ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
 |
« Hozzászólás #360 Dátum: 2008. Szeptember 04. - 13:41:32 » |
|
Sys! Üdv végre a csapatban! Remélem Weres féle boszorkánysággal megjavítottad a kondit! Ha nem, akkor olvasd el, amit én is írtam erről, no meg a privát levelemet, hátha előrébb jutsz a megoldás felé! Persze először hallgass Weres- Boszorkányra, mert az a legkönnyebb megoldás! 
|
|
|
Naplózva
|
 Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
sys
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
|
 |
« Hozzászólás #361 Dátum: 2008. Szeptember 04. - 13:45:30 » |
|
Sys! Üdv végre a csapatban! Remélem Weres féle boszorkánysággal megjavítottad a kondit! Ha nem, akkor olvasd el, amit én is írtam erről, no meg a privát levelemet, hátha előrébb jutsz a megoldás felé! Persze először hallgass Weres- Boszorkányra, mert az a legkönnyebb megoldás!  Köszönöm a segítséget és az üdvözlést is:), megpróbálom megszerelni, aztán jelentem hogy mire jutottam!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BeZe1974
|
 |
« Hozzászólás #362 Dátum: 2008. Szeptember 30. - 08:34:39 » |
|
Nos hali  Megjavították a folyást. És nem ott ahova eddig vittem a Perfektnél, hanem a Schillernél. Mennyi volt az idő ami alatt rájöttek mi a baj? 2 perc.... És mi volt a baj? A Perfektben egy szerelő hanyagsága. A Lacsetti egy kész tudományos csoda. A kondezvíz elfolyatása például elfolyik a pollenszűrő dobozának szerviz fedelén keresztül. Na mármost ez gyárilag egy speckó tetővel van rögzítve, tömítve 4 csavarral ellátott fedéllel. Na és mi hiányzott innét? 2 csavar igen. 2 volt becsavarva keresztbe azt csók. A víz befolyt a pollenszűrőbe onnét meg bekerült az utastérbe. A pollenszűrőm jelenleg ****t sem ér, mert vizes, de mivel 1000 km van kb a 60e -es szervizig kivárok addig. A szerelő megnézte és azonnal vágta mi a baj, és elég morcosak is voltak a Perfektre aki átküldött ide, hogy ki kell cserélni a klíma körül valamit gázt leszíni szétszedni, mivel nekik nincs cuccuk hozzá, erre egy banális hanyagság a megoldás. Azt mondta a Schilleres muki csak azért nem fizettet javítási díjat, mert ez nem az én hibám majd ő lezongorázza a Perfektel..., amúgy 1 órás munkadíj lett volna, ami ugye nem kevés ilyen helyen. Ezek után bármennyire is meg voltam elégedve a Perfektel valószínű a Schillerbe viszem 60000 –es szervízre. (Hozzáteszem nagyon nem várom azt a -120000 forintot a zsebemből…) Nos ennyi Happy End 
|
|
|
Naplózva
|
"De sagittis Hungarorum libera nos, Domine!"
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
 |
« Hozzászólás #363 Dátum: 2008. Szeptember 30. - 11:54:59 » |
|
Nos hali  Megjavították a folyást. És nem ott ahova eddig vittem a Perfektnél, hanem a Schillernél. Mennyi volt az idő ami alatt rájöttek mi a baj? 2 perc.... És mi volt a baj? A Perfektben egy szerelő hanyagsága. A Lacsetti egy kész tudományos csoda. A kondezvíz elfolyatása például elfolyik a pollenszűrő dobozának szerviz fedelén keresztül. Na mármost ez gyárilag egy speckó tetővel van rögzítve, tömítve 4 csavarral ellátott fedéllel. Na és mi hiányzott innét? 2 csavar igen. 2 volt becsavarva keresztbe azt csók. A víz befolyt a pollenszűrőbe onnét meg bekerült az utastérbe. A pollenszűrőm jelenleg ****t sem ér, mert vizes, de mivel 1000 km van kb a 60e -es szervizig kivárok addig. A szerelő megnézte és azonnal vágta mi a baj, és elég morcosak is voltak a Perfektre aki átküldött ide, hogy ki kell cserélni a klíma körül valamit gázt leszíni szétszedni, mivel nekik nincs cuccuk hozzá, erre egy banális hanyagság a megoldás. Azt mondta a Schilleres muki csak azért nem fizettet javítási díjat, mert ez nem az én hibám majd ő lezongorázza a Perfektel..., amúgy 1 órás munkadíj lett volna, ami ugye nem kevés ilyen helyen. Ezek után bármennyire is meg voltam elégedve a Perfektel valószínű a Schillerbe viszem 60000 –es szervízre. (Hozzáteszem nagyon nem várom azt a -120000 forintot a zsebemből…) Nos ennyi Happy End  Ha jól értem, akkor a Perfekt most jön Neked egy pollenszűrővel, annak ingyenes berakásával, valamint a kocsi kiszárításával, légkondi beüzemelésével. Vagy csak én vagyok ennyire kukacos, hogy leverném rajtuk? Hmmm
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
BeZe1974
|
 |
« Hozzászólás #364 Dátum: 2008. Szeptember 30. - 12:41:58 » |
|
Nos hali  Megjavították a folyást. És nem ott ahova eddig vittem a Perfektnél, hanem a Schillernél. Mennyi volt az idő ami alatt rájöttek mi a baj? 2 perc.... És mi volt a baj? A Perfektben egy szerelő hanyagsága. A Lacsetti egy kész tudományos csoda. A kondezvíz elfolyatása például elfolyik a pollenszűrő dobozának szerviz fedelén keresztül. Na mármost ez gyárilag egy speckó tetővel van rögzítve, tömítve 4 csavarral ellátott fedéllel. Na és mi hiányzott innét? 2 csavar igen. 2 volt becsavarva keresztbe azt csók. A víz befolyt a pollenszűrőbe onnét meg bekerült az utastérbe. A pollenszűrőm jelenleg ****t sem ér, mert vizes, de mivel 1000 km van kb a 60e -es szervizig kivárok addig. A szerelő megnézte és azonnal vágta mi a baj, és elég morcosak is voltak a Perfektre aki átküldött ide, hogy ki kell cserélni a klíma körül valamit gázt leszíni szétszedni, mivel nekik nincs cuccuk hozzá, erre egy banális hanyagság a megoldás. Azt mondta a Schilleres muki csak azért nem fizettet javítási díjat, mert ez nem az én hibám majd ő lezongorázza a Perfektel..., amúgy 1 órás munkadíj lett volna, ami ugye nem kevés ilyen helyen. Ezek után bármennyire is meg voltam elégedve a Perfektel valószínű a Schillerbe viszem 60000 –es szervízre. (Hozzáteszem nagyon nem várom azt a -120000 forintot a zsebemből…) Nos ennyi Happy End  Ha jól értem, akkor a Perfekt most jön Neked egy pollenszűrővel, annak ingyenes berakásával, valamint a kocsi kiszárításával, légkondi beüzemelésével. Vagy csak én vagyok ennyire kukacos, hogy leverném rajtuk? Hmmm Igazából szűrőt úgy is kell cserélni alapon nem hajtom be nincs értelme, bár lehet felhívom a DAS -t mit lehetne tenni. Szárítani nem kell a kocsit mert figyeltem kárpitra nem csöpöügött. És amikor közöltem velük mi volt válasz: jajj de jó akkor majd szóülók a kollegáknak figyeljenek erre mert volt hogy 2 csavar volt gyárilag benne ....
|
|
|
Naplózva
|
"De sagittis Hungarorum libera nos, Domine!"
|
|
|
CDX
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 238
Nubira III 1.8 CDX
|
 |
« Hozzászólás #365 Dátum: 2009. Január 21. - 19:23:18 » |
|
Üdv a fórumozóknak!
Ma egy hosszabb útról hazafelé jövet,(már sötét volt amikor elindultam) a légkondit beállítottam huszonöt fokra, és indulás haza. Amikor már megfelelő hőmérséklet volt, lekapcsoltam a légkondit. Pár perc, és lepárá- sodott az üveg, úgyhogy megint légkondi, de mostmár hazáig kellett járatnom kb.100km.-t. Mi a fene történt, miért párásodott ennyire? Ugye jól tudom, hogy csak a szélvédőre nem lehet állítani a szellőztetést? Az AUTÓ feliratú gomb benyomásával a keringetés iránya is változik, de a ventillátor fokozatát nem tudom szabályozni. Lehet hogy el kellene olvasnom a használati utasítást? De hová tettem? Segítsetek!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #366 Dátum: 2009. Január 21. - 19:21:47 » |
|
Üdv a fórumozóknak!
Ma egy hosszabb útról hazafelé jövet,(már sötét volt amikor elindultam) a légkondit beállítottam huszonöt fokra, és indulás haza. Amikor már megfelelő hőmérséklet volt, lekapcsoltam a légkondit. Pár perc, és lepárá- sodott az üveg, úgyhogy megint légkondi, de mostmár hazáig kellett járatnom kb.100km.-t. Mi a fene történt, miért párásodott ennyire? Ugye jól tudom, hogy csak a szélvédőre nem lehet állítani a szellőztetést? Az AUTÓ feliratú gomb benyomásával a keringetés iránya is változik, de a ventillátor fokozatát nem tudom szabályozni. Lehet hogy el kellene olvasnom a használati utasítást? De hová tettem? Segítsetek!
Auto állásban mindent ö csinál te csak beállítod a hőfokot. Azért párásodik, mert lassan forog a ventilátor. Ilyenkor úgy állítom be, hogy lábra és az ablakra fújon levegőt, és ha kell feljebb tekerem a ventilátort.
|
|
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #367 Dátum: 2009. Január 21. - 19:34:30 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
CDX
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 238
Nubira III 1.8 CDX
|
 |
« Hozzászólás #368 Dátum: 2009. Január 21. - 19:40:41 » |
|
Köszönöm szépen, örök hála.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
 |
« Hozzászólás #369 Dátum: 2009. Január 21. - 19:43:26 » |
|
Üdv a fórumozóknak!
Ma egy hosszabb útról hazafelé jövet,(már sötét volt amikor elindultam) a légkondit beállítottam huszonöt fokra, és indulás haza. Amikor már megfelelő hőmérséklet volt, lekapcsoltam a légkondit. Pár perc, és lepárá- sodott az üveg, úgyhogy megint légkondi, de mostmár hazáig kellett járatnom kb.100km.-t. Mi a fene történt, miért párásodott ennyire? Ugye jól tudom, hogy csak a szélvédőre nem lehet állítani a szellőztetést? Az AUTÓ feliratú gomb benyomásával a keringetés iránya is változik, de a ventillátor fokozatát nem tudom szabályozni. Lehet hogy el kellene olvasnom a használati utasítást? De hová tettem? Segítsetek!
Ha jól sejtem akkor a tied is digitklímás.Akkor viszont elég megnyomni a párátlanító gombot és akkor mindent magátol intéz a szerkezet.Auto üzemmódban az érzékelők döntik el hogy hova fújják a levegőt és milyen erőssen.Ezt bármikor felül tudod bírálni de akkor eltűnik az auto felirat és az az üzemmód,amivel felülbírálod(pl ventillátor fokozatállítás)az kikerül az automata üzemmódból,de a többi marad(pl továbbra is magától fogja állítani hogy hová fújja a levegőt).Ez addig lesz így amíg azt is meg nem változtatod,vagy az auto gombbal ki nem kapcsolod az automata üzemmódot.Remélem azért érthető volt  .
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
CDX
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 238
Nubira III 1.8 CDX
|
 |
« Hozzászólás #370 Dátum: 2009. Január 22. - 13:33:58 » |
|
Üdv a fórumozóknak!
Ma egy hosszabb útról hazafelé jövet,(már sötét volt amikor elindultam) a légkondit beállítottam huszonöt fokra, és indulás haza. Amikor már megfelelő hőmérséklet volt, lekapcsoltam a légkondit. Pár perc, és lepárá- sodott az üveg, úgyhogy megint légkondi, de mostmár hazáig kellett járatnom kb.100km.-t. Mi a fene történt, miért párásodott ennyire? Ugye jól tudom, hogy csak a szélvédőre nem lehet állítani a szellőztetést? Az AUTÓ feliratú gomb benyomásával a keringetés iránya is változik, de a ventillátor fokozatát nem tudom szabályozni. Lehet hogy el kellene olvasnom a használati utasítást? De hová tettem? Segítsetek!
Ha jól sejtem akkor a tied is digitklímás.Akkor viszont elég megnyomni a párátlanító gombot és akkor mindent magátol intéz a szerkezet.Auto üzemmódban az érzékelők döntik el hogy hova fújják a levegőt és milyen erőssen.Ezt bármikor felül tudod bírálni de akkor eltűnik az auto felirat és az az üzemmód,amivel felülbírálod(pl ventillátor fokozatállítás)az kikerül az automata üzemmódból,de a többi marad(pl továbbra is magától fogja állítani hogy hová fújja a levegőt).Ez addig lesz így amíg azt is meg nem változtatod,vagy az auto gombbal ki nem kapcsolod az automata üzemmódot.Remélem azért érthető volt  . Tökéletes igazad van, jó hogy vannak ilyen rendes srácok akik felfrissítik az ismeretanyagot. De még mindig nem értem, hogy miért nem lehet CSAK a szélvédőte fújjatni a levegőt? Ez a digitklimásoknál van csak így? 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
 |
« Hozzászólás #371 Dátum: 2009. Január 22. - 13:59:30 » |
|
Üdv a fórumozóknak!
Ma egy hosszabb útról hazafelé jövet,(már sötét volt amikor elindultam) a légkondit beállítottam huszonöt fokra, és indulás haza. Amikor már megfelelő hőmérséklet volt, lekapcsoltam a légkondit. Pár perc, és lepárá- sodott az üveg, úgyhogy megint légkondi, de mostmár hazáig kellett járatnom kb.100km.-t. Mi a fene történt, miért párásodott ennyire? Ugye jól tudom, hogy csak a szélvédőre nem lehet állítani a szellőztetést? Az AUTÓ feliratú gomb benyomásával a keringetés iránya is változik, de a ventillátor fokozatát nem tudom szabályozni. Lehet hogy el kellene olvasnom a használati utasítást? De hová tettem? Segítsetek!
Ha jól sejtem akkor a tied is digitklímás.Akkor viszont elég megnyomni a párátlanító gombot és akkor mindent magátol intéz a szerkezet.Auto üzemmódban az érzékelők döntik el hogy hova fújják a levegőt és milyen erőssen.Ezt bármikor felül tudod bírálni de akkor eltűnik az auto felirat és az az üzemmód,amivel felülbírálod(pl ventillátor fokozatállítás)az kikerül az automata üzemmódból,de a többi marad(pl továbbra is magától fogja állítani hogy hová fújja a levegőt).Ez addig lesz így amíg azt is meg nem változtatod,vagy az auto gombbal ki nem kapcsolod az automata üzemmódot.Remélem azért érthető volt  . Tökéletes igazad van, jó hogy vannak ilyen rendes srácok akik felfrissítik az ismeretanyagot. De még mindig nem értem, hogy miért nem lehet CSAK a szélvédőte fújjatni a levegőt? Ez a digitklimásoknál van csak így?  Hát, a mechanikus klímánál van csak a szélvédőre fújó állás. A régebbi gépem digit klímás volt (nem Lacsi), azon is be lehetett állítani, hogy csak a szélvédőre fújjon. Furcsa lenne, ha itt nem így lenne.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #372 Dátum: 2009. Január 22. - 14:44:59 » |
|
Tökéletes igazad van, jó hogy vannak ilyen rendes srácok akik felfrissítik az ismeretanyagot. De még mindig nem értem, hogy miért nem lehet CSAK a szélvédőte fújjatni a levegőt? Ez a digitklimásoknál van csak így?  De van ilyen, ott a gomb a hátsó ablak fűtés mellet. Vagy pedig a MODE gombbal kiválasztod.
|
|
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
 |
« Hozzászólás #373 Dátum: 2009. Január 22. - 15:47:40 » |
|
Tökéletes igazad van, jó hogy vannak ilyen rendes srácok akik felfrissítik az ismeretanyagot. De még mindig nem értem, hogy miért nem lehet CSAK a szélvédőte fújjatni a levegőt? Ez a digitklimásoknál van csak így?  De van ilyen, ott a gomb a hátsó ablak fűtés mellet. Vagy pedig a MODE gombbal kiválasztod. A mode gombbal be tudod állítani csak a szélvédőre!
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
CDX
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 238
Nubira III 1.8 CDX
|
 |
« Hozzászólás #374 Dátum: 2009. Január 22. - 17:59:16 » |
|
Tökéletes igazad van, jó hogy vannak ilyen rendes srácok akik felfrissítik az ismeretanyagot. De még mindig nem értem, hogy miért nem lehet CSAK a szélvédőte fújjatni a levegőt? Ez a digitklimásoknál van csak így?  De van ilyen, ott a gomb a hátsó ablak fűtés mellet. Vagy pedig a MODE gombbal kiválasztod. A mode gombbal be tudod állítani csak a szélvédőre! A mode gomb használatával a kijelzőn a szellőztetés(belső tér) iránya(hosszú nyil), alsó lábra fújás(kis nyíl), és az ablakfűtést jelölő ábra látlató az Én esetemben.Csak a szélvédőre itt nem működik. Viszont az Autó módban tökéletes, ugyanis a hőfok emelésével a ventillátor fordulatszámát lehet emelni, és ezáltal gyorsabb a párátlanítás. Tehát nem volt hiábavaló a társalgásunk ez ügyben sem. Ezért jó ez a csapat!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|