Lacetti klub fórum
2018. December 19. - 11:36:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 60 61 [62] 63   Le
 
Szerző Téma: Fék ,ABS, TC  (Megtekintve 162519 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2033



WWW
« Hozzászólás #915 Dátum: 2018. Január 21. - 13:38:59 »

még gyári minden....úgyhogy bármi esélyes

féknyereg valószínűleg berohadt,ha a nyereg öntvénye is rozsdás akkor nem ajánlom a felújítást mert megrohasztja kb 1 év alatt az új dugattyút is,ha meglilult a tárcsa akkor komplett hátsó féket cserélnék 2tárcsa(15000),fékbetét(5500),kézifékpofa(9500) és 2db nyereg(45000 Új nem felújított) 2 fékcső (9500)
Naplózva

70/4334431
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3419


R+


« Hozzászólás #916 Dátum: 2018. Január 22. - 07:10:23 »

Köszi az infot!
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3419


R+


« Hozzászólás #917 Dátum: 2018. Január 29. - 15:06:59 »

1 dugattyú csere lett és a hátsó betétek párban. Szerencsére időben észrevettem és a tárcsának sem lett baja.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 3836


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #918 Dátum: 2018. Január 29. - 16:50:14 »

Na akkor olcsón megúsztad.  Mosolyog Nekem egyébként volt minimális színeződés a tárcsán, de nem kellett cserélni.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2033



WWW
« Hozzászólás #919 Dátum: 2018. Január 29. - 17:02:00 »

1 dugattyú csere lett és a hátsó betétek párban. Szerencsére időben észrevettem és a tárcsának sem lett baja.

akkor kb15be megállt
Naplózva

70/4334431
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3419


R+


« Hozzászólás #920 Dátum: 2018. Január 30. - 09:50:44 »

1 dugattyú csere lett és a hátsó betétek párban. Szerencsére időben észrevettem és a tárcsának sem lett baja.

akkor kb15be megállt
Igen, valahogy úgy.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3419


R+


« Hozzászólás #921 Dátum: 2018. április 18. - 12:53:46 »

Csak hogy ne unatkozzak, most a bal első dugattyú ragadt be  Vigyorog Vigyorog Egyben fel is kerültek kipróbálásra az ebc betétek, ha már úgy is csere volt.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
whiteg
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



« Hozzászólás #922 Dátum: 2018. Június 01. - 14:08:00 »

Köszörül a fékem, de csak 30fok felett! Ha már hűvösebb van akkor semmi köszörülés.
De van, hogy a 30fok felett több fékezés után abba hagyja, de amikor állok vele 20-30percet, újból kezdi. (gondolom valami jobban tágul a nagyobb hőmérsékletben)

Az idén úgyis akarok fékolajat cseréltetni, remélem addig kitart.
Naplózva

Lacetti 1.6 HB 2006
whiteg
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



« Hozzászólás #923 Dátum: 2018. Június 06. - 10:50:20 »

Bal hátsó fékem köszörül, sajnos kezd állandósulni. Hétvégén leveszem a kereket és megnézem, hogy a dugattyú ragad-e be, vagy valami más okozza.

A bal első keréktől jövő rejtélyes recsegés is alakul, most már jobbra és balra kavarodáskor és néha fékezéskor is képes recsegni, ropogni. Előbb utóbb csak meg lesz, hogy mi okozza és én leszek a legboldogabb, ha végre sikerül megszüntetni, mert már nagyon utálom ezt a jelenséget.

Köszörül a fékem, de csak 30fok felett! Ha már hűvösebb van akkor semmi köszörülés.
De van, hogy a 30fok felett több fékezés után abba hagyja, de amikor állok vele 20-30percet, újból kezdi. (gondolom valami jobban tágul a nagyobb hőmérsékletben)

Az idén úgyis akarok fékolajat cseréltetni, remélem addig kitart.
« Utoljára szerkesztve: 2018. Június 06. - 10:54:02 írta whiteg » Naplózva

Lacetti 1.6 HB 2006
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3419


R+


« Hozzászólás #924 Dátum: 2018. Június 06. - 10:53:15 »

nem is kell leszedned. elég ha megemeled és kézzel nem tudod forgatni, akkor tuti beragadt a dugattyú.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #925 Dátum: 2018. Június 08. - 09:06:37 »

Nekem kedden cseréltek fékbetétet, mert a jobb hátsó megette a betétet.
Sajnos januárban csak a bal hátsó lett felújítva, akkor az miatt kellett betétet cserélni. Ez így elég sűrű...

Ugyanitt eladó egy kitűnő állapotú Daewoo Nubira idős hölgy orvos tulajtól, garázsban tartva, csak autópályán használva.  Vigyorog
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2033



WWW
« Hozzászólás #926 Dátum: 2018. Június 08. - 12:35:41 »

Nekem kedden cseréltek fékbetétet, mert a jobb hátsó megette a betétet.
Sajnos januárban csak a bal hátsó lett felújítva, akkor az miatt kellett betétet cserélni. Ez így elég sűrű...

Ugyanitt eladó egy kitűnő állapotú Daewoo Nubira idős hölgy orvos tulajtól, garázsban tartva, csak autópályán használva.  Vigyorog

akkor hiba januári szervizeléskor történt,akkor fel kellett volna újítani...
Naplózva

70/4334431
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 3836


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #927 Dátum: 2018. Június 08. - 13:54:59 »

Anno nekem sem egyszerre jelentkezett a probléma. Először csak a jobb hátsó fogott be, de mindkettő fel lett újítva és a fékcső is cserélve lett mindkét oldalon. Az elsőkkel még nem volt gond, de amikor kb. 100 ezer km-nél ki lettek cserélve az első betétek, akkor a teljes felújítás is megtörtént.
Naplózva
whiteg
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



« Hozzászólás #928 Dátum: 2018. Június 09. - 16:32:47 »

Leszedtem a kereket, ami könnyen forog, nincs semmi szorulás. A külső fékbetét alsó része ér a tárcsa alsó rozsdás részéhez és az adja a köszörülő hangot.
Kicsit csiszoltam a tárcsa eme rozsdás részén és a betét alsó éléből is.

Bal hátsó fékem köszörül, sajnos kezd állandósulni. Hétvégén leveszem a kereket és megnézem, hogy a dugattyú ragad-e be, vagy valami más okozza.

A bal első keréktől jövő rejtélyes recsegés is alakul, most már jobbra és balra kavarodáskor és néha fékezéskor is képes recsegni, ropogni. Előbb utóbb csak meg lesz, hogy mi okozza és én leszek a legboldogabb, ha végre sikerül megszüntetni, mert már nagyon utálom ezt a jelenséget.

Köszörül a fékem, de csak 30fok felett! Ha már hűvösebb van akkor semmi köszörülés.
De van, hogy a 30fok felett több fékezés után abba hagyja, de amikor állok vele 20-30percet, újból kezdi. (gondolom valami jobban tágul a nagyobb hőmérsékletben)

Az idén úgyis akarok fékolajat cseréltetni, remélem addig kitart.
« Utoljára szerkesztve: 2018. Június 09. - 16:34:20 írta whiteg » Naplózva

Lacetti 1.6 HB 2006
whiteg
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



« Hozzászólás #929 Dátum: 2018. Szeptember 09. - 12:07:18 »

A fék köszörülés állandósult, de még mindig befolyásolja az időjárás, hűvösben kevésbé, hőségben mindig köszörül. Egy hete leszedtem a kereket, kiszedtem a betéteket és úgyis köszörült, hajtogattam kicsit a tárcsa mögötti lemezt és abbahagyta, gondoltam ezzel meg is oldódott, de pár nap használat után ugyanúgy köszörül. A szorulás nem erős, mert a legkisebb lejtőn is meg gurul az autó.
Fékolajcsere is szükséges, meg pár apróság.

A bal első titokzatos recsegő hangba meg már kezdek bele törődni, mert senki nem tudja mi okozza, így aztán nehéz megszüntetni, ugyanakkor idegesít, hogy van mert amúgy jó az autóm, csak ezeket kellene végre megszüntetni.


Leszedtem a kereket, ami könnyen forog, nincs semmi szorulás. A külső fékbetét alsó része ér a tárcsa alsó rozsdás részéhez és az adja a köszörülő hangot.
Kicsit csiszoltam a tárcsa eme rozsdás részén és a betét alsó éléből is.

Bal hátsó fékem köszörül, sajnos kezd állandósulni. Hétvégén leveszem a kereket és megnézem, hogy a dugattyú ragad-e be, vagy valami más okozza.

A bal első keréktől jövő rejtélyes recsegés is alakul, most már jobbra és balra kavarodáskor és néha fékezéskor is képes recsegni, ropogni. Előbb utóbb csak meg lesz, hogy mi okozza és én leszek a legboldogabb, ha végre sikerül megszüntetni, mert már nagyon utálom ezt a jelenséget.

Köszörül a fékem, de csak 30fok felett! Ha már hűvösebb van akkor semmi köszörülés.
De van, hogy a 30fok felett több fékezés után abba hagyja, de amikor állok vele 20-30percet, újból kezdi. (gondolom valami jobban tágul a nagyobb hőmérsékletben)

Az idén úgyis akarok fékolajat cseréltetni, remélem addig kitart.
« Utoljára szerkesztve: 2018. Szeptember 09. - 12:09:29 írta whiteg » Naplózva

Lacetti 1.6 HB 2006
Oldalak: 1 ... 60 61 [62] 63   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!