózva
|
 Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
95LE
Kábelbarát
Ezredes
   
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
 |
« Hozzászólás #3143 Dátum: 2010. Május 29. - 14:28:09 » |
|
Most olvastam a www.vezess.hu-n, hogy az európai unió úgy döntött, hogy a garanciának nem lesz ezentúl feltétele a márkaszervizes szervizelés, így a független szervizek is megkaphatják a gyári beszállítóktól a szükséges dolgokat, infókat, és így olcsóbb lehet az autósoknak a javítás. Azt hiszem, hogy ez nem rossz hír. A bevezetése életbe lép, de van 3 év átfutási idő is rá, hogy mindenki felkészülhessen rá. Félek, hogy ez nálunk azt fogja jelenteni, hogy utoljára lesz ez érvényes majd nálunk is... Sajnos leírták azt is, hogy vannak kivételek ami a garanciális feltételekhez tartoznak. 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebijoe
|
 |
« Hozzászólás #3144 Dátum: 2010. Május 29. - 18:43:05 » |
|
Most olvastam a www.vezess.hu-n, hogy az európai unió úgy döntött, hogy a garanciának nem lesz ezentúl feltétele a márkaszervizes szervizelés, így a független szervizek is megkaphatják a gyári beszállítóktól a szükséges dolgokat, infókat, és így olcsóbb lehet az autósoknak a javítás. Azt hiszem, hogy ez nem rossz hír. A bevezetése életbe lép, de van 3 év átfutási idő is rá, hogy mindenki felkészülhessen rá. Félek, hogy ez nálunk azt fogja jelenteni, hogy utoljára lesz ez érvényes majd nálunk is... Sajnos leírták azt is, hogy vannak kivételek ami a garanciális feltételekhez tartoznak.  Ez már most is működik, a szigorú feltétele a javításnál gyári anyag használata.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kathy
|
 |
« Hozzászólás #3145 Dátum: 2010. Május 31. - 21:04:32 » |
|
Sziasztok! Rég jártam erre - de nem eltűntem, csak kissé sűrű lett az élet felénk. Sok a meló meg a gyerek, meg minden  . Csak a lóvé nem - de hát talán nem is az a legfontosabb, ugye. Most viszont itt a bárányhimlő, hujjuju, legalább pihizünk egy picit. Közben lezajlott a tali, amire nagyon szívesen lementünk volna mi is - de majd legközelebb. Üdv, Kathy
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
 |
« Hozzászólás #3146 Dátum: 2010. Május 31. - 21:22:01 » |
|
Sziasztok! Rég jártam erre - de nem eltűntem, csak kissé sűrű lett az élet felénk. Sok a meló meg a gyerek, meg minden  . Csak a lóvé nem - de hát talán nem is az a legfontosabb, ugye. Most viszont itt a bárányhimlő, hujjuju, legalább pihizünk egy picit. Közben lezajlott a tali, amire nagyon szívesen lementünk volna mi is - de majd legközelebb. Üdv, Kathy Sok gyerek?!!!  Bárányhimlő? Küldöm a fiam, nem akarta elkapni.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
   
Nem elérhető
Hozzászólások: 1142
1.4 16v LPG
|
 |
« Hozzászólás #3147 Dátum: 2010. Május 31. - 21:46:00 » |
|
Sziasztok! Rég jártam erre - de nem eltűntem, csak kissé sűrű lett az élet felénk. Sok a meló meg a gyerek, meg minden  . Csak a lóvé nem - de hát talán nem is az a legfontosabb, ugye. Most viszont itt a bárányhimlő, hujjuju, legalább pihizünk egy picit. Közben lezajlott a tali, amire nagyon szívesen lementünk volna mi is - de majd legközelebb. Üdv, Kathy Sok gyerek?!!!  Bárányhimlő? Küldöm a fiam, nem akarta elkapni. Nálunk is most eset át rajta a gyerek,elég jól viselte hál istennek.
|
|
|
Naplózva
|
06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
|
|
|
kathy
|
 |
« Hozzászólás #3148 Dátum: 2010. Május 31. - 22:34:57 » |
|
Sziasztok! Rég jártam erre - de nem eltűntem, csak kissé sűrű lett az élet felénk. Sok a meló meg a gyerek, meg minden  . Csak a lóvé nem - de hát talán nem is az a legfontosabb, ugye. Most viszont itt a bárányhimlő, hujjuju, legalább pihizünk egy picit. Közben lezajlott a tali, amire nagyon szívesen lementünk volna mi is - de majd legközelebb. Üdv, Kathy Sok gyerek?!!!  Bárányhimlő? Küldöm a fiam, nem akarta elkapni. A fiadat szívesen látjuk. Viccnek szántad - de egyébként Pozsonyban élő barátaink mondták, hogy náluk szokás a gyerekeket összeterelni egy-egy bárányhimlős lakásába, hogy mindenki jól túlessen rajta  .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
 |
« Hozzászólás #3149 Dátum: 2010. Június 01. - 06:31:00 » |
|
A TATABÁNYA vontató ( http://www.hajoregiszter.hu/index.php?ship=343&gyl=1#menusor) 1962-ben épült a Magyar Hajó- és Darugyár Baltonfüredi Gyáregységében ( http://www.hajoregiszter.hu/index.php?hgy=62) . A Balaton magas vízállása miatt a következő hetekben folyamatos lesz a vízeresztés a Sió-csatornán, és ez lehetővé teszi, hogy a hajó a Dunáról a Sión felhajózzon a Balatonra. A TATABÁNYA látogatást tesz építése egykori helyén Balatonfüreden, továbbá Badacsony, Balatonfüred és Siófok kikötőjében. Az út tervezett programja: Június 9. Délutántól hajózás a Budapest-Keselyűs útvonalon (Duna) Június 10. Egész nap hajózás a Keselyűs - Siófok útvonalon (Sió-csatorna). Június 11. Délelőtt hatósági szemle Siófokon, délután hajózás Badacsonyba (Balaton). Június 12. Délelőtt Nyílt nap Badacsonyban; délután Badacsony – Balatonfüred (Balaton). Június 13. Délelőtt Nyílt Nap Balatonfüreden; Balatonfüred – Siófok; délután Nyílt Nap Siófokon (Balaton). Június 14. Siófok – Keselyűs (Sió). Június 15. Keselyűs – Budapest (Duna). A Nyílt Napokon az érdeklődőket végigvezetjük a hajón, bemutatjuk gépészeti, nautikai berendezéseit, a személyzet ellátására szolgáló helyiségeket. A hajó fedélzetén kis kiállítással mutatjuk be a hajót és történetét, a vontatóhajózást és a balatonfüredi hajóépítés történetét. Az út programját az Egyesület honlapján folyamatosan frissítjük. Szeretettel várjuk az érdeklődőket!
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
|