Lacetti klub fórum
2024. április 29. - 10:16:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 56   Le
 
Szerző Téma: Futómű hiba  (Megtekintve 284948 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #495 Dátum: 2011. December 06. - 20:09:35 »

Ma ki kellett cseréltetnem az egyik alsó trapéz gömbfejet.
Még 240.000 Km-t se bírt ki!  (csak 235.000-öt).

Ezek a vacak Budapesti utak!
Meg hát ugye nem egy német minőség ez az autó.
 Kacsint

szerintem a mai autókhoz képest nagyon szép teljesítmény az általad említett BMW vagy akár Audi komplett futóművét kidobhattad volna már ennyi km nél az itthoni utakat ismerve!
és nem 5000ft ba kerül bele 1 gyári gömfej
Naplózva

70/4334431
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #496 Dátum: 2011. December 06. - 21:51:06 »

Ma ki kellett cseréltetnem az egyik alsó trapéz gömbfejet.
Még 240.000 Km-t se bírt ki!  (csak 235.000-öt).

Ezek a vacak Budapesti utak!
Meg hát ugye nem egy német minőség ez az autó.
 Kacsint

szerintem a mai autókhoz képest nagyon szép teljesítmény az általad említett BMW vagy akár Audi komplett futóművét kidobhattad volna már ennyi km nél az itthoni utakat ismerve!
és nem 5000ft ba kerül bele 1 gyári gömfej
Az én véleményem is az hogy nagyon szép futásteljesítményt bírt az a trapéz gömbfej ,pláne ezeken a "csodás" utakon!
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #497 Dátum: 2011. December 07. - 09:02:26 »

Ma ki kellett cseréltetnem az egyik alsó trapéz gömbfejet.
Még 240.000 Km-t se bírt ki!  (csak 235.000-öt).

Ezek a vacak Budapesti utak!
Meg hát ugye nem egy német minőség ez az autó.
 Kacsint

szerintem a mai autókhoz képest nagyon szép teljesítmény az általad említett BMW vagy akár Audi komplett futóművét kidobhattad volna már ennyi km nél az itthoni utakat ismerve!
és nem 5000ft ba kerül bele 1 gyári gömfej
Az én véleményem is az hogy nagyon szép futásteljesítményt bírt az a trapéz gömbfej ,pláne ezeken a "csodás" utakon!
Szerintem ezzel ő is tisztában van, meg egy kis fricska nem árt a "mínőségi" német autósoknak akik csak le Koreai Daevoozák a Lacsinkat.
« Utoljára szerkesztve: 2011. December 07. - 09:06:13 írta hawer » Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #498 Dátum: 2011. December 07. - 10:53:14 »

Ma ki kellett cseréltetnem az egyik alsó trapéz gömbfejet.
Még 240.000 Km-t se bírt ki!  (csak 235.000-öt).

Ezek a vacak Budapesti utak!
Meg hát ugye nem egy német minőség ez az autó.
 Kacsint

szerintem a mai autókhoz képest nagyon szép teljesítmény az általad említett BMW vagy akár Audi komplett futóművét kidobhattad volna már ennyi km nél az itthoni utakat ismerve!
és nem 5000ft ba kerül bele 1 gyári gömfej
Az én véleményem is az hogy nagyon szép futásteljesítményt bírt az a trapéz gömbfej ,pláne ezeken a "csodás" utakon!
Szerintem ezzel ő is tisztában van, meg egy kis fricska nem árt a "mínőségi" német autósoknak akik csak le Koreai Daevoozák a Lacsinkat.

Hát, végül is az...de nem baj.
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #499 Dátum: 2011. December 07. - 14:54:48 »

Ma ki kellett cseréltetnem az egyik alsó trapéz gömbfejet.
Még 240.000 Km-t se bírt ki!  (csak 235.000-öt).

Ezek a vacak Budapesti utak!
Meg hát ugye nem egy német minőség ez az autó.
 Kacsint

szerintem a mai autókhoz képest nagyon szép teljesítmény az általad említett BMW vagy akár Audi komplett futóművét kidobhattad volna már ennyi km nél az itthoni utakat ismerve!
és nem 5000ft ba kerül bele 1 gyári gömfej
Az én véleményem is az hogy nagyon szép futásteljesítményt bírt az a trapéz gömbfej ,pláne ezeken a "csodás" utakon!
Szerintem ezzel ő is tisztában van, meg egy kis fricska nem árt a "mínőségi" német autósoknak akik csak le Koreai Daevoozák a Lacsinkat.

Hát, végül is az...de nem baj.
Az, de a lenéző hangsúlyt nem tudtam leírni. Kacsint
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #500 Dátum: 2011. December 07. - 15:45:04 »

Ma ki kellett cseréltetnem az egyik alsó trapéz gömbfejet.
Még 240.000 Km-t se bírt ki!  (csak 235.000-öt).

Ezek a vacak Budapesti utak!
Meg hát ugye nem egy német minőség ez az autó.
 Kacsint

szerintem a mai autókhoz képest nagyon szép teljesítmény az általad említett BMW vagy akár Audi komplett futóművét kidobhattad volna már ennyi km nél az itthoni utakat ismerve!
és nem 5000ft ba kerül bele 1 gyári gömfej
Az én véleményem is az hogy nagyon szép futásteljesítményt bírt az a trapéz gömbfej ,pláne ezeken a "csodás" utakon!
Szerintem ezzel ő is tisztában van, meg egy kis fricska nem árt a "mínőségi" német autósoknak akik csak le Koreai Daevoozák a Lacsinkat.

Hát, végül is az...de nem baj.
Az, de a lenéző hangsúlyt nem tudtam leírni. Kacsint
érdekes...én sok helyen azt kaptam milyen szép az autóm, persze jó időben sűrűn mosom és tiszta  Mosolyog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #501 Dátum: 2011. December 08. - 09:05:36 »

Ma ki kellett cseréltetnem az egyik alsó trapéz gömbfejet.
Még 240.000 Km-t se bírt ki!  (csak 235.000-öt).

Ezek a vacak Budapesti utak!
Meg hát ugye nem egy német minőség ez az autó.
 Kacsint

szerintem a mai autókhoz képest nagyon szép teljesítmény az általad említett BMW vagy akár Audi komplett futóművét kidobhattad volna már ennyi km nél az itthoni utakat ismerve!
és nem 5000ft ba kerül bele 1 gyári gömfej
Az én véleményem is az hogy nagyon szép futásteljesítményt bírt az a trapéz gömbfej ,pláne ezeken a "csodás" utakon!
Szerintem ezzel ő is tisztában van, meg egy kis fricska nem árt a "mínőségi" német autósoknak akik csak le Koreai Daevoozák a Lacsinkat.

Hát, végül is az...de nem baj.
Az, de a lenéző hangsúlyt nem tudtam leírni. Kacsint
érdekes...én sok helyen azt kaptam milyen szép az autóm, persze jó időben sűrűn mosom és tiszta  Mosolyog

Nekem is dicsérik, persze, fekete sedanunk van. A legszebb...  Kacsint
Kicsit elkanyarodtunk a témától. Szóval tuti a futómű is!
Naplózva
Zoltán
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 334



« Hozzászólás #502 Dátum: 2011. December 08. - 11:28:10 »

Nyáron beleszaladtam egy nagyobb kátyúba azt hittem elintézte a futóművet azóta kétszer is átnézték, hibátlan, még futómű beállításon se volt sok dolga a szakinak vele.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #503 Dátum: 2011. December 08. - 13:10:49 »

Ma ki kellett cseréltetnem az egyik alsó trapéz gömbfejet.
Még 240.000 Km-t se bírt ki!  (csak 235.000-öt).

Ezek a vacak Budapesti utak!
Meg hát ugye nem egy német minőség ez az autó.
 Kacsint

szerintem a mai autókhoz képest nagyon szép teljesítmény az általad említett BMW vagy akár Audi komplett futóművét kidobhattad volna már ennyi km nél az itthoni utakat ismerve!
és nem 5000ft ba kerül bele 1 gyári gömfej
Az én véleményem is az hogy nagyon szép futásteljesítményt bírt az a trapéz gömbfej ,pláne ezeken a "csodás" utakon!
Szerintem ezzel ő is tisztában van, meg egy kis fricska nem árt a "mínőségi" német autósoknak akik csak le Koreai Daevoozák a Lacsinkat.
Már kezdtem megijedni, hogy nem érzékelhető az irónia. 
Német autóról:
 (ezt inkább a Társalgóban írom le  Kacsint)
Naplózva
Zoltán
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 334



« Hozzászólás #504 Dátum: 2011. December 08. - 19:04:11 »

idézet:
Már kezdtem megijedni, hogy nem érzékelhető az irónia. 

tökéletesen érzékelhető volt Vigyorog
Naplózva
ngyzslt
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45



« Hozzászólás #505 Dátum: 2011. December 23. - 08:34:01 »

bocs nekem is kopog afutomü gátlok felujitva torony cs.+ szilent cserélve multkor megnézték rázppadon teljesen vizsgaképes  210000km van benne mi kopoghat?

A stabilizátor inga /kutya csont/, bölcső fellehet lazulva.

És ezt nem veszik észre a padon hivatalos  vizsgapad volt, a kerékagycsapágy nem kopoghat igy?A balos nagyon morog kanyarban.

Szia!

Megoldódott a hiba neked? Én ugyanezzel küszködök kb április óta csak én azóta 1500km-t mentem vele . Nekem is ki lettek cserélve a dolgok (toronyszilent, stab pálca, bölcső meghúzva) de ugyanúgy kopok a futómű előll. Már kezdek eljutni oda hogy megválok szeretett lacimtól. Ha valakinek van még valami ötlete megköszönném ha megosztaná velem. THX  He
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #506 Dátum: 2011. December 23. - 14:01:54 »

Nekem a hátsó futómű csinálja ezt.
Jó eséllyel lengéscsillapító csere lesz belőle.
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #507 Dátum: 2011. December 28. - 16:40:05 »

bocs nekem is kopog afutomü gátlok felujitva torony cs.+ szilent cserélve multkor megnézték rázppadon teljesen vizsgaképes  210000km van benne mi kopoghat?

A stabilizátor inga /kutya csont/, bölcső fellehet lazulva.

És ezt nem veszik észre a padon hivatalos  vizsgapad volt, a kerékagycsapágy nem kopoghat igy?A balos nagyon morog kanyarban.

Szia!

Megoldódott a hiba neked? Én ugyanezzel küszködök kb április óta csak én azóta 1500km-t mentem vele . Nekem is ki lettek cserélve a dolgok (toronyszilent, stab pálca, bölcső meghúzva) de ugyanúgy kopok a futómű előll. Már kezdek eljutni oda hogy megválok szeretett lacimtól. Ha valakinek van még valami ötlete megköszönném ha megosztaná velem. THX  He

Üdv,

Nekem is volt ilyen problémám a jobb elejével! Kopogott mint az állat és nem a szilent vagy a toronycsapágy volt a ludas, hanem maga a teleszkóp, valami gallyra ment benne és amikor kifelé mozdult el a cucc, csattogott. Ki lett cserélve a teleszkóp és megszűnt a csattogás.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #508 Dátum: 2011. December 28. - 17:20:39 »

Én most azt vettem észre, mióta nem gyári gátlóim vannak, hanem Kayaba, hidegben nem nyöszörög a futómű. Mosolyog
Ezek szerint mégsem a szilentek csinálják a nyöszörgést. He
Naplózva


LPG
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #509 Dátum: 2011. December 28. - 17:31:29 »

Én most azt vettem észre, mióta nem gyári gátlóim vannak, hanem Kayaba, hidegben nem nyöszörög a futómű. Mosolyog
Ezek szerint mégsem a szilentek csinálják a nyöszörgést. He
Vagy amióta nem gyári gátlókat használsz, büntetésből elromlott a hallásod. Akinek füle van, hallja meg! Ha értitek mire is gondoltam... Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Oldalak: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 56   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!