Lacetti klub fórum
2024. április 26. - 04:56:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 18   Le
 
Szerző Téma: Visszahivás, garanciális problémák  (Megtekintve 93570 alkalommal)
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #30 Dátum: 2009. Január 08. - 19:40:02 »

Ablakmosó témát átraktam a Műszaki segítség, tanácskérésbe....
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #31 Dátum: 2009. Január 11. - 08:29:34 »

Valaha emlékeim szerint volt olyan topik, hogy garanciális problémák,vagy ha nem volt valami táblázat szerűen nem volna baj ha létezne.Mindamellett most ide Írom észrevételeimet.
A gari időm rövidesen lejár ezért próbálom amit lehet még orvosoltatni.
Kéréseim a következők voltak:
1,Kilincsek fényezése kopott
2,Hátsó kerékíveken festék sérülés, amit első kerekek kavics felverései okoztak
3,Középkonzol kapcsolói időnként nem működnek(párament.,klíma,belsőkering.)
4,Első fényszórók időnként párásodnak
5,Lábtér fűtés gyenge
6,Első ablakmosó használatakor a hátsó is könnyezik
7,Kézifékkar magasan fog
8,Akkumulátor gyengeség(1*a hidegben belefulladt az indításba)

Korábban kezelt problémák.
1,Chek lámpa p300 hibakód-----Kormozódás----Tisztítás
2,Kormánymű "zenél"----Csere
Pénteken kész lett az autó.Cápa, Gidy vagy pesszimisták vagytok vagy nagyon rossz tapasztalataitok van.Én Miskolcon szervizeltetek a Sajóban,de eddíg még csak korrekt hozzáállásról beszélhetek.
Itt külön köszönetet mondanék BÁLINT MÁTYÁS szervívezetőneka rendkívül lelkiismeretes munkájáért.
Akkor vegyük is sorba a dolgokat.
1,A kilincsek szépen le lettek fényezve.
2,Ha emlékeztek talán elsőként én szereltem fel a sárvédőt és ajánlottam másnak is pont e probléma miatt,de a sárfogó hosszúsága a kiküszöböléshez kevésnek bizonyul.Éppen ezért mégegyszer külön köszönet Bálint Mátyásnak aki a GM-nél kijárta,hogy kaphatok védőfóliát a hátsó kerékívekre.
3,A középkonzol kapcsolói kontakt javításon estek át,de ígéretet kaptam,hogy ha még1* előjön a hiba akkor cserélik.
4,Fényszórók tömítései ellenőrizve és a szellőztetők kitisztítva.
5,A lábtér fűtés ennyit tud más Lacsikon is valószínű,hogy a hidegebb idő miatt éreztem gyengébbnek.Szűrők légutak szabadok.
6,Egy ablakmosó motor van és annak forgási irányának változtatásával irányítják előre ill. hátra a folyadékot+van egy vissza csapó szelep.Nekem ez utóbbi adta meg magát és ezért cserélték a szivattyút.
7.Kézifék utánállítva.
8,Az akkumulátor bemérve kopp-kopp ez is jó.Az indítási nehézséget v.szeg a kevés töltés és nagyobb energia felhasználás okozta(rövid távú használat) ugyanis azóta a legnagyobb hidegben is pöccre indít.

A csere óta semmi bajom a kormányművel és a szeleptisztítás után is jók a tapasztalatok (kopp-kopp) igaz 2000-es fordulat alatt azóta nem nagyon hagyom dolgozni a motort.

Azt hiszem mindent leírtam talán csak annyit nem, hogy természetesen gariban orvosolták a problémákat.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #32 Dátum: 2009. Január 11. - 11:39:17 »

Valaha emlékeim szerint volt olyan topik, hogy garanciális problémák,vagy ha nem volt valami táblázat szerűen nem volna baj ha létezne.Mindamellett most ide Írom észrevételeimet.
A gari időm rövidesen lejár ezért próbálom amit lehet még orvosoltatni.
Kéréseim a következők voltak:
1,Kilincsek fényezése kopott
2,Hátsó kerékíveken festék sérülés, amit első kerekek kavics felverései okoztak
3,Középkonzol kapcsolói időnként nem működnek(párament.,klíma,belsőkering.)
4,Első fényszórók időnként párásodnak
5,Lábtér fűtés gyenge
6,Első ablakmosó használatakor a hátsó is könnyezik
7,Kézifékkar magasan fog
8,Akkumulátor gyengeség(1*a hidegben belefulladt az indításba)

Korábban kezelt problémák.
1,Chek lámpa p300 hibakód-----Kormozódás----Tisztítás
2,Kormánymű "zenél"----Csere
Pénteken kész lett az autó.Cápa, Gidy vagy pesszimisták vagytok vagy nagyon rossz tapasztalataitok van.Én Miskolcon szervizeltetek a Sajóban,de eddíg még csak korrekt hozzáállásról beszélhetek.
Itt külön köszönetet mondanék BÁLINT MÁTYÁS szervívezetőneka rendkívül lelkiismeretes munkájáért.
Akkor vegyük is sorba a dolgokat.
1,A kilincsek szépen le lettek fényezve.
2,Ha emlékeztek talán elsőként én szereltem fel a sárvédőt és ajánlottam másnak is pont e probléma miatt,de a sárfogó hosszúsága a kiküszöböléshez kevésnek bizonyul.Éppen ezért mégegyszer külön köszönet Bálint Mátyásnak aki a GM-nél kijárta,hogy kaphatok védőfóliát a hátsó kerékívekre.
3,A középkonzol kapcsolói kontakt javításon estek át,de ígéretet kaptam,hogy ha még1* előjön a hiba akkor cserélik.
4,Fényszórók tömítései ellenőrizve és a szellőztetők kitisztítva.
5,A lábtér fűtés ennyit tud más Lacsikon is valószínű,hogy a hidegebb idő miatt éreztem gyengébbnek.Szűrők légutak szabadok.
6,Egy ablakmosó motor van és annak forgási irányának változtatásával irányítják előre ill. hátra a folyadékot+van egy vissza csapó szelep.Nekem ez utóbbi adta meg magát és ezért cserélték a szivattyút.
7.Kézifék utánállítva.
8,Az akkumulátor bemérve kopp-kopp ez is jó.Az indítási nehézséget v.szeg a kevés töltés és nagyobb energia felhasználás okozta(rövid távú használat) ugyanis azóta a legnagyobb hidegben is pöccre indít.

A csere óta semmi bajom a kormányművel és a szeleptisztítás után is jók a tapasztalatok (kopp-kopp) igaz 2000-es fordulat alatt azóta nem nagyon hagyom dolgozni a motort.

Azt hiszem mindent leírtam talán csak annyit nem, hogy természetesen gariban orvosolták a problémákat.
Hát...mintha ezt írtam volna. Pontosabban a kézifék állítás nem garis dolog, ezt ajándékba kaptad ezek szerint.  Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #33 Dátum: 2009. Január 11. - 13:20:51 »

Elég korrekt volt a szervíz szerintem. Lassan nekem is esedékes az első. Meg a kilincseket is lehet fényeztetni kellene. Az gondolom minimum 2 nap, ami most nem biztos hogy összejön.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #34 Dátum: 2009. Január 12. - 12:06:08 »

8,Az akkumulátor bemérve kopp-kopp ez is jó.Az indítási nehézséget v.szeg a kevés töltés és nagyobb energia felhasználás okozta(rövid távú használat) ugyanis azóta a legnagyobb hidegben is pöccre indít.

Nekem ~ 2 év után adta meg magát az akksi. Szervízműszerrel bemérve jó volt. Csak a gyakorlatban nem.
Zsebből cserélve (nem fizette a GM, hiába volt garis az autó).
Azóta semmi gond+nem égnek ki olyan gyakran az izzók.
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #35 Dátum: 2009. Február 25. - 18:42:43 »

Ez nem garis hiba, mert később jön elő, de asszem jó tudni róla:

Az 1.6-os motorokban (lehet a többiben is) várhatóan 150e Km után valamikor, amikor a legrosszabb helyen vagy éppen, a termosztátból hűtőfolyadék cső kificcen, innentől vakon vezetési verseny (a fehér füst miatt) az első elakadásra alkalmas helyig. Mindez 1 perces visszaszámlálással a motor leállításáig, utána lehet a pénztárhoz fáradni. 

Történt mindez egyik ismerősömék 6db 150e fölött járó 1.6-osából eddig hárommal, tehát az odds-ok meglepően jók. Innentől kezdve szerintem érdemes lehet elgondolkodni egy automatikus termosztát cserén 120 ezer után valamikor, mi legalábbis biztosan kicseréljük az összes Lacettin a következő szervizkor.
Naplózva

Pittike
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #36 Dátum: 2009. Február 26. - 12:23:52 »

Ez nem garis hiba, mert később jön elő, de asszem jó tudni róla:

Az 1.6-os motorokban (lehet a többiben is) várhatóan 150e Km után valamikor, amikor a legrosszabb helyen vagy éppen, a termosztátból hűtőfolyadék cső kificcen, innentől vakon vezetési verseny (a fehér füst miatt) az első elakadásra alkalmas helyig. Mindez 1 perces visszaszámlálással a motor leállításáig, utána lehet a pénztárhoz fáradni. 

Történt mindez egyik ismerősömék 6db 150e fölött járó 1.6-osából eddig hárommal, tehát az odds-ok meglepően jók. Innentől kezdve szerintem érdemes lehet elgondolkodni egy automatikus termosztát cserén 120 ezer után valamikor, mi legalábbis biztosan kicseréljük az összes Lacettin a következő szervizkor.
Jó lenne gyártási dátumot tudni ezekről a gépekről.
Elég sok taxi fut 1.6-os motorral, és még nem hallottam ilyen hibáról (persze attól még lehet!).
És van köztük 300.000 feletti futásteljesítményű. Jó, néha lemossa a gazdi, de ennél nagyobb 'szervizelést' nem igazán igényel.  Vigyorog

Nem kötözködök, csak a pontosabb adatok végett!
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #37 Dátum: 2009. Február 26. - 19:54:51 »

Meg fogom kérdezni, hogy mikoriak az autók, de emlékeim szerint 2006-osok lehetnek. A konkrét eset a párommal történt meg a napokban (kölcsönben volt nálunk a kocsi). A tulaj egyből tudta mi történt, akkor derült ki, hogy ez már a harmadik ilyen esetük. Az alkatrészes emberük ahogy hallottam lassan csak Lacetti termosztátot fog árulni, annyira virágzik az üzlet 
Naplózva

Pittike
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #38 Dátum: 2009. Március 22. - 11:54:49 »

Na hát újabb epizóddal érkeztem Rémtörténet-sorozatomba:

Páciens: Lacetti 1.6 Sedan Elite Automata
Km: 42000

A napokban épp a folyadékszinteket ellenőriztem, amikor mielőtt lecsuktam volna a motorháztetőt, az utolsó pillanatban feltűnt valami: Az egyik hűtőventillátor füle lóg a semmibe a helyétől 5 centire. Miután jobban utánanéztem a dolognak kiderült, hogy a 2 db hűtőventillátor -merthogy az automatában ennyi van- összesen hét felfogatócsavarjából 6 kiesett, egy pedig félig kiesve tartja a lelket az egyik ventillátorban.

A ventillátorok ki tudja mióta lógtak a semmibe, gyakorlatilag a hozzájuk kapcsolt kábeleken lógtak. Még szerencse, hogy épp tél volt, és valószínűleg sosem kapcsoltak be. Fene tudja mit daráltak volna szét a motortérben ha bekapcsolnak, azonnali leállást, zárlatot, a folyadékok elfolyását, esetleg tüzet okozva.

Miután percekig álltam a döbbenettől lebénülva, hogy egy új autóban ilyesmi megtörténhet, a következők történtek:

 - hogy miket mondtam azt nem írom ide, mert nem idevaló, képzeljétek hozzá a történethez
 - a jobboldali ventillátorból (ami a kéziváltósokban nincs) kiáll egy csavarvég, nos az a rezgésektől csúnyán szétreszelte a klímakompresszorból kijövő alumínium cső falát. Nem teljesen, csak annyira, hogy ne tudhassuk mikor lyukad ki
 - a hűtőradiátor érzékeny lemezkéinek nem tett jót a két ficánkoló venti, kissé átfésülték őket

Tanulság:

 - mindenki nézze meg a hűtőventillátor felfogatócsavarjait egy 10-es csőkulccsal, mert az azóta ellenőrzött többi Lacettin egységesen ki voltak lazulva a csavarok
 - A GYÁRTÓ SAJNÁLT 4DB ILLETVE 7DB RÚGÓS ALÁTÉTET VAGY EGY KIS MENETRÖGZÍTŐ PASZTÁT A 4 MILLIÓS AUTÓBÓL, VISZONT A CSAVAROKAT NEM MERTÉK MEGHÚZNI, NEHOGY A MŰANYAG FÜLEK LETÖRJENEK
 - EZÚTON ÉN SZÉGYELLEM MAGAM A GENERAL MOTORS ÉS A DAEWOO NEVÉBEN
 - (pedig az ominózus automata lacetti a szemem fénye!)
Naplózva

Pittike
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #39 Dátum: 2009. Március 22. - 12:03:30 »

Vannak képeim is, ha engedné ez a szerencsétlen fórum azokat is feltenném

Pedig 128 kb-nál kisebbek... És így sem.
Naplózva

Pittike
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #40 Dátum: 2009. Március 22. - 13:25:46 »

Pittike én valamilyen okból kifolyólag nem tapasztaltam ezeket a dolgokat amiket a rémtörténeteidben leírsz, nem egy nem két Lacettit szedtem szét és raktam össze a két db hűtő ventilátor nem csak az automata váltósokban van nálunk az udvarban csak kézi váltós Lacsik vannak és a többségükön dupla ventilátor van és nem 7 hanem 8 csavar fogja őket. A márka szervizeket általánosítod egy öntetűen hozzá nem értőknek nevezed pedig neked sincs átfogó tapasztalod róluk. Arra kérnélek mielőtt leírsz valamit és konzekvenciát vonsz le járj jobban a dolgok után!
Üdv: sebijoe
Naplózva

kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #41 Dátum: 2009. Március 22. - 18:12:35 »

Pittike én valamilyen okból kifolyólag nem tapasztaltam ezeket a dolgokat amiket a rémtörténeteidben leírsz, nem egy nem két Lacettit szedtem szét és raktam össze a két db hűtő ventilátor nem csak az automata váltósokban van nálunk az udvarban csak kézi váltós Lacsik vannak és a többségükön dupla ventilátor van és nem 7 hanem 8 csavar fogja őket. A márka szervizeket általánosítod egy öntetűen hozzá nem értőknek nevezed pedig neked sincs átfogó tapasztalod róluk. Arra kérnélek mielőtt leírsz valamit és konzekvenciát vonsz le járj jobban a dolgok után!
Üdv: sebijoe


Nem nagyon értem a kirohanásodat...
Pitti egy árva szót sem ejtett sem a márka-, sem az egyéb szervizekről, miért veszed magadra?

Nem kell válaszolni....
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #42 Dátum: 2009. Március 22. - 18:15:16 »

Na hát újabb epizóddal érkeztem Rémtörténet-sorozatomba:

Páciens: Lacetti 1.6 Sedan Elite Automata
Km: 42000

Ezt jó, hogy leírtad. Kacsint
Az embernek meg sem fordulna ilyesmi a fejében.
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #43 Dátum: 2009. Március 22. - 18:17:14 »

Pittike én valamilyen okból kifolyólag nem tapasztaltam ezeket a dolgokat amiket a rémtörténeteidben leírsz, nem egy nem két Lacettit szedtem szét és raktam össze a két db hűtő ventilátor nem csak az automata váltósokban van nálunk az udvarban csak kézi váltós Lacsik vannak és a többségükön dupla ventilátor van és nem 7 hanem 8 csavar fogja őket. A márka szervizeket általánosítod egy öntetűen hozzá nem értőknek nevezed pedig neked sincs átfogó tapasztalod róluk. Arra kérnélek mielőtt leírsz valamit és konzekvenciát vonsz le járj jobban a dolgok után!
Üdv: sebijoe


Nem nagyon értem a kirohanásodat...
Pitti egy árva szót sem ejtett sem a márka-, sem az egyéb szervizekről, miért veszed magadra?

Nem kell válaszolni....
Ráadásul a klub ezért van. Hasznos infók Lacettikről. Kacsint
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #44 Dátum: 2009. Március 22. - 19:43:07 »

Pittike én valamilyen okból kifolyólag nem tapasztaltam ezeket a dolgokat amiket a rémtörténeteidben leírsz, nem egy nem két Lacettit szedtem szét és raktam össze a két db hűtő ventilátor nem csak az automata váltósokban van nálunk az udvarban csak kézi váltós Lacsik vannak és a többségükön dupla ventilátor van és nem 7 hanem 8 csavar fogja őket. A márka szervizeket általánosítod egy öntetűen hozzá nem értőknek nevezed pedig neked sincs átfogó tapasztalod róluk. Arra kérnélek mielőtt leírsz valamit és konzekvenciát vonsz le járj jobban a dolgok után!
Üdv: sebijoe

Gondolom a márkaszervizek általánosítása alatt arra gondolsz, amit a szelepcsere topicban írtam, miszerint a "márkaszervizben kutyaütők dolgoznak". Ezt én olyanformán értettem, hogy adott egy márkaszerviz, ahova tizedszer viszed vissza az autódat ugyanazzal a hibával, és fogalmuk sincs mi lehet az oka, csak hazudoznak meg találomra cserélgetnek.

Ez természetesen nem azt jelenti, hogy "minden márkaszervizben (csak) kutyaütők dolgoznak", és pláne nem jelenti azt, hogy a kaposvári márkaszervizben Te is kutyaütő vagy. Tehát légyszíves ne vedd magadra!

Hidd el, én is láttam már pár autót, mégha nem is vagyok autószerelő. Konkrétan a fórumon sokat emlegetett Gombosban voltam 3 évig munkafelvelő, igaz nem a Chevynél, hanem az Opelnél. Láttam a márkaszervizben folyó munka minőségét, és nem csak a Gombosban, több más budapesti márkaszerviznél is. Sajnos lenne mit javítani.

Legutóbb, amikor bevittem az egyik H Astránkat a Gombiba szóltam, hogy az egyik kerék dübörög, keressék meg melyik az és javítsák/cseréljék ki. Erre kicserélték a nyomtávrudat természetesen fizetőben, majd -már a Chevy szervizben- beállították úgy a futóművet, hogy az autó mindenfelé megy csak egyenesen nem. A kerék természetesen azóta is dübörög. Ez csak egy szándékosan kiragadott történet, de tudnék Neked ezer másikat mesélni, amiből kiderül, hogy analfabéták dolgoznak a szervizekben. Pl. hogy a Danubiában fejjel teszik a H7 izzót a Lacettibe (és nem állítják be, pedig ez volt az eredeti kérés, mert akkor észrevennék), vagy hogy ugyanitt szemrebbenés nélkül beöntik az 5 liter olajat az 1.6 Lacettibe. Komolyan. Ezer ilyen sztorim van, egytől-egyig a saját szememmel láttam, a saját bőrömön tapasztaltam.

A cégünkben az Opelek mellett 7 saját Lacetti van, ezen kívül további 5-6 Lacettivel tartósan dolgoztunk, és alkalmam nyílt vezetni még vagy további százötvenet. A rokonságomban taxi Lacettik vannak tizesével. Hidd el nem beszélek hülyeséget vaktában.

A ventillátoros esetet azért írtam le, hogy lehetőség szerint minél többen tudjanak a dologról, és meghúzzák a csavarokat mielőtt akár sokkal súlyosabb károkat okozva velük is megtörténik a dolog. Mert, hogy Ti a márkaszervizben nem ellenőriztek ilyesmit az időszakor szervizkor, az nem kérdés. A mi autónkkal sem történik meg ez, ha valaki ránézett volna a csavarokra a szervizben. Ki tudja mióta voltak kiesve, mire a ventiből kilógó csavarvég elreszelte a klímacsövet.

Nem a márkát akarom szapulni, szeretem a Lacsikat, pláne az automatát, ami egyébként is a kedvencem. Viszont azt gondolom egy ilyen eset után joggal lesz bosszús az ember pláne, hogy az autóban keletkeztek kisebb károk, amiket ismerve a GM garanciális alapelveit senki nem fog nekünk megtéríteni.

A csavar témát pedig kár volt feszegetni, hidd el, el tudok nyolcig számolni. Neked viszont ajánlom, hogy hétfőn nézz bele az első kezed ügyébe kerülő Lacettibe, és számold meg hány csavar fogja a két ventit. Az egyiket három, a másikat négy.
Naplózva

Pittike
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 18   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!