Lacetti klub fórum
2024. április 20. - 01:24:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17   Le
 
Szerző Téma: Töltés (generátor, akku)  (Megtekintve 120026 alkalommal)
tamas73
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



« Hozzászólás #195 Dátum: 2014. Június 17. - 09:14:25 »

úgy értettem, hogy amíg cseréli a dolgokat, közben ráköti egy kis hordozható akksira a kábeleket és így a riasztó és a rádió sem hülyül meg  Kacsint

nekem úgy volt, hogy itthon nem indult a gép, kihívtuk a sárga angyalt, ő feltöltötte az akksit, majd mentem egy nagy kört a kocsival. aztán az első munkanapon beugrottam egy közeli akksishoz és ő mondta, hogy be is szereli egyből szívesen amelyiket választom. ennyi.

Valami hasonlóra gondoltam én is amikor írtad, ezért is írtam, hogy előtte volt az akku töltve amikor is a kábelek le voltak véve több mint 12 órára az aksiról. Az aksi cserém alatt addig nem volt csak a kábel az aksin amíg kivettem a régit és beemeltem az újat.
Naplózva
Yanee
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 451


SW 1,6 Elite


« Hozzászólás #196 Dátum: 2014. Június 17. - 10:20:24 »

Én február egyik reggelén a lakótelep parkolójában voltam kénytelen megoldani az akksicserét.
Nem forgatot semmit, csak egy kattanás... még a visszajelző lámpák is csak pislákoltak.
Üzletből elhoztam az újat és minden okosság nélkül saru le, régi aksi ki, új be, saru fel, oszt minden működik, pöccre indul. 
Még a rádiót sem kellett újra programozni. (gyári) Mosolyog
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #197 Dátum: 2014. Június 17. - 11:26:00 »

Én február egyik reggelén a lakótelep parkolójában voltam kénytelen megoldani az akksicserét.
Nem forgatot semmit, csak egy kattanás... még a visszajelző lámpák is csak pislákoltak.
Üzletből elhoztam az újat és minden okosság nélkül saru le, régi aksi ki, új be, saru fel, oszt minden működik, pöccre indul. 
Még a rádiót sem kellett újra programozni. (gyári) Mosolyog

sem a rádió semm a z immo sem a távirányítót NEM kell az akksicsere miatt újraprogramozni
Naplózva

70/4334431
tamas73
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



« Hozzászólás #198 Dátum: 2014. Június 20. - 09:21:24 »

Sziasztok!
Megoldódott tegnap a miskolci szervízben a távirányítós problémám (igaz 5000 ft, de megérte). Csak azért írom le, lehet más is jár majd hasonló cipőben.
1 lépésben betanították újból a kulcsomat (SCAN 100-al), ami ment is pár perc alatt, de még mindig nem nyitotta ki a központi zárat, pedig a jelet leadta. Már úgy volt, hogy majd vissza kell vigyem és megbontják a jobb első ajtó előtti részen és a könyöklő alatti részen (közte fut a kábelezés), de az egyik srác emlékei szerint (~ 1 éve volt egy hasonló esetük) a jobb első ajtó előtti részen a csatlakozóval volt gond. Szétszedte, megnézte, nem talált problémát, de szerencsére az összerakás után már működött a távirányító. Azt még mondták, hogy esetleges távirányító elemcserénél ügyeljek arra, hogy ne legyen sokáig elem nélkül a távirányító (mondtam nekik, hogy nálam már elemcsere előtt fennállt a probléma), ilyenkor is előfordult már, hogy újra kellett programozni.
Naplózva
Hooti
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Hozzászólás #199 Dátum: 2014. Augusztus 17. - 17:21:31 »

R.I.P. gyári akku, 2006.05.-2014.08., tiszteletem jeléül leadom majd a Jász-Plasztik gyüjtőjébe, hogy ujból akku lehessen belőle, bár ilyen kort nem fog megélni tuti  He Vigyorog
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #200 Dátum: 2014. Augusztus 17. - 19:33:50 »

R.I.P. gyári akku, 2006.05.-2014.08., tiszteletem jeléül leadom majd a Jász-Plasztik gyüjtőjébe, hogy ujból akku lehessen belőle, bár ilyen kort nem fog megélni tuti  He Vigyorog

ha megnéznénk mikori gyártás az autód bőven 2005-ös az akksi  nálam a csúcs 13év volt
Naplózva

70/4334431
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #201 Dátum: 2014. Augusztus 17. - 20:48:41 »

R.I.P. gyári akku, 2006.05.-2014.08., tiszteletem jeléül leadom majd a Jász-Plasztik gyüjtőjébe, hogy ujból akku lehessen belőle, bár ilyen kort nem fog megélni tuti  He Vigyorog

ha megnéznénk mikori gyártás az autód bőven 2005-ös az akksi  nálam a csúcs 13év volt
Nekem 9 évet bírt a gyári aksi Mosolyog Lada Samarámban szintén ennyit élt meg Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #202 Dátum: 2014. Augusztus 18. - 09:45:03 »

nekem is 9 év volt a gyári a lacsiban  Kacsint
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #203 Dátum: 2014. Augusztus 19. - 11:53:14 »

Nekem is most adta be a kulcsot 9 évet birt. Minden előjel nélkül reggeli indításkor csak nyöszörgött.Varta Blue dinamic került a helyére.
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #204 Dátum: 2014. Augusztus 19. - 13:29:01 »

Nekem is most adta be a kulcsot 9 évet birt. Minden előjel nélkül reggeli indításkor csak nyöszörgött.Varta Blue dinamic került a helyére.

Bizonyára ti is felfigyeltetek arra, hogy a gyári első beszerelési akkuk milyen sokáig bírják az esetek 80-85%-ban! ŐK teljesen új elektromos rendszerbe kerülnek beszerelésre, viszont a csere után a beépített aksik mennyire oxidált elhasznált rendszert kell hogy kiszolgáljanak, sajnos ez is egy ok hogy kevesebbet bír a csereként beszerelt akku.
Naplózva

hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #205 Dátum: 2014. Augusztus 19. - 14:15:54 »

Nekem is most adta be a kulcsot 9 évet birt. Minden előjel nélkül reggeli indításkor csak nyöszörgött.Varta Blue dinamic került a helyére.

Akkor kezdhetek félni, az enyém 8,5 éves most. Kacsint
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Hooti
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Hozzászólás #206 Dátum: 2014. Augusztus 19. - 16:24:28 »

Nekem is most adta be a kulcsot 9 évet birt. Minden előjel nélkül reggeli indításkor csak nyöszörgött.Varta Blue dinamic került a helyére.

Bizonyára ti is felfigyeltetek arra, hogy a gyári első beszerelési akkuk milyen sokáig bírják az esetek 80-85%-ban! ŐK teljesen új elektromos rendszerbe kerülnek beszerelésre, viszont a csere után a beépített aksik mennyire oxidált elhasznált rendszert kell hogy kiszolgáljanak, sajnos ez is egy ok hogy kevesebbet bír a csereként beszerelt akku.

És tegyük hozzá, minden téren a tervezett elavulás korszakát éljük... Fogyasztási társadalom juhéééé 
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #207 Dátum: 2014. Augusztus 21. - 16:20:48 »

Én elégedett vagyok a 9 évvel.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #208 Dátum: 2014. December 31. - 20:04:07 »

Pár perce beszéltem a feleségemme. 3 napot állt az autó, előtte mentek vele hosszabb távon, mielőtt leesett volna a hó. De ma reggel nem tudták beindítani, egy nyikkanásnyi delej nem volt a Varta akkuban, ami 2,5 éves.

Mi a fene meríti így le? Riasztó? Immó?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Hooti
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Hozzászólás #209 Dátum: 2014. December 31. - 20:17:29 »

Pár perce beszéltem a feleségemme. 3 napot állt az autó, előtte mentek vele hosszabb távon, mielőtt leesett volna a hó. De ma reggel nem tudták beindítani, egy nyikkanásnyi delej nem volt a Varta akkuban, ami 2,5 éves.

Mi a fene meríti így le? Riasztó? Immó?

Fogyasztói társadalomra vannak építve, ennyit bír valószínűleg.

itt olvasni pár dolgot:
http://www.panelectron.hu/akkumulator_gyik.html#8

B.U.É.K.   Vigyorog Vigyorog
Naplózva
Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!