Lacetti klub fórum
2024. április 23. - 07:05:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 206   Le
 
Szerző Téma: Műszaki segítség, tanácskérés  (Megtekintve 543196 alkalommal)
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #45 Dátum: 2007. November 09. - 18:20:53 »

Én erre a LED-re kötettem a riasztómat, hogy ne kelljen fúrni új lukat. Szeretem a gyárit... Kacsint
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #46 Dátum: 2007. November 09. - 18:22:48 »

Meg leszünk modizva, mert LED témát írunk az üveg problémákhoz.  Kacsint Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #47 Dátum: 2007. November 11. - 15:20:50 »

Tegnap ledobáltam az alufelniket, és feltettem a lemezfelniket a téléigumival. Csere közben azt vettem észre, hogy a hátsó tengelyvégek (kerékagy?) vastagon rozsdásak. Nálatok is jelentkezik ez, van e jelentősége, és mit lehetne vele csinálni? Amúgy a két első keréknél is ilyen, csak nem ennyire.
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #48 Dátum: 2007. November 11. - 15:45:28 »

Tegnap ledobáltam az alufelniket, és feltettem a lemezfelniket a téléigumival. Csere közben azt vettem észre, hogy a hátsó tengelyvégek (kerékagy?) vastagon rozsdásak. Nálatok is jelentkezik ez, van e jelentősége, és mit lehetne vele csinálni? Amúgy a két első keréknél is ilyen, csak nem ennyire.
Ismerős a jelenség. Nekem a bal első volt ilyen. Múlt 7végén én is cseréltem. Annyira rozsdás volt, hogy a műanyag központosító gyűrűt wd-40 alapos fújása után alig tudtam letekerni(!) róla. Alapesetben benne kellene maradnia a felniben a négy kis karom segítségével. Amikor végre leszedtem, jött a csiszolóvászon. Utána felment a lemezfelni is, de nehezebben, mint a másik három kerékre.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #49 Dátum: 2007. November 11. - 16:02:31 »

Tegnap ledobáltam az alufelniket, és feltettem a lemezfelniket a téléigumival. Csere közben azt vettem észre, hogy a hátsó tengelyvégek (kerékagy?) vastagon rozsdásak. Nálatok is jelentkezik ez, van e jelentősége, és mit lehetne vele csinálni? Amúgy a két első keréknél is ilyen, csak nem ennyire.
Ismerős a jelenség. Nekem a bal első volt ilyen. Múlt 7végén én is cseréltem. Annyira rozsdás volt, hogy a műanyag központosító gyűrűt wd-40 alapos fújása után alig tudtam letekerni(!) róla. Alapesetben benne kellene maradnia a felniben a négy kis karom segítségével. Amikor végre leszedtem, jött a csiszolóvászon. Utána felment a lemezfelni is, de nehezebben, mint a másik három kerékre.
Az durva. Nekem ennyire nem vészes, csak böki a szemem, csúnya. A hátsón ráadásúl a perem belseje rozsdás, és azt elég macera pucolni bármivel is He
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #50 Dátum: 2007. November 11. - 16:06:27 »

Elárulom, hogy ez a rész minden autónál rozsdásodik, egyiknél jobban, másiknál kevésbé, vagy még jobban, de nagy jelentősége nincs, csak csúnya, és legfeljebb cserénél akad a vastagodás miatt a másik kerék feltétele. Cápa megoldása a járható út, ha zavarja az ember szépérzékét. /Egyébként jogosan!/. Üdv: LadiGidy
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #51 Dátum: 2007. November 11. - 16:29:31 »

Elárulom, hogy ez a rész minden autónál rozsdásodik, egyiknél jobban, másiknál kevésbé, vagy még jobban, de nagy jelentősége nincs, csak csúnya, és legfeljebb cserénél akad a vastagodás miatt a másik kerék feltétele. Cápa megoldása a járható út, ha zavarja az ember szépérzékét. /Egyébként jogosan!/. Üdv: LadiGidy
Így igaz, de 8 hónap alatt egy kicsit durva! Még azt sem modhatom, hogy tengerparton lakom, hogy a sós víz rágná.
Javaslom a csiszolást, majd a WD-40-et mert az egyben olajréteget is képez egy ideig a felületen, másrészt rozsdaoldó is. Tavasszal a gumishoz csiszolóvászonnal és spray-vel megyek. Hmmmm...
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #52 Dátum: 2007. November 11. - 21:18:15 »

Üdv mindenkinek! A következő kérdésemet azokhoz intézem elsődlegesen, akiknek a gép nem garázsban áll éjjel, így reggelre le tud hűlni az aktuális kinti hőfokra. A következő jelenség jön elő nálam ,amikor 5 fok alatt van kinnt: kuplunggal indítózva majd a kuplungot lassan felengedve addig amíg a nyeles tengely kezd megfordulni a váltóházban, hogy fémes csiszoló hangot ad, teljesen felengedve a pedálon is érezni az enyhe morgást, ami pár perc múlva megszűnik a váltóolaj felmelegedésével. Nos ha ez másnál is így van akkor talán a gyári váltóolaj túl dermedős vagy a kinyomócsapágy hibás vagy már megint nálam **** minden!!!!!!!
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #53 Dátum: 2007. November 11. - 21:30:57 »

Üdv mindenkinek! A következő kérdésemet azokhoz intézem elsődlegesen, akiknek a gép nem garázsban áll éjjel, így reggelre le tud hűlni az aktuális kinti hőfokra. A következő jelenség jön elő nálam ,amikor 5 fok alatt van kinnt: kuplunggal indítózva majd a kuplungot lassan felengedve addig amíg a nyeles tengely kezd megfordulni a váltóházban, hogy fémes csiszoló hangot ad, teljesen felengedve a pedálon is érezni az enyhe morgást, ami pár perc múlva megszűnik a váltóolaj felmelegedésével. Nos ha ez másnál is így van akkor talán a gyári váltóolaj túl dermedős vagy a kinyomócsapágy hibás vagy már megint nálam **** minden!!!!!!!

Szerintem normális. Nekem a Lanosom nagy hidegben azt csinálta, hogy üresben, ha felengedtem a kuplungot, szépen elkezdett menni Mosolyog Amíg fel nem melegedett valamennyire, bent kellett ülnöm, és nyomnom a pedált Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #54 Dátum: 2007. November 11. - 22:28:38 »

Anno a kadettem is elgurult üresben, de reccsent is a váltó!!! Akkor ajánlották az automata olajat és azzal teljesen megszűnt a probléma. De könyörgöm, az egy 25 éves autó volt!!!
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #55 Dátum: 2007. November 11. - 22:44:07 »

Nagy hidegben = -10, -15 fok Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
tois
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Hozzászólás #56 Dátum: 2007. November 12. - 00:16:59 »

Üdv mindenkinek! A következő kérdésemet azokhoz intézem elsődlegesen, akiknek a gép nem garázsban áll éjjel, így reggelre le tud hűlni az aktuális kinti hőfokra. A következő jelenség jön elő nálam ,amikor 5 fok alatt van kinnt: kuplunggal indítózva majd a kuplungot lassan felengedve addig amíg a nyeles tengely kezd megfordulni a váltóházban, hogy fémes csiszoló hangot ad, teljesen felengedve a pedálon is érezni az enyhe morgást, ami pár perc múlva megszűnik a váltóolaj felmelegedésével. Nos ha ez másnál is így van akkor talán a gyári váltóolaj túl dermedős vagy a kinyomócsapágy hibás vagy már megint nálam **** minden!!!!!!!
Én is szoktam hasonlót tapasztalni, de mire kigurulok a kertből, addigra elmúlik. Ez persze nem jelenti azt, hogy ez normális. A héten talán megyek az üvegbeázásommal a szervízbe, majd ott megkérdezem és megírom a mondottakat.
Naplózva
hicar
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Hozzászólás #57 Dátum: 2007. November 12. - 14:46:13 »

Van-e ötletetek arra, hogy hogyan tüntessem el az műanyag ajtókárpiton a karcolódásokat. Nem mély csak felületi horzsolás, de nagyon látszik. Az anyósnak sikerült elintéznie az ajtót valamivel. Többet se engedem be!
Naplózva

Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #58 Dátum: 2007. November 12. - 18:35:08 »

Kérdés!

A bal oldali ajtón lévő kis piros led szokott nektek villogni?
Én sajna nem emlékszem rá hogy mikor villog vagy se.
A lényeg annyi hogy mióta kicserélték az oldalüveget azóta nem csinál semmit a led.
Légyszi valaki nézze meg nekem a kocsiján hogy mit és mikor csinál a led, mert holnap kell vissza vinnem az eltört keretet berakatni és azt is mondanám nekik!

Elöre is köszi bzsazsa He

Az a bizonyos LED mindegyik kivitelnél be van kötve.
A funkciója (ahogy az elhangzott már feljebb) az, hogy nem megfelelő kulcs-kód esetén az immobilizer itt jelzi a hibát. Nem mondom, hogy a legcélszerűbb megoldás, de ezt találták ki a gyárban.
Vszinűleg arra gondoltak, ha túl sok volt a limonádé, és rosz kocsiba nyitottál be, akkor mielőtt a Sárga Angyalt hívnád, vedd észre, hogy vmi gond van.  Vigyorog Vigyorog
Mindenki ki tudja próbálni a működését: tekerd be a kulcs fejét alufóliával, és így dugd be a kormányon lévő helyére. Indítani nem tudsz, de a led villogni fog.

Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #59 Dátum: 2007. November 12. - 18:38:26 »

Van-e ötletetek arra, hogy hogyan tüntessem el az műanyag ajtókárpiton a karcolódásokat. Nem mély csak felületi horzsolás, de nagyon látszik. Az anyósnak sikerült elintéznie az ajtót valamivel. Többet se engedem be!
Ez vendettáért kiált!
Én még nem próbáltam, de vszeg egy karcmentes folyékony súrolóval próbálkoznék.
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 206   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!