Lacetti klub fórum
2024. április 26. - 05:01:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 17   Le
 
Szerző Téma: Töltés (generátor, akku)  (Megtekintve 120081 alkalommal)
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #30 Dátum: 2010. Június 11. - 13:47:16 »

No tegnap kellemetlen meglepetés ért. Hétfőn letettem a kcosit (no prob, pöccre indult...), tegnap meg mentem volna Zsuzskáért du., és az össze reakció a kulcs elfordítására 1 kattanás.

Akufesz 9,49V. Tesóm gyorsreagálású erőként felvonult hozott töltőt, uh. ma reggelte 13,4re feltornáztuk, de kíváncsi leszek du-ra mennyi lesz.

Nincs kedvem új akut venni! Remélem inkább, hogy valami leszívta. De, mi? Az etanol elektronika? Uszkve 1 1/2 hónapja benne van, eddig nem volt gondja.
Ez az akku haláltusája már.Kezdj el nézelődni akku után.Lehet hogy jó lesz egy darabig megint,de egyre több trutyi gyűlik össze az akku alján és egyre többször fogja rövidre zárni a cellákat és lemeríteni az akksit.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #31 Dátum: 2010. Június 11. - 13:57:42 »

No tegnap kellemetlen meglepetés ért. Hétfőn letettem a kcosit (no prob, pöccre indult...), tegnap meg mentem volna Zsuzskáért du., és az össze reakció a kulcs elfordítására 1 kattanás.

Akufesz 9,49V. Tesóm gyorsreagálású erőként felvonult hozott töltőt, uh. ma reggelte 13,4re feltornáztuk, de kíváncsi leszek du-ra mennyi lesz.

Nincs kedvem új akut venni! Remélem inkább, hogy valami leszívta. De, mi? Az etanol elektronika? Uszkve 1 1/2 hónapja benne van, eddig nem volt gondja.
Ez az akku haláltusája már.Kezdj el nézelődni akku után.Lehet hogy jó lesz egy darabig megint,de egyre több trutyi gyűlik össze az akku alján és egyre többször fogja rövidre zárni a cellákat és lemeríteni az akksit.
No, pont ettől féltem... 
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #32 Dátum: 2010. Június 11. - 19:57:16 »

No tegnap kellemetlen meglepetés ért. Hétfőn letettem a kcosit (no prob, pöccre indult...), tegnap meg mentem volna Zsuzskáért du., és az össze reakció a kulcs elfordítására 1 kattanás.

Akufesz 9,49V. Tesóm gyorsreagálású erőként felvonult hozott töltőt, uh. ma reggelte 13,4re feltornáztuk, de kíváncsi leszek du-ra mennyi lesz.

Nincs kedvem új akut venni! Remélem inkább, hogy valami leszívta. De, mi? Az etanol elektronika? Uszkve 1 1/2 hónapja benne van, eddig nem volt gondja.
Ez az akku haláltusája már.Kezdj el nézelődni akku után.Lehet hogy jó lesz egy darabig megint,de egyre több trutyi gyűlik össze az akku alján és egyre többször fogja rövidre zárni a cellákat és lemeríteni az akksit.
No, pont ettől féltem... 

Ha nem jön elő újból lehet, hogy égve hagytad valamelyik belsőtér világítás izzót (bár ez kiderült volna már  ), vagy az egyik ajtó (akár csoma) nem volt becsukva tökéletesen és emiatt égett a lámpa. Amikor nyitottad lehet nem tűnt fel, mert még nem tudtad, hogy nem fog indulni és nem figyelted. Szvsz ha nem jön elő újból a probléma nem kell miatta aggódni (ráérsz megijedni Kacsint), valami ilyesmi lehetett...
Naplózva

Pittike
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #33 Dátum: 2010. Június 12. - 05:06:38 »

No tegnap kellemetlen meglepetés ért. Hétfőn letettem a kcosit (no prob, pöccre indult...), tegnap meg mentem volna Zsuzskáért du., és az össze reakció a kulcs elfordítására 1 kattanás.

Akufesz 9,49V. Tesóm gyorsreagálású erőként felvonult hozott töltőt, uh. ma reggelte 13,4re feltornáztuk, de kíváncsi leszek du-ra mennyi lesz.

Nincs kedvem új akut venni! Remélem inkább, hogy valami leszívta. De, mi? Az etanol elektronika? Uszkve 1 1/2 hónapja benne van, eddig nem volt gondja.
Ez az akku haláltusája már.Kezdj el nézelődni akku után.Lehet hogy jó lesz egy darabig megint,de egyre több trutyi gyűlik össze az akku alján és egyre többször fogja rövidre zárni a cellákat és lemeríteni az akksit.
No, pont ettől féltem... 

Ha nem jön elő újból lehet, hogy égve hagytad valamelyik belsőtér világítás izzót (bár ez kiderült volna már  ), vagy az egyik ajtó (akár csoma) nem volt becsukva tökéletesen és emiatt égett a lámpa. Amikor nyitottad lehet nem tűnt fel, mert még nem tudtad, hogy nem fog indulni és nem figyelted. Szvsz ha nem jön elő újból a probléma nem kell miatta aggódni (ráérsz megijedni Kacsint), valami ilyesmi lehetett...
Sztem egy jó akkunak nem volna szabad letérdelnie pár watt terheléstől.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #34 Dátum: 2010. Június 12. - 05:29:08 »

No tegnap kellemetlen meglepetés ért. Hétfőn letettem a kcosit (no prob, pöccre indult...), tegnap meg mentem volna Zsuzskáért du., és az össze reakció a kulcs elfordítására 1 kattanás.

Akufesz 9,49V. Tesóm gyorsreagálású erőként felvonult hozott töltőt, uh. ma reggelte 13,4re feltornáztuk, de kíváncsi leszek du-ra mennyi lesz.

Nincs kedvem új akut venni! Remélem inkább, hogy valami leszívta. De, mi? Az etanol elektronika? Uszkve 1 1/2 hónapja benne van, eddig nem volt gondja.
Ez az akku haláltusája már.Kezdj el nézelődni akku után.Lehet hogy jó lesz egy darabig megint,de egyre több trutyi gyűlik össze az akku alján és egyre többször fogja rövidre zárni a cellákat és lemeríteni az akksit.
No, pont ettől féltem... 

Ha nem jön elő újból lehet, hogy égve hagytad valamelyik belsőtér világítás izzót (bár ez kiderült volna már  ), vagy az egyik ajtó (akár csoma) nem volt becsukva tökéletesen és emiatt égett a lámpa. Amikor nyitottad lehet nem tűnt fel, mert még nem tudtad, hogy nem fog indulni és nem figyelted. Szvsz ha nem jön elő újból a probléma nem kell miatta aggódni (ráérsz megijedni Kacsint), valami ilyesmi lehetett...
Sztem egy jó akkunak nem volna szabad letérdelnie pár watt terheléstől.
De sajnos a belsőtér világitás letérdelteti full -ra.Nekem 2-szer maradtt félig nyitva a hátsó ajtóm és reggelre az akku megmakkant.A 2 szofita lehuzza.(Tető+csomi világitás)Tegnap madarasban néztem 14EFt egy 55ah. 11Eft a 44ah ami lehet kicsi már.
« Utoljára szerkesztve: 2010. Június 12. - 05:31:18 írta Krisz » Naplózva

06 70/22 11 222
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #35 Dátum: 2010. Június 12. - 07:02:31 »

No tegnap kellemetlen meglepetés ért. Hétfőn letettem a kcosit (no prob, pöccre indult...), tegnap meg mentem volna Zsuzskáért du., és az össze reakció a kulcs elfordítására 1 kattanás.

Akufesz 9,49V. Tesóm gyorsreagálású erőként felvonult hozott töltőt, uh. ma reggelte 13,4re feltornáztuk, de kíváncsi leszek du-ra mennyi lesz.

Nincs kedvem új akut venni! Remélem inkább, hogy valami leszívta. De, mi? Az etanol elektronika? Uszkve 1 1/2 hónapja benne van, eddig nem volt gondja.
Ez az akku haláltusája már.Kezdj el nézelődni akku után.Lehet hogy jó lesz egy darabig megint,de egyre több trutyi gyűlik össze az akku alján és egyre többször fogja rövidre zárni a cellákat és lemeríteni az akksit.
No, pont ettől féltem... 

Ha nem jön elő újból lehet, hogy égve hagytad valamelyik belsőtér világítás izzót (bár ez kiderült volna már  ), vagy az egyik ajtó (akár csoma) nem volt becsukva tökéletesen és emiatt égett a lámpa. Amikor nyitottad lehet nem tűnt fel, mert még nem tudtad, hogy nem fog indulni és nem figyelted. Szvsz ha nem jön elő újból a probléma nem kell miatta aggódni (ráérsz megijedni Kacsint), valami ilyesmi lehetett...
Sztem egy jó akkunak nem volna szabad letérdelnie pár watt terheléstől.
De sajnos a belsőtér világitás letérdelteti full -ra.Nekem 2-szer maradtt félig nyitva a hátsó ajtóm és reggelre az akku megmakkant.A 2 szofita lehuzza.(Tető+csomi világitás)Tegnap madarasban néztem 14EFt egy 55ah. 11Eft a 44ah ami lehet kicsi már.
A belsőtér világítás volt...
Tegnapeste vettük észre. Ui. mindennap csak világosban láttam a kocsit, tegnap este mentünk be a városba és Zsuzska szúrta ki. Hétfőn Blue-t vittem állatdokihoz (kasztrálás volt pénteken), és addig eklendezett, amíg átnyomta a kapcsolót.

Azért figyelek, fülelek!
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #36 Dátum: 2010. Június 12. - 08:22:41 »

No tegnap kellemetlen meglepetés ért. Hétfőn letettem a kcosit (no prob, pöccre indult...), tegnap meg mentem volna Zsuzskáért du., és az össze reakció a kulcs elfordítására 1 kattanás.

Akufesz 9,49V. Tesóm gyorsreagálású erőként felvonult hozott töltőt, uh. ma reggelte 13,4re feltornáztuk, de kíváncsi leszek du-ra mennyi lesz.

Nincs kedvem új akut venni! Remélem inkább, hogy valami leszívta. De, mi? Az etanol elektronika? Uszkve 1 1/2 hónapja benne van, eddig nem volt gondja.
Ez az akku haláltusája már.Kezdj el nézelődni akku után.Lehet hogy jó lesz egy darabig megint,de egyre több trutyi gyűlik össze az akku alján és egyre többször fogja rövidre zárni a cellákat és lemeríteni az akksit.
No, pont ettől féltem... 

Ha nem jön elő újból lehet, hogy égve hagytad valamelyik belsőtér világítás izzót (bár ez kiderült volna már  ), vagy az egyik ajtó (akár csoma) nem volt becsukva tökéletesen és emiatt égett a lámpa. Amikor nyitottad lehet nem tűnt fel, mert még nem tudtad, hogy nem fog indulni és nem figyelted. Szvsz ha nem jön elő újból a probléma nem kell miatta aggódni (ráérsz megijedni Kacsint), valami ilyesmi lehetett...
Sztem egy jó akkunak nem volna szabad letérdelnie pár watt terheléstől.
A baj az, hogy a belsőtér világítás csak hozzájön ahhoz, ami állandóan terheli az akksit még álló helyzetben is. Egy mai "korszerű" autóban kb. 1,5-2 hét alatt csutkára (ill. arra a feszültségre, ahol már nem enged indítózni az elektronika) lemerül az akksi még akkor is, ha nincs riasztó, egyéb kütyü. Ennyit esznek az elektromos cuccok alapban. Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #37 Dátum: 2010. Június 12. - 09:54:00 »

No tegnap kellemetlen meglepetés ért. Hétfőn letettem a kcosit (no prob, pöccre indult...), tegnap meg mentem volna Zsuzskáért du., és az össze reakció a kulcs elfordítására 1 kattanás.

Akufesz 9,49V. Tesóm gyorsreagálású erőként felvonult hozott töltőt, uh. ma reggelte 13,4re feltornáztuk, de kíváncsi leszek du-ra mennyi lesz.

Nincs kedvem új akut venni! Remélem inkább, hogy valami leszívta. De, mi? Az etanol elektronika? Uszkve 1 1/2 hónapja benne van, eddig nem volt gondja.
Ez az akku haláltusája már.Kezdj el nézelődni akku után.Lehet hogy jó lesz egy darabig megint,de egyre több trutyi gyűlik össze az akku alján és egyre többször fogja rövidre zárni a cellákat és lemeríteni az akksit.
No, pont ettől féltem... 

Ha nem jön elő újból lehet, hogy égve hagytad valamelyik belsőtér világítás izzót (bár ez kiderült volna már  ), vagy az egyik ajtó (akár csoma) nem volt becsukva tökéletesen és emiatt égett a lámpa. Amikor nyitottad lehet nem tűnt fel, mert még nem tudtad, hogy nem fog indulni és nem figyelted. Szvsz ha nem jön elő újból a probléma nem kell miatta aggódni (ráérsz megijedni Kacsint), valami ilyesmi lehetett...
Sztem egy jó akkunak nem volna szabad letérdelnie pár watt terheléstől.
A baj az, hogy a belsőtér világítás csak hozzájön ahhoz, ami állandóan terheli az akksit még álló helyzetben is. Egy mai "korszerű" autóban kb. 1,5-2 hét alatt csutkára (ill. arra a feszültségre, ahol már nem enged indítózni az elektronika) lemerül az akksi még akkor is, ha nincs riasztó, egyéb kütyü. Ennyit esznek az elektromos cuccok alapban. Kacsint
Ezért vagyok bajban mert akarok egy áramtalanitót betenni de van aminek kéne hagynom naftát.
Naplózva

06 70/22 11 222
gabka
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


2.0TCDI SW


« Hozzászólás #38 Dátum: 2011. Január 06. - 23:14:25 »

1.Tudja valaki mekkora indító áramú akksi kell a 2.0 dieselhez?

2.Most 90Ah-s van,a 100Ah-h sok bele?
Naplózva
Vöri
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Hozzászólás #39 Dátum: 2011. Január 08. - 21:09:45 »

1.Tudja valaki mekkora indító áramú akksi kell a 2.0 dieselhez?

2.Most 90Ah-s van,a 100Ah-h sok bele?

Ezek az akkumulátorok 720 - 830 Amper-os indítóárammal készülnek, 85Ah - 100Ah között. Pl. Berga 91Ah 740A , Varta-Bosch  95Ah 830A , Banner 100Ah 760A.
 
A generátornak egyik sem okoz gondot , ennek a dízel motornak bármelyik megfelelő.
Naplózva
gabka
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


2.0TCDI SW


« Hozzászólás #40 Dátum: 2011. Január 08. - 22:06:10 »

1.Tudja valaki mekkora indító áramú akksi kell a 2.0 dieselhez?

2.Most 90Ah-s van,a 100Ah-h sok bele?

Ezek az akkumulátorok 720 - 830 Amper-os indítóárammal készülnek, 85Ah - 100Ah között. Pl. Berga 91Ah 740A , Varta-Bosch  95Ah 830A , Banner 100Ah 760A.
 
A generátornak egyik sem okoz gondot , ennek a dízel motornak bármelyik megfelelő.
Köszönöm Vöri!Lehet cserélnem kell,vagy Jász akku(volt már ilyenem,meg hát magyar termék).Vagy Banner (azt hiszem ezt itt Ausztriában gyártják).
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #41 Dátum: 2011. Január 09. - 01:24:17 »

1.Tudja valaki mekkora indító áramú akksi kell a 2.0 dieselhez?

2.Most 90Ah-s van,a 100Ah-h sok bele?

A sebike diesel automataváltósában 100 Ah-s gyárilag.
Naplózva

gabka
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


2.0TCDI SW


« Hozzászólás #42 Dátum: 2011. Január 09. - 16:06:49 »

1.Tudja valaki mekkora indító áramú akksi kell a 2.0 dieselhez?

2.Most 90Ah-s van,a 100Ah-h sok bele?

A sebike diesel automataváltósában 100 Ah-s gyárilag.
Én is valami hasonlót gondoltam,rettenetes indító árammal.A mostani kicsit lagymatag.
Naplózva
blog
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Hozzászólás #43 Dátum: 2011. Január 10. - 17:19:36 »

Akkumulátorom 5 hónapos. Töltőfeszültség: 14,7 V.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #44 Dátum: 2011. Január 11. - 20:22:07 »

Akkumulátorom 5 hónapos. Töltőfeszültség: 14,7 V.
Pöttyet sok nem? Cellánként 2,4-nek kéne lennie...vagy nem?
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 17   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!