Írta: Stocz
|
2007. július 29. |
Oldal 3 / 3
Na, ekkor már elgurult a gyógyszer. Harmadik levél: Tisztelt Chevrolet Ügyfélszolgálat! Igazán köszönöm a válszukat, bár számomra úgy tűnik, nem volt világos az Önök számára, hogy olyan problémákat próbáltam leveleimben jelezni, amelyre a márkaszervizeik hosszú ideje NEM TUDNAK megoldást találni. Nyilván az is elkerülte a figyelmüket, hogy én - mint azt korábbi levelemben kiemelten jeleztem - egy Lacetti SW típusú gépkocsi tulajdonosa vagyok, így különösebb örömmel nem tölt el, hogy előbb-utóbb lesz tartozék-katalógus az Epica, Captiva, Aveo és Spark modellekhez. Nem kaptam választ arra sem, hogy mi a hivatalosan követendő eljárás egy bejelentett, de a szerviz által előre tudottan el nem hárítható hiba esetén. (Nem véletlenül nem a szerviztől szeretném megtudni...) Bízom benne, hogy nem lesznek restek ismételten válaszolni, és végre olyan - gyakorlatban is alkalmazható - tanácsokkal ellátni, amelyek sem az én, sem a márkaszervizek érdekeit nem sértik. Üdvözlettel: F....
Harmadik válasz: Tisztelt Fekete Úr!
Ügyfélszolgálatunkhoz érkezett újabb, július 25. keltezésű válaszát illetékességből megkaptam.
Köszönjük, hogy időt szánt levelének a megfogalmazására.
Ismételten megkérjük, hogy keresse fel hivatalos Chevrolet márkakereskedőjét, mivel a Chevrolet céget ők képviselik a kedves ügyfeleink felé. A márkaszervizek, szükség esetén felveszik a kapcsolatot a General Motors műszaki osztályával, ahol műszaki kollégáinkkal való egyeztetés után, a General Motors központi előírásai alapján elvégzik a szükséges javításokat. Márkaszervizeink feladata, hogy a jelentkező meghibásodásokat orvosolják.
Megkérjük, tekintse levelezésünket mérvadónak.
Reméljük a gond megnyugtatóan rendeződik és Lacettije még bizonyítani fogja, hogy méltó a bizalomra, amelyet Ön a márka megvásárlásával fejezett ki!
Tisztelettel:
..... Zsuzsanna ügyfélszolgálati tanácsadó
|
Utolsó frissítés ( 2008. február 15. )
|