Kezdőlap arrow Hírek arrow Autónk arrow GM "ügyfélszolgálat"
Home    Contacts
Kezdőlap
Típushibák
Pozitívumok
Hírek
Linkek
Galéria
Fórum
Tippek-trükkök
Bannerek
GM "ügyfélszolgálat" PDF Nyomtatás E-mail
Írta: Stocz   
2007. július 29.
Tartalomjegyzék
GM "ügyfélszolgálat"
Oldal 2
Oldal 3

Na, ekkor már elgurult a gyógyszer.
Harmadik levél:
 
 
Tisztelt Chevrolet Ügyfélszolgálat!
 
Igazán köszönöm a válszukat, bár számomra úgy tűnik, nem volt világos az Önök számára, hogy olyan problémákat próbáltam leveleimben jelezni, amelyre a márkaszervizeik hosszú ideje NEM TUDNAK megoldást találni.
 
Nyilván az is elkerülte a figyelmüket, hogy én - mint azt korábbi levelemben kiemelten jeleztem - egy Lacetti SW típusú gépkocsi tulajdonosa vagyok, így különösebb örömmel nem tölt el, hogy előbb-utóbb lesz tartozék-katalógus az Epica, Captiva, Aveo és Spark modellekhez.
 
Nem kaptam választ arra sem, hogy mi a hivatalosan követendő eljárás egy bejelentett, de a szerviz által előre tudottan el nem hárítható hiba esetén. (Nem véletlenül nem a szerviztől szeretném megtudni...)
 
Bízom benne, hogy nem lesznek restek ismételten válaszolni, és végre olyan - gyakorlatban is alkalmazható - tanácsokkal ellátni, amelyek sem az én, sem a márkaszervizek érdekeit nem sértik.
 
Üdvözlettel:
F....
 
Harmadik válasz:
 
Tisztelt Fekete Úr!

Ügyfélszolgálatunkhoz érkezett újabb, július 25. keltezésű válaszát illetékességből megkaptam.


Köszönjük, hogy időt szánt levelének a megfogalmazására.

Ismételten megkérjük, hogy keresse fel hivatalos Chevrolet márkakereskedőjét, mivel a Chevrolet céget ők képviselik a kedves ügyfeleink felé. A márkaszervizek, szükség esetén felveszik a kapcsolatot a General Motors műszaki osztályával, ahol műszaki kollégáinkkal való egyeztetés után, a General Motors központi előírásai alapján elvégzik a szükséges javításokat.

Márkaszervizeink feladata, hogy a jelentkező meghibásodásokat orvosolják.

Megkérjük, tekintse levelezésünket mérvadónak.


Reméljük a gond megnyugtatóan rendeződik és Lacettije még bizonyítani fogja, hogy méltó a bizalomra, amelyet Ön a márka megvásárlásával fejezett ki!


Tisztelettel:


..... Zsuzsanna

ügyfélszolgálati tanácsadó


Utolsó frissítés ( 2008. február 15. )
 
Következő >
Get the Flash Player to see this rotator.
Advertisement