Lacetti klub fórum
2024. Május 01. - 18:30:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 29 30 [31] 32 33   Le
 
Szerző Téma: WTCC  (Megtekintve 94402 alkalommal)
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #450 Dátum: 2013. Október 06. - 09:55:40 »

http://tv.eurosport.hu/tvschedule.shtml
ma lesz 2 ETCC futam, első futamon Ficza Feri az összetett 3ik és kategória első helyről indul!!!
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #451 Dátum: 2014. Január 24. - 17:19:34 »

http://youtu.be/-pwY5yIZ18g

egy kis virtuális BTCC Mosolyog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #452 Dátum: 2014. április 02. - 08:37:20 »

http://wtccblog.hu/2014/04/01/kiss-norbi-egy-alfaval-az-etcc-ben/
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #453 Dátum: 2014. április 02. - 08:43:43 »

juhéj!  Kacsint Mosolyog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #454 Dátum: 2014. április 14. - 19:58:10 »

Hát...nekem igen nagy csalódás ez a WTCC szezon eddig. Tudom még nagyon az elején vagyunk, de....

Lehetett volna később kezdeni a szezont, mert szemmel láthatólag egyik gyár sincs az alkatrészháttér és a konstrukciók magaslatán. Persze ilyen melegben nem tudtak tesztelni még, a mezőny fele kijárkált a boxba fröccsözni futam közben. Ez így vicc volt.
Az eurosportos "okostojás" "szak"kommentátor és a versenyzésben nemigen jártas, de csapatfőnök pénzes haverja meg nem ütik meg továbbra sem a színvonalat szerintem. A Dunán pl. Wéber Gabi és a másik tag nem voltak viccesek, ellenben sokkal profibb szemléletet sugalltak, nem mellékesen, Gabinak igen nagy versenytapasztalata van, amire adok, mert sok dolgot, de lehet mindent, ugyanúgy látok vele.
A Hondás dolog meg tavaly is furcsa volt. Egy komoly gyár miért egy kis olasz csapattal építtet egy "világbajnok" autót? Közel sincsenek olyan szinten, mint egy RML pl., pedig ott nem volt gyári háttér, igaz megkérték az épített krúzok árát, hozzáteszem jogosan. Szóval sztem, ha a Honda igazán vb akar lenni, akkor elfelejti a JAS-t...
Norbi már tavaly is egy Chevyvel lehetett volna simán bajnokesélyes és idén is. De persze a jövőre gondolván ZengőZoli jófajta lecsóba szeretett volna belecsapni, de egyelőre ez második éve nem lecsó, hanem kaka**** :X
uff
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #455 Dátum: 2014. április 18. - 18:47:07 »

http://wtccblog.hu/2014/04/18/etcc-kiss-remekel-nagy-tanul/
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #456 Dátum: 2014. április 20. - 14:22:50 »

leesett ajtó miatt vége lett KissNorbi hétvégéjének...vicc az egész

a WTCCben pedig a citroen továbbra is brutális
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #457 Dátum: 2014. április 20. - 17:58:29 »

leesett ajtó miatt vége lett KissNorbi hétvégéjének...vicc az egész

a WTCCben pedig a citroen továbbra is brutális
Jah, elég érdekes... szétesik alatta a kocsi... Biztos nem bírta a tempót Vigyorog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #458 Dátum: 2014. április 20. - 19:16:30 »

leesett ajtó miatt vége lett KissNorbi hétvégéjének...vicc az egész

a WTCCben pedig a citroen továbbra is brutális
Jah, elég érdekes... szétesik alatta a kocsi... Biztos nem bírta a tempót Vigyorog
http://wtccblog.hu/2014/04/20/kiss-norbi-megnyerhette-volna/
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #459 Dátum: 2014. április 21. - 18:28:58 »

A Team Unicorse csapat hivatalos beszámolója:

Az ajtóval együtt elszálltak győzelmi esélyeink is.

Április 19-20-án rendezték az FIA ETCC szezonnyitó fordulóját a franciaországi Le Castellet-ben.
Csapatunk a TEAM UNICORSE pilótája Kiss Norbert szenzációsan kezdett, és végig fölényesen uralta a hétvégét az S2000-es szívómotoros géposztályban. Mind a pénteki tesztnapon, mind pedig a szombati szabadedzésen és kvalifikáción kategóriája legjobbjaként végzett, többször maga mögé utasítva a sokkal erősebb 1,6-os, turbómotoros autókat is. Minden okunk megvolt arra, hogy bizakodással várjuk a vasárnapi versenyfutamokat.
A meteorológia által vasárnap délutánra jósolt eső már kora reggel megérkezett a Paul Ricard versenypálya fölé, aminek nem örültünk túlságosan. Látva azonban Norbi warm-up-on elért eredményét tulajdonképpen nem volt okunk panaszra, mivel az időmérő tabella abszolút második helyén végeztük a reggeli gyakorláson, mindössze egy turbómotoros Chevrolet mögött.

Az első versenyen a rajtrács ötödik helyét foglalhattuk el az előző napi időmérés alapján, előlünk négy turbós autó indult. Frantz Engstler azonban nem tudott rajthoz állni, így pont a Norbi előtt lévő rajtkocka maradt üresen, ami a gördülő rajtnál előnyünkre válhatott.
A startlámpák kialvását követően már az első körben sikerült jelentős előnyre szert tennünk a kategória címvédő Fulin előtt.
A célegyenes ráfordító kanyarban azonban kisebb csetepaté adódott a mezőny hátsóbb traktusában, többen összekoccantak, és az összetört autók és alkatrészeik miatt pályára kellett küldeni a biztonsági autót.

Az újraindítás után Norbi megelőzte Homolát, és az elől haladó két turbós Chevyt szorongatta, sőt a pálya kanyargós részén sikerült is megelőznie mindkettőt. Az egyenes szakaszokon azonban kijött az előző években a WTCC-ben is verhetetlen Cruze-ok erőfölénye és lehetetlen volt tartani őket. De Norbi nem adta fel, és a vizes pályán ideális íveket keresgélő ellenfeleket újra és újra megelőzte, mígnem az ukrán Igor Skuz oldalról nekiment, olyan szerencsétlenül, hogy eltört a vezető oldali ajtó zsanérja. Az egyenesben azután a menetszél letépte az Alfa ajtaját, miközben Homola épp a másik oldalon próbálta megelőzni. A szlovák pilóta megcsúszott a pálya szélét jelző festésen, és a betonfalnak csapódott.
Ismét beküldték a Safety Cart, és mivel ajtó nélkül nem biztonságos a versenyzés, Norbit kiintették a boxba.

Mivel nem sok vesztenivalónk maradt, hiszen a következő versenyt mindenképpen valahonnan a rajtrács végéről kellett volna megkezdenünk, kikértük az autót a Parc Fermé szabály alól, hogy a leszakadt ajtót ismét becsukható állapotba tudjuk hozni. A csapat megfeszített munkájának köszönhetően ez gyakorlatilag sikerült is, ám az FIA ellenőrei mégsem találták elég biztonságosnak, így végül nem engedték Norbit elrajtolni. Csalódottságunk kimondhatatlan volt, bár tulajdonképpen a versenybírók álláspontja megérthető, első a biztonság.
A hétvége tanulsága mindezektől függetlenül mindenképpen pozitív, Norbi hozta azt, amire mindenki számított, sőt, talán még többet is. Ami az autót illeti mi eddig is tudtuk, hogy versenyképes. Most már mások is elhiszik.

Folytatás május 10-11-én a Slovakia Ringen.

A paul ricardi versenyfutamok összefoglalóját az Eurosport 2 közvetíti április 22-én, 18:00 órától.
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #460 Dátum: 2014. április 21. - 18:58:15 »

http://youtu.be/VmYu6-irgMI
Naplózva


LPG
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #461 Dátum: 2014. április 22. - 03:44:19 »

Én nem szoktam követni ezeket a versenyeket, az ETCC miben különbözik a WTCC-től?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #462 Dátum: 2014. április 22. - 08:14:06 »

http://youtu.be/jWnDHT4qFhA

Motola belső kamerája.


Cap: abban különbözik, hogy a régebbi WTCC-s kocsik versenyzek ott, valamint a régi Seat kupás autó és a kicsi S1600-as Fiesták.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #463 Dátum: 2014. április 22. - 08:49:31 »

http://youtu.be/jWnDHT4qFhA

Motola belső kamerája.


Cap: abban különbözik, hogy a régebbi WTCC-s kocsik versenyzek ott, valamint a régi Seat kupás autó és a kicsi S1600-as Fiesták.

Meg öreg 2008-s Alfa amivel Kiss Norbi verte őket addig amíg ki nem intették műszaki hiba miatt!!!!!
Naplózva

WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #464 Dátum: 2014. április 22. - 22:29:23 »

úgy gondoltam, hogy az alfa is a régebbi WTCC-s kocsik közé sorolható, mivel az volt. persze nem részleteztem, hogy az 1.6 turbós és a régebbi 2.0 szívós géposztály is az öregekhez tartozik már.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Oldalak: 1 ... 29 30 [31] 32 33   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!