meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
 |
« Hozzászólás #30 Dátum: 2010. Június 11. - 13:47:16 » |
|
No tegnap kellemetlen meglepetés ért. Hétfőn letettem a kcosit (no prob, pöccre indult...), tegnap meg mentem volna Zsuzskáért du., és az össze reakció a kulcs elfordítására 1 kattanás.
Akufesz 9,49V. Tesóm gyorsreagálású erőként felvonult hozott töltőt, uh. ma reggelte 13,4re feltornáztuk, de kíváncsi leszek du-ra mennyi lesz.
Nincs kedvem új akut venni! Remélem inkább, hogy valami leszívta. De, mi? Az etanol elektronika? Uszkve 1 1/2 hónapja benne van, eddig nem volt gondja.
Ez az akku haláltusája már.Kezdj el nézelődni akku után.Lehet hogy jó lesz egy darabig megint,de egyre több trutyi gyűlik össze az akku alján és egyre többször fogja rövidre zárni a cellákat és lemeríteni az akksit.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
gatsy
|
 |
« Hozzászólás #31 Dátum: 2010. Június 11. - 13:57:42 » |
|
No tegnap kellemetlen meglepetés ért. Hétfőn letettem a kcosit (no prob, pöccre indult...), tegnap meg mentem volna Zsuzskáért du., és az össze reakció a kulcs elfordítására 1 kattanás.
Akufesz 9,49V. Tesóm gyorsreagálású erőként felvonult hozott töltőt, uh. ma reggelte 13,4re feltornáztuk, de kíváncsi leszek du-ra mennyi lesz.
Nincs kedvem új akut venni! Remélem inkább, hogy valami leszívta. De, mi? Az etanol elektronika? Uszkve 1 1/2 hónapja benne van, eddig nem volt gondja.
Ez az akku haláltusája már.Kezdj el nézelődni akku után.Lehet hogy jó lesz egy darabig megint,de egyre több trutyi gyűlik össze az akku alján és egyre többször fogja rövidre zárni a cellákat és lemeríteni az akksit. No, pont ettől féltem... 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
 |
« Hozzászólás #32 Dátum: 2010. Június 11. - 19:57:16 » |
|
No tegnap kellemetlen meglepetés ért. Hétfőn letettem a kcosit (no prob, pöccre indult...), tegnap meg mentem volna Zsuzskáért du., és az össze reakció a kulcs elfordítására 1 kattanás.
Akufesz 9,49V. Tesóm gyorsreagálású erőként felvonult hozott töltőt, uh. ma reggelte 13,4re feltornáztuk, de kíváncsi leszek du-ra mennyi lesz.
Nincs kedvem új akut venni! Remélem inkább, hogy valami leszívta. De, mi? Az etanol elektronika? Uszkve 1 1/2 hónapja benne van, eddig nem volt gondja.
Ez az akku haláltusája már.Kezdj el nézelődni akku után.Lehet hogy jó lesz egy darabig megint,de egyre több trutyi gyűlik össze az akku alján és egyre többször fogja rövidre zárni a cellákat és lemeríteni az akksit. No, pont ettől féltem...  Ha nem jön elő újból lehet, hogy égve hagytad valamelyik belsőtér világítás izzót (bár ez kiderült volna már  ), vagy az egyik ajtó (akár csoma) nem volt becsukva tökéletesen és emiatt égett a lámpa. Amikor nyitottad lehet nem tűnt fel, mert még nem tudtad, hogy nem fog indulni és nem figyelted. Szvsz ha nem jön elő újból a probléma nem kell miatta aggódni (ráérsz megijedni  ), valami ilyesmi lehetett...
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
 |
« Hozzászólás #33 Dátum: 2010. Június 12. - 05:06:38 » |
|
No tegnap kellemetlen meglepetés ért. Hétfőn letettem a kcosit (no prob, pöccre indult...), tegnap meg mentem volna Zsuzskáért du., és az össze reakció a kulcs elfordítására 1 kattanás.
Akufesz 9,49V. Tesóm gyorsreagálású erőként felvonult hozott töltőt, uh. ma reggelte 13,4re feltornáztuk, de kíváncsi leszek du-ra mennyi lesz.
Nincs kedvem új akut venni! Remélem inkább, hogy valami leszívta. De, mi? Az etanol elektronika? Uszkve 1 1/2 hónapja benne van, eddig nem volt gondja.
Ez az akku haláltusája már.Kezdj el nézelődni akku után.Lehet hogy jó lesz egy darabig megint,de egyre több trutyi gyűlik össze az akku alján és egyre többször fogja rövidre zárni a cellákat és lemeríteni az akksit. No, pont ettől féltem...  Ha nem jön elő újból lehet, hogy égve hagytad valamelyik belsőtér világítás izzót (bár ez kiderült volna már  ), vagy az egyik ajtó (akár csoma) nem volt becsukva tökéletesen és emiatt égett a lámpa. Amikor nyitottad lehet nem tűnt fel, mert még nem tudtad, hogy nem fog indulni és nem figyelted. Szvsz ha nem jön elő újból a probléma nem kell miatta aggódni (ráérsz megijedni  ), valami ilyesmi lehetett... Sztem egy jó akkunak nem volna szabad letérdelnie pár watt terheléstől.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
Krisz
|
 |
« Hozzászólás #34 Dátum: 2010. Június 12. - 05:29:08 » |
|
No tegnap kellemetlen meglepetés ért. Hétfőn letettem a kcosit (no prob, pöccre indult...), tegnap meg mentem volna Zsuzskáért du., és az össze reakció a kulcs elfordítására 1 kattanás.
Akufesz 9,49V. Tesóm gyorsreagálású erőként felvonult hozott töltőt, uh. ma reggelte 13,4re feltornáztuk, de kíváncsi leszek du-ra mennyi lesz.
Nincs kedvem új akut venni! Remélem inkább, hogy valami leszívta. De, mi? Az etanol elektronika? Uszkve 1 1/2 hónapja benne van, eddig nem volt gondja.
Ez az akku haláltusája már.Kezdj el nézelődni akku után.Lehet hogy jó lesz egy darabig megint,de egyre több trutyi gyűlik össze az akku alján és egyre többször fogja rövidre zárni a cellákat és lemeríteni az akksit. No, pont ettől féltem...  Ha nem jön elő újból lehet, hogy égve hagytad valamelyik belsőtér világítás izzót (bár ez kiderült volna már  ), vagy az egyik ajtó (akár csoma) nem volt becsukva tökéletesen és emiatt égett a lámpa. Amikor nyitottad lehet nem tűnt fel, mert még nem tudtad, hogy nem fog indulni és nem figyelted. Szvsz ha nem jön elő újból a probléma nem kell miatta aggódni (ráérsz megijedni  ), valami ilyesmi lehetett... Sztem egy jó akkunak nem volna szabad letérdelnie pár watt terheléstől. De sajnos a belsőtér világitás letérdelteti full -ra.Nekem 2-szer maradtt félig nyitva a hátsó ajtóm és reggelre az akku megmakkant.A 2 szofita lehuzza.(Tető+csomi világitás)Tegnap madarasban néztem 14EFt egy 55ah. 11Eft a 44ah ami lehet kicsi már.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Június 12. - 05:31:18 írta Krisz »
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222 
|
|
|
gatsy
|
 |
« Hozzászólás #35 Dátum: 2010. Június 12. - 07:02:31 » |
|
No tegnap kellemetlen meglepetés ért. Hétfőn letettem a kcosit (no prob, pöccre indult...), tegnap meg mentem volna Zsuzskáért du., és az össze reakció a kulcs elfordítására 1 kattanás.
Akufesz 9,49V. Tesóm gyorsreagálású erőként felvonult hozott töltőt, uh. ma reggelte 13,4re feltornáztuk, de kíváncsi leszek du-ra mennyi lesz.
Nincs kedvem új akut venni! Remélem inkább, hogy valami leszívta. De, mi? Az etanol elektronika? Uszkve 1 1/2 hónapja benne van, eddig nem volt gondja.
Ez az akku haláltusája már.Kezdj el nézelődni akku után.Lehet hogy jó lesz egy darabig megint,de egyre több trutyi gyűlik össze az akku alján és egyre többször fogja rövidre zárni a cellákat és lemeríteni az akksit. No, pont ettől féltem...  Ha nem jön elő újból lehet, hogy égve hagytad valamelyik belsőtér világítás izzót (bár ez kiderült volna már  ), vagy az egyik ajtó (akár csoma) nem volt becsukva tökéletesen és emiatt égett a lámpa. Amikor nyitottad lehet nem tűnt fel, mert még nem tudtad, hogy nem fog indulni és nem figyelted. Szvsz ha nem jön elő újból a probléma nem kell miatta aggódni (ráérsz megijedni  ), valami ilyesmi lehetett... Sztem egy jó akkunak nem volna szabad letérdelnie pár watt terheléstől. De sajnos a belsőtér világitás letérdelteti full -ra.Nekem 2-szer maradtt félig nyitva a hátsó ajtóm és reggelre az akku megmakkant.A 2 szofita lehuzza.(Tető+csomi világitás)Tegnap madarasban néztem 14EFt egy 55ah. 11Eft a 44ah ami lehet kicsi már. A belsőtér világítás volt... Tegnapeste vettük észre. Ui. mindennap csak világosban láttam a kocsit, tegnap este mentünk be a városba és Zsuzska szúrta ki. Hétfőn Blue-t vittem állatdokihoz (kasztrálás volt pénteken), és addig eklendezett, amíg átnyomta a kapcsolót. Azért figyelek, fülelek!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
 |
« Hozzászólás #36 Dátum: 2010. Június 12. - 08:22:41 » |
|
No tegnap kellemetlen meglepetés ért. Hétfőn letettem a kcosit (no prob, pöccre indult...), tegnap meg mentem volna Zsuzskáért du., és az össze reakció a kulcs elfordítására 1 kattanás.
Akufesz 9,49V. Tesóm gyorsreagálású erőként felvonult hozott töltőt, uh. ma reggelte 13,4re feltornáztuk, de kíváncsi leszek du-ra mennyi lesz.
Nincs kedvem új akut venni! Remélem inkább, hogy valami leszívta. De, mi? Az etanol elektronika? Uszkve 1 1/2 hónapja benne van, eddig nem volt gondja.
Ez az akku haláltusája már.Kezdj el nézelődni akku után.Lehet hogy jó lesz egy darabig megint,de egyre több trutyi gyűlik össze az akku alján és egyre többször fogja rövidre zárni a cellákat és lemeríteni az akksit. No, pont ettől féltem...  Ha nem jön elő újból lehet, hogy égve hagytad valamelyik belsőtér világítás izzót (bár ez kiderült volna már  ), vagy az egyik ajtó (akár csoma) nem volt becsukva tökéletesen és emiatt égett a lámpa. Amikor nyitottad lehet nem tűnt fel, mert még nem tudtad, hogy nem fog indulni és nem figyelted. Szvsz ha nem jön elő újból a probléma nem kell miatta aggódni (ráérsz megijedni  ), valami ilyesmi lehetett... Sztem egy jó akkunak nem volna szabad letérdelnie pár watt terheléstől. A baj az, hogy a belsőtér világítás csak hozzájön ahhoz, ami állandóan terheli az akksit még álló helyzetben is. Egy mai "korszerű" autóban kb. 1,5-2 hét alatt csutkára (ill. arra a feszültségre, ahol már nem enged indítózni az elektronika) lemerül az akksi még akkor is, ha nincs riasztó, egyéb kütyü. Ennyit esznek az elektromos cuccok alapban. 
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Krisz
|
 |
« Hozzászólás #37 Dátum: 2010. Június 12. - 09:54:00 » |
|
No tegnap kellemetlen meglepetés ért. Hétfőn letettem a kcosit (no prob, pöccre indult...), tegnap meg mentem volna Zsuzskáért du., és az össze reakció a kulcs elfordítására 1 kattanás.
Akufesz 9,49V. Tesóm gyorsreagálású erőként felvonult hozott töltőt, uh. ma reggelte 13,4re feltornáztuk, de kíváncsi leszek du-ra mennyi lesz.
Nincs kedvem új akut venni! Remélem inkább, hogy valami leszívta. De, mi? Az etanol elektronika? Uszkve 1 1/2 hónapja benne van, eddig nem volt gondja.
Ez az akku haláltusája már.Kezdj el nézelődni akku után.Lehet hogy jó lesz egy darabig megint,de egyre több trutyi gyűlik össze az akku alján és egyre többször fogja rövidre zárni a cellákat és lemeríteni az akksit. No, pont ettől féltem...  Ha nem jön elő újból lehet, hogy égve hagytad valamelyik belsőtér világítás izzót (bár ez kiderült volna már  ), vagy az egyik ajtó (akár csoma) nem volt becsukva tökéletesen és emiatt égett a lámpa. Amikor nyitottad lehet nem tűnt fel, mert még nem tudtad, hogy nem fog indulni és nem figyelted. Szvsz ha nem jön elő újból a probléma nem kell miatta aggódni (ráérsz megijedni  ), valami ilyesmi lehetett... Sztem egy jó akkunak nem volna szabad letérdelnie pár watt terheléstől. A baj az, hogy a belsőtér világítás csak hozzájön ahhoz, ami állandóan terheli az akksit még álló helyzetben is. Egy mai "korszerű" autóban kb. 1,5-2 hét alatt csutkára (ill. arra a feszültségre, ahol már nem enged indítózni az elektronika) lemerül az akksi még akkor is, ha nincs riasztó, egyéb kütyü. Ennyit esznek az elektromos cuccok alapban.  Ezért vagyok bajban mert akarok egy áramtalanitót betenni de van aminek kéne hagynom naftát.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222 
|
|
|
gabka
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
2.0TCDI SW
|
 |
« Hozzászólás #38 Dátum: 2011. Január 06. - 23:14:25 » |
|
1.Tudja valaki mekkora indító áramú akksi kell a 2.0 dieselhez?
2.Most 90Ah-s van,a 100Ah-h sok bele?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Vöri
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
|
 |
« Hozzászólás #39 Dátum: 2011. Január 08. - 21:09:45 » |
|
1.Tudja valaki mekkora indító áramú akksi kell a 2.0 dieselhez?
2.Most 90Ah-s van,a 100Ah-h sok bele?
Ezek az akkumulátorok 720 - 830 Amper-os indítóárammal készülnek, 85Ah - 100Ah között. Pl. Berga 91Ah 740A , Varta-Bosch 95Ah 830A , Banner 100Ah 760A. A generátornak egyik sem okoz gondot , ennek a dízel motornak bármelyik megfelelő.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gabka
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
2.0TCDI SW
|
 |
« Hozzászólás #40 Dátum: 2011. Január 08. - 22:06:10 » |
|
1.Tudja valaki mekkora indító áramú akksi kell a 2.0 dieselhez?
2.Most 90Ah-s van,a 100Ah-h sok bele?
Ezek az akkumulátorok 720 - 830 Amper-os indítóárammal készülnek, 85Ah - 100Ah között. Pl. Berga 91Ah 740A , Varta-Bosch 95Ah 830A , Banner 100Ah 760A. A generátornak egyik sem okoz gondot , ennek a dízel motornak bármelyik megfelelő. Köszönöm Vöri!Lehet cserélnem kell,vagy Jász akku(volt már ilyenem,meg hát magyar termék).Vagy Banner (azt hiszem ezt itt Ausztriában gyártják).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebijoe
|
 |
« Hozzászólás #41 Dátum: 2011. Január 09. - 01:24:17 » |
|
1.Tudja valaki mekkora indító áramú akksi kell a 2.0 dieselhez?
2.Most 90Ah-s van,a 100Ah-h sok bele?
A sebike diesel automataváltósában 100 Ah-s gyárilag.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gabka
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
2.0TCDI SW
|
 |
« Hozzászólás #42 Dátum: 2011. Január 09. - 16:06:49 » |
|
1.Tudja valaki mekkora indító áramú akksi kell a 2.0 dieselhez?
2.Most 90Ah-s van,a 100Ah-h sok bele?
A sebike diesel automataváltósában 100 Ah-s gyárilag. Én is valami hasonlót gondoltam,rettenetes indító árammal.A mostani kicsit lagymatag.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
blog
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
|
 |
« Hozzászólás #43 Dátum: 2011. Január 10. - 17:19:36 » |
|
Akkumulátorom 5 hónapos. Töltőfeszültség: 14,7 V.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
 |
« Hozzászólás #44 Dátum: 2011. Január 11. - 20:22:07 » |
|
Akkumulátorom 5 hónapos. Töltőfeszültség: 14,7 V.
Pöttyet sok nem? Cellánként 2,4-nek kéne lennie...vagy nem?
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
|