Lacetti klub fórum
2025. Május 01. - 23:06:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 115   Le
 
Szerző Téma: Egyéb (elektromos) hibák  (Megtekintve 462459 alkalommal)
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #915 Dátum: 2012. Június 13. - 07:53:17 »

Bocsánat, hogy belevau, de az SRS vezérlők egy feltételezett hiba után nem "gyógyulnak" csak úgy meg.
Ha hiba van, azt tárolja, és mivel biztonsági eszköz, nemigen fog neked működni, amíg szoftveresen nem törlik a hibát.
Ahhoz meg tudni kellene a konkrét hibát, amit szintén a vezérlőből lehet megfejteni, szoftveresen.
Ezek elég komoly rendszerek, nem érdemes piszkálni őket, mert bár nemigen szoktak csak úgy pukkanni, de előfordult már.  Vigyorog

Vidd el hozzáértő szervízbe.
Naplózva

Leslieco
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



« Hozzászólás #916 Dátum: 2012. Június 13. - 19:12:18 »

Bocsánat, hogy belevau, de az SRS vezérlők egy feltételezett hiba után nem "gyógyulnak" csak úgy meg.
Ha hiba van, azt tárolja, és mivel biztonsági eszköz, nemigen fog neked működni, amíg szoftveresen nem törlik a hibát.
Ahhoz meg tudni kellene a konkrét hibát, amit szintén a vezérlőből lehet megfejteni, szoftveresen.
Ezek elég komoly rendszerek, nem érdemes piszkálni őket, mert bár nemigen szoktak csak úgy pukkanni, de előfordult már.  Vigyorog

Vidd el hozzáértő szervízbe.

Megfogadom a tanácsot, de amíg remény volt rá hogy csak egy csati a probléma, meg kellett próbálnom. Egyébként nem ácskapoccsal piszkálom  Vigyorog hanem odafigyeléssel, óvatosan.(villanyos ember vagyok) De ezzel ki is fújt idevonatkozó tudományom    Csak az a baj, hogy 50 km-re van Chevy szerviz és ha ott kell hagyni....      De mindenképp kiolvastatom.   És minden hozzászólást szívesen veszek ami segítő szándékú!
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #917 Dátum: 2012. Június 14. - 09:45:32 »

sziasztok. a lacettinek két fokozatú a hűtőventillátora? mert amikor ráadom a klímát akkor forog a ventillátor de nem gyorsan hanem talán fél fordulattal illetve 1x megvártam alapjáraton hogy magától bekapcsoljon de akkor is ugyan ugy forgott mint a klimát benyomva. köszi
Naplózva
Jamon Serrano
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 135



« Hozzászólás #918 Dátum: 2012. Június 14. - 09:53:08 »

sziasztok. a lacettinek két fokozatú a hűtőventillátora? mert amikor ráadom a klímát akkor forog a ventillátor de nem gyorsan hanem talán fél fordulattal illetve 1x megvártam alapjáraton hogy magától bekapcsoljon de akkor is ugyan ugy forgott mint a klimát benyomva. köszi
A ventilátor úgy tudom két fokozatú, két biztosíték (vagy relé) is tartozik hozzá: egy az alacsonyabb és egy a magasabb fordulatszámhoz. A motortérben lévő biztosíték dobozban találod őket. Használd a kézikönyvet, hogy megtaláld melyiket kell ellenőrizni.

Kapcsolódva a témához, Nubira3 autómnál 2 hűtőventilátor van elől a motortérben. Kérdésem az, hogy ha bekapcsolom pl a klímát akkor mindkét ventilátornak működnie kéne, vagy csak az egyiknek. Én még sosem láttam a légszűrőház oldalit járni csak az akku felölit.
Naplózva

Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #919 Dátum: 2012. Június 14. - 09:58:40 »

nem tudom nekem csak 1 van benne az megy mikor klimát nyomok illetve amikor járatom pl alapjáraton pár percet üzemmelegen. de akkor is csak fél fordulaton megy. nem tudom a 2.fokozat ha két fokozatú az mikor kapcsol be lehet csak dugóban araszolva vagy nagy kánikulában tötymörögve.
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #920 Dátum: 2012. Június 14. - 10:05:06 »

nem tudom nekem csak 1 van benne az megy mikor klimát nyomok illetve amikor járatom pl alapjáraton pár percet üzemmelegen. de akkor is csak fél fordulaton megy. nem tudom a 2.fokozat ha két fokozatú az mikor kapcsol be lehet csak dugóban araszolva vagy nagy kánikulában tötymörögve.
Meg is adtad a választ magadnak szerintem. Kacsint
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #921 Dátum: 2012. Június 14. - 10:18:24 »

akkor jó. tiéd mikor kapcsol be? mármint a 2. fokozat. nekem a hőfok mutató mindig a közép értéktől kicsit lejjebb áll
Naplózva
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #922 Dátum: 2012. Június 14. - 22:03:30 »

akkor jó. tiéd mikor kapcsol be? mármint a 2. fokozat. nekem a hőfok mutató mindig a közép értéktől kicsit lejjebb áll
Hőfok mutató az enyémben is így áll! Ez így jól is van.  A fokozatosságot én még nem igazán vettem észre. Ha kapcsolom a klímát mind a két ventilátor el kezd forogni tisztességgel. Amúgy magától igen ritkán kapcsol. Igen sokat és nagyon melegben kell a dugóban ülni ,hogy bekapcsoljon.
Naplózva
Jamon Serrano
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 135



« Hozzászólás #923 Dátum: 2012. Június 24. - 17:31:23 »

akkor jó. tiéd mikor kapcsol be? mármint a 2. fokozat. nekem a hőfok mutató mindig a közép értéktől kicsit lejjebb áll
Hőfok mutató az enyémben is így áll! Ez így jól is van.  A fokozatosságot én még nem igazán vettem észre. Ha kapcsolom a klímát mind a két ventilátor el kezd forogni tisztességgel. Amúgy magától igen ritkán kapcsol. Igen sokat és nagyon melegben kell a dugóban ülni ,hogy bekapcsoljon.
Átbogarásztam a kapcsolási rajzokat és ha minden igaz akkor van egy 3. relé is ami a két hűtőventit vezérli méghozzá úgy, hogy egyik állásban sorba kapcsolja őket ekkor alacsony fordulaton forog a két venti. A relé másik állásában a két venti párhuzmosan van kötve ilyenkor mindkettő gyorsan forog. Ha beragad ez a relé akkor a két venti közül kis fordulat esetén csak a fő venti forog, de az nagy fordulatszámon. Sajna cserélni kéne ezt a relét, de szinte elérhetetlen helyen van a bal első lámpa alatt. Valamikor lehet alámászom a gép alá és kiszedem.
Naplózva

Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #924 Dátum: 2012. Június 24. - 20:51:53 »

akkor jó. tiéd mikor kapcsol be? mármint a 2. fokozat. nekem a hőfok mutató mindig a közép értéktől kicsit lejjebb áll
Hőfok mutató az enyémben is így áll! Ez így jól is van.  A fokozatosságot én még nem igazán vettem észre. Ha kapcsolom a klímát mind a két ventilátor el kezd forogni tisztességgel. Amúgy magától igen ritkán kapcsol. Igen sokat és nagyon melegben kell a dugóban ülni ,hogy bekapcsoljon.
Átbogarásztam a kapcsolási rajzokat és ha minden igaz akkor van egy 3. relé is ami a két hűtőventit vezérli méghozzá úgy, hogy egyik állásban sorba kapcsolja őket ekkor alacsony fordulaton forog a két venti. A relé másik állásában a két venti párhuzmosan van kötve ilyenkor mindkettő gyorsan forog. Ha beragad ez a relé akkor a két venti közül kis fordulat esetén csak a fő venti forog, de az nagy fordulatszámon. Sajna cserélni kéne ezt a relét, de szinte elérhetetlen helyen van a bal első lámpa alatt. Valamikor lehet alámászom a gép alá és kiszedem.
Esetleg ha van rá lehetőséged majd szerelés(relé csere)közben készíts egy pár képet! Jól jöhet még ha valakinek hasonló gondja lenne.
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #925 Dátum: 2012. Június 25. - 13:18:54 »

Sziasztok egy olyan kérdésem lenne hogy a lacettibe jo a Bosch FR7DCX gyertya? amikor megvettük az autót 31000km el akkor ez volt benne. most a gyári NGK van benne de néha üzemmelegen ránt egyet egyenletes sebességnél és arra gondoltam esetleg nem e hamis az NGK és netán öngyulladás lép fel. köszi
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #926 Dátum: 2012. Június 25. - 13:50:03 »

Sziasztok egy olyan kérdésem lenne hogy a lacettibe jo a Bosch FR7DCX gyertya? amikor megvettük az autót 31000km el akkor ez volt benne. most a gyári NGK van benne de néha üzemmelegen ránt egyet egyenletes sebességnél és arra gondoltam esetleg nem e hamis az NGK és netán öngyulladás lép fel. köszi
inkább denso
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #927 Dátum: 2012. Június 25. - 14:06:30 »

amúgy gyertyától tud ilyen tüneteket produkálni hibakód nélkül? te milyen gyertyát használsz?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #928 Dátum: 2012. Június 25. - 14:17:42 »

amúgy gyertyától tud ilyen tüneteket produkálni hibakód nélkül? te milyen gyertyát használsz?

már többször írtam látatlanba minden találgatás
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #929 Dátum: 2012. Június 25. - 14:19:43 »

értem. de sajna nincs hibakód igy a diagnosztika sem ér semmit sajna. föleg hogy csak idöszakos a hiba
Naplózva
Oldalak: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 115   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!