Lacetti klub fórum
2024. április 20. - 06:50:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: [1] 2 3 ... 23   Le
 
Szerző Téma: Váltó, kuplung  (Megtekintve 141796 alkalommal)
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Dátum: 2008. Január 04. - 17:14:39 »

Ilyen topic is kell, gondolom.
« Utoljára szerkesztve: 2008. Március 24. - 11:52:23 írta Jopek » Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #1 Dátum: 2008. Január 04. - 17:34:25 »

.
Ott a pont Vigyorog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #2 Dátum: 2008. Január 04. - 17:40:43 »

Ja, vártam ide egy hozzászólást, Georgbobét .
Talán majd máskor.
Naplózva
peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #3 Dátum: 2008. Január 04. - 19:17:11 »

Jó kezdés volt!
De ha már beszóltam!
Köztudott, hogy nem dicsekedhetünk a váltóinkkal! De hidegen annyira szörnyű, hogy az már félelmetes! Ma 2 elágazóban bent ragadtam, mert egyszerűen nemhogy 1-est, de még 2-t sem tudtam neki tenni!
Néha már Porsche-ban érzem magam, annyit kell játszanom a fordulattal hogy sebességet vegyen!
Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #4 Dátum: 2008. Január 04. - 19:19:22 »

Hidegen valóban gagyi. 
De ha bemelegszik, nekem tökéletesen dolgozik, megfelel. 
Talán hígobb olaj kellene bele télre.  He
Swiftemmel is ez volt anno a gond... 
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #5 Dátum: 2008. Január 04. - 19:31:54 »

                                                                                                                                                                       
Jó kezdés volt!
De ha már beszóltam!
Köztudott, hogy nem dicsekedhetünk a váltóinkkal! De hidegen annyira szörnyű, hogy az már félelmetes! Ma 2 elágazóban bent ragadtam, mert egyszerűen nemhogy 1-est, de még 2-t sem tudtam neki tenni!
Néha már Porsche-ban érzem magam, annyit kell játszanom a fordulattal hogy sebességet vegyen!
Nahát ne is mond. Hidegben direkt egy "élmény". Gondolom a sok gömbfej a váltókaron jól érzi magát ilyenkor... 
« Utoljára szerkesztve: 2008. Január 04. - 19:34:22 írta Jopek » Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #6 Dátum: 2008. Január 04. - 21:34:29 »

Na akkor mégegyszer, jó helyre! Beírtak kinyomócsapágy cserére!!! De majdnem asztalborogatós stílusban kellett jeleznem immár harmadszor hogy 5 fok alatti indításkor fémesen nyiszatol vmi, mostanra már pár Km megtétele után is marad egy enyhe morgós, ütemes zaj, ami a kuplung kinyomásakor szűnik meg, felengedve visszatér. Ki akarták tolni a problémát gari időn kívülre, de ebből nem kértem. A jelenség már az első télen hallható volt, csak hamarabb megszünt a melegedés hatására. Elvileg jövő héten lesz a csere. Vkinek van-volt hasonló problémája?
üdv:georgbob
Naplózva
tois
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Hozzászólás #7 Dátum: 2008. Január 04. - 23:18:19 »

Pont ezeket a dolgokat tapasztalom én is ezekben a hidegekben, de mire a szervízbe érek, a jelenség megszűnik, szóval meg sem említettem nekik. A garim meg egyébként is lejárt decemberben. A múltkor jeleztem, hogy hidegben nem működik a tolatólámpám, csak ha már gurultam mondjuk 8 métert hátrafelé. Gondolom valami kontakthiba lehet (de a csatlakozó WD40-nel történő befújása nem segít). Ellenőrizték (meleg motornál, a meleg szervízben), nekik működik, így nem csináltak semmit vele. Így jártam, majd a következő alkalommal megint szólok.
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #8 Dátum: 2008. Január 04. - 23:27:21 »

Pont ezeket a dolgokat tapasztalom én is ezekben a hidegekben, de mire a szervízbe érek, a jelenség megszűnik, szóval meg sem említettem nekik. A garim meg egyébként is lejárt decemberben. A múltkor jeleztem, hogy hidegben nem működik a tolatólámpám, csak ha már gurultam mondjuk 8 métert hátrafelé. Gondolom valami kontakthiba lehet (de a csatlakozó WD40-nel történő befújása nem segít). Ellenőrizték (meleg motornál, a meleg szervízben), nekik működik, így nem csináltak semmit vele. Így jártam, majd a következő alkalommal megint szólok.
Lehet hogy hülyeség, meg nem is értek hozzá. De nem lehet, hogy a váltónál lévő hátrameneti kapcsoló/relé/érintkező nem akar működni nagy hidegben, mert mondjuk a hidegtől beragad?
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #9 Dátum: 2008. Január 05. - 14:45:55 »

Ez valószinűnek tünik! Mester! Szerinted? Szólj hozzá, ha ismered ezt a részt a váltónál, mert Benned a bizalmunk elektromos ügyben!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #10 Dátum: 2008. Január 05. - 14:53:36 »

Pont ezeket a dolgokat tapasztalom én is ezekben a hidegekben, de mire a szervízbe érek, a jelenség megszűnik, szóval meg sem említettem nekik. A garim meg egyébként is lejárt decemberben. A múltkor jeleztem, hogy hidegben nem működik a tolatólámpám, csak ha már gurultam mondjuk 8 métert hátrafelé. Gondolom valami kontakthiba lehet (de a csatlakozó WD40-nel történő befújása nem segít). Ellenőrizték (meleg motornál, a meleg szervízben), nekik működik, így nem csináltak semmit vele. Így jártam, majd a következő alkalommal megint szólok.
Lehet hogy hülyeség, meg nem is értek hozzá. De nem lehet, hogy a váltónál lévő hátrameneti kapcsoló/relé/érintkező nem akar működni nagy hidegben, mert mondjuk a hidegtől beragad?
Tuti beragad.
Nem szeretik a hideget ezek a cuccok. A WD-40 nem rossz, csak nem az érintkezőt kell fújni, henem a mozgó részt.
Wartburg-on cseréltem ezt is, ott a váltórudazat nyomkodta a kapcsolót és egy idő után befolyt a váltóolaj és csere lett belőle.
Szerintem ez nincs relézve, 2 izzó nem eszik annyit, hogy beégjen a kapcsoló.    /gondolom.../
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
sz.gabor
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 308


2.0 TCDi 16V


« Hozzászólás #11 Dátum: 2008. Január 10. - 07:49:19 »

Pont ezeket a dolgokat tapasztalom én is ezekben a hidegekben, de mire a szervízbe érek, a jelenség megszűnik, szóval meg sem említettem nekik. A garim meg egyébként is lejárt decemberben. A múltkor jeleztem, hogy hidegben nem működik a tolatólámpám, csak ha már gurultam mondjuk 8 métert hátrafelé. Gondolom valami kontakthiba lehet (de a csatlakozó WD40-nel történő befújása nem segít). Ellenőrizték (meleg motornál, a meleg szervízben), nekik működik, így nem csináltak semmit vele. Így jártam, majd a következő alkalommal megint szólok.
Lehet hogy hülyeség, meg nem is értek hozzá. De nem lehet, hogy a váltónál lévő hátrameneti kapcsoló/relé/érintkező nem akar működni nagy hidegben, mert mondjuk a hidegtől beragad?
Tuti beragad.
Nem szeretik a hideget ezek a cuccok. A WD-40 nem rossz, csak nem az érintkezőt kell fújni, henem a mozgó részt.
Wartburg-on cseréltem ezt is, ott a váltórudazat nyomkodta a kapcsolót és egy idő után befolyt a váltóolaj és csere lett belőle.
Szerintem ez nincs relézve, 2 izzó nem eszik annyit, hogy beégjen a kapcsoló.    /gondolom.../


Hidegen morog, ill. nem kapcsol lámpát? Ez tipikus Opel jelenség! Ha jól tudom Opel, vagy valami GM váltó van bennük. A túl sürü olaj megfogja a kapcsolót egy ideig. A morgás meg kinyomócsapágy, csak addig szól amíg nem nyomod ki a kuplungot. Ezekkel nem nagyon lehet mit csinálni. Csere. A kapcsolóban esetleg lehet egy erősebb rugót tenni, de csak ha szétszedhető. A vékonyabb olaj sem megoldás, mert nyárra vagy vissza cseréled a sürübbet, vagy recsegni fog. A legvékonyabb amit láttam SAE 75W-90. Hát ez sem olyan vékony.
Szerintem! Kacsint
Naplózva

Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #12 Dátum: 2008. Január 13. - 20:51:23 »

tolató lámpa kapcsoló a legritkább esetben szétszedhető. Az erősebb rugó abban az esetben segítene, ha a hátramenet után egy ideig még világítana a pilács. Tolatáskor a rudazat tolja meg a kapcsolót. Ott mese nincs - működnie kell. Ha nem, akkor csere. de ha már nem garis a gép, akkor miért számít a szervíz véleménye? Tudom, hogy rossz+zavar=cserélem.
Naplózva
BeZe1974
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 344



WWW
« Hozzászólás #13 Dátum: 2008. Január 15. - 14:21:37 »

Nekem nincs bajom elindulásnál. Fűtött garázsban parkol a drágám a lakásban Mosolyog Szal én még nem éreztem a hideg kuplunkgot eddig Mosolyog
Naplózva

"De sagittis Hungarorum libera nos, Domine!"
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #14 Dátum: 2008. Január 15. - 15:28:00 »

BeZe! Vele alszol? Bocsika!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Oldalak: [1] 2 3 ... 23   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!