Zsombi
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
|
 |
« Hozzászólás #390 Dátum: 2009. Szeptember 10. - 22:52:04 » |
|
Az enyém is automata. De, ha automata módban használod, akkor ő dönti el, hogy hová, és mennyit lökjön, nem Te. Ha pedig csak simán használod, akkor tudod állítani a dolgokat. Próbáld így, és kiderül, hogy működik-e, vagy sem. Nekem se volt gondom vele. Neked se legyen! Amúgy meg üdv a csapatban!
Nem automata módban sem lehet beállítani hogy hova fújja a levegőt. 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zsombi
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
|
 |
« Hozzászólás #391 Dátum: 2009. Szeptember 10. - 23:02:24 » |
|
Sziasztok! Szétszedtem a légáram állító motort, komoly kis elektronika van benne IC-vel, amihez hülye vagyok.  Azt sikerült megállapítani, hogy a motor maga működik, az automata szabályzó adja rendesen neki a jelet, csak a motor mellé épített elektronika nem tudja a dolgát. Ecseri bontóban megkérdeztem, sose láttak ilyen cuccot. Lekérdezték az alkatrész bázist, azt mondták Hollandiából be tudnak hozni ilyet 32e HUF-ért.  Inkább keresek valaki elektromos gurut, megpróbálom megjavíttatni. Amúgy az autó ezt leszámítva nagyon pöpec, bár az előző tulaj a kormány bőrözését valami lopásvédelmi eszközzel jól szétk_rta, de a bontóból sikerült szerezni egy szép állapotút. Eddig nagyon tecc az autó, remélem így marad.  Az automata klímás tulajok meg izgulhatnak, hogy mikor adja meg magát az IC a szabályozómotorban.  Jól beszámolok majd a javításról, hátha hasznos lesz még valakinek! 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
 |
« Hozzászólás #392 Dátum: 2009. Szeptember 11. - 12:59:09 » |
|
Sziasztok! Szétszedtem a légáram állító motort, komoly kis elektronika van benne IC-vel, amihez hülye vagyok.  Azt sikerült megállapítani, hogy a motor maga működik, az automata szabályzó adja rendesen neki a jelet, csak a motor mellé épített elektronika nem tudja a dolgát. Ecseri bontóban megkérdeztem, sose láttak ilyen cuccot. Lekérdezték az alkatrész bázist, azt mondták Hollandiából be tudnak hozni ilyet 32e HUF-ért.  Inkább keresek valaki elektromos gurut, megpróbálom megjavíttatni. Amúgy az autó ezt leszámítva nagyon pöpec, bár az előző tulaj a kormány bőrözését valami lopásvédelmi eszközzel jól szétk_rta, de a bontóból sikerült szerezni egy szép állapotút. Eddig nagyon tecc az autó, remélem így marad.  Az automata klímás tulajok meg izgulhatnak, hogy mikor adja meg magát az IC a szabályozómotorban.  Jól beszámolok majd a javításról, hátha hasznos lesz még valakinek!  Akkor azért odáig csak sikerült így eljutni, hogy ne a klíma vezérlőt akarják kicseréltetni veled! Várjuk a további infókat. Sok sikert.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #393 Dátum: 2009. Szeptember 11. - 18:33:01 » |
|
Sziasztok! Szétszedtem a légáram állító motort, komoly kis elektronika van benne IC-vel, amihez hülye vagyok.  Azt sikerült megállapítani, hogy a motor maga működik, az automata szabályzó adja rendesen neki a jelet, csak a motor mellé épített elektronika nem tudja a dolgát. Ecseri bontóban megkérdeztem, sose láttak ilyen cuccot. Lekérdezték az alkatrész bázist, azt mondták Hollandiából be tudnak hozni ilyet 32e HUF-ért.  Inkább keresek valaki elektromos gurut, megpróbálom megjavíttatni. Amúgy az autó ezt leszámítva nagyon pöpec, bár az előző tulaj a kormány bőrözését valami lopásvédelmi eszközzel jól szétk_rta, de a bontóból sikerült szerezni egy szép állapotút. Eddig nagyon tecc az autó, remélem így marad.  Az automata klímás tulajok meg izgulhatnak, hogy mikor adja meg magát az IC a szabályozómotorban.  Jól beszámolok majd a javításról, hátha hasznos lesz még valakinek!  Küldtem neked PÜ.-t!
|
|
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
Zsombi
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
|
 |
« Hozzászólás #394 Dátum: 2009. Szeptember 12. - 20:26:02 » |
|
Sziasztok! A szervizkönyv hibakereső leírását követve az jött ki, hogy az automata klímavezérlő a hibás, és cseréljem ki.  Zsombi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zsombi
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
|
 |
« Hozzászólás #395 Dátum: 2009. Szeptember 14. - 17:36:36 » |
|
Sziasztok! A szervízkönyv hibakereső leírása hülyeségeket beszélt.  Jobban nekiestem a motornak, kiderült hogy az a fogaskerék, amelyiken az érzékelők vannak, valami miatt 180 fokot elfordult, emiatt a motor nem megfelelően működött. Fordítottam egyet a fogaskeréken, most már tökéletesen működik.  Hogy mitől fordulhatott el, nem tudom... Zsombi, aki örül új és hibátlan autójának! 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
95LE
Kábelbarát
Ezredes
   
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
 |
« Hozzászólás #396 Dátum: 2009. Szeptember 14. - 18:16:04 » |
|
Sziasztok! A szervízkönyv hibakereső leírása hülyeségeket beszélt.  Jobban nekiestem a motornak, kiderült hogy az a fogaskerék, amelyiken az érzékelők vannak, valami miatt 180 fokot elfordult, emiatt a motor nem megfelelően működött. Fordítottam egyet a fogaskeréken, most már tökéletesen működik.  Hogy mitől fordulhatott el, nem tudom... Zsombi, aki örül új és hibátlan autójának!  Gratula! Most egy vagyont spóroltál magadnak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladlac
|
 |
« Hozzászólás #397 Dátum: 2009. Szeptember 15. - 07:20:55 » |
|
Hogy mitől fordulhatott el, nem tudom...
Szerintem esetleg tudom a megoldást:  Amikor átváltunk külső levegőről belső keringtetésre, kell a szabályzó motornak egy kis idő az átálláshoz.Ha közben visszakapcsoljuk, hogy mégse, akkor nekem muútkor kicsit meghülyült. Nem tudta, folytassa-e, vagy induljon vissza. Talán ilyesmitől pukkanhatott le ez a cucc is...
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
Zsombi
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
|
 |
« Hozzászólás #398 Dátum: 2009. Szeptember 15. - 17:48:51 » |
|
Sziasztok! A szervízkönyv hibakereső leírása hülyeségeket beszélt.  Jobban nekiestem a motornak, kiderült hogy az a fogaskerék, amelyiken az érzékelők vannak, valami miatt 180 fokot elfordult, emiatt a motor nem megfelelően működött. Fordítottam egyet a fogaskeréken, most már tökéletesen működik.  Hogy mitől fordulhatott el, nem tudom... Zsombi, aki örül új és hibátlan autójának!  Gratula! Most egy vagyont spóroltál magadnak. Az biztos. Csak a motorra mondtak 32e HUF-t, a vezérlő árába bele se merek gondolni... 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zsombi
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 35
|
 |
« Hozzászólás #399 Dátum: 2009. Szeptember 15. - 17:54:41 » |
|
Hogy mitől fordulhatott el, nem tudom...
Szerintem esetleg tudom a megoldást:  Amikor átváltunk külső levegőről belső keringtetésre, kell a szabályzó motornak egy kis idő az átálláshoz.Ha közben visszakapcsoljuk, hogy mégse, akkor nekem muútkor kicsit meghülyült. Nem tudta, folytassa-e, vagy induljon vissza. Talán ilyesmitől pukkanhatott le ez a cucc is... A külső/belső levegő váltó motor egy másik, a jobb oldalon. Ez a szellőző cucc bal oldalán, egészen a gázpedál tengelyénél van. Én 2 lehetőségre gondolok: 1: valaki ügyesen belerúgott, így átszaladt. Ezt csak azért tartom kevésbé valószínűnek, mert akkora áttétel van rajta, hogy szerintem műanyag fogaskerék törése nélkül nem lehetne kivitelezni. 2: Annyi zsírral volt megtömve, hogy az egyik érintkező a zsírtól nem érintkezett, így a motor továbbforgatta a fogaskereket. Az biztos, hogy valaha működött üzemszerűen, és még soha senki nem szedte szét. Zsombi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
 |
« Hozzászólás #400 Dátum: 2009. December 09. - 10:41:39 » |
|
Ha jól emlékszem már volt téma, hogy vajon a digitklímás verziónál mikor kapcsol be a légkondi auto állásban. Én eddig úgy tudtam, hogy ha megy az ablaktörlő auto állásban (esőérzékelő), akkor néha bekapcsol. Az utóbbi két napban viszont akkor is kapcsolt, ha nem ment az ablaktörlő. Ez most akkor hogy van?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
CDX
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 238
Nubira III 1.8 CDX
|
 |
« Hozzászólás #401 Dátum: 2009. December 09. - 12:26:03 » |
|
Ha jól emlékszem már volt téma, hogy vajon a digitklímás verziónál mikor kapcsol be a légkondi auto állásban. Én eddig úgy tudtam, hogy ha megy az ablaktörlő auto állásban (esőérzékelő), akkor néha bekapcsol. Az utóbbi két napban viszont akkor is kapcsolt, ha nem ment az ablaktörlő. Ez most akkor hogy van?
A jelenség dettó, a párátlanításhoz auto állásban jó lenne ha menne, de a hőfokszabályzó teljes feltekerésével lehet csak elindítani a klímát.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
 |
« Hozzászólás #402 Dátum: 2009. December 09. - 16:20:46 » |
|
Ha jól emlékszem már volt téma, hogy vajon a digitklímás verziónál mikor kapcsol be a légkondi auto állásban. Én eddig úgy tudtam, hogy ha megy az ablaktörlő auto állásban (esőérzékelő), akkor néha bekapcsol. Az utóbbi két napban viszont akkor is kapcsolt, ha nem ment az ablaktörlő. Ez most akkor hogy van?
A jelenség dettó, a párátlanításhoz auto állásban jó lenne ha menne, de a hőfokszabályzó teljes feltekerésével lehet csak elindítani a klímát. Sztem akkor kapcsol,amikor párásságot érzékel az első szélvédőn a jeladó.De a klíma gomb,vagy a párátlanítóval bármikor elindítható.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
CDX
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 238
Nubira III 1.8 CDX
|
 |
« Hozzászólás #403 Dátum: 2009. December 09. - 17:05:30 » |
|
Ha jól emlékszem már volt téma, hogy vajon a digitklímás verziónál mikor kapcsol be a légkondi auto állásban. Én eddig úgy tudtam, hogy ha megy az ablaktörlő auto állásban (esőérzékelő), akkor néha bekapcsol. Az utóbbi két napban viszont akkor is kapcsolt, ha nem ment az ablaktörlő. Ez most akkor hogy van?
A jelenség dettó, a párátlanításhoz auto állásban jó lenne ha menne, de a hőfokszabályzó teljes feltekerésével lehet csak elindítani a klímát. Sztem akkor kapcsol,amikor párásságot érzékel az első szélvédőn a jeladó.De a klíma gomb,vagy a párátlanítóval bármikor elindítható. Auto módban, nem nyomja a levegőt a szélvédőre, csak ha megy a klíma is. Lehet hogy ez csak nálam van így?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
 |
« Hozzászólás #404 Dátum: 2009. December 09. - 21:07:44 » |
|
Ha jól emlékszem már volt téma, hogy vajon a digitklímás verziónál mikor kapcsol be a légkondi auto állásban. Én eddig úgy tudtam, hogy ha megy az ablaktörlő auto állásban (esőérzékelő), akkor néha bekapcsol. Az utóbbi két napban viszont akkor is kapcsolt, ha nem ment az ablaktörlő. Ez most akkor hogy van?
A jelenség dettó, a párátlanításhoz auto állásban jó lenne ha menne, de a hőfokszabályzó teljes feltekerésével lehet csak elindítani a klímát. Sztem akkor kapcsol,amikor párásságot érzékel az első szélvédőn a jeladó.De a klíma gomb,vagy a párátlanítóval bármikor elindítható. Auto módban, nem nyomja a levegőt a szélvédőre, csak ha megy a klíma is. Lehet hogy ez csak nálam van így? Én még nem találtam logikát benne. Reggel mikor kiállok a garázsból, lábra fejre fújja. Vagy lábra, szélvédőre. Este ha jövök munkából, csak lábra fújja. Klíma kapcsol, ha megy az autómata törlés, meg amikor kedve tartja 
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál  Lacetti:  Toyota: 
|
|
|
|