Lacetti klub fórum
2025. Május 01. - 07:43:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 115   Le
 
Szerző Téma: Egyéb (elektromos) hibák  (Megtekintve 461938 alkalommal)
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #1035 Dátum: 2012. November 06. - 19:59:04 »

Tiszteletem a boldog lacetti tulajdonosoknak!
Nekem ugyan működik a klímám, de nem ég a kapcsolón a vissza jelzés. A belső levegő keringetés és a hátsó ablak fűtés hol működött hol nem. Az idei őszi időben meg azt tapasztaltam, hogy egyáltalán nem működik már.
A Fórumot olvasva arra gondoltam, hogy megpróbálkozom az átforrasztással a panelen. (ős időkben elektronikai műszerésznek tanultam)
Odáig eljutottam, hogy a közép konzolt kipattintottam, de csak 1 centit jött előbbre az alja. Így fogalmam sincs, hogy férhetek hozzá egyáltalán a bovden kiakasztásához. Ehhez kérek segítséget.

http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&catid=108
Naplózva
papzi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Hozzászólás #1036 Dátum: 2012. November 07. - 14:00:14 »

Köszönöm athee.
Ezt megtaláltam már, csak mint írtam 1 centire tudtam elhúzni a kipattintott konzolt. Nem sikerül tovább jutnom, nem fér be a kezem, a rádió alatti bokxot sem tudom kivenni, mert a fülei is útban vannak. Gondolom a rádiót nem is kell kivennem. Valamit elnéztem, vagy valami kézenfekvő dolgot nem csinálok meg. 
Persze nekem már a kormány is útban van.  Vigyorog
Ja és mágneses csavarhúzó vagy teleszkópos mágnes nem árt, nekem a csavarok is és a fémpatentek is leestek.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1037 Dátum: 2012. November 07. - 15:27:45 »

Köszönöm athee.
Ezt megtaláltam már, csak mint írtam 1 centire tudtam elhúzni a kipattintott konzolt. Nem sikerül tovább jutnom, nem fér be a kezem, a rádió alatti bokxot sem tudom kivenni, mert a fülei is útban vannak. Gondolom a rádiót nem is kell kivennem. Valamit elnéztem, vagy valami kézenfekvő dolgot nem csinálok meg. 
Persze nekem már a kormány is útban van.  Vigyorog
Ja és mágneses csavarhúzó vagy teleszkópos mágnes nem árt, nekem a csavarok is és a fémpatentek is leestek.
Pedig ott le van írva. Nézd végig a képeket. Kacsint
Naplózva


LPG
blog
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Hozzászólás #1038 Dátum: 2012. November 07. - 18:12:31 »

Ugyan ezekkel a hibákkal kijavítás után ma szereltem vissza a középkonzolt.
Ha az alja már kipattant, és újjal be tudsz nyúlni a résbe, felfelé haladva próbáld kifelé húzással a konzolt kiszabadítani. Ha szerencséd van az acél klipszek a helyükön maradnak, ha nem próbáld meg kihalászni az alsó részből. A vészvillogó csatlakozóját, ha már ki tudod billenteni a panelt úgy tudod széthúzni, hogy a kan alsó részén középen benyomod a kioldókart. Ha a javítás alatt a kocsit használni akarod, a csatlakozót nyomd össze, mert különben nem működik az irányjelzés.
A levegőelosztó és a fűtés kapcsoló bowden kiszerelése kissé macerás. Nálam a levegőelosztó kapcsolónál felül,
a másiknál alul van egy kb. 2.5 mm csavar /keresztcsavarhúzó/, amit ki kell csavarni, hogy a bowden kipattintható legyen. A két csatlakozónál felül középen benyomod a rúgózó kioldókart és széthúzod. Ezzel a középkonzol szabaddá válik. A kapcsoló dobozt a csavarok oldásával kiemeled a konzolból. A két darabból összepattintott dobozt csavarhúzóval való óvatos feszítéssel szét tudod szedni. A nyomtatott áramköri panelt kiemeled. Az áramkörök ellenőrzéséhez szükség lesz kapcsolási rajzokra.
lacetti.com.ua/chevy-man/EN/documents/Nubira-Lacetti/start Nubira-Lacetti.html innen letöltheted.
Az áramköri elemek ellenőrzéséhez ohm-mérő feltétlenül szükséges.
Nálam a panelen található 47mikrós elkó pozitív pontjánál a fólia megszakadt és nem volt folytonos. Átforrasztással minden hiba megszünt.
Ha szükséges a további vizsgálatokhoz is szívesen segítek.
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1039 Dátum: 2012. November 09. - 20:00:30 »

sziasztok. a lacetti gyári könyvében nézegettem a biztosítékokat. ott találtam olyat hogy hűtőventillátor alacsony illetve magas fordulatszám relé meg biztosíték. a kérdésem az hogy a magas fordulatszám az mikor kapcsol be a ventillátoron? mert nekem nyáron a forgalomban illetve a klímát benyomva is csak olyan alap fordulaton ment a venti tehát nem volt az a hangos súgása mint amikor pl 4esre kapcsolom az utastéri ventillátort. köszi
Naplózva
papzi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Hozzászólás #1040 Dátum: 2012. November 10. - 12:21:18 »

Ugyan ezekkel a hibákkal kijavítás után ma szereltem vissza a középkonzolt.
Ha az alja már kipattant, és újjal be tudsz nyúlni a résbe, felfelé haladva próbáld kifelé húzással a konzolt kiszabadítani. Ha szerencséd van az acél klipszek a helyükön maradnak, ha nem próbáld meg kihalászni az alsó részből. A vészvillogó csatlakozóját, ha már ki tudod billenteni a panelt úgy tudod széthúzni, hogy a kan alsó részén középen benyomod a kioldókart. Ha a javítás alatt a kocsit használni akarod, a csatlakozót nyomd össze, mert különben nem működik az irányjelzés.
A levegőelosztó és a fűtés kapcsoló bowden kiszerelése kissé macerás. Nálam a levegőelosztó kapcsolónál felül,
a másiknál alul van egy kb. 2.5 mm csavar /keresztcsavarhúzó/, amit ki kell csavarni, hogy a bowden kipattintható legyen. A két csatlakozónál felül középen benyomod a rúgózó kioldókart és széthúzod. Ezzel a középkonzol szabaddá válik. A kapcsoló dobozt a csavarok oldásával kiemeled a konzolból. A két darabból összepattintott dobozt csavarhúzóval való óvatos feszítéssel szét tudod szedni. A nyomtatott áramköri panelt kiemeled. Az áramkörök ellenőrzéséhez szükség lesz kapcsolási rajzokra.
lacetti.com.ua/chevy-man/EN/documents/Nubira-Lacetti/start Nubira-Lacetti.html innen letöltheted.
Az áramköri elemek ellenőrzéséhez ohm-mérő feltétlenül szükséges.
Nálam a panelen található 47mikrós elkó pozitív pontjánál a fólia megszakadt és nem volt folytonos. Átforrasztással minden hiba megszünt.
Ha szükséges a további vizsgálatokhoz is szívesen segítek.
Sajna a link nem működött nekem.
Naplózva
blog
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Hozzászólás #1041 Dátum: 2012. November 10. - 15:34:14 »

Nekem a Daewoo Service Manual van letöltve a gépemen. Próbáld meg így beütni a keresőbe. Ha nem települ, privátba küldj egy e-mail címet és erre elküldöm neked a vonatkozó rajzokat.
Sikerült-e "kirobbantani" a középkonzolt? További segítség megy, ha szükséges!
Naplózva
blog
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Hozzászólás #1042 Dátum: 2012. November 10. - 16:54:55 »

sziasztok. a lacetti gyári könyvében nézegettem a biztosítékokat. ott találtam olyat hogy hűtőventillátor alacsony illetve magas fordulatszám relé meg biztosíték. a kérdésem az hogy a magas fordulatszám az mikor kapcsol be a ventillátoron? mert nekem nyáron a forgalomban illetve a klímát benyomva is csak olyan alap fordulaton ment a venti tehát nem volt az a hangos súgása mint amikor pl 4esre kapcsolom az utastéri ventillátort. köszi

Valószínű, hogy a hűtővíz hőfoka nem érte el a megfelelő értéket. A hűtővíz 94.5-96 C közötti tartományában alacsony fordulaton, 97.5-99 C fok között magas fordulaton jár a ventilátor. /Daewoo Service Manual/
Naplózva
blog
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Hozzászólás #1043 Dátum: 2012. November 10. - 18:21:59 »

Aki javította már a klíma nyomtatott áramköri panelját és le tudta olvasni az időzítő IC típusát, kérem tegye közzé!
Naplózva
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #1044 Dátum: 2012. November 10. - 19:02:25 »

Aki javította már a klíma nyomtatott áramköri panelját és le tudta olvasni az időzítő IC típusát, kérem tegye közzé!
Hát, nekem valahova le volt írva, ki is nyomtattam az adatlapját, ha holnap megtalálom közkincsé teszem.
Naplózva

szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1045 Dátum: 2012. November 10. - 22:15:46 »

Ezt a service manual progit hol lehet megszerezni? Engem is èrdekelne
Naplózva
blog
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Hozzászólás #1046 Dátum: 2012. November 11. - 14:13:47 »

Ezt a service manual progit hol lehet megszerezni? Engem is èrdekelne

Keresőbe beütöd: Daewoo Service Manual
Naplózva
papzi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Hozzászólás #1047 Dátum: 2012. November 11. - 18:36:56 »

Na kérem szépen, sikerült kiszerelnem a panelt, szemre nem láttam rajta hibát. De azért át forrasztottam a forrasztásokat és kicseréltem a kondit, bár a mérete miatt picit el
kellett fektetnem.
Viszont az összerakás után más hiba jött elő, nincs műszer megvilágításom és helyzetjelző fényem. A kesztyűtartó vissza szerelése közben a kesztyűtartó világítása még működött, de a végleges helyén már az sem. Valamit elszúrtam
Remélem csak a kesztyűtartó vissza szerelésnél történt valami és holnap világosban meg fogom tudni oldani 
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1048 Dátum: 2012. November 11. - 18:48:44 »

Na kérem szépen, sikerült kiszerelnem a panelt, szemre nem láttam rajta hibát. De azért át forrasztottam a forrasztásokat és kicseréltem a kondit, bár a mérete miatt picit el
kellett fektetnem.
Viszont az összerakás után más hiba jött elő, nincs műszer megvilágításom és helyzetjelző fényem. A kesztyűtartó vissza szerelése közben a kesztyűtartó világítása még működött, de a végleges helyén már az sem. Valamit elszúrtam
Remélem csak a kesztyűtartó vissza szerelésnél történt valami és holnap világosban meg fogom tudni oldani 
A kesztyűtartó szerelésekor gyakran megtörténik: kiment egy 15 amperos biztosíték. Vigyorog
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
papzi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Hozzászólás #1049 Dátum: 2012. November 11. - 18:57:18 »

O, igen? De melyik? én a motortérben végig nézegettem a biztiket de szemre mind jó volt. ( igaz sötét volt már)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 115   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!