akidobos
|
 |
« Hozzászólás #240 Dátum: 2009. Október 05. - 07:03:06 » |
|
Hm.Érdekes.Nekem 2300-nál van egy zizegő rezonálás.Szintén a szelepcsere óta  Meg a hidrotőke csattogás is egyre hosszab ideig tart,nem csak 1-2 másodpercig,mint régen.Hja,már öt éves,az igaz,de még csak közel 50.000km van benne.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
jocy61
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
|
 |
« Hozzászólás #241 Dátum: 2009. Október 05. - 16:33:27 » |
|
Azóta voltam "márkaszervízben"és azt monták,hogy lehet hajtókarcsapágy vagy dugószoknya törés  Neked is csak melegen zizeg?Egyébként ha alámászol a hang az olajteknő felől jön 
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. Október 05. - 16:38:57 írta jocy61 »
|
Naplózva
|
|
|
|
akidobos
|
 |
« Hozzászólás #242 Dátum: 2009. Október 05. - 20:09:57 » |
|
Nem,nekem mindig zizeg,de csak a 2300-as fordulat körül.Üresben és terhelve egyaránt.Ha elé állok,akkor a bal széléből jön valahonnan.Tehát a levegő szűrő oldalán,de mélyről.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
 |
« Hozzászólás #243 Dátum: 2009. Október 05. - 21:12:42 » |
|
Nem,nekem mindig zizeg,de csak a 2300-as fordulat körül.Üresben és terhelve egyaránt.Ha elé állok,akkor a bal széléből jön valahonnan.Tehát a levegő szűrő oldalán,de mélyről.
Akkor ez a légszűrő rezonancia házánál lesz valami lazulás, vagy hiánya valamelyik alkatrésznek esetleg. Nekem ilyen gondom volt. Megoldódott.
|
|
|
Naplózva
|
 Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
akidobos
|
 |
« Hozzászólás #244 Dátum: 2009. Október 05. - 21:36:42 » |
|
Nem,nekem mindig zizeg,de csak a 2300-as fordulat körül.Üresben és terhelve egyaránt.Ha elé állok,akkor a bal széléből jön valahonnan.Tehát a levegő szűrő oldalán,de mélyről.
Akkor ez a légszűrő rezonancia házánál lesz valami lazulás, vagy hiánya valamelyik alkatrésznek esetleg. Nekem ilyen gondom volt. Megoldódott. Hm.Na majd megbirizgálom.Kötty!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bareszka
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
|
 |
« Hozzászólás #245 Dátum: 2009. December 10. - 10:14:01 » |
|
Sziasztok! Az autószerelőm vett valamilyen sárga színű karburátor és szeleptisztító sprayt és azzal fújta át a szelepeket (kedden az egész flakon bele lett fújva) ,vagy nem tudom mit...a motorházban bal oldalt fent.....utána mentem 4 - 5 km-t magas fordulatszámon. A kérdésem az lenne, hogy az alapjárat mikor fog beállni normál szintre,mert most még néha magas,majd miután megyek vele pár km-t,leállítom és újra beindítom még akkor is 1000 felett van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
baroti
|
 |
« Hozzászólás #246 Dátum: 2009. December 10. - 12:25:24 » |
|
Sziasztok! Az autószerelőm vett valamilyen sárga színű karburátor és szeleptisztító sprayt és azzal fújta át a szelepeket (kedden az egész flakon bele lett fújva) ,vagy nem tudom mit...a motorházban bal oldalt fent.....utána mentem 4 - 5 km-t magas fordulatszámon. A kérdésem az lenne, hogy az alapjárat mikor fog beállni normál szintre,mert most még néha magas,majd miután megyek vele pár km-t,leállítom és újra beindítom még akkor is 1000 felett van.
Hat ha "a motorházban bal oldalt fent", akkor a levegoszurobe fujta be es szerintem addig lessz magassabb a fordulatszam mig az anyag mind el nem hasznalodik (tobnyire elegetodik), de azt a szerelod kellett volna mondja hogy milyen jelenseggel lessz dolgod.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
   
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
 |
« Hozzászólás #247 Dátum: 2009. December 10. - 12:30:43 » |
|
Sziasztok! Az autószerelőm vett valamilyen sárga színű karburátor és szeleptisztító sprayt és azzal fújta át a szelepeket (kedden az egész flakon bele lett fújva) ,vagy nem tudom mit...a motorházban bal oldalt fent.....utána mentem 4 - 5 km-t magas fordulatszámon. A kérdésem az lenne, hogy az alapjárat mikor fog beállni normál szintre,mert most még néha magas,majd miután megyek vele pár km-t,leállítom és újra beindítom még akkor is 1000 felett van.
Hat ha "a motorházban bal oldalt fent", akkor a levegoszurobe fujta be es szerintem addig lessz magassabb a fordulatszam mig az anyag mind el nem hasznalodik (tobnyire elegetodik), de azt a szerelod kellett volna mondja hogy milyen jelenseggel lessz dolgod. Szerintem pedig fojtószelepházat tisztított. 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
 |
« Hozzászólás #248 Dátum: 2009. December 10. - 15:32:09 » |
|
Sziasztok! Az autószerelőm vett valamilyen sárga színű karburátor és szeleptisztító sprayt és azzal fújta át a szelepeket (kedden az egész flakon bele lett fújva) ,vagy nem tudom mit...a motorházban bal oldalt fent.....utána mentem 4 - 5 km-t magas fordulatszámon. A kérdésem az lenne, hogy az alapjárat mikor fog beállni normál szintre,mert most még néha magas,majd miután megyek vele pár km-t,leállítom és újra beindítom még akkor is 1000 felett van.
Hat ha "a motorházban bal oldalt fent", akkor a levegoszurobe fujta be es szerintem addig lessz magassabb a fordulatszam mig az anyag mind el nem hasznalodik (tobnyire elegetodik), de azt a szerelod kellett volna mondja hogy milyen jelenseggel lessz dolgod. Szerintem pedig fojtószelepházat tisztított.  Atheenál a jó tipp szerintem is. Ha nem áll be az alapjárat, akkor keresd meg az alapjárat betanítását, és menni fog a dolog rendesen. Lehet, hogy az is elég, ha leveszed az akkukról egy éjszakára a sarukat, ha ez kevés, olvasd el a "betanítását". Stocz mester már leírta szépen. A tisztító spray hamar kiég egyébként.
|
|
|
Naplózva
|
 Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Jopek
|
 |
« Hozzászólás #249 Dátum: 2009. December 10. - 17:20:22 » |
|
Sziasztok! Az autószerelőm vett valamilyen sárga színű karburátor és szeleptisztító sprayt és azzal fújta át a szelepeket (kedden az egész flakon bele lett fújva) ,vagy nem tudom mit...a motorházban bal oldalt fent.....utána mentem 4 - 5 km-t magas fordulatszámon. A kérdésem az lenne, hogy az alapjárat mikor fog beállni normál szintre,mert most még néha magas,majd miután megyek vele pár km-t,leállítom és újra beindítom még akkor is 1000 felett van.
Hat ha "a motorházban bal oldalt fent", akkor a levegoszurobe fujta be es szerintem addig lessz magassabb a fordulatszam mig az anyag mind el nem hasznalodik (tobnyire elegetodik), de azt a szerelod kellett volna mondja hogy milyen jelenseggel lessz dolgod. Szerintem pedig fojtószelepházat tisztított.  Atheenál a jó tipp szerintem is. Ha nem áll be az alapjárat, akkor keresd meg az alapjárat betanítását, és menni fog a dolog rendesen. Lehet, hogy az is elég, ha leveszed az akkukról egy éjszakára a sarukat, ha ez kevés, olvasd el a "betanítását". Stocz mester már leírta szépen. A tisztító spray hamar kiég egyébként. Az alapjárat betanítása nekem nem jött össze, a sarulevételes-úgyhagyós meg bevált.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bareszka
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
|
 |
« Hozzászólás #250 Dátum: 2009. December 10. - 18:33:35 » |
|
Sziasztok! Az autószerelőm vett valamilyen sárga színű karburátor és szeleptisztító sprayt és azzal fújta át a szelepeket (kedden az egész flakon bele lett fújva) ,vagy nem tudom mit...a motorházban bal oldalt fent.....utána mentem 4 - 5 km-t magas fordulatszámon. A kérdésem az lenne, hogy az alapjárat mikor fog beállni normál szintre,mert most még néha magas,majd miután megyek vele pár km-t,leállítom és újra beindítom még akkor is 1000 felett van.
Köszi mindenkinek a válaszokat...visszaállt az alapjárat. Hat ha "a motorházban bal oldalt fent", akkor a levegoszurobe fujta be es szerintem addig lessz magassabb a fordulatszam mig az anyag mind el nem hasznalodik (tobnyire elegetodik), de azt a szerelod kellett volna mondja hogy milyen jelenseggel lessz dolgod. Szerintem pedig fojtószelepházat tisztított.  Atheenál a jó tipp szerintem is. Ha nem áll be az alapjárat, akkor keresd meg az alapjárat betanítását, és menni fog a dolog rendesen. Lehet, hogy az is elég, ha leveszed az akkukról egy éjszakára a sarukat, ha ez kevés, olvasd el a "betanítását". Stocz mester már leírta szépen. A tisztító spray hamar kiég egyébként. Az alapjárat betanítása nekem nem jött össze, a sarulevételes-úgyhagyós meg bevált.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
 |
« Hozzászólás #251 Dátum: 2009. December 13. - 17:40:36 » |
|
Sziasztok! Az autószerelőm vett valamilyen sárga színű karburátor és szeleptisztító sprayt és azzal fújta át a szelepeket (kedden az egész flakon bele lett fújva) ,vagy nem tudom mit...a motorházban bal oldalt fent.....utána mentem 4 - 5 km-t magas fordulatszámon. A kérdésem az lenne, hogy az alapjárat mikor fog beállni normál szintre,mert most még néha magas,majd miután megyek vele pár km-t,leállítom és újra beindítom még akkor is 1000 felett van.
Hat ha "a motorházban bal oldalt fent", akkor a levegoszurobe fujta be es szerintem addig lessz magassabb a fordulatszam mig az anyag mind el nem hasznalodik (tobnyire elegetodik), de azt a szerelod kellett volna mondja hogy milyen jelenseggel lessz dolgod. Szerintem pedig fojtószelepházat tisztított.  Atheenál a jó tipp szerintem is. Ha nem áll be az alapjárat, akkor keresd meg az alapjárat betanítását, és menni fog a dolog rendesen. Lehet, hogy az is elég, ha leveszed az akkukról egy éjszakára a sarukat, ha ez kevés, olvasd el a "betanítását". Stocz mester már leírta szépen. A tisztító spray hamar kiég egyébként. Az alapjárat betanítása nekem nem jött össze, a sarulevételes-úgyhagyós meg bevált. Mert ez a betanításos dolog ugye akkor működik, amikor a vezérlő "elfelejti" az addig tanultakat. Pl. akku nélküli időszak után.  Az autónk vezérlője u.n. adaptív (azaz öntanuló) cucc. Pár nap alatt alkalmazkodik az új helyzethez (ami jelen esetben a tiszta, nem szorulós fojtószelep ház).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Rolldeck
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
|
 |
« Hozzászólás #252 Dátum: 2009. December 31. - 12:19:12 » |
|
A P300-as hibakód okozója lehet a kormos kipufogószelepből adódó rossz tömítettség? Nekem ezt mondták a szervízben.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
 |
« Hozzászólás #253 Dátum: 2009. December 31. - 12:30:29 » |
|
A P300-as hibakód okozója lehet a kormos kipufogószelepből adódó rossz tömítettség? Nekem ezt mondták a szervízben. Igen! Ilyenkor szokták kicserélni a szelepeket az új típusokra. Remélhetőleg garanciális a kocsid, mert akkor sokat spórolsz, ha nem, hát akkor őszinte részvétem...(milyen a motorod? 1,4-es, vagy 1,6-os?)
|
|
|
Naplózva
|
 Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Rolldeck
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
|
 |
« Hozzászólás #254 Dátum: 2009. December 31. - 13:40:11 » |
|
Sajna nem garanciális.  1.6-os egyébként.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|