Lacetti klub fórum
2024. április 19. - 03:33:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35   Le
 
Szerző Téma: SOFT - TUNING  (Megtekintve 142545 alkalommal)
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #480 Dátum: 2012. Július 01. - 19:03:55 »

..ha mar úgy is kapcsolatban állsz az adminnal,akkor kérlek jelezd a problémát,amit a fent említett hozzá szólásomba jeleztem..köszönöm megértésed es türelmed Vigyorog
Neked úgy látom nem elég a moderátor figyelmeztetése... Hmm. Egy kitíltás esetleg érdekel?
Nyugodtan add csak az értetlent, nem gond!
Megértésedet köszönjük! Kacsint

Jelez többször több helyen egy hibát, amire senki sem reagál érdemben. Kitiltással fenyegeted.... Mennnyémáááá, hosszú íííível ráadásul...
Gyakorolj magadon önkritikát szerintem.
Na álljon meg a menet! Az egy dolog, hogy nem kap választ valamire, ami nem is kötelező, de aki tud jó választ úgyis ad, de, ha nincs megfelelő reagálás, az nem felhívás arra, hogy minden topicba beírja búját- baját, ami egyrészt felesleges, másrészt szabály ellenes is. Ha van okos válasz, akkor úgyis jön a segítség, de a türelem ilyenkor is elvárható mindenkitől. Amellett ez egy fórum, és nem szerviz! Ami pedig a modikat illeti, azok csak akkor szólnak, ha valóban valami nem szabályos, vagy a szöveg nem méltó a klub hangulatához, szokásához. Ha ezt valaki sértésnek veszi, az az ő baja, nem fogjuk megváltoztatni a jól működő klubot, fórumot olyanokért, aki nem fogadja el a szabályzatot. Az pedig, hogy a modi figyelmeztetését nem veszi valaki figyelembe, az időszakosan, vagy akár véglegesen is kitiltható, és ez így is van jól. A modik fenyegetések, kioktatása meg egyenesen felháborító dolog itt, és nem tűrhető el senkitől sem, akár vén róka, akár bejáratos, erre nincs mentség! A modik nem véletlenül lettek megválasztva, és ragaszkodunk is hozzájuk, személy szerint is, és munkájukhoz is! Ez itt alapszabály!
Gidy barátom! Nekem semmi bajom sem a fórummal sem a szabályzatával és maximálisan egyet is értek vele. Mindössze megpróbáltam békülékeny hangulatot teremteni és a társalgást visszaterelni a megfelelő medrébe. Nálam a kioktatás másik kategória, inkább csak jóindulatú intelmeket próbáltam közzétenni. Azonban ha erre nincs igény és inkább erőből akarjuk megoldani akkor csendben maradok,( akár végleg).
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #481 Dátum: 2012. Július 01. - 19:26:38 »

95LE!
A hozzászólásom nem Neked szólt Attila, erre írtam Neked privit.
Akinek szólt, az Hooti volt, az ő megjegyzése borította ki az agyam.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #482 Dátum: 2012. Július 01. - 19:27:06 »

Na akkor itt mindenki szépen be is fejezheti ezt a dolgot! Történ egy moderálás, ami tattoo cartásat  érinti! (amit nem mellesleg végre is hajtott, csak mellékelt egy dolgot hozzá)
Ami pedig Hooti cartásat érint! A szabályzat Rád is vonatkozik, mivel elfogadtad  a regisztrációt! Milyen jogon kéred számon a moderátor figyelmeztetését??
Azt hiszem, mindenki olvassa el a szabályzatot még egyszer!!!!

És itt téma befejezve! Mostantól csak a témához illő hsz-ek maradnak. Akinek pedig valami nem tetszik, ismét hangsúlyozom, hogy a moderátor ellen panaszt tehet az adminnál.
Naplózva
szaot
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


Lacetti 1.4 Star AC HB 2007


« Hozzászólás #483 Dátum: 2013. Március 24. - 20:30:12 »

Üdv! Felmerült az EGR topikban, hogy a kipufogószelep kormolódásához akár a rosszul megírt szoftver is hozzájárulhat. Szerintetek chip tuninggal, pontosabban szoftverátírással lehet ezen segíteni?
« Utoljára szerkesztve: 2013. Március 24. - 20:31:56 írta szaot » Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #484 Dátum: 2014. Február 22. - 12:41:42 »

Néhány hét múlva megválok a Lacsimtól, mivel vissza kell alakítanom a gyári állapotba - hát először kivettem a sportlégszűrőt (direktszűrő) gyári vis****akva. Számítottam rá, hogy a dolog visszafelé is működik, de a motor viselkedése ennél jobban változott, érezhetően visszafogottabb lett, a gyorsulási képesség is visszaesett. Ez pedig csak egy elem a változtatások közül. Azt nem állítom, hogy egy gyári állapotot egyetlen sportlégszűrő megtáltosít, nélküle viszont, mint lesikló síbot nélkül...
Erős az esélye, hogy az utód örökli a szívóhanggal együtt.
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #485 Dátum: 2014. Március 10. - 17:42:06 »

Eltelt a néhány hét, a Lacettit elvitték minden tartozékával, kivétel a direktszűrőt. Ha a tartószerkezet érdekel valakit - ajándékként átadom. Örültem az együtt töltött éveknek, üdvözlet mindenkinek! Azért néha benézek Hozzátok!
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #486 Dátum: 2014. Március 10. - 18:57:04 »

Eltelt a néhány hét, a Lacettit elvitték minden tartozékával, kivétel a direktszűrőt. Ha a tartószerkezet érdekel valakit - ajándékként átadom. Örültem az együtt töltött éveknek, üdvözlet mindenkinek! Azért néha benézek Hozzátok!
Üdv. neked is! Sok sikert a másik autóhoz!
Ebben a tárgykörben Te voltál anno a mi segítőnk. Köszi a sok tanácsot és azt is, hogy megosztottad velünk a tapasztalataidat!  Mosolyog
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #487 Dátum: 2014. Március 11. - 09:16:38 »

Engem lehet érdekelne a direktszűrő a tartozékaival, de mostanság sajna nem járok Baja felé  Zavart

Így nyilván azé az elsőbbség, aki érte tud menni. Mondjuk nem tudom hányan tolonganak a cuccért.  Mosolyog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #488 Dátum: 2014. Május 21. - 19:03:05 »

Szia Mindenkinek!
Tekintettel  a lanyha érdeklődésre - aukció felfüggesztve. Ugyanis K&N 9310 direktszűrő tesztre belopakodott a Focusomba. Hogy kiszolgálja-e az 1,6 turbót majd beszámolok (K&N E-9289 az ajánlott méret).
Szerencsés utat!
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #489 Dátum: 2014. Május 26. - 17:49:07 »

Szia Mindenkinek!
Tekintettel  a lanyha érdeklődésre - aukció felfüggesztve. Ugyanis K&N 9310 direktszűrő tesztre belopakodott a Focusomba. Hogy kiszolgálja-e az 1,6 turbót majd beszámolok (K&N E-9289 az ajánlott méret).
Szerencsés utat!
Megtörtént: az RC-9310 tisztított állapotban elégséges méret, de az E-9289 méretű szűrő direktként lényegese több nála. A rugalmasság az utóbbival sokat javult - egyben érthetetlen a gyári szűk szívóoldali kialakítás. Nem részletezem, mert idegen szerkezet miatt érdektelen. Azaz a teljes direkt szett tartós használatra kölcsönbe (díj nélkül) igényelhető! Új értéke kb. 35 eFt.
Üdv
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #490 Dátum: 2015. November 04. - 17:13:34 »

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2015/11/04/meg_mindig_fejlesztik_a_60_eves_chevy_v8-ast/

ha ezt be lehetne építeni a Lacsiba..... Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #491 Dátum: 2015. November 05. - 11:37:18 »


első gondolatom volt nekem is. De ez már nem soft-tuning Vigyorog Mondjuk egy ekkora motorral hogy tolná az orrát...
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #492 Dátum: 2016. Március 02. - 00:02:04 »

Pár nap alatt sikerült végigolvasnom a topikot. Jópofa dolgk voltak itt  Vigyorog

Jani 5 éves becslése a felnijeimre majdnem bejöttek, szűk 6 lett belőle  Vigyorog

Mostanság gondolkodom megint az autochip-en, mint pár évente mindig. De nem tudom, változóak az érzéseim. Ennyi év után lehet nincs értelme már. Pedig a nyomatékgörbét jó lenne lejjebb vinni....
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Krupcheck
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


Nubira 1800 CDX LPG


WWW
« Hozzászólás #493 Dátum: 2016. Március 04. - 08:42:12 »

A chippelés gondolatával én is játszom... írtam is egy cégnek, aki nagyon verte a mellét a fészen, és van is szegedi partnerük, hogy egy 1,8-as Daewoo Nubira (aka Chevrolet Lacetti) motorjából mit remélhetek, hogy kihoznak, és mennyi az annyi.

Emberünk visszaírt, idézem: "hello, benzines daewookkal nem foglalkozunk..."

Gratuláltam neki, és örömömet fejeztem ki, hogy olyan céget vezet, amely megteheti, hogy csak avval foglalkozik, amihez kedve van.

(nem baj, így is másfél-kétszer olyan erős az autóm, mint a hazai tuning-golf állomány 80%-a Vigyorog )
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #494 Dátum: 2016. Március 04. - 09:44:28 »


Gratuláltam neki, és örömömet fejeztem ki, hogy olyan céget vezet, amely megteheti, hogy csak avval foglalkozik, amihez kedve van.


hát ez lol

tényleg ezt írtad neki?  Vigyorog

nem értem amúgy. én két helyen érdeklődtem és sehol sem hajtottak el ilyesmi német prémium náci dumával.....
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Oldalak: 1 ... 31 32 [33] 34 35   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!