Lacetti klub fórum
2021. Október 23. - 01:43:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: [1] 2 3 ... 20   Le
 
Szerző Téma: Sérülések, kivitelezési hibák  (Megtekintve 51007 alkalommal)
peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Dátum: 2007. December 09. - 18:13:36 »

Amit összegyűjtöttem, nem passzolt volna igazán egyik topicba sem, A Lámpabúra problémámat is az optikai tuningba tettem(Re), ezért az új téma!
Admin, Modok! Ha téma elfogadva, légyszi helyezzétek át ide!
Szóval!
A lámpabúra
Mint már írtam róla, az index-tolatólámpa párásodik belűlről. Ez is eléggé bosszantó, de amit ma felfedeztem benne, attól elöntötte az agyamat a vér! Amit az első képen láttok(nem tudom, mennyire kivehető), az egy szúnyog!!! Hogy a ..............
Tudom, nem lehet, megpróbálom kultúráltabban!
Ahhoz, hogy bepárásodjon, elég 1 ezred mm rés. De mekkora van, ha befér egy vérszívó(még jó, hogy nem denevér)? Nem hiszem, hogy így gurult le a szalagról, mégpedig azért, amit a második képen láthattok. Ezt persze akkor vettem észre, mikor már elhoztam, gondoltam egy szalonban álló autónak nem szükséges minden négyzetmilliméterét átvizsgálni! Az úgy tűnik, mintha valami állat csavarhúzóval, vagy egyéb feszítő eszközzel próbálta volna megoldani a titok nyitját. De miért akarták levenni?

Biztosítéktábla 
A harmadik képen a biztosítéktábla fedelének sérüléseit láthatjátok, amit szintén hazaérkezésem után fedeztem fel, mikor beültem szeretgetni, és barátkozni vele!! Tettem róla említést, hogy az órám nem működött! Visszamentem, pótoltak egy hiányzó biztosítékot. Lehet előtte kivették, a szalonban ajtó ki-be, ne szívja az akksit! De ilyen barbár módon? Vagy a GM ázsiai alkalmazottai ilyen tudatlanok, hogy nem tudnak leveni egy fedelet? Nem hiszem!!!

Ezekután égő pofabőrrel menjek be, megadva az esélyt annak, hogy rámkenjék, átvételkor nem volt panasz, menjek a Show-hivatalba! Ha a szervízelés is ilyen lesz, mentsen meg az Isten!!!

« Utoljára szerkesztve: 2008. Január 08. - 03:42:25 írta peti74 » Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1 Dátum: 2007. December 09. - 20:04:27 »

Amit összegyűjtöttem, nem passzolt volna igazán egyik topicba sem, A Lámpabúra problémámat is az optikai tuningba tettem(Re), ezért az új téma!
Admin, Modok! Ha téma elfogadva, légyszi helyezzétek át ide!
Szóval!
A lámpabúra
Mint már írtam róla, az index-tolatólámpa párásodik belűlről. Ez is eléggé bosszantó, de amit ma felfedeztem benne, attól elöntötte az agyamat a vér! Amit az első képen láttok(nem tudom, mennyire kivehető), az egy szúnyog!!! Hogy a ..............
Tudom, nem lehet, megpróbálom kultúráltabban!
Ahhoz, hogy bepárásodjon, elég 1 ezred mm rés. De mekkora van, ha befér egy vérszívó(még jó, hogy nem denevér)? Nem hiszem, hogy így gurult le a szalagról, mégpedig azért, amit a második képen láthattok. Ezt persze akkor vettem észre, mikor már elhoztam, gondoltam egy szalonban álló autónak nem szükséges minden négyzetmilliméterét átvizsgálni! Az úgy tűnik, mintha valami állat csavarhúzóval, vagy egyéb feszítő eszközzel próbálta volna megoldani a titok nyitját. De miért akarták levenni?

Biztosítéktábla 
A harmadik képen a biztosítéktábla fedelének sérüléseit láthatjátok, amit szintén hazaérkezésem után fedeztem fel, mikor beültem szeretgetni, és barátkozni vele!! Tettem róla említést, hogy az órám nem működött! Visszamentem, pótoltak egy hiányzó biztosítékot. Lehet előtte kivették, a szalonban ajtó ki-be, ne szívja az akksit! De ilyen barbár módon? Vagy a GM ázsiai alkalmazottai ilyen tudatlanok, hogy nem tudnak leveni egy fedelet? Nem hiszem!!!

Ezekután égő pofabőrrel menjek be, megadva az esélyt annak, hogy rámkenjék, átvételkor nem volt panasz, menjek a Show-hivatalba! Ha a szervízelés is ilyen lesz, mentsen meg az Isten!!!

Kiss-Gerencsér Autóház, Zalaegerszeg

Peti!
Sajnos semmi jóval nem tudlak vígasztalni. Az apró esztétikai hibák udvarias hangnemben kezelhetőek, de nem két hónap után, hanem az átvételt követően pár napon belül. Sajnos egy autót át kell adni és át kell venni, az egy szerződés beteljesülése, amikor a pénzedésrt árut veszel. (Az pedig nem lehet hibás, mert a hibátlant fizeted ki!) Mert hiába a csillogó szalon, a jóindulatú kereskedő, a háttérben nyolc általánost végzett mosós, és egyéb alaklmazottak dolgoznak, akiknek mindent a szájukba kell rágni. Ha meg a Te autód az első neki, amit munkakezdése után elvégez, akkor ilyen hibák lehetnek. Ha az ügyfél nem veszi észre, akkor -bár keserő szájízzel- elfelejtődik az ügy, nem tehet semmit.  (Nálunk pl. egy friss mosós gyerek olyan alapos munkát végzett, hogy az összes szélvédőgumit ki kellett cserélni a kocsin, mert senki nem mesélte el neki, hogy a vaxot nem úgy mossuk le gőzborotvával, hogy 10 centiről és élével húzva! Persze az autó amúgy is késésben volt, pláne örült a tulaj, amikor megtudta, hogy a még át nem vett új autót úgy kapja meg, hogy az összes üveg ki-be lett szerelbe átadás előtt.) Ugyanis egy leadott rendelésnél az előleg befizetése után van egy rendelési szám, ami alatt futó autó már a tiéd. Hacsak totálkáros nem lesz, a kisebb karosszériamunkákat, fényezéseket, szállítási sérüléseket, behajózási, daruzási horpadásokat vagy a közponzi importtelepen (Csepel sziget ha jól tudom, itt van az összes márkának egy közös javító-átvevő telepe a hajóval érkező autók részére) javítják vagy a kereskedésekben.
Visszatérve a problémádra. Durva! Szúnyog nekem a pótféklámpa búrája alatt volt, de az érthető, mert a műanyag nem simul tökéletesen az üveghez. Lámpabúrában nem lehet! A sérülés a lámpádnál arra utal, hogy valaki barbár módon akarta kiszerelni (okát nem tudom, hogy miért, talán kiégett az égő első vizsga előtt?) Az illesztési hézeg a lámpa alatt a lökös és a sárvédőelem között sem tűnik túl jónak, nem egyenletes, változó a hézag! A biztosítéktábla leszedése megintcsak barbár munka, nem kell hozzá csavarhúzó! Biztosíték hiánya szokásos, akkulemerülés ellen van, bár én hallottam(?) (hmmmmm) kereskedések közötti autómozgatásról lábon, ahol ilyen formán bizti nélkül nem megy a km óra, mert egy szabadkészletes autó átcipeltetése a másik telepre trélerrel nem kis összeg és autóház nem akar erre költeni. Ezekkel a hibákkal átvételnél visszautasíthattad volna a kocsit. Ennyi idővela  vétel után kevés esélyed van erre sajnos. Én spec olyankor vettem át a kocsit, amikor 5 napig szakadt az eső, el is telt 3 óra, mire hazagurultunk. Mondjuk én tudtam, mire kell figyelni az autóátvételnél ( Vigyorog) így is becsúszott egy baki, mert annyira vizslattam a csuromvíz kocsit kívülről a neonfényben, hogy egy foltot a hátsó ülés kárpitján nem vettem észre. Néztem alul az esetleges trélerszállítási hibákat, néztem a kasztni fényezését, minden funkcionális dolgot, de ez kimaradt.
Szal bocsi, de a szörnyülködésen túl én sem tudok javasolni sokat. Azért próba szerencse, vesztenivalód nincs!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #2 Dátum: 2007. December 09. - 20:23:31 »

Köszi Cápa, ennyi idő után nem is várok semmit, de itt legalább kimérgelődhetem magam!
A lámpabúrával persze nem, azzal visszamegyek! Meg elmesélem a többit is, ha hiszik, ha nem!
Köszi, üdv: Peti.
Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7254


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #3 Dátum: 2007. December 09. - 21:10:56 »

Peti! Hadd okoskodjak én is! A szunyog kivett izzónál került bele, nem hiba miatt. A barbár karcolásokat pedig lehet, hogy más ügyfél okozta, aki megpróbált "tartalék" doboztetőhőz jutni. Az esetleges kisebb javítást sem lehet kizárni persze. De ettől függetlenül ne keresd a hibákat, mert bele fogsz őrülni! Sajnos pár hónap, és külső sérülés nyomokat is felfedezhetsz, amit ügyes parkoló autósok okoznak. Próbálj Te legalább vigyázni rá, a többi ellen csak fohászkodhatsz. Az biztitetőt esetleg kicseréltedheted, így másé lesz a karcos, ez így ment Nálad is, nem a kistigrisek bántották, ebben biztos vagyok. Esetleg polirozhatod az ilyen hibákat, ha nagyon zavar. Ha majd gyerekeid lesznek, pláne lesz aggódni valód, nemcsak értük, hanem az autód szépségéért is. Ne menj tönkre a kocsid miatt!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3408


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #4 Dátum: 2007. December 09. - 21:50:59 »

A harmadik képen a müszerfal van gányolva, nem a tábla fedele!
Vagy rosszul látok?
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7254


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #5 Dátum: 2007. December 09. - 21:59:24 »

Az alsó rész a sérült. szerintem ki lehet majd javítani valahogy.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #6 Dátum: 2007. December 10. - 08:55:49 »

A harmadik képen a müszerfal van gányolva, nem a tábla fedele!
Vagy rosszul látok?

Jól látod, nem fedél hiba. Mivelhogy arra feszített a b....... a csavarhúzóval a fedél alá. De minek!? Kézzel gyönyörűen használható!
A lámpa egyértelmű, hogy cserés, mivel nem volt sérült a kocsi, gyári lámpa, stb. Ha párásodik, cserélni kell nekik! A szúnyog az persze más kérdés, mikor került oda, de ez csak tetézi azt, hogy így nem adunk át autót ha meg akarjuk tartani az ügyfelet!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1403


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #7 Dátum: 2007. December 10. - 09:57:38 »


A lámpabúra
Mint már írtam róla, az index-tolatólámpa párásodik belűlről. Ez is eléggé bosszantó, de amit ma felfedeztem benne, attól elöntötte az agyamat a vér! Amit az első képen láttok(nem tudom, mennyire kivehető), az egy szúnyog!!! Hogy a ..............
Tudom, nem lehet, megpróbálom kultúráltabban!
Ahhoz, hogy bepárásodjon, elég 1 ezred mm rés. De mekkora van, ha befér egy vérszívó(még jó, hogy nem denevér)? Nem hiszem, hogy így gurult le a szalagról, mégpedig azért, amit a második képen láthattok. Ezt persze akkor vettem észre, mikor már elhoztam, gondoltam egy szalonban álló autónak nem szükséges minden négyzetmilliméterét átvizsgálni! Az úgy tűnik, mintha valami állat csavarhúzóval, vagy egyéb feszítő eszközzel próbálta volna megoldani a titok nyitját. De miért akarták levenni?


Nekem a bal hátsó tolató (fehér) lámpába mászott be, egy több lábú valami nagy (!!!) rovar! Több hónapig nem tudtam kivenni sehogy! Ha az izzót kivettem, akkor sem fértem hozzá, mert az a dekoros foncsor egy zárt rész, és kb. egy centi helyen nyitott csak. Nem tudom hol mehetett be, mert el sem rohadt, meg sem mozdult onnan. + Izzócserém sem volt. Búra nem volt leszedve. Végül kötelező szervíznél, a Gombosék szedték ki, de Ők is úgy, hogy le kellett szedni az egész búrát!
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #8 Dátum: 2007. December 10. - 12:52:52 »

Peti ha még nem történt meg, egy festék réteg mérővel nézzétek körbe a kocsit talán egy-két kérdésre választ ad, amit Cápa is emlegetett az illesztési hibák és lámpa kiszerelés miatt. Remélem a vizsgálat negatív lesz és szerencsétlenségedre "csak" néhány egyszerű ember okozta a hibát.
Naplózva
peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #9 Dátum: 2007. December 10. - 16:40:56 »

Peti ha még nem történt meg, egy festék réteg mérővel nézzétek körbe a kocsit talán egy-két kérdésre választ ad, amit Cápa is emlegetett az illesztési hibák és lámpa kiszerelés miatt. Remélem a vizsgálat negatív lesz és szerencsétlenségedre "csak" néhány egyszerű ember okozta a hibát.

Ne ijesztgess, kérlek! Nem járt a gép nélkülem forgalomban, ebben birtos vagyok! Nem lehetett volna újjá suvickolni! Ezek emberi "mulasztások", csak szégyen, hogy ilyen előfordulhat!
A szúnyogot pár napja láttam meg, ha nem most ment be, akkor eddig meghúzta magát valamelyik sarokban.
Valóban a műszerfal sérült, de attól, hogy el  akarták távolítani a fedelet.
És köszi a nyugtatást!
Üdv!
Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #10 Dátum: 2007. December 10. - 16:59:49 »

Peti ha még nem történt meg, egy festék réteg mérővel nézzétek körbe a kocsit talán egy-két kérdésre választ ad, amit Cápa is emlegetett az illesztési hibák és lámpa kiszerelés miatt. Remélem a vizsgálat negatív lesz és szerencsétlenségedre "csak" néhány egyszerű ember okozta a hibát.

Ne ijesztgess, kérlek! Nem járt a gép nélkülem forgalomban, ebben birtos vagyok! Nem lehetett volna újjá suvickolni! Ezek emberi "mulasztások", csak szégyen, hogy ilyen előfordulhat!
A szúnyogot pár napja láttam meg, ha nem most ment be, akkor eddig meghúzta magát valamelyik sarokban.
Valóban a műszerfal sérült, de attól, hogy el  akarták távolítani a fedelet.
És köszi a nyugtatást!
Üdv!

A rossz hír az, hogy lehet, hogy forgalomban nem volt, de szállításkor kaphatott követ vagy egyéb sérülést, amit javítani kellett. Győrben pl. a Hödlmayr nagyban foglalkozik vele. Bár a festő ismerősöm dolgozott náluk, és azt mondta, hogy van olyan technikájuk, hogy a gyári festékvastagságot tudják produkálni.
Persze, kívánom, hogy ne így legyen!!!
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #11 Dátum: 2007. December 10. - 19:06:00 »

Peti ha még nem történt meg, egy festék réteg mérővel nézzétek körbe a kocsit talán egy-két kérdésre választ ad, amit Cápa is emlegetett az illesztési hibák és lámpa kiszerelés miatt. Remélem a vizsgálat negatív lesz és szerencsétlenségedre "csak" néhány egyszerű ember okozta a hibát.

Ne ijesztgess, kérlek! Nem járt a gép nélkülem forgalomban, ebben birtos vagyok! Nem lehetett volna újjá suvickolni! Ezek emberi "mulasztások", csak szégyen, hogy ilyen előfordulhat!
A szúnyogot pár napja láttam meg, ha nem most ment be, akkor eddig meghúzta magát valamelyik sarokban.
Valóban a műszerfal sérült, de attól, hogy el  akarták távolítani a fedelet.
És köszi a nyugtatást!
Üdv!

A rossz hír az, hogy lehet, hogy forgalomban nem volt, de szállításkor kaphatott követ vagy egyéb sérülést, amit javítani kellett. Győrben pl. a Hödlmayr nagyban foglalkozik vele. Bár a festő ismerősöm dolgozott náluk, és azt mondta, hogy van olyan technikájuk, hogy a gyári festékvastagságot tudják produkálni.
Persze, kívánom, hogy ne így legyen!!!
Ez így is van! Ha tudnátok, hogy kb minden 5-8. autó kisebb-nagyobb javításon esik át, amíg a kereskedésbe kerül!  Vigyorog
Annyit azért pontosítanék, hogy a gyári fényezéshez hasonlót (vastagságra) fújni is nehéz, nemhogy ugyanolyat. Igazán jó szakik 200 mikronon belülre tudnak fújni, de ekkor is észrevehető a javítás, hacsak nem teljes elem lett telibe. Lacettin egyébként a múltkori méréseim szerint 130-200 mikron között van a vastagság. Főnököm audiján 220-300. Műanyag elemnél vigyázni, egyrészt nem mérhető vastagságmérővel, másrészt anyagából eredően más lesz a fényezés.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #12 Dátum: 2007. December 10. - 21:02:05 »

Amit összegyűjtöttem, nem passzolt volna igazán egyik topicba sem, A Lámpabúra problémámat is az optikai tuningba tettem(Re), ezért az új téma!
Admin, Modok! Ha téma elfogadva, légyszi helyezzétek át ide!
Szóval!
A lámpabúra
Mint már írtam róla, az index-tolatólámpa párásodik belűlről. Ez is eléggé bosszantó, de amit ma felfedeztem benne, attól elöntötte az agyamat a vér! Amit az első képen láttok(nem tudom, mennyire kivehető), az egy szúnyog!!! Hogy a ..............
Tudom, nem lehet, megpróbálom kultúráltabban!
Ahhoz, hogy bepárásodjon, elég 1 ezred mm rés. De mekkora van, ha befér egy vérszívó(még jó, hogy nem denevér)? Nem hiszem, hogy így gurult le a szalagról, mégpedig azért, amit a második képen láthattok. Ezt persze akkor vettem észre, mikor már elhoztam, gondoltam egy szalonban álló autónak nem szükséges minden négyzetmilliméterét átvizsgálni! Az úgy tűnik, mintha valami állat csavarhúzóval, vagy egyéb feszítő eszközzel próbálta volna megoldani a titok nyitját. De miért akarták levenni?

Biztosítéktábla 
A harmadik képen a biztosítéktábla fedelének sérüléseit láthatjátok, amit szintén hazaérkezésem után fedeztem fel, mikor beültem szeretgetni, és barátkozni vele!! Tettem róla említést, hogy az órám nem működött! Visszamentem, pótoltak egy hiányzó biztosítékot. Lehet előtte kivették, a szalonban ajtó ki-be, ne szívja az akksit! De ilyen barbár módon? Vagy a GM ázsiai alkalmazottai ilyen tudatlanok, hogy nem tudnak leveni egy fedelet? Nem hiszem!!!

Ezekután égő pofabőrrel menjek be, megadva az esélyt annak, hogy rámkenjék, átvételkor nem volt panasz, menjek a Show-hivatalba! Ha a szervízelés is ilyen lesz, mentsen meg az Isten!!!

Kiss-Gerencsér Autóház, Zalaegerszeg


Szerintem higgadtan, nyugodtan add elő a problémát. Nem biztos, hogy a szervíz a hibás. Másutt is történhettek a bajok. A műszerfal az eléggé problémás, de a többi részen simán megoldható a garanciális javítás. Ez sztem csak a szervízen múlik. Azt viszont tényleg ki kell deríteni, hogy volt-e (és ha igen akkor milyen mértékben) sérülés az autón az átadás előtt. A festék vastagságvizsgálata erre választ adhat.

Veszekedni akkor is ráérsz, ha más nem segít.
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3408


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #13 Dátum: 2007. December 10. - 21:34:43 »



Szerintem higgadtan, nyugodtan add elő a problémát. Nem biztos, hogy a szervíz a hibás. Másutt is történhettek a bajok. A műszerfal az eléggé problémás, de a többi részen simán megoldható a garanciális javítás. Ez sztem csak a szervízen múlik. Azt viszont tényleg ki kell deríteni, hogy volt-e (és ha igen akkor milyen mértékben) sérülés az autón az átadás előtt. A festék vastagságvizsgálata erre választ adhat.

Veszekedni akkor is ráérsz, ha más nem segít.

[/quote]
Szerintem is higgadtan sokat el lehet érni, legalább is velem nagyon udvariasak voltak mindig, bármi nyügöm volt.
Legyen az piti dolog is...
De ez meg nem is piti, csak elöbb kellett volna.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #14 Dátum: 2007. December 11. - 05:36:05 »

Persze! Nem durrogva fogok odamenni, az nem megoldás semmire, és ugyanazt várhatom visszafelé is!
Bízom benne, hogy megértőek, és segítőkészek lesznek!
Festékvastagságot hol lehet méretni? Mert ha a kereskedésbe állok elő vele, szerintem zokon veszik!
Köszi.
Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
Oldalak: [1] 2 3 ... 20   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!