Lacetti klub fórum
2024. Május 01. - 03:04:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 9   Le
 
Szerző Téma: Hidegen rángatás  (Megtekintve 88313 alkalommal)
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #30 Dátum: 2010. Március 11. - 20:44:32 »

Sziasztok!

Nekünk is volt valami hasonló rángatósdi tegnap, majdnem teljesen hidegen. És rövidesen a checklámpa is kigyulladt. Ma reggel, mikor indultunk vele, még mindig égett a checklámpa (rángatást nem éreztünk). Férjem ment épp Vác irányába Dunakeszire, gondoltuk beviszi a szervízbe - végülis kb. másfél hónapja ott vettük, ugye. Mire megállás után elindult Vác felé, elaludt a checklámpa, biztos megijedt a szervíz-veszélytől Mosolyog. Azóta semmi.

Azért bevitte a szervízbe, és azt mondták neki, hogy huzassa meg egy kicsit, mert az a baj... Hát, remélem tényleg - és remélem, nem fog megint felvillanni az a fránya checklámpa...

Szerintetek?
Üdv,
Kathy

Tolni kell neki, hogy a feltartottak átka ne tudjon utólérni Kacsint

Szerintünk finomkodtatok, hogy jó fogyi jöjjön ki és lekormolódott a moci. Na de ezeket az autókat (megfelelő bemelegítést követően) gyilkolni kell, mert a "hadd szokja" effektus tisztán tartja a motort és mindenki boldog lesz.  Vigyorog

A hülyeséget félretéve érdemes dinamikusan közlekedni, a tüttyögéssel megspórolt üzemanyag árának többszörösét hagyja az ember a szervizben...
Naplózva

Pittike
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #31 Dátum: 2010. Március 11. - 20:52:11 »

1.6-os ugye?

Maximális forgatónyomaték: 3800/perc
Maximális teljesítmény: 5800/perc

Ezek között üzemel a legoptimálisabban a motor. Ez persze nem azt jelenti, hogy állandóan itt kell tartani, de a meleg motort egy-egy gyorsítás során hagyni kell bátran felpörögni 4-5000-ig (amikor a szituáció olyan), a 2000 alatti tartományt -az elindulás/dugóban araszolás kivételével- pedig el kell felejteni, az még a fogyasztás szempontjából sem előnyös ráadásul.
Naplózva

Pittike
kathy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 144



« Hozzászólás #32 Dátum: 2010. Március 12. - 08:07:46 »

Szia Pittike!

Köszi a tanácsot, megpróbáljuk.
Általában 2300-3000 között szoktunk húzni, városi közlekedésben nehéz másképp. Vagyis az már komolyabb vezetési-stílus-váltással jár majd. Tudod, Suzuki után Mosolyog. Amikor 4000 körül megyünk, akkor mindig úgy "bőg" a Lacsi, hogy szinte megijedek (összehasonlítva a normál hangjával, amit szinte hallani se lehet)... No majd nemsokára megyünk Csehországba, hátha ott tényleg ki tudjuk húzni az autópályán.

Igen, 1.6-os a drága.

Üdv,
Kathy
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #33 Dátum: 2010. Március 12. - 10:13:54 »

Szia Pittike!

Köszi a tanácsot, megpróbáljuk.
Általában 2300-3000 között szoktunk húzni, városi közlekedésben nehéz másképp. Vagyis az már komolyabb vezetési-stílus-váltással jár majd. Tudod, Suzuki után Mosolyog. Amikor 4000 körül megyünk, akkor mindig úgy "bőg" a Lacsi, hogy szinte megijedek (összehasonlítva a normál hangjával, amit szinte hallani se lehet)... No majd nemsokára megyünk Csehországba, hátha ott tényleg ki tudjuk húzni az autópályán.

Igen, 1.6-os a drága.

Üdv,
Kathy
Ha autópályán 130 km/h-val mész, 4000-et fog forogni, szóval az pont jó. Kacsint
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #34 Dátum: 2010. Március 12. - 18:39:34 »

Szia Pittike!

Köszi a tanácsot, megpróbáljuk.
Általában 2300-3000 között szoktunk húzni, városi közlekedésben nehéz másképp. Vagyis az már komolyabb vezetési-stílus-váltással jár majd. Tudod, Suzuki után Mosolyog. Amikor 4000 körül megyünk, akkor mindig úgy "bőg" a Lacsi, hogy szinte megijedek (összehasonlítva a normál hangjával, amit szinte hallani se lehet)... No majd nemsokára megyünk Csehországba, hátha ott tényleg ki tudjuk húzni az autópályán.

Igen, 1.6-os a drága.

Üdv,
Kathy
Ha autópályán 130 km/h-val mész, 4000-et fog forogni, szóval az pont jó. Kacsint
Vagyis a GPS szerint 130-cal. Óra szerint ugyanis a gyári kerékmérettel 140-nél van 4000-nél a fordulat.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #35 Dátum: 2010. Március 12. - 18:57:08 »

Szia Pittike!

Köszi a tanácsot, megpróbáljuk.
Általában 2300-3000 között szoktunk húzni, városi közlekedésben nehéz másképp. Vagyis az már komolyabb vezetési-stílus-váltással jár majd. Tudod, Suzuki után Mosolyog. Amikor 4000 körül megyünk, akkor mindig úgy "bőg" a Lacsi, hogy szinte megijedek (összehasonlítva a normál hangjával, amit szinte hallani se lehet)... No majd nemsokára megyünk Csehországba, hátha ott tényleg ki tudjuk húzni az autópályán.

Igen, 1.6-os a drága.

Üdv,
Kathy
Ha autópályán 130 km/h-val mész, 4000-et fog forogni, szóval az pont jó. Kacsint
Vagyis a GPS szerint 130-cal. Óra szerint ugyanis a gyári kerékmérettel 140-nél van 4000-nél a fordulat.
Bizony.
Naplózva


LPG
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #36 Dátum: 2010. Március 12. - 19:09:35 »

Szia Pittike!

Köszi a tanácsot, megpróbáljuk.
Általában 2300-3000 között szoktunk húzni, városi közlekedésben nehéz másképp. Vagyis az már komolyabb vezetési-stílus-váltással jár majd. Tudod, Suzuki után Mosolyog. Amikor 4000 körül megyünk, akkor mindig úgy "bőg" a Lacsi, hogy szinte megijedek (összehasonlítva a normál hangjával, amit szinte hallani se lehet)... No majd nemsokára megyünk Csehországba, hátha ott tényleg ki tudjuk húzni az autópályán.

Igen, 1.6-os a drága.

Üdv,
Kathy
Ha autópályán 130 km/h-val mész, 4000-et fog forogni, szóval az pont jó. Kacsint
Vagyis a GPS szerint 130-cal. Óra szerint ugyanis a gyári kerékmérettel 140-nél van 4000-nél a fordulat.
Bizony.
Na ja, csak nem mindegy melyik fokozatban... Vigyorog
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #37 Dátum: 2010. Március 12. - 19:44:49 »

Szia Pittike!

Köszi a tanácsot, megpróbáljuk.
Általában 2300-3000 között szoktunk húzni, városi közlekedésben nehéz másképp. Vagyis az már komolyabb vezetési-stílus-váltással jár majd. Tudod, Suzuki után Mosolyog. Amikor 4000 körül megyünk, akkor mindig úgy "bőg" a Lacsi, hogy szinte megijedek (összehasonlítva a normál hangjával, amit szinte hallani se lehet)... No majd nemsokára megyünk Csehországba, hátha ott tényleg ki tudjuk húzni az autópályán.

Igen, 1.6-os a drága.

Üdv,
Kathy
Ha autópályán 130 km/h-val mész, 4000-et fog forogni, szóval az pont jó. Kacsint
Vagyis a GPS szerint 130-cal. Óra szerint ugyanis a gyári kerékmérettel 140-nél van 4000-nél a fordulat.
Bizony.
Na ja, csak nem mindegy melyik fokozatban... Vigyorog
Természetesen ötödikben...hatodik még nem jár lacsiba.  Vigyorog  Én azért szeretek beállni óra szerint 140-re, mert ott még nincs traffiveszély és ha előzni kell, 4000-nél még van ebben a kis motorban is relatív elég tartalék. (4400-nál van nyomatékcsúcs)
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #38 Dátum: 2010. Március 12. - 20:25:40 »

Szia Pittike!

Köszi a tanácsot, megpróbáljuk.
Általában 2300-3000 között szoktunk húzni, városi közlekedésben nehéz másképp. Vagyis az már komolyabb vezetési-stílus-váltással jár majd. Tudod, Suzuki után Mosolyog. Amikor 4000 körül megyünk, akkor mindig úgy "bőg" a Lacsi, hogy szinte megijedek (összehasonlítva a normál hangjával, amit szinte hallani se lehet)... No majd nemsokára megyünk Csehországba, hátha ott tényleg ki tudjuk húzni az autópályán.

Igen, 1.6-os a drága.

Üdv,
Kathy
Ha autópályán 130 km/h-val mész, 4000-et fog forogni, szóval az pont jó. Kacsint
Vagyis a GPS szerint 130-cal. Óra szerint ugyanis a gyári kerékmérettel 140-nél van 4000-nél a fordulat.
Bizony.
Na ja, csak nem mindegy melyik fokozatban... Vigyorog
Természetesen ötödikben...hatodik még nem jár lacsiba.  Vigyorog  Én azért szeretek beállni óra szerint 140-re, mert ott még nincs traffiveszély és ha előzni kell, 4000-nél még van ebben a kis motorban is relatív elég tartalék. (4400-nál van nyomatékcsúcs)
1.6-nál 4000 fordulatnál van maximum nyomaték. Egyébként GPS szerinti 130-ra gondoltam én is.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #39 Dátum: 2010. Március 12. - 20:35:50 »

Szia Pittike!

Köszi a tanácsot, megpróbáljuk.
Általában 2300-3000 között szoktunk húzni, városi közlekedésben nehéz másképp. Vagyis az már komolyabb vezetési-stílus-váltással jár majd. Tudod, Suzuki után Mosolyog. Amikor 4000 körül megyünk, akkor mindig úgy "bőg" a Lacsi, hogy szinte megijedek (összehasonlítva a normál hangjával, amit szinte hallani se lehet)... No majd nemsokára megyünk Csehországba, hátha ott tényleg ki tudjuk húzni az autópályán.

Igen, 1.6-os a drága.

Üdv,
Kathy
Ha autópályán 130 km/h-val mész, 4000-et fog forogni, szóval az pont jó. Kacsint
Vagyis a GPS szerint 130-cal. Óra szerint ugyanis a gyári kerékmérettel 140-nél van 4000-nél a fordulat.
Bizony.
Na ja, csak nem mindegy melyik fokozatban... Vigyorog
Természetesen ötödikben...hatodik még nem jár lacsiba.  Vigyorog  Én azért szeretek beállni óra szerint 140-re, mert ott még nincs traffiveszély és ha előzni kell, 4000-nél még van ebben a kis motorban is relatív elég tartalék. (4400-nál van nyomatékcsúcs)
1.6-nál 4000 fordulatnál van maximum nyomaték. Egyébként GPS szerinti 130-ra gondoltam én is.
Igen, az 1,6-os annyival alacsonyabban ér a csúcsra. Nekem 4400, a telj. max. meg asszem 5800-nál van.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #40 Dátum: 2010. Március 12. - 20:38:51 »

Szia Pittike!

Köszi a tanácsot, megpróbáljuk.
Általában 2300-3000 között szoktunk húzni, városi közlekedésben nehéz másképp. Vagyis az már komolyabb vezetési-stílus-váltással jár majd. Tudod, Suzuki után Mosolyog. Amikor 4000 körül megyünk, akkor mindig úgy "bőg" a Lacsi, hogy szinte megijedek (összehasonlítva a normál hangjával, amit szinte hallani se lehet)... No majd nemsokára megyünk Csehországba, hátha ott tényleg ki tudjuk húzni az autópályán.

Igen, 1.6-os a drága.

Üdv,
Kathy
Ha autópályán 130 km/h-val mész, 4000-et fog forogni, szóval az pont jó. Kacsint
Vagyis a GPS szerint 130-cal. Óra szerint ugyanis a gyári kerékmérettel 140-nél van 4000-nél a fordulat.
Bizony.
Na ja, csak nem mindegy melyik fokozatban... Vigyorog
Természetesen ötödikben...hatodik még nem jár lacsiba.  Vigyorog  Én azért szeretek beállni óra szerint 140-re, mert ott még nincs traffiveszély és ha előzni kell, 4000-nél még van ebben a kis motorban is relatív elég tartalék. (4400-nál van nyomatékcsúcs)
1.6-nál 4000 fordulatnál van maximum nyomaték. Egyébként GPS szerinti 130-ra gondoltam én is.
Igen, az 1,6-os annyival alacsonyabban ér a csúcsra. Nekem 4400, a telj. max. meg asszem 5800-nál van.
Teljesítménycsúcs 1.4 esetén 6300, 1.6-nál 5800.(legalábbis a kézikönyv szerint)
Naplózva
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #41 Dátum: 2010. Március 12. - 20:47:23 »

Hogyhogy nincs traffi veszély 140-nél?
- Na de indegy is, ez már off-topic.
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #42 Dátum: 2010. Március 12. - 20:49:33 »

Hogyhogy nincs traffi veszély 140-nél?
- Na de indegy is, ez már off-topic.
Van, de az még nem közigbírságos, szóval ha nem állítanak meg, akkor ... Kacsint
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #43 Dátum: 2010. Március 12. - 20:56:04 »

Hogyhogy nincs traffi veszély 140-nél?
- Na de indegy is, ez már off-topic.
140-nél (óra szerint) a valós sebesség úgy 131 km/h. Tehát nincs traffi veszély. Kacsint Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #44 Dátum: 2010. Március 12. - 21:00:29 »

Hogyhogy nincs traffi veszély 140-nél?
- Na de indegy is, ez már off-topic.
140-nél (óra szerint) a valós sebesség úgy 131 km/h. Tehát nincs traffi veszély. Kacsint Vigyorog
Jja, ééértem!
Naplózva
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 9   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!