Lacetti klub fórum
2024. április 26. - 21:17:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 23   Le
 
Szerző Téma: Váltó, kuplung  (Megtekintve 141904 alkalommal)
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #15 Dátum: 2008. Január 15. - 20:58:15 »

BeZe! Vele alszol? Bocsika!
Ne bántsd Koma.  Kacsint
Én is betenném a lovat, méltó fedél alá, plafonig csempézettbe...  Vigyorog
Addig meg csillaggarázs... 
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #16 Dátum: 2008. Január 16. - 13:45:17 »

Tudhatnátok, hogy nem bántásból irtam, csak vicceltem egy kicsit! Baj? BeZe ugye nem sértődtél meg?!? Ha megbántottalak volna akaratlanulis, akkor nagyon sajnálom, és bocsánatot kérek! De remélem nem vetted a lelkedre hülyéskedésemet! Én is babusgatom amikor csak lehet.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #17 Dátum: 2008. Január 17. - 09:03:12 »

Tudhatnátok, hogy nem bántásból irtam, csak vicceltem egy kicsit! Baj? BeZe ugye nem sértődtél meg?!? Ha megbántottalak volna akaratlanulis, akkor nagyon sajnálom, és bocsánatot kérek! De remélem nem vetted a lelkedre hülyéskedésemet! Én is babusgatom amikor csak lehet.
Nem baj, Koma!
Szerintem szeretne mindenki fűtött garázsból elrajtolni reggelente, hogy szinte meleg az autó, mint nyáron.
Tovább is tartanának a jószágok...  Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #18 Dátum: 2008. Január 17. - 16:16:44 »

Üdv mindenkinek!
Ma megtörtént a kinyomó csapágy csere és számomra legalábbis megdöbbentő dolog volt tapasztalható: a kuplung végre ott fog ahol elvileg is kellene, 2-3 centire felengedve már fog. Eddig ez(35000km van benne) a pedálút felénél történt és nem emlékszem,hogy valaha is lejebb fogott volna. Rájuk kérdeztem hogy állítottak e e kapcsolási ponton, de azt mondták, hogy ezen nem lehet, automata beállós. De kérdem én, egy kinyomócsapágy csere mitől változtatja meg a kapcsolási pontot?! Így szerintem sokkal jobb, mert eddig gyors váltásoknál mindig később kapcsolt, olyan volt mintha mindig csúsztattam volna a kuplungot. Valakinek véleménye, tapasztalata, ötlete ez ügyben?
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #19 Dátum: 2008. Január 17. - 16:48:55 »

Ennek a lentfogó kuplungnak én nem örülnék a helyedben. Szerintem ez nem természetes, ez a 2-3 cm kevésnek tűnik. A fokozatokat rendesen veszi álló helyben, nem akad a váltókar ?
Legutóbb a céges Kangoo-val jártam igy, szerkezet csere lett belőle.
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #20 Dátum: 2008. Január 17. - 18:47:51 »

Tökéletesen veszi a sebességet, még akkor is ha felengedem picit, utánna viszont egyből kapcsol. Azonban ha nem lehet állítani a kapcsolási pontot, akkor ennek kell lenni a normális poziciónak, nem?
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #21 Dátum: 2008. Január 17. - 18:54:29 »

Én úgy tudom, hogy a kupplungpedál 2-3 centis benyomásánál már ki kell emelnie  a kupplungnak, magyarul inkább fent, mint lent kell fognia.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #22 Dátum: 2008. Január 17. - 19:40:36 »

Tökéletesen veszi a sebességet, még akkor is ha felengedem picit, utánna viszont egyből kapcsol. Azonban ha nem lehet állítani a kapcsolási pontot, akkor ennek kell lenni a normális poziciónak, nem?
Nem tudom, mindenesetre érdekes, hogy nem lett ugyanolyan mint annak előtte.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #23 Dátum: 2008. Január 17. - 19:59:40 »

Nem bowdenes a kupplung? Nem tudom, hogy van a lacsinál, de előző autómnál a bowden hosszát is lehetett állítani és azt a kart is lehetett változtatni, amelyiket meghúzta a bowden. Annak a karnak egy ricnis tengelyen volt a rögzítése, odébb is lehetett tenni feloldás után.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #24 Dátum: 2008. Január 17. - 20:09:31 »

Nos, ez nem bowdenes, hanem hidraulikus, és állítólag önbeállós. OK,most hogy megint mentem vele, az a 2-3 cm nem annyi, inkább 4-6 cm, de igazán a korábbi álláshoz képest tudom jól viszonyítani, ami nagyon számottevő! Tempósabban lehet váltani, mert amikor ugyebár emelem a kuplungot egyből nyomom a gázt és eddig, mivel szinte középállásban kapcsolt, mindig éreztem egy kis csúszást, vagyis hogy hamarabb ment a gáz minthogy kapcsolt volna a kuplung. Ez most nem így van, mert egy kicsit is felemelve a kuplungot közben adva a gázt már teljesen összekapcsolt a kuplung és már húz is...
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #25 Dátum: 2008. Január 17. - 20:19:45 »

Nem bowdenes a kupplung? Nem tudom, hogy van a lacsinál, de előző autómnál a bowden hosszát is lehetett állítani és azt a kart is lehetett változtatni, amelyiket meghúzta a bowden. Annak a karnak egy ricnis tengelyen volt a rögzítése, odébb is lehetett tenni feloldás után.
A fékolaj tartályból veszi az anyagot. Ezért is "kell"  "sürübben"   He  cserélgetni a szervíz szerint...
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #26 Dátum: 2008. Január 17. - 21:00:03 »

Az a lényeg, hogy jó lett a kuplung! Ha túl fent fog, csúszni kezd hamarosan, ha túl lent, akkor esetleg nem emel ki tökéletesen. Benyomáskor néhány centi holtjátéknak kell lennie!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #27 Dátum: 2008. Január 17. - 21:01:28 »

Az a lényeg, hogy jó lett a kuplung! Ha túl fent fog, csúszni kezd hamarosan, ha túl lent, akkor esetleg nem emel ki tökéletesen. Benyomáskor néhány centi holtjátéknak kell lennie!
Látod, az arculatossal nincs ilyen gond.  Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #28 Dátum: 2008. Január 18. - 13:14:32 »

Tökéletesen veszi a sebességet, még akkor is ha felengedem picit, utánna viszont egyből kapcsol. Azonban ha nem lehet állítani a kapcsolási pontot, akkor ennek kell lenni a normális poziciónak, nem?
Nem tudom, mindenesetre érdekes, hogy nem lett ugyanolyan mint annak előtte.

Valószínűleg az előző kinyomócsapágy szorult a tengelyen. Nem reagált azonnal a pedál felengedésére, csak amikor már nagyobb erő hatott rá.
Ez magyarázhatja a későbi kapcsolási pontot.
A kinyomást végzi az olaj, a viszahúzást általában rugó.
Naplózva
Mano
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2



« Hozzászólás #29 Dátum: 2008. Január 26. - 10:09:29 »

Mivel ugyanazt a hozzászólást írtad mindkét helyre, ezért Szabályzatunk 2.9. pontja szerint az ide írt változatot töröltem, helyette hivatkozást tettem hozzászólásodra.

http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_smf&Itemid=45&topic=48.0

Valaki tudd ehez hozzászólni,ötlet stb???
Vagy hasonló probléma mint nekem és "Georgbobnak"?
Ja és neked "Georgbob" megoldodott a kinyomó csapágy cserével a problémád??


Kérlek olvasd el Szabályzatunk többi pontját is az esetleges későbbi félreértések elkerülése végett!
Mindettől függetlenül üdvözlünk a fórumon, kellemes társalgást!
Üdv!
« Utoljára szerkesztve: 2008. Január 26. - 12:22:19 írta cápaFeri » Naplózva
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 23   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!