Lacetti klub fórum
2024. április 24. - 13:30:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 99 100 [101] 102 103   Le
 
Szerző Téma: Torpanás és EGR szelep  (Megtekintve 533050 alkalommal)
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #1500 Dátum: 2015. Szeptember 08. - 16:02:58 »

Nekem 60000km óta le van falazva az EGR. Azóta nincs p300.
Naplózva
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #1501 Dátum: 2015. Szeptember 08. - 18:45:18 »

Sziasztok,

Az elmúlt három hétben kétszer fordult elő velem is , hogy hidegindításnál nem indult elsőre a Lacsi, csak harmadik próbálkozásra.

Önindító, akksi rendben,  forgatta de csak köszörült és néha brummantott egyet-egyet.

Nálam rángatás nem fordult elő ugyan, de lehet hogy a nyomásszabályzóm döglődik?

Mennyibe került a műtét alkarrésszel együtt?



Előre is köszönöm:

Roberto
Alkatrésszel, munkadíjjal együtt 14300 Ft volt. Azóta egy pöccentésre indul az autó. Már kezdem megszokni. Éveken keresztül ugyanis csak a második vagy a harmadik, utóbbi időben csak a harmadik indítózásra indult. Sőt, az elmúlt télen kétszer is bikázni kellett, mert egyszerűen nem akart beindulni, lemerült a sok indítózástól az akksi.
Megjegyzés: mielőtt a szerelő nekifogott a cserének, csinált egy nyomáspróbát, hogy meggyőződjön róla, csakugyan a nyomásszabályozó a hibás.
« Utoljára szerkesztve: 2015. Szeptember 08. - 18:52:20 írta cucogany » Naplózva
Nyunyu
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



« Hozzászólás #1502 Dátum: 2015. Október 08. - 17:35:23 »

Sziasztok !
Segítséget szeretnék kérni ,tanácsot . megoldást .
A szituáció az hogy megyek be dolgozni ami kb. 49 km. , meg haza fele úgyszintén 49 km.Vegyes üzem de legfőképpen autópálya.Már meleg motornál az autóm elkezd rángatni , legföképpen akkor mikor egyenletes sebességgel mész .ezt csinálja egy ideig aztán ha nem villágit a chek akkor kigyullad ,ebben a pillanatban kisimul minden és megy tovább.És többször oda fele,haza ugyanezt megcsinálja egyszer.
Ezt a szituácio március ota van miota kicseréltem az 1 .lambda szondát ,tavaly már a 2.szonda is cserélve lett.Az EGRem lefalazva,de falazás nélkül is rángat.a fojtoszelepház , összes érzékelője tisztitva .szivosor is tisztitva.Nem tudom már mit csináljak. A hibakodok az 1 szonda feszültség hiányát irja (p0131,0133,0401,)
A motorom 1.8 as euro3as .Ja és az ECU tudja sajátmagát törölni?? Mert néha azt veszem észer hogy reggel mikor inditok kialszik a chek lámpa ,de ha rángat kigyulad.Amugy folyamatosan villágit.
Az Ecuban  nem lehet valahogyan deaktiválni a kipufogogázvisszavezetés ellenőrzését.? Olvastam valahol optimalizálásról.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1503 Dátum: 2015. Október 09. - 08:06:23 »

Sziasztok !
Segítséget szeretnék kérni ,tanácsot . megoldást .
A szituáció az hogy megyek be dolgozni ami kb. 49 km. , meg haza fele úgyszintén 49 km.Vegyes üzem de legfőképpen autópálya.Már meleg motornál az autóm elkezd rángatni , legföképpen akkor mikor egyenletes sebességgel mész .ezt csinálja egy ideig aztán ha nem villágit a chek akkor kigyullad ,ebben a pillanatban kisimul minden és megy tovább.És többször oda fele,haza ugyanezt megcsinálja egyszer.
Ezt a szituácio március ota van miota kicseréltem az 1 .lambda szondát ,tavaly már a 2.szonda is cserélve lett.Az EGRem lefalazva,de falazás nélkül is rángat.a fojtoszelepház , összes érzékelője tisztitva .szivosor is tisztitva.Nem tudom már mit csináljak. A hibakodok az 1 szonda feszültség hiányát irja (p0131,0133,0401,)
A motorom 1.8 as euro3as .Ja és az ECU tudja sajátmagát törölni?? Mert néha azt veszem észer hogy reggel mikor inditok kialszik a chek lámpa ,de ha rángat kigyulad.Amugy folyamatosan villágit.
Az Ecuban  nem lehet valahogyan deaktiválni a kipufogogázvisszavezetés ellenőrzését.? Olvastam valahol optimalizálásról.
Előre is köszönöm a válaszokat.



rossz a szondád
mit tettetek bele?
Naplózva

70/4334431
Nyunyu
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



« Hozzászólás #1504 Dátum: 2015. Október 09. - 16:11:13 »

Gm szonda van benne.
Naplózva
Lipcsei Sándor
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19

lipuka


« Hozzászólás #1505 Dátum: 2016. November 20. - 11:01:41 »

Sziasztok,
szeretném ki kérni a véleményeteket. 2007-es 1.4 Lacettim van. 135 ezer kilométerrel. Volt egy kis probléma a kocsival. Eddig mindig pöcre indult 3 napja 4-5 tekert az önindító és úgy indult be csak, szinte egész nap így indult.A chek lámpa folyamatosan égett szervizbe vittem hibakód kiolvasás persze nem eredeti scan-el de EGR szelepet írt ki. Le vették kormos volt ki pucolták de csak a szelepet. Meg biztattak hogy lehet ezt így csinálni többször is csak nem érdemes. Cserére szorul!!!
Az lenne a kérdésem hogy szerintetek van-e értelme a pucolásoknak?!
Illetve hogy szerintem én is meg tudom-e otthon csinálni?! ( mert láttam hogyan csinálják, nem egy nagy szám és könnyen hozzá férhető)
Vagy tényleg cseréljem ki!!!!
Nekem 45 000-et mondtak a szervizben hogy annyi lenne az új!!
Szerintetek?
Köszi a választ
Üdv 
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1506 Dátum: 2016. November 20. - 11:06:59 »

Sziasztok,
szeretném ki kérni a véleményeteket. 2007-es 1.4 Lacettim van. 135 ezer kilométerrel. Volt egy kis probléma a kocsival. Eddig mindig pöcre indult 3 napja 4-5 tekert az önindító és úgy indult be csak, szinte egész nap így indult.A chek lámpa folyamatosan égett szervizbe vittem hibakód kiolvasás persze nem eredeti scan-el de EGR szelepet írt ki. Le vették kormos volt ki pucolták de csak a szelepet. Meg biztattak hogy lehet ezt így csinálni többször is csak nem érdemes. Cserére szorul!!!
Az lenne a kérdésem hogy szerintetek van-e értelme a pucolásoknak?!
Illetve hogy szerintem én is meg tudom-e otthon csinálni?! ( mert láttam hogyan csinálják, nem egy nagy szám és könnyen hozzá férhető)
Vagy tényleg cseréljem ki!!!!
Nekem 45 000-et mondtak a szervizben hogy annyi lenne az új!!
Szerintetek?
Köszi a választ
Üdv 
Ne cseréltesd ki egyenlőre. Ultrahangos tisztítóval csinálták? Mert úgy van is értelme. A sok koromtól megszorulhatott a szelep nyitott állapotban, igen, de nem biztos, hogy már most kuka.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Lipcsei Sándor
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19

lipuka


« Hozzászólás #1507 Dátum: 2016. November 20. - 17:31:55 »

Az a helyzet hogy fék tisztítóval áztatták kb 20-30 percig!!! Semmi más! Ultrahangos tisztítást meg pláne nem!
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #1508 Dátum: 2016. November 20. - 20:58:08 »

Ha megindult a szelep, falazd le.

Naplózva
Lipcsei Sándor
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19

lipuka


« Hozzászólás #1509 Dátum: 2016. November 25. - 20:00:28 »

Le falazáson én is gondolkodtam. És mondtam a szerelőnek is.
Érdekes módon azt mondta hogy ideig óráig működne szerinte de azt is mondta hogy hosszú távon tönkre tenném vele a katalizátort!!!
És egy katalizátor azért többe kerülne, mint kicserélni az EGR szelepet.
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #1510 Dátum: 2016. November 25. - 21:42:51 »

Nekem 6 éve le van falazva
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1511 Dátum: 2016. December 18. - 16:10:19 »

Le falazáson én is gondolkodtam. És mondtam a szerelőnek is.
Érdekes módon azt mondta hogy ideig óráig működne szerinte de azt is mondta hogy hosszú távon tönkre tenném vele a katalizátort!!!
És egy katalizátor azért többe kerülne, mint kicserélni az EGR szelepet.

Hülyeség...10 év, 150000 km  lefalazva és semmi sem történt. Szerelő az aki ezt mondja? Az EGR változó terhelésnél az égéstermék kis százalékát visszavezeti az égéstérbe. Ennyi. Nem hinném, hogy ettől a kis százaléktól (amiben mondjuk dúsabb az elégetlen benzingőz) menne tönkre a katalizátor! Környezetvédelmi célból találták ki, nem azért, hogy megspóroljanak neked egy nagyobb kiadást.:-)
« Utoljára szerkesztve: 2016. December 18. - 16:17:11 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1512 Dátum: 2016. December 18. - 20:21:47 »

Nekem sosem volt lefalazva mégis szétesett a kerámia a katalizátorban 5-6 éve............
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1513 Dátum: 2017. Augusztus 29. - 07:35:20 »

Sziasztok. Ki kell cserèlnem az egr szelepemet az állandó P1403 hibakód miatt. Szerintetek az újat mindjárt zárjam is le hogy ne kormolódjon vagy mivel új lesz hagyjam gyári állapotban nyitva?
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1514 Dátum: 2017. Augusztus 29. - 11:00:12 »

Sziasztok. Ki kell cserèlnem az egr szelepemet az állandó P1403 hibakód miatt. Szerintetek az újat mindjárt zárjam is le hogy ne kormolódjon vagy mivel új lesz hagyjam gyári állapotban nyitva?
Én hagynám magamnak gyári állapotban.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Oldalak: 1 ... 99 100 [101] 102 103   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!