Lacetti klub fórum
2024. április 26. - 18:08:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 35   Le
 
Szerző Téma: SOFT - TUNING  (Megtekintve 142661 alkalommal)
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #435 Dátum: 2010. Október 27. - 20:18:39 »

Sztem nem a motor a gyenge pontja a gépnek, hanem a futómű.
Nem elég stabil. Persze nem városban. Országúton, autópályán. Iszonyatosan megrázza, dobálja a szél, turbulencia (teherautó).
Amíg a futóművet nem javítja fel az ember, addig nem sok értelme van a motor tuningnak.
"Mit ér az erő, ha nem uralod?"
Reklám szlogen, de nagyon illik az autóinkra.
No meg azért egy határozottabb ponton fogó, nagyobb teljesítményű fék sem ártana....mondjuk egy másik (mart) tárcsaszett, többdugattyús nyergekkel és egy másik főfékhenger. A szlogenedhez csatlakozva....nem menni kell tudni, hanem ott és akkor megállni. Kacsint
Nekem mondjuk a futóművel nincs bajom, elég kemény.
Az epica féke ránézésre passzol,Vajon felrakható?Vagyis a féknyereg a lényeg mert a tárcsa tuti felmegy.
Rá lehet rakni az első tárcsa átmérőjéből kell leesztergálni 5 mm-t úgy már elfér, a két csonk állvány között annyi az eltérés. A sebike a fekete kombira már meg csináltatta csak még nem raktuk alá, viszont az állítható KW futómű alákerült képeket később rakok majd fel.
Akkor a féknyereg felfogatás egyezik elől és csak a tárcsán kell mókolni egy kicsit?Hátul mi a helyzet?Ott felmegy,egyezik? He Én nagyon akarok olyan minőségű féket legalább a lacsira mint a renault megánokon van.Az iszonyat érzékeny.

Mi csak az elsőt néztük és egyenlőre azt fogjuk rá rakni, aztán meglátjuk milyen lesz így a hatásfoka!
Ezeket az átalakításokat nem nézik ferde szemmel a vizsgán? He

Nem mert gyári GM-s alkatrészek vannak benne, sőt a fekete kombink nem Lacetti hanem nyugat EU modell így Chevrolet Nubiraként egyedi db-ként fut az országban így a 17-s kerekkel is simán átment az NKH-s első üzembe helyezéses műszaki vizsgán!
Azonfelül nemhiszem észrevennék a méret külömbségeket,Vizsgára pedig kikunyerálom sebikétől a kerekeket ha eljön az ideje. Vigyorog
Naplózva

06 70/22 11 222
Sean
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



« Hozzászólás #436 Dátum: 2011. április 02. - 10:59:01 »

erről tud valaki valamit esetleg? :
http://www.powertuning.hu/tuningvalaszto/benzin/chevrolet/lacetti/14_16v-4219.html
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #437 Dátum: 2011. április 02. - 16:35:18 »

A baj az a tiédben 2 szonda van.Amugy egy átverés az egész.
Naplózva

06 70/22 11 222
Sean
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 124



« Hozzászólás #438 Dátum: 2011. április 03. - 11:30:57 »

A baj az a tiédben 2 szonda van.Amugy egy átverés az egész.
hát ha az akkor nem is foglalkozom vele!
Naplózva
yuvenil
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Hozzászólás #439 Dátum: 2011. Szeptember 19. - 20:21:02 »

SEAN!

A linkben ajánlott úgynevezett "tuning-box" FELEJTŐS! Gyakorlatilag egy átverés,semmit nem segít,inkább bajt okoz. Olvass utána nyugodtan.
Ha jól emlékszem, a Top-gear műsorában is szó volt a verdáink többféle módon történő-és amúgy rohadtul sokba is kerülő(majdnem 2.000.000.Ft értékű) mechanikus,elektronikus tuningolásáról- de bizony csak az jött ki a "végire",hogy nincs értelme semmiféle fejlesztésnek,pöckölésnek,mert nemhogy javítana,de még ront is sokat a menetteljesítményen.
Nagyon dicsérték más helyeken egy  bizonyos "hó-teljesítmény"-iggen rossz magyar fordítás,de legalább így nem reklámozok Vigyorog-névre hallgató ,vízbespricces,metanolos rendszert,de ott is csak az volt a végkövetkeztetés,hogy hiába a gőzgép hatás,meg a mindenféle hipi-szupi gyorsulási adat,valójában vakítás az egész,merthogy kizárólag turbós motoroknál van értelme a megoldásnak,szívóknál mindössze némi rozsdásodást eredményez,függetlenül a típustól és a gyártótól. Zavart
Olyan meggyőződés kezd gondolataim közt testet ölteni,hogy bizony a tervezők a Lacettiknél elérték amit el lehetett érni,és itt a vége,fuss el véle,bizony.
Ez a gép ennyit tud,de azt korrektül.
Naplózva
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #440 Dátum: 2011. Szeptember 19. - 20:46:47 »

SEAN!

A linkben ajánlott úgynevezett "tuning-box" FELEJTŐS! Gyakorlatilag egy átverés,semmit nem segít,inkább bajt okoz. Olvass utána nyugodtan.
Ha jól emlékszem, a Top-gear műsorában is szó volt a verdáink többféle módon történő-és amúgy rohadtul sokba is kerülő(majdnem 2.000.000.Ft értékű) mechanikus,elektronikus tuningolásáról- de bizony csak az jött ki a "végire",hogy nincs értelme semmiféle fejlesztésnek,pöckölésnek,mert nemhogy javítana,de még ront is sokat a menetteljesítményen.
Nagyon dicsérték más helyeken egy  bizonyos "hó-teljesítmény"-iggen rossz magyar fordítás,de legalább így nem reklámozok Vigyorog-névre hallgató ,vízbespricces,metanolos rendszert,de ott is csak az volt a végkövetkeztetés,hogy hiába a gőzgép hatás,meg a mindenféle hipi-szupi gyorsulási adat,valójában vakítás az egész,merthogy kizárólag turbós motoroknál van értelme a megoldásnak,szívóknál mindössze némi rozsdásodást eredményez,függetlenül a típustól és a gyártótól. Zavart
Olyan meggyőződés kezd gondolataim közt testet ölteni,hogy bizony a tervezők a Lacettiknél elérték amit el lehetett érni,és itt a vége,fuss el véle,bizony.
Ez a gép ennyit tud,de azt korrektül.


Nincs teljesen igazad, ezeket a motorokat is feljebb lehet húzni chip tuninggal. Nem olcsó mulatság, de megcsinálható. Az enyém kb 60ezer lenne, és még nincs kihegyezve a teljesítménye. De ami nagyon fontos, hogy a tuningolás után el lehet felejteni a sima 95 benzint, annál jobbat kíván. Nálam pl amit tankolok gázolaj 377 be kerül, a jobb minőség pedig 408 ft-ba. Fontos még a szűrök, olaj kérdése. Mindenki maga tudja megéri e a pénzt. Szerintem ezek a motorok jók, így is elég sokat bírnak.
« Utoljára szerkesztve: 2011. Szeptember 19. - 20:48:26 írta cupika » Naplózva
yuvenil
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Hozzászólás #441 Dátum: 2011. Szeptember 20. - 19:18:49 »

Óh,igen. Mondjuk ki nyíltan,akkor viszont nem éri meg. Én nem hiszek abban-bár ez csak az én biztonságmániámnak betudható-hogy egy jól működő elektronikus vezérlést a maga rendkívül bonyolult parametrizációjával egyetemben egy nem gyári eredetű programmal úgy lehet megváltoztatni,hogy abból valami jó is kijöhet.
Van gyári chip-tuning? Ugye nincs. Ismeri bárki is teljes mélységében ezeket a programokat? Véleményem szerint itt ,kies hazánkban nincs ilyen szakember,bár megkockáztatom külföldön sem...
Aztán a 95-ös benya elfelejtése is elég dependens dologgá válhat,már ami a nagyobb oktánszámú-és ehhez mérten is méregdrága- evo,meg racing formulákat illeti.
Költi az ember fia azért a 4-5 %-nyi plusz teljesítményért a sok dellát,majd kifizeti az eleve sokszor tíz Forinttal többe kerülő üzemanyagot,szóval ez így szerintem nem kifizetődő.
És akkor ott a rövidülő élettartam,a gyorsabban elhasználódó és tönkremenő alkatrészek pótlásáról már nem is beszélve.
Meggondolandó tehát,minden esetre,persze ezt is csak úgy mondom,hogy a saját nevemben beszélek,és mindenkinek meghagyom a választás jogát.
Tudod,én úgy vagyok ezzel,hogy nem utólag kell piszkálgatni-felénk úgy mondják "szukszukolni"- egy relatíve összhangban működő rendszert,hanem a vásárlás előtt kell meggondolni,hogy kell e ez a kocsi,vagy sem a maga hibáival és erényeivel egyetemben.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #442 Dátum: 2011. Szeptember 20. - 20:49:39 »

Jól beszélt az előttem szóló. Ha jobbat akartok, vegyetek jobb autót, vagy nagyobb motorral, mint amilyent vettetek, ha valakinek kevés amit tud a meglévő gép. Sokszor az 1,4-esek  akarnak tuningolni, és többet fizetnek érte, mintha 1,6-ost vettek volna. De volt 1,8-as is. Amire tervezték, arra jó ez az autó. Versenyre meg vegyetek Mitsubishi Evot, vagy Subaru Imprezát, garantáltan jobban megy, mint a Lacetti. Igaz,  többszörösébe kerül. Ha pedig ki is akarjátok használni, akkor gyűjtsetek bírságra is sokat.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Zoltán
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 334



« Hozzászólás #443 Dátum: 2011. Szeptember 20. - 21:31:05 »

Egyetértek, ha valaki versenyautót szeretne:http://www.youtube.com/watch?v=ziISB6n_5do&feature=player_detailpage Ja bocs majd a videós topikban!

De tényleg én ezzel versenyeznék Vigyorog
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #444 Dátum: 2011. Szeptember 22. - 08:28:50 »


Aztán a 95-ös benya elfelejtése is elég dependens dologgá válhat,már ami a nagyobb oktánszámú-és ehhez mérten is méregdrága- evo,meg racing formulákat illeti.

az osanban a 98as olcsóbb, mint bárhol a 95ös  Kacsint
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
yuvenil
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Hozzászólás #445 Dátum: 2011. Október 01. - 15:48:12 »

Na jah! Ám ahol én lakom,ottan csak Shell, MOL,ÖMV meg valami sárga színű-amúgy szerintem kockás benzint áruló-benzinkút van. Az Auchan tőlem mint a Sírius csillag,oly messzi!

(A kockás benzin definíciója az én kontextusomban a "nagyonrángatvaésmagátalúlmúlóanmegytőleakocsi" kategóriát jelöli. Sőt,hozzátszem a régi NDK-s ETZ 150-esem is prüszkölt tőle,meg a már sajnos nem a tulajdonomat képező Simson Enduro-m is,szóval magyarán szólva az a benya egy influenzás orr****vú izzadmányával ekvivalens folyadék....)

És mint ilyen nem éri meg a 6 Ft-tal alacsonyabb árát!  Vigyorog
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #446 Dátum: 2011. Október 03. - 08:06:24 »

Üdvözlet Mindenkinek!
    Hosszú ideje nem szóltam, igaz a látogatások is ritkultak- most inkább a 6. éves műszaki után írok néhány megjegyzést. Többségünk még mindig öregedő autóinkat hajtja... akár volt beavatkozás valamilyen formában, akár anélkül. Ennek okán a motorteljesítmény növelés a futott km-től függően arányosan a nem kívánatos kategóriába kerül, 100 ezret meghaladó futásteljesítmény felett már nem  javasolt belekezdeni. (A futómű és optikai csinosítások kortalanok).
Műszaki vizsga -vizsgáztató csodálkozik:sehol egy csepp olajfolyás; első lengéscsillapító 78%; persze látja direktszűrőt, de a lecserélt programot csak sejti. Korábbiakban írtam a módosításokról, és azt kell mondanom az általam választott beavatkozásokról: csak pozitívan nyilatkozom.
Jókívánságaim!
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #447 Dátum: 2011. Október 04. - 14:02:25 »

Üdvözlet Mindenkinek!
    Hosszú ideje nem szóltam, igaz a látogatások is ritkultak- most inkább a 6. éves műszaki után írok néhány megjegyzést. Többségünk még mindig öregedő autóinkat hajtja... akár volt beavatkozás valamilyen formában, akár anélkül. Ennek okán a motorteljesítmény növelés a futott km-től függően arányosan a nem kívánatos kategóriába kerül, 100 ezret meghaladó futásteljesítmény felett már nem  javasolt belekezdeni. (A futómű és optikai csinosítások kortalanok).
Műszaki vizsga -vizsgáztató csodálkozik:sehol egy csepp olajfolyás; első lengéscsillapító 78%; persze látja direktszűrőt, de a lecserélt programot csak sejti. Korábbiakban írtam a módosításokról, és azt kell mondanom az általam választott beavatkozásokról: csak pozitívan nyilatkozom.
Jókívánságaim!

Örülök az életjelnek pajti  Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #448 Dátum: 2011. Október 04. - 15:26:46 »

Üdvözlet Mindenkinek!
    Hosszú ideje nem szóltam, igaz a látogatások is ritkultak- most inkább a 6. éves műszaki után írok néhány megjegyzést. Többségünk még mindig öregedő autóinkat hajtja... akár volt beavatkozás valamilyen formában, akár anélkül. Ennek okán a motorteljesítmény növelés a futott km-től függően arányosan a nem kívánatos kategóriába kerül, 100 ezret meghaladó futásteljesítmény felett már nem  javasolt belekezdeni. (A futómű és optikai csinosítások kortalanok).
Műszaki vizsga -vizsgáztató csodálkozik:sehol egy csepp olajfolyás; első lengéscsillapító 78%; persze látja direktszűrőt, de a lecserélt programot csak sejti. Korábbiakban írtam a módosításokról, és azt kell mondanom az általam választott beavatkozásokról: csak pozitívan nyilatkozom.
Jókívánságaim!

Örülök az életjelnek pajti  Vigyorog
Én különösen örülök neki! Mindig csak sunnyogok Kacsint, amikor feléd járok néha-néha. De az örökös sietség miatt nincs tali, mint régen... 
Jó egészséget Neked és a kocsinak is!  Vigyorog
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
tattoo
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



WWW
« Hozzászólás #449 Dátum: 2012. Június 19. - 23:37:12 »

Capaferi javaslatara ide irom kerdesem....Tud vki vmit a dizel lacetti chiptuningjarol???Megeri,tapasztalat..egyeb?Sokat olvastam a temarol es mar csak vki aldasa kell,akinek van ilyen az autojaban....Vigyorog
Naplózva

120-al fullra pakolva normál tempoval 6.8L/100----Padlóig nyomva-széttaposva 9L/100
Oldalak: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 35   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!