Papy
|
 |
« Hozzászólás #1230 Dátum: 2012. Szeptember 05. - 06:46:57 » |
|
ilyenek a gyertyáim, mind a négy. Úgy gondolom nem volt túlhúzva, februárban cserélték, kb 8000km van benne.
|
|
|
Naplózva
|
Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #1231 Dátum: 2012. Szeptember 05. - 07:07:10 » |
|
ilyenek a gyertyáim, mind a négy. Úgy gondolom nem volt túlhúzva, februárban cserélték, kb 8000km van benne.
pedig ez maximálisan a túlhúzás jeleit mutatja
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
guszesz
|
 |
« Hozzászólás #1232 Dátum: 2012. Szeptember 05. - 15:32:53 » |
|
ilyenek a gyertyáim, mind a négy. Úgy gondolom nem volt túlhúzva, februárban cserélték, kb 8000km van benne.
A túlhúzáson mit értesz?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #1233 Dátum: 2012. Szeptember 05. - 15:40:42 » |
|
ilyenek a gyertyáim, mind a négy. Úgy gondolom nem volt túlhúzva, februárban cserélték, kb 8000km van benne.
A túlhúzáson mit értesz? azt,hogy a gyertya akkor néz ki így ha nem az előírt nyomatékkal/25Nm/ van meghúzva
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
guszesz
|
 |
« Hozzászólás #1234 Dátum: 2012. Szeptember 05. - 15:42:58 » |
|
ilyenek a gyertyáim, mind a négy. Úgy gondolom nem volt túlhúzva, februárban cserélték, kb 8000km van benne.
A túlhúzáson mit értesz? azt,hogy a gyertya akkor néz ki így ha nem az előírt nyomatékkal/25Nm/ van meghúzva Köszi a választ! Ez milyen problémákat okozhat azon kívűl ,hogy rongálhatja a hengerfej furatát?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kuruczd
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
|
 |
« Hozzászólás #1235 Dátum: 2012. Szeptember 05. - 15:52:09 » |
|
Nem tudtam eldönteni melyik topikba lenne helyén való a kérdésem ezért ide írom. Az autóm 1.6 os Lacetti 5ajtós. 70e km el. Sportkipufogó van az autón. Ez kicsit visszavett a teljesítményből.Nem is a teljesítményből hanem inkább a nyomatékból de nem zavaróan. Az autó szinte csak városba megy. Tegnap mentem hosszútávon 170et ment csak végsebeségre( nem akartam ennél gyorsabban menni de nem is tudott).Gondoltam biztos a kipufogó. Ma levágtam és ráhegesztettem egy egyenes csövet,így semmi folytás nincs. Kipróbáltam nem tudott 160al menni. Igaz erős szembe szél volt de akkor is. Most rá tettem a gyári hátsó dobot. Ezt még nem próbáltam de szerintem ettől nem fogja tudni a gyári végsebesség adatot. Eszembe jutott mikor tavaly feltettem a sportdobot enyhe emelkedőn is felgyorsult 100ról 160ra. Mi jöhet szóba még amitől ilyen drasztikusan gyengül az autó? Ja meg kétsávos út kezdetén 100ról gyorsultam 4.ikbe padlón aztán egyszer csak elmegy mellettem a mögöttem jövő kis dízel puntó VAN.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomy61
|
 |
« Hozzászólás #1236 Dátum: 2012. Szeptember 05. - 18:49:23 » |
|
Nem tudtam eldönteni melyik topikba lenne helyén való a kérdésem ezért ide írom. Az autóm 1.6 os Lacetti 5ajtós. 70e km el. Sportkipufogó van az autón. Ez kicsit visszavett a teljesítményből.Nem is a teljesítményből hanem inkább a nyomatékból de nem zavaróan. Az autó szinte csak városba megy. Tegnap mentem hosszútávon 170et ment csak végsebeségre( nem akartam ennél gyorsabban menni de nem is tudott).Gondoltam biztos a kipufogó. Ma levágtam és ráhegesztettem egy egyenes csövet,így semmi folytás nincs. Kipróbáltam nem tudott 160al menni. Igaz erős szembe szél volt de akkor is. Most rá tettem a gyári hátsó dobot. Ezt még nem próbáltam de szerintem ettől nem fogja tudni a gyári végsebesség adatot. Eszembe jutott mikor tavaly feltettem a sportdobot enyhe emelkedőn is felgyorsult 100ról 160ra. Mi jöhet szóba még amitől ilyen drasztikusan gyengül az autó? Ja meg kétsávos út kezdetén 100ról gyorsultam 4.ikbe padlón aztán egyszer csak elmegy mellettem a mögöttem jövő kis dízel puntó VAN.
Csak egy javaslat, tapasztalatból merítve, de ne legyen igazam. Célszerű volna megnézni a katalizátor bemeneti oldalát. Hővédő lemezt kell levenni, majd a katalizátort a leömlőcsonkkal összefogó három anyát.Majd a katalizátor alsó részén van egy rözítőfül egy csavarral. Így már lelehet húzni annyira, hogy bele lehet látni. Valahova tettem nemrégen két képet a katalizátoromról, na azt kell látnod. Megér egy próbát, Weres Cartárs tudna mesélni!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
guszesz
|
 |
« Hozzászólás #1237 Dátum: 2012. Szeptember 05. - 19:17:11 » |
|
Nem tudtam eldönteni melyik topikba lenne helyén való a kérdésem ezért ide írom. Az autóm 1.6 os Lacetti 5ajtós. 70e km el. Sportkipufogó van az autón. Ez kicsit visszavett a teljesítményből.Nem is a teljesítményből hanem inkább a nyomatékból de nem zavaróan. Az autó szinte csak városba megy. Tegnap mentem hosszútávon 170et ment csak végsebeségre( nem akartam ennél gyorsabban menni de nem is tudott).Gondoltam biztos a kipufogó. Ma levágtam és ráhegesztettem egy egyenes csövet,így semmi folytás nincs. Kipróbáltam nem tudott 160al menni. Igaz erős szembe szél volt de akkor is. Most rá tettem a gyári hátsó dobot. Ezt még nem próbáltam de szerintem ettől nem fogja tudni a gyári végsebesség adatot. Eszembe jutott mikor tavaly feltettem a sportdobot enyhe emelkedőn is felgyorsult 100ról 160ra. Mi jöhet szóba még amitől ilyen drasztikusan gyengül az autó? Ja meg kétsávos út kezdetén 100ról gyorsultam 4.ikbe padlón aztán egyszer csak elmegy mellettem a mögöttem jövő kis dízel puntó VAN.
Csak egy javaslat, tapasztalatból merítve, de ne legyen igazam. Célszerű volna megnézni a katalizátor bemeneti oldalát. Hővédő lemezt kell levenni, majd a katalizátort a leömlőcsonkkal összefogó három anyát.Majd a katalizátor alsó részén van egy rözítőfül egy csavarral. Így már lelehet húzni annyira, hogy bele lehet látni. Valahova tettem nemrégen két képet a katalizátoromról, na azt kell látnod. Megér egy próbát, Weres Cartárs tudna mesélni! Ha a katalizátorral lenne esetleg valami gond azt a check lámpa nem jelezné valamilyen hibakóddal?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomy61
|
 |
« Hozzászólás #1238 Dátum: 2012. Szeptember 05. - 19:23:52 » |
|
Nem tudtam eldönteni melyik topikba lenne helyén való a kérdésem ezért ide írom. Az autóm 1.6 os Lacetti 5ajtós. 70e km el. Sportkipufogó van az autón. Ez kicsit visszavett a teljesítményből.Nem is a teljesítményből hanem inkább a nyomatékból de nem zavaróan. Az autó szinte csak városba megy. Tegnap mentem hosszútávon 170et ment csak végsebeségre( nem akartam ennél gyorsabban menni de nem is tudott).Gondoltam biztos a kipufogó. Ma levágtam és ráhegesztettem egy egyenes csövet,így semmi folytás nincs. Kipróbáltam nem tudott 160al menni. Igaz erős szembe szél volt de akkor is. Most rá tettem a gyári hátsó dobot. Ezt még nem próbáltam de szerintem ettől nem fogja tudni a gyári végsebesség adatot. Eszembe jutott mikor tavaly feltettem a sportdobot enyhe emelkedőn is felgyorsult 100ról 160ra. Mi jöhet szóba még amitől ilyen drasztikusan gyengül az autó? Ja meg kétsávos út kezdetén 100ról gyorsultam 4.ikbe padlón aztán egyszer csak elmegy mellettem a mögöttem jövő kis dízel puntó VAN.
Csak egy javaslat, tapasztalatból merítve, de ne legyen igazam. Célszerű volna megnézni a katalizátor bemeneti oldalát. Hővédő lemezt kell levenni, majd a katalizátort a leömlőcsonkkal összefogó három anyát.Majd a katalizátor alsó részén van egy rözítőfül egy csavarral. Így már lelehet húzni annyira, hogy bele lehet látni. Valahova tettem nemrégen két képet a katalizátoromról, na azt kell látnod. Megér egy próbát, Weres Cartárs tudna mesélni! Ha a katalizátorral lenne esetleg valami gond azt a check lámpa nem jelezné valamilyen hibakóddal? Nem feltétlenül. Nem a hatásfokkal van ilyenkor baj, hanem részlegesen el tud tömődni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kuruczd
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
|
 |
« Hozzászólás #1239 Dátum: 2012. Szeptember 05. - 20:16:33 » |
|
[/quote]Csak egy javaslat, tapasztalatból merítve, de ne legyen igazam. Célszerű volna megnézni a katalizátor bemeneti oldalát. Hővédő lemezt kell levenni, majd a katalizátort a leömlőcsonkkal összefogó három anyát.Majd a katalizátor alsó részén van egy rözítőfül egy csavarral. Így már lelehet húzni annyira, hogy bele lehet látni. Valahova tettem nemrégen két képet a katalizátoromról, na azt kell látnod. Megér egy próbát, Weres Cartárs tudna mesélni! [/quote]
Köszönöm! Jó ötletnek tűnik megnézem feltétlenül.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
 |
« Hozzászólás #1240 Dátum: 2012. Szeptember 06. - 15:43:57 » |
|
Nem tudtam eldönteni melyik topikba lenne helyén való a kérdésem ezért ide írom. Az autóm 1.6 os Lacetti 5ajtós. 70e km el. Sportkipufogó van az autón. Ez kicsit visszavett a teljesítményből.Nem is a teljesítményből hanem inkább a nyomatékból de nem zavaróan. Az autó szinte csak városba megy. Tegnap mentem hosszútávon 170et ment csak végsebeségre( nem akartam ennél gyorsabban menni de nem is tudott).Gondoltam biztos a kipufogó. Ma levágtam és ráhegesztettem egy egyenes csövet,így semmi folytás nincs. Kipróbáltam nem tudott 160al menni. Igaz erős szembe szél volt de akkor is. Most rá tettem a gyári hátsó dobot. Ezt még nem próbáltam de szerintem ettől nem fogja tudni a gyári végsebesség adatot. Eszembe jutott mikor tavaly feltettem a sportdobot enyhe emelkedőn is felgyorsult 100ról 160ra. Mi jöhet szóba még amitől ilyen drasztikusan gyengül az autó? Ja meg kétsávos út kezdetén 100ról gyorsultam 4.ikbe padlón aztán egyszer csak elmegy mellettem a mögöttem jövő kis dízel puntó VAN.
Csak egy javaslat, tapasztalatból merítve, de ne legyen igazam. Célszerű volna megnézni a katalizátor bemeneti oldalát. Hővédő lemezt kell levenni, majd a katalizátort a leömlőcsonkkal összefogó három anyát.Majd a katalizátor alsó részén van egy rözítőfül egy csavarral. Így már lelehet húzni annyira, hogy bele lehet látni. Valahova tettem nemrégen két képet a katalizátoromról, na azt kell látnod. Megér egy próbát, Weres Cartárs tudna mesélni! Ha a katalizátorral lenne esetleg valami gond azt a check lámpa nem jelezné valamilyen hibakóddal? Nem feltétlenül. Nem a hatásfokkal van ilyenkor baj, hanem részlegesen el tud tömődni. nekem néha bedobta a check lámpát is. csak sokan azt hitték, hogy a koromtól van eldugulva, hát nem attól volt 
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. Szeptember 06. - 15:45:37 írta WERES »
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
guszesz
|
 |
« Hozzászólás #1241 Dátum: 2012. Szeptember 06. - 17:10:54 » |
|
Nem tudtam eldönteni melyik topikba lenne helyén való a kérdésem ezért ide írom. Az autóm 1.6 os Lacetti 5ajtós. 70e km el. Sportkipufogó van az autón. Ez kicsit visszavett a teljesítményből.Nem is a teljesítményből hanem inkább a nyomatékból de nem zavaróan. Az autó szinte csak városba megy. Tegnap mentem hosszútávon 170et ment csak végsebeségre( nem akartam ennél gyorsabban menni de nem is tudott).Gondoltam biztos a kipufogó. Ma levágtam és ráhegesztettem egy egyenes csövet,így semmi folytás nincs. Kipróbáltam nem tudott 160al menni. Igaz erős szembe szél volt de akkor is. Most rá tettem a gyári hátsó dobot. Ezt még nem próbáltam de szerintem ettől nem fogja tudni a gyári végsebesség adatot. Eszembe jutott mikor tavaly feltettem a sportdobot enyhe emelkedőn is felgyorsult 100ról 160ra. Mi jöhet szóba még amitől ilyen drasztikusan gyengül az autó? Ja meg kétsávos út kezdetén 100ról gyorsultam 4.ikbe padlón aztán egyszer csak elmegy mellettem a mögöttem jövő kis dízel puntó VAN.
Csak egy javaslat, tapasztalatból merítve, de ne legyen igazam. Célszerű volna megnézni a katalizátor bemeneti oldalát. Hővédő lemezt kell levenni, majd a katalizátort a leömlőcsonkkal összefogó három anyát.Majd a katalizátor alsó részén van egy rözítőfül egy csavarral. Így már lelehet húzni annyira, hogy bele lehet látni. Valahova tettem nemrégen két képet a katalizátoromról, na azt kell látnod. Megér egy próbát, Weres Cartárs tudna mesélni! Ha a katalizátorral lenne esetleg valami gond azt a check lámpa nem jelezné valamilyen hibakóddal? Nem feltétlenül. Nem a hatásfokkal van ilyenkor baj, hanem részlegesen el tud tömődni. nekem néha bedobta a check lámpát is. csak sokan azt hitték, hogy a koromtól van eldugulva, hát nem attól volt  Milyen hibakódot dobott fel neked?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
 |
« Hozzászólás #1242 Dátum: 2012. Szeptember 07. - 09:05:39 » |
|
Nem tudtam eldönteni melyik topikba lenne helyén való a kérdésem ezért ide írom. Az autóm 1.6 os Lacetti 5ajtós. 70e km el. Sportkipufogó van az autón. Ez kicsit visszavett a teljesítményből.Nem is a teljesítményből hanem inkább a nyomatékból de nem zavaróan. Az autó szinte csak városba megy. Tegnap mentem hosszútávon 170et ment csak végsebeségre( nem akartam ennél gyorsabban menni de nem is tudott).Gondoltam biztos a kipufogó. Ma levágtam és ráhegesztettem egy egyenes csövet,így semmi folytás nincs. Kipróbáltam nem tudott 160al menni. Igaz erős szembe szél volt de akkor is. Most rá tettem a gyári hátsó dobot. Ezt még nem próbáltam de szerintem ettől nem fogja tudni a gyári végsebesség adatot. Eszembe jutott mikor tavaly feltettem a sportdobot enyhe emelkedőn is felgyorsult 100ról 160ra. Mi jöhet szóba még amitől ilyen drasztikusan gyengül az autó? Ja meg kétsávos út kezdetén 100ról gyorsultam 4.ikbe padlón aztán egyszer csak elmegy mellettem a mögöttem jövő kis dízel puntó VAN.
Csak egy javaslat, tapasztalatból merítve, de ne legyen igazam. Célszerű volna megnézni a katalizátor bemeneti oldalát. Hővédő lemezt kell levenni, majd a katalizátort a leömlőcsonkkal összefogó három anyát.Majd a katalizátor alsó részén van egy rözítőfül egy csavarral. Így már lelehet húzni annyira, hogy bele lehet látni. Valahova tettem nemrégen két képet a katalizátoromról, na azt kell látnod. Megér egy próbát, Weres Cartárs tudna mesélni! Ha a katalizátorral lenne esetleg valami gond azt a check lámpa nem jelezné valamilyen hibakóddal? Nem feltétlenül. Nem a hatásfokkal van ilyenkor baj, hanem részlegesen el tud tömődni. nekem néha bedobta a check lámpát is. csak sokan azt hitték, hogy a koromtól van eldugulva, hát nem attól volt  Milyen hibakódot dobott fel neked? hatásfok probléma volt
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
szediati
|
 |
« Hozzászólás #1243 Dátum: 2012. Szeptember 13. - 17:11:39 » |
|
Sziasztok. Szerintetek a torpanások és alapjárat egyenetlenség/néha kinyomott kuplungnál motor lefulladásnak milyen összefüggése van a hömérséklet tekintetében? mert amióta elmult a kánikula 32-38C azóta ezeket a tüneteket nem produkálta lekopogom. teljesen jól megy egyszer nem torpan meg alapjárat stabil nem esik vissza fogyasztás vegyesen 7.2L
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Papy
|
 |
« Hozzászólás #1244 Dátum: 2012. Szeptember 16. - 07:07:14 » |
|
Sziasztok! Nincs valakinek esetleg kölcsönbe egy biztosan jól működő EGR szelepje? Ki akarom zárni hogy a P300-at nem e a szelep hibája adja...
|
|
|
Naplózva
|
Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
|
|
|
|