Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #1800 Dátum: 2010. Június 10. - 19:54:18 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
 |
« Hozzászólás #1801 Dátum: 2010. Június 11. - 07:44:43 » |
|
Szép, szép, de ez egy 2006- os vizsgálat volt. És a mi motorjainkat nem 91- es oktánszámú benzinre tervezték...
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Krisz
|
 |
« Hozzászólás #1802 Dátum: 2010. Június 11. - 08:30:03 » |
|
Szép, szép, de ez egy 2006- os vizsgálat volt. És a mi motorjainkat nem 91- es oktánszámú benzinre tervezték... Én meg nem hiszek ezeknek a megrendelt ,feltupirozott teszteknek.A totálcarban letesztelték a tutit éles helyzetben nem laboratóriumban.Az az igazság.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222 
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
 |
« Hozzászólás #1803 Dátum: 2010. Június 11. - 08:35:29 » |
|
Szép, szép, de ez egy 2006- os vizsgálat volt. És a mi motorjainkat nem 91- es oktánszámú benzinre tervezték... Én meg nem hiszek ezeknek a megrendelt ,feltupirozott teszteknek.A totálcarban letesztelték a tutit éles helyzetben nem laboratóriumban.Az az igazság. Szerintem óriási különbségek vannak a benzinek között. Biztos: a lengyel JET (most már Lukoil) benzinnel jobban ment és jobban fogyasztott az autó, mint a hazai Shell prémiummal. Na az egy horror volt.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Krisz
|
 |
« Hozzászólás #1804 Dátum: 2010. Június 11. - 08:51:11 » |
|
Szép, szép, de ez egy 2006- os vizsgálat volt. És a mi motorjainkat nem 91- es oktánszámú benzinre tervezték... Én meg nem hiszek ezeknek a megrendelt ,feltupirozott teszteknek.A totálcarban letesztelték a tutit éles helyzetben nem laboratóriumban.Az az igazság. Szerintem óriási különbségek vannak a benzinek között. Biztos: a lengyel JET (most már Lukoil) benzinnel jobban ment és jobban fogyasztott az autó, mint a hazai Shell prémiummal. Na az egy horror volt. MOL szállít mindenkinek üzemanyagot KIVÉVE: Shell, OMW, Auchan legalábbis ezekhez biztosan nem ő szállítja. Az Auchannak saját francia beszállítója van. Az OMW Osztrák finomítók üzemanyagát kapják, a Shell pedig britt beszállítóktol kapja az üzemanyagot.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222 
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
 |
« Hozzászólás #1805 Dátum: 2010. Június 11. - 09:38:40 » |
|
Szép, szép, de ez egy 2006- os vizsgálat volt. És a mi motorjainkat nem 91- es oktánszámú benzinre tervezték... Én meg nem hiszek ezeknek a megrendelt ,feltupirozott teszteknek.A totálcarban letesztelték a tutit éles helyzetben nem laboratóriumban.Az az igazság. Szerintem óriási különbségek vannak a benzinek között. Biztos: a lengyel JET (most már Lukoil) benzinnel jobban ment és jobban fogyasztott az autó, mint a hazai Shell prémiummal. Na az egy horror volt. MOL szállít mindenkinek üzemanyagot KIVÉVE: Shell, OMW, Auchan legalábbis ezekhez biztosan nem ő szállítja. Az Auchannak saját francia beszállítója van. Az OMW Osztrák finomítók üzemanyagát kapják, a Shell pedig britt beszállítóktol kapja az üzemanyagot. akkor ezek szerint én francia benyót szokok használni  ez a teszt nekem gyanús volt, nem tűnik hitelesnek
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
 |
« Hozzászólás #1806 Dátum: 2010. Június 11. - 14:12:31 » |
|
Szép, szép, de ez egy 2006- os vizsgálat volt. És a mi motorjainkat nem 91- es oktánszámú benzinre tervezték... Én meg nem hiszek ezeknek a megrendelt ,feltupirozott teszteknek.A totálcarban letesztelték a tutit éles helyzetben nem laboratóriumban.Az az igazság. Szerintem óriási különbségek vannak a benzinek között. Biztos: a lengyel JET (most már Lukoil) benzinnel jobban ment és jobban fogyasztott az autó, mint a hazai Shell prémiummal. Na az egy horror volt. MOL szállít mindenkinek üzemanyagot KIVÉVE: Shell, OMW, Auchan legalábbis ezekhez biztosan nem ő szállítja. Az Auchannak saját francia beszállítója van. Az OMW Osztrák finomítók üzemanyagát kapják, a Shell pedig britt beszállítóktol kapja az üzemanyagot. OMW frászt osztrák benzint kap! Magyart. Százhalombattán lepároltat, finomítottat. Belső infó...
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
gatsy
|
 |
« Hozzászólás #1807 Dátum: 2010. Június 11. - 14:42:34 » |
|
Szép, szép, de ez egy 2006- os vizsgálat volt. És a mi motorjainkat nem 91- es oktánszámú benzinre tervezték... Én meg nem hiszek ezeknek a megrendelt ,feltupirozott teszteknek.A totálcarban letesztelték a tutit éles helyzetben nem laboratóriumban.Az az igazság. Krisz, ne haragudj, de te honnét vetted, hogy ez egy megrendelt teszt volt? Nekem pont az jön át mindkét cikkben, hogy az iskola tanulói saját kíváncsiságuk kielégítésére csinálták őket. Cap, nem hiszem a 600-as gixer motorja akkora eltérést mutatna a miénkhez képest. Persze vannak eltérések, de pl. mi nem is tudjuk abban a fordulatszámtartományban használni (mit használni- elérni), mint az. Szerintem ez a mérés nagyon régóta a leghihetőbb, amit láttam. Nem hinném ugyanakkor, hogy a Shellnek megérni a benzint áthajózni Angliából, viszont az OMVnek majdnek mindegy, hogy a sajátot hozza át, vagy a MOLtól veszi szvsz.(Valószínűsítem, hogy mindkettőt egyébként)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
 |
« Hozzászólás #1808 Dátum: 2010. Június 11. - 14:50:04 » |
|
Az OMW a magyar piacra a MOL- tól vásárol. De csak idéntől. Ez a teszt meg 2006- os. Az autó könyvébe nekem meg az volt írva, hogy 95- ös (vagy jobb) oktánszámú üzemanyagot használjak.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
gatsy
|
 |
« Hozzászólás #1809 Dátum: 2010. Június 11. - 14:57:46 » |
|
Az OMW a magyar piacra a MOL- tól vásárol. De csak idéntől. Ez a teszt meg 2006- os. Az autó könyvébe nekem meg az volt írva, hogy 95- ös (vagy jobb) oktánszámú üzemanyagot használjak.
...és azokkal is tesztelték
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
akidobos
|
 |
« Hozzászólás #1810 Dátum: 2010. Június 15. - 09:06:06 » |
|
7.7L / 100Km Sok város és légkondi. 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Komis
|
 |
« Hozzászólás #1811 Dátum: 2010. Június 15. - 11:39:29 » |
|
7.7L / 100Km Sok város és légkondi.  Kicsit húúúzos a légkondid fogyasztása 
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
lesliewednesday
Bejáratós

Nem elérhető
Hozzászólások: 55
|
 |
« Hozzászólás #1812 Dátum: 2010. Június 15. - 12:13:46 » |
|
Nekem a Suzuki-tól lassan átszokó lábammal nem nagyon sikeredik 9,5l alá menni, többszöri teli tankkal lemérve. A motor 1.4-es, 80% E85+benzin keverékével járok. Nem hajtom, kíméletesen gyorsítok kb. 3000-nél váltok eggyel fentebb, esetleg a 4. -et ki is hagyom, 3-ból 5-be váltok. Kb fele város, fele autópálya, napi használat, kb. 2*20km. Összehasonlításképpen az 1.3-as japán tisztán e85-el kb 7,5 litert evett, sokkal pörgősebben hajtva, nem nagyon kímélve, pályán 140-150-el. A lacsiba legutóbb sikerült 66,6 liter üzemanyagot a tankba csorgatni, így megerősítem egyes fórumtársak hasonló eredményét. Hogy ez a kút "érdeme-e" (Avia) vagy a tank ennyivel nagyobb, nem tudom eldönteni. Ez azért jelentősen is befolyásolhatja a számított fogyasztást. Minden esetre kicsit sokallom ezt a fogyasztást. Az első tankolásom kb 10 liter tiszta (MOL kút) 95-ös benzin volt, azzal sem volt kisebb a fogyasztás, bár ismerve a szintjelző bizonytalanságát, csak saccra tudom ezt mondani.
A mostaninál már nem szeretnék lomhábban utazni, vezetni. Ha nincs jobb tippetek (azt hiszem már kiveséztetek mindent), akkor eltűröm, hogy ez ennyit kér, de meg nem békélek vele.
Azért egyszer majd kipróbálom egy tőlünk nyugatabbra eső benzinkút nedűjével is...
|
|
|
Naplózva
|
"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
|
|
|
akidobos
|
 |
« Hozzászólás #1813 Dátum: 2010. Június 15. - 12:19:19 » |
|
7.7L / 100Km Sok város és légkondi.  Kicsit húúúzos a légkondid fogyasztása  
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
 |
« Hozzászólás #1814 Dátum: 2010. Június 15. - 13:21:53 » |
|
Nekem a Suzuki-tól lassan átszokó lábammal nem nagyon sikeredik 9,5l alá menni, többszöri teli tankkal lemérve. A motor 1.4-es, 80% E85+benzin keverékével járok. Nem hajtom, kíméletesen gyorsítok kb. 3000-nél váltok eggyel fentebb, esetleg a 4. -et ki is hagyom, 3-ból 5-be váltok. Kb fele város, fele autópálya, napi használat, kb. 2*20km. Összehasonlításképpen az 1.3-as japán tisztán e85-el kb 7,5 litert evett, sokkal pörgősebben hajtva, nem nagyon kímélve, pályán 140-150-el. A lacsiba legutóbb sikerült 66,6 liter üzemanyagot a tankba csorgatni, így megerősítem egyes fórumtársak hasonló eredményét. Hogy ez a kút "érdeme-e" (Avia) vagy a tank ennyivel nagyobb, nem tudom eldönteni. Ez azért jelentősen is befolyásolhatja a számított fogyasztást. Minden esetre kicsit sokallom ezt a fogyasztást. Az első tankolásom kb 10 liter tiszta (MOL kút) 95-ös benzin volt, azzal sem volt kisebb a fogyasztás, bár ismerve a szintjelző bizonytalanságát, csak saccra tudom ezt mondani.
A mostaninál már nem szeretnék lomhábban utazni, vezetni. Ha nincs jobb tippetek (azt hiszem már kiveséztetek mindent), akkor eltűröm, hogy ez ennyit kér, de meg nem békélek vele.
Azért egyszer majd kipróbálom egy tőlünk nyugatabbra eső benzinkút nedűjével is...
Az E85 jelentősen növeli a fogyasztást. Az 1.3-as Suzukihoz meg szerintem nem érdemes mérni, más kategória. Ha jól emlékszem 795kg, a Lacsi 1100kg.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|