Lacetti klub fórum
2024. április 24. - 05:28:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Szavazás
Kérdés: Statisztikai kérdés! Milyen típusú Lacsid van?
Sedan - 45 (31.3%)
SW - 37 (25.7%)
HB - 62 (43.1%)
Összes szavazó: 143

Oldalak: 1 ... 543 544 [545] 546 547 ... 554   Le
 
Szerző Téma: Re: Törzsasztal 4  (Megtekintve 675046 alkalommal)
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #8160 Dátum: 2017. Június 27. - 07:26:28 »

200.000 km

Ebből 55k a saját.
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #8161 Dátum: 2017. Június 29. - 08:35:32 »

Kicsit eltűntem az utóbbi hetekben, ennek sajnos családi okai voltak
Képeket majd töltök fel, az autóval eddig (kopp-kopp-kopp) minden rendben. Már több mint 1000 km-t mentem vele, így 8.2 a számítógép szerinti átlagfogyasztás, amit a tankolás is megerősített. Szerdán azért átnézetem Tomival, mert az ördög nem alszik, meg jön majd egy németországi utazás és nem szeretnék meglepetéseket (a garancia ellenére sem).
Ami feltűnő a Lacettihez képest, az automata klíma eltérő vezérlése. A Lacettinél nagy melegben felhevült belső térrel folyamatosan belső keringetéssel hűtött, itt viszont eddig még soha nem kapcsolta be automatikusan a belső keringetést, de mégis gyorsan lehűlt a belső tér.
Először érdekesnek találtam, hogy a motorhőmérséklet mutatója nem éri el a középállást, sőt picit volt a negyed jelzést felett. Aztán láttam videót, amin szintén így állt a mutató, így megnyugodtam, hogy ez a normális.
Az automata váltót sikerült megszokni (a 2. napon fordult elő egyszer, hogy kuplungolni akartam és a fékre léptem), de azóta eszembe sem jut. Váltásnál vettem észre, hogy mielőtt vált, picit megemeli a fordulatszámot, ahogy a Lacettinél is volt.
A kézikönyv bizonyos részei nem fedik a valóságot (pl. van benne magyar nyelv, erre 5 nap után jöttem rá), a navi pontos és jó, bár a térképek ugye elavultak, a márkakereskedés meg nem tud frissítésről (persze a neten megtaláltam a hivatalos oldalt, potom 170 euro a 2017-es EU térképcsomag hozzá).
Ja és feltűnő a csend az utastérben, a motort nem igazán hallani, a gumik surrogása szűrődik csak be.
Naplózva
whiteg
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



« Hozzászólás #8162 Dátum: 2017. Július 01. - 17:43:29 »

Jobb hátsó defekt a legnagyobb, legszakadóbb esőben!
Gyorsan félre álltam és mivel a csomagtartóban hordom a kerékpáromhoz használt nagy pumpát, hát pumpáltam, de hiába, nem igazán ment bele levegő. Na mondom, itt valami nem oké, mert ezzel a pumpámmal pik pakk fel lehetne fújni az autó kerekét.
De a szakadó esőben nem volt kedvem pótkerékre váltani és tudtam, hogy a legelső gumis csak 1,5km-re van, gyorsan tovább indultam. A gumishoz érve volt még benne 0,3 -0,5bar és szerencsémre a gumi és a felni is sérülés nélkül megúszta az odáig vezető nem ép tükörsima aszfaltos utat.
Soron kívül fogadtak, pedig tele volt a műhely autókkal, kerék levesz, átvizsgál és kb 10-15perc múlva kiderült, hogy csak a szelep adta meg magát.

Pumpa azért van nálam, mert már találkoztam autóssal, akinek pótkereke ugyan volt, csak épp lapos volt az is, mert sok autósnak eszébe sem jut azt időnként felpumpálni és egy lapos pótkerék nem sokat ér. Különben is, jó ha lassú defektél rápumpálva még el tudok menni a gumisig.

Mellékesen a gumisnál elbeszélgettem egy skoda Fabia 1.2 TSI autó tulajdonosával a tapasztalatairól.
A változatosság kedvéért most a bal hátsó engedett le. Szelepet ellenőriztem aztán felpumpáltam, holnapra meglátom enged-e.
Naplózva

Lacetti 1.6 HB 2006
whiteg
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



« Hozzászólás #8163 Dátum: 2017. Július 02. - 15:20:10 »

Jobb hátsó defekt a legnagyobb, legszakadóbb esőben!
Gyorsan félre álltam és mivel a csomagtartóban hordom a kerékpáromhoz használt nagy pumpát, hát pumpáltam, de hiába, nem igazán ment bele levegő. Na mondom, itt valami nem oké, mert ezzel a pumpámmal pik pakk fel lehetne fújni az autó kerekét.
De a szakadó esőben nem volt kedvem pótkerékre váltani és tudtam, hogy a legelső gumis csak 1,5km-re van, gyorsan tovább indultam. A gumishoz érve volt még benne 0,3 -0,5bar és szerencsémre a gumi és a felni is sérülés nélkül megúszta az odáig vezető nem ép tükörsima aszfaltos utat.
Soron kívül fogadtak, pedig tele volt a műhely autókkal, kerék levesz, átvizsgál és kb 10-15perc múlva kiderült, hogy csak a szelep adta meg magát.

Pumpa azért van nálam, mert már találkoztam autóssal, akinek pótkereke ugyan volt, csak épp lapos volt az is, mert sok autósnak eszébe sem jut azt időnként felpumpálni és egy lapos pótkerék nem sokat ér. Különben is, jó ha lassú defektél rápumpálva még el tudok menni a gumisig.

Mellékesen a gumisnál elbeszélgettem egy skoda Fabia 1.2 TSI autó tulajdonosával a tapasztalatairól.
A változatosság kedvéért most a bal hátsó engedett le. Szelepet ellenőriztem aztán felpumpáltam, holnapra meglátom enged-e.

Megvan az oka, hétfőn viszem a gumishoz.
Naplózva

Lacetti 1.6 HB 2006
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #8164 Dátum: 2017. Július 08. - 09:51:30 »

Na, kész lett a lacetti ... végre. Jó sokat ült a gépműhely a hengerfejen, de 2 hét alatt autó lett belőle. A munkaóráikat feldobta, hogy repedés volt a 4-es hengernél, úgyhogy kövérebb lett a lúd, de most legalább sokáig rendben lesz, ÁMEN!
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #8165 Dátum: 2017. Július 08. - 10:23:29 »

Na, kész lett a lacetti ... végre. Jó sokat ült a gépműhely a hengerfejen, de 2 hét alatt autó lett belőle. A munkaóráikat feldobta, hogy repedés volt a 4-es hengernél, úgyhogy kövérebb lett a lúd, de most legalább sokáig rendben lesz, ÁMEN!

Úgy legyen. Én megúsztam gépműhely nélkül, csak az elöregedett tömítést kellett cserélni. A kulisszám viszont ismét széthullott, nem csak a kettes, de az egyes is eltűnt, szerencse, hogy sokgázkevéskuplung módszerrel akár a hídra felfelé is elindul ez a fos.

Hazaérve aztán meglett az egyes, a tolatás helyén... A szépséghibája a dolognak csak annyi, hogy orral a vizesárok felé állok. Mondjuk ez egyben elgondolkodtató is...
Naplózva
Chas
Karbantartó
Bejáratós
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


« Hozzászólás #8166 Dátum: 2017. Július 08. - 18:40:41 »

Na, kész lett a lacetti ... végre. Jó sokat ült a gépműhely a hengerfejen, de 2 hét alatt autó lett belőle. A munkaóráikat feldobta, hogy repedés volt a 4-es hengernél, úgyhogy kövérebb lett a lúd, de most legalább sokáig rendben lesz, ÁMEN!

Úgy legyen. Én megúsztam gépműhely nélkül, csak az elöregedett tömítést kellett cserélni. A kulisszám viszont ismét széthullott, nem csak a kettes, de az egyes is eltűnt, szerencse, hogy sokgázkevéskuplung módszerrel akár a hídra felfelé is elindul ez a fos.

Hazaérve aztán meglett az egyes, a tolatás helyén... A szépséghibája a dolognak csak annyi, hogy orral a vizesárok felé állok. Mondjuk ez egyben elgondolkodtató is...
A váltótartó bakot esetleg lecsekkolhatnád. Nekem a Nexia csinált ilyet annó. Nem vették észre azt se, hogy le van fittyedve a komplett kulissza. Csak az én ötletem miatt néztek rá.
Csere után minden a helyén.
Naplózva
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #8167 Dátum: 2017. Július 08. - 21:39:07 »

A váltótartó bakot esetleg lecsekkolhatnád. Nekem a Nexia csinált ilyet annó. Nem vették észre azt se, hogy le van fittyedve a komplett kulissza. Csak az én ötletem miatt néztek rá.
Csere után minden a helyén.

Köszi a tippet, nálam a váltótartó bak oké. Ma megnézte a szerelőm, és megtalálta a hibát, a kulisszának a rúdja és a lemez közt eltört a ponthegesztés, aztán kicsit több szabadsági fokkal rendelkezik, mint kéne neki...
Naplózva
whiteg
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



« Hozzászólás #8168 Dátum: 2017. Július 22. - 13:39:40 »

Sebike ma sikeresen leszervizelte az autómat, így most új a szelefedéltömités, motorolaj és a szűrők.
A pollen szűrő csere kb 3percig tartott cserével és csavarozással együtt és nem vette ki a kesztyűtartót.

Naplózva

Lacetti 1.6 HB 2006
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #8169 Dátum: 2017. Július 23. - 06:44:24 »

Igen komoly hatása volt/van rám a hengerfejes dolognak. Totál be****i lettem Vigyorog , persze nézhetjük úgy is, hogy végre úgy vezetek, mint egy normális ember. Mosolyog  A gázpedálhoz folyamatosan úgy érek, mintha gerle tojás lenne. Valahogy fejben lett valami gát, de komolyan...a tükörben látom, hogy néha szinte feltartom a forgalmat és városi kisautók toporognak mögöttem, na persze nem úgy, hogy 50 helyett 35-tel haladok, csak nagyon finoman gyorsítok. Mondjuk nyilván megterhelő volt a műtét a kasszára nézve is, de inkább lelkileg. Elgondolkodtató az is, hogy hiába figyeltem-vigyáztam mindig a dolgokra, mégis lett baj. Persze lehet anyaghiba, de az is felvetődik, hogy voltak időszakok az életemben, amikor elég nehéz volt a lábfejem és nem féltem tiltásig húzatni a kocsit. De úgy gondoltam ennyit ki kell bírnia a kocsinak. Bár, ahogy látom és Robiék is mondták, nagyon sok a hengerfejes kocsi, szóval simán lehet, hogy eddig csak én nem hallottam eme természetesen előforduló hibáról. Persze sok ismerős mondta, hogy eszébe nem jutna nézegetni a kiegyenlítő tartályt, sőt valaki szerint örök életűek a folyadékok.....kivéve talán a motorolaj. Nekem sem jutott volna eszembe, ha sokszor nem derült volna ki a rozsdásodás.
Én éltem eddig burokban, ti mennyire sűrűn hallottatok ilyen meghibásodásokról?
Nyilván Sebike látott ilyet sokszor, de mi a tapasztalat?
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #8170 Dátum: 2017. Július 23. - 09:16:47 »

Anyuék 1.2 Aveoja volt hengerfejes ugyanilyen tünetekkel. Szerintem ez bármely autóval előfordulhat. A Lacettimet megelőző Mazdám is így múlt ki. Pedig én rendszeresen "olvasom" a folyadék szinteket. Nálam egy kilyukadt cső intézte el a motort egy pesti dugóban. Nálad meg lehet, hogy a tömítés eleve meglévő hibája miatt szép lassan történt.

A folyadékok szintjét, állagát, szennyezettségét rendszeresen ellenőrizni kell. Laikusként ez az a pont, ahol mi is felfigyelhetünk arra, hogy valami nem jó.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #8171 Dátum: 2017. Július 23. - 12:18:15 »

Köszi az infót!  Kacsint
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
whiteg
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



« Hozzászólás #8172 Dátum: 2017. Július 23. - 13:34:31 »

Igen komoly hatása volt/van rám a hengerfejes dolognak. Totál be****i lettem Vigyorog , persze nézhetjük úgy is, hogy végre úgy vezetek, mint egy normális ember. Mosolyog  A gázpedálhoz folyamatosan úgy érek, mintha gerle tojás lenne. Valahogy fejben lett valami gát, de komolyan...a tükörben látom, hogy néha szinte feltartom a forgalmat és városi kisautók toporognak mögöttem, na persze nem úgy, hogy 50 helyett 35-tel haladok, csak nagyon finoman gyorsítok. Mondjuk nyilván megterhelő volt a műtét a kasszára nézve is, de inkább lelkileg. Elgondolkodtató az is, hogy hiába figyeltem-vigyáztam mindig a dolgokra, mégis lett baj. Persze lehet anyaghiba, de az is felvetődik, hogy voltak időszakok az életemben, amikor elég nehéz volt a lábfejem és nem féltem tiltásig húzatni a kocsit. De úgy gondoltam ennyit ki kell bírnia a kocsinak. Bár, ahogy látom és Robiék is mondták, nagyon sok a hengerfejes kocsi, szóval simán lehet, hogy eddig csak én nem hallottam eme természetesen előforduló hibáról. Persze sok ismerős mondta, hogy eszébe nem jutna nézegetni a kiegyenlítő tartályt, sőt valaki szerint örök életűek a folyadékok.....kivéve talán a motorolaj. Nekem sem jutott volna eszembe, ha sokszor nem derült volna ki a rozsdásodás.
Én éltem eddig burokban, ti mennyire sűrűn hallottatok ilyen meghibásodásokról?
Nyilván Sebike látott ilyet sokszor, de mi a tapasztalat?
Szerintem lép át azt a bizonyos fejbe lévő korlátot. Elvégre ezer oka lehetet annak, hogy hengerfejes lett, nem gondolom, hogy ha taposod neki az ártana.
Nem akarod elvinni a totálkáros ingyenes teljesítmény mérésre? Legalább lenne egy lacetti is ami megmérnek.
Naplózva

Lacetti 1.6 HB 2006
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #8173 Dátum: 2017. Július 23. - 16:11:50 »


Nem akarod elvinni a totálkáros ingyenes teljesítmény mérésre? Legalább lenne egy lacetti is ami megmérnek.
Nem is tudtam ilyenről. Meggondolom...
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
whiteg
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



« Hozzászólás #8174 Dátum: 2017. Július 23. - 18:12:03 »


Nem akarod elvinni a totálkáros ingyenes teljesítmény mérésre? Legalább lenne egy lacetti is ami megmérnek.
Nem is tudtam ilyenről. Meggondolom...
Ha BP lennék elvinném, főleg hogy állítólag ingyen van és meg mert kíváncsi vagyok,

http://totalcar.hu/magazin/technika/2017/06/30/mennyi_ero_maradt_az_autodban/
Naplózva

Lacetti 1.6 HB 2006
Oldalak: 1 ... 543 544 [545] 546 547 ... 554   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!