Lacetti klub fórum
2024. április 27. - 16:49:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: [1]   Le
 
Szerző Téma: LACETTI- mint hivatásos  (Megtekintve 5449 alkalommal)
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Dátum: 2007. December 20. - 18:28:05 »

Információ taxiként, oktató gk.ként, napi munkaeszközként szolgáló Lacettisek családjáról:
    Végre összefutottam ismerősömmel, aki ~másfél éve véleményemet is kérte vásárlás előtt a márkáról. Régóta oktat klf. autókkal, van összehasonlítási alapja és értékelése is 1,6-os sedanjáról 54 ezer km után.
Első kérdésem az, volt-e motor vagy szelep gondja? Néz rám értetlenül- miért, viszonzom mert panaszáradatra számítottam (indítás benzinnel utána egész nap tanulókkal gázüzem).
Cserélsz majd dieselre? Nem, nincs miért elégedett vagyok! Ezek szerint, mert volt diesel oktató autója, a fogyasztást is reálisnak tartja.
Végsebesség? Óra szerint ~195 km/ó.
Meghibásodás: 1 db AC csere volt. Ennyi...
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1 Dátum: 2007. December 20. - 19:03:23 »

talan meg lehetne irni a totalcarban? csak a hitetlenkedok kedveert.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #2 Dátum: 2007. December 20. - 19:16:27 »

Információ taxiként, oktató gk.ként, napi munkaeszközként szolgáló Lacettisek családjáról:
    Végre összefutottam ismerősömmel, aki ~másfél éve véleményemet is kérte vásárlás előtt a márkáról. Régóta oktat klf. autókkal, van összehasonlítási alapja és értékelése is 1,6-os sedanjáról 54 ezer km után.
Első kérdésem az, volt-e motor vagy szelep gondja? Néz rám értetlenül- miért, viszonzom mert panaszáradatra számítottam (indítás benzinnel utána egész nap tanulókkal gázüzem).
Cserélsz majd dieselre? Nem, nincs miért elégedett vagyok! Ezek szerint, mert volt diesel oktató autója, a fogyasztást is reálisnak tartja.
Végsebesség? Óra szerint ~195 km/ó.
Meghibásodás: 1 db AC csere volt. Ennyi...

Persze, nem fog drága diesel Lacsit venni . Gázzal sokkal jobban megéri neki az oktatás, de azért ne felejtsétek el, hogy van már ebben a konfigurációban tapasztalat bőséggel Stocz kolléga révén .
És hát azért az Ő esetében többről volt szó, mint egy AC csere .
Naplózva
bzsazsa
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



« Hozzászólás #3 Dátum: 2007. December 20. - 22:01:08 »

Információ taxiként, oktató gk.ként, napi munkaeszközként szolgáló Lacettisek családjáról:
    Végre összefutottam ismerősömmel, aki ~másfél éve véleményemet is kérte vásárlás előtt a márkáról. Régóta oktat klf. autókkal, van összehasonlítási alapja és értékelése is 1,6-os sedanjáról 54 ezer km után.
Első kérdésem az, volt-e motor vagy szelep gondja? Néz rám értetlenül- miért, viszonzom mert panaszáradatra számítottam (indítás benzinnel utána egész nap tanulókkal gázüzem).
Cserélsz majd dieselre? Nem, nincs miért elégedett vagyok! Ezek szerint, mert volt diesel oktató autója, a fogyasztást is reálisnak tartja.
Végsebesség? Óra szerint ~195 km/ó.
Meghibásodás: 1 db AC csere volt. Ennyi...

Persze, nem fog drága diesel Lacsit venni . Gázzal sokkal jobban megéri neki az oktatás, de azért ne felejtsétek el, hogy van már ebben a konfigurációban tapasztalat bőséggel Stocz kolléga révén .
És hát azért az Ő esetében többről volt szó, mint egy AC csere .

Kivétel ha nem akciós gázolajat használ......
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #4 Dátum: 2007. December 21. - 19:17:50 »

Azért is indítottam motor-erőátvitel témában, mert a gázüzem és tanulók túlnyomórészt alacsony motor fordulattal fokozott igénybevételt jelentenek. Ez az oktatógép mégsem dadog-rángat, EGR nincs lezárva. Lehet háromévesen még utoléri, de ekkor akár így vagy úgy, le lesz cserélve.
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #5 Dátum: 2007. December 21. - 20:15:30 »

Azért is indítottam motor-erőátvitel témában, mert a gázüzem és tanulók túlnyomórészt alacsony motor fordulattal fokozott igénybevételt jelentenek. Ez az oktatógép mégsem dadog-rángat, EGR nincs lezárva. Lehet háromévesen még utoléri, de ekkor akár így vagy úgy, le lesz cserélve.

O.K. Értem, hogy miért oda tetted először, de úgy gondoltam ez nem konkrét műszaki problémát érintő dolog.
Itt inkább arról van szó, hogy tapasztalatainkat vagy másokét osztjuk meg egymással, beszélgetünk a témáról . Ezért gondoltam, hogy átrakom ide . A Sufni/Tuning-ban "szerelünk", konkrét gondokban értekezünk .
 
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #6 Dátum: 2008. Szeptember 15. - 05:24:22 »

Tegnap találkoztam egy ilyen szépséggel. Mosolyog
Naplózva


LPG
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #7 Dátum: 2008. Szeptember 15. - 09:56:50 »

Tegnap találkoztam egy ilyen szépséggel. Mosolyog

Jajj de aranyos!  Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #8 Dátum: 2008. Szeptember 15. - 18:37:27 »

Tegnap találkoztam egy ilyen szépséggel. Mosolyog

Jajj de aranyos!  Vigyorog

Ettől én is el vagyok ragadtatva! Megy is Desktop-ra.  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #9 Dátum: 2008. Szeptember 16. - 17:30:57 »

Tegnap találkoztam egy ilyen szépséggel. Mosolyog

Mi ez? Turbó taxi? Vigyorog
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #10 Dátum: 2008. Szeptember 17. - 06:27:34 »

Van 5ajtós is. Kacsint
Naplózva


LPG
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #11 Dátum: 2008. Október 20. - 15:37:24 »

Van 5ajtós is. Kacsint

Van- hát. Meg 5 ajtós piros is- benne a lézeres kamerával...
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #12 Dátum: 2008. Október 20. - 16:34:13 »

Van 5ajtós is. Kacsint

Van- hát. Meg 5 ajtós piros is- benne a lézeres kamerával...

Van ám itt minden. Csütörtökön kiszúrtam egy menetiránynak megfelelően beállított trafis fábiát. Viszont az előttem lévő nem. Vagy lehet, hogy nem is minket mért, hanem a szembejövőt. Én már semmin sem csodálkozom. De szép nagyot villant.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #13 Dátum: 2009. Június 12. - 16:39:23 »

Információ taxiként, oktató gk.ként, napi munkaeszközként szolgáló Lacettisek családjáról:
    Végre összefutottam ismerősömmel, aki ~másfél éve véleményemet is kérte vásárlás előtt a márkáról. Régóta oktat klf. autókkal, van összehasonlítási alapja és értékelése is 1,6-os sedanjáról 54 ezer km után.
Első kérdésem az, volt-e motor vagy szelep gondja? Néz rám értetlenül- miért, viszonzom mert panaszáradatra számítottam (indítás benzinnel utána egész nap tanulókkal gázüzem).
Cserélsz majd dieselre? Nem, nincs miért elégedett vagyok! Ezek szerint, mert volt diesel oktató autója, a fogyasztást is reálisnak tartja.
Végsebesség? Óra szerint ~195 km/ó.
Meghibásodás: 1 db AC csere volt. Ennyi...

Mégis cserélt dieselre- új BMW 120d (mint oktató gk.), de a sedant megtartotta családi autónak. Meglepőt is mondott: a LACETTI a kényelmes autó!
Üdv
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #14 Dátum: 2009. Június 13. - 12:39:24 »

Információ taxiként, oktató gk.ként, napi munkaeszközként szolgáló Lacettisek családjáról:
    Végre összefutottam ismerősömmel, aki ~másfél éve véleményemet is kérte vásárlás előtt a márkáról. Régóta oktat klf. autókkal, van összehasonlítási alapja és értékelése is 1,6-os sedanjáról 54 ezer km után.
Első kérdésem az, volt-e motor vagy szelep gondja? Néz rám értetlenül- miért, viszonzom mert panaszáradatra számítottam (indítás benzinnel utána egész nap tanulókkal gázüzem).
Cserélsz majd dieselre? Nem, nincs miért elégedett vagyok! Ezek szerint, mert volt diesel oktató autója, a fogyasztást is reálisnak tartja.
Végsebesség? Óra szerint ~195 km/ó.
Meghibásodás: 1 db AC csere volt. Ennyi...

Mégis cserélt dieselre- új BMW 120d (mint oktató gk.), de a sedant megtartotta családi autónak. Meglepőt is mondott: a LACETTI a kényelmes autó!
Üdv
Hát nem is csodállom! A kis bömösről az a hír járja, hogy elég szűkös belül!  Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Oldalak: [1]   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!