Lacetti klub fórum
2024. április 27. - 19:15:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12   Le
 
Szerző Téma: Lacetti végsebessége. Rendőrök hess innét :)  (Megtekintve 51558 alkalommal)
peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #135 Dátum: 2008. Augusztus 09. - 22:35:34 »

Lesz valami gyorsulási verseny, amiről nem tudok, hogy így felvezeted, mennyire nem megy a lacsid?   Vigyorog Vigyorog
Bocsi!  Kacsint

Asszem, most nem kéne indulnom!
De hidd el, nem tudatos volt a kaposújlaki sztori!
Ez csak a természet játéka. Minden vélt vagy valós hasonlóság a véletlen műve!
Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #136 Dátum: 2008. Augusztus 10. - 07:18:02 »

Csak hogy feljebb kerüljön ez a topic!

Többszöri nekifutásra is azt tapasztaltam, hogy óra szerint 172-nél vége volt a tehetségnek, mintha szeget vertek volna a mutató elé! Több Km után sem adta meg magát, mereven ragaszkodot a bűvös számhoz!
Hát... lehangoló! A 182 is olyan, mint a 7.1-es fogyasztás! Mese.
Nekem sikerűlt megpakolva 4 fővel 195-öt mennem úgy, hogy még nem volt vége (óra szerint). Viszont ekkor már mögöttem volt 300km autópálya, és elég rendesen ki volt kormolva a jószág. De ha csak fogom, és 10km után próbálok végsebességet elérni, akkor 175-180 körül vége az ámokfutásnak..
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #137 Dátum: 2008. Augusztus 10. - 08:34:09 »

Mint egyik nap említettem, nálam 185-öt mutatot az óra. Szerintem ez rendben van. Pláne, hogy Mocsokfalvai közlekedés és hasonlóak voltak és így jött ki 8,2-re a fiogyasztás.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #138 Dátum: 2008. Augusztus 11. - 19:34:23 »

Nekem sikerűlt megpakolva 4 fővel 195-öt mennem úgy, hogy még nem volt vége (óra szerint). Viszont ekkor már mögöttem volt 300km autópálya, és elég rendesen ki volt kormolva a jószág. De ha csak fogom, és 10km után próbálok végsebességet elérni, akkor 175-180 körül vége az ámokfutásnak..

 Hidd el, hogy ez is van kormolva rendesen! Épp ezért aggaszt nagyon! Fél éve prószálom így is-úgy is, sehogy sem enged a 21-ből.
Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #139 Dátum: 2008. Augusztus 11. - 19:42:10 »

Nekem sikerűlt megpakolva 4 fővel 195-öt mennem úgy, hogy még nem volt vége (óra szerint). Viszont ekkor már mögöttem volt 300km autópálya, és elég rendesen ki volt kormolva a jószág. De ha csak fogom, és 10km után próbálok végsebességet elérni, akkor 175-180 körül vége az ámokfutásnak..

 Hidd el, hogy ez is van kormolva rendesen! Épp ezért aggaszt nagyon! Fél éve prószálom így is-úgy is, sehogy sem enged a 21-ből.
Oké, de az enyém 1,6-os... Hogy mekkora különbség lehet azt nem tudom, de igazából ha a KRESZ-t vesszük alapnak, akkor úgy sem lehetne kihasználni a gyári értékeket Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #140 Dátum: 2008. Augusztus 16. - 20:11:51 »

Csak hogy feljebb kerüljön ez a topic!

Többszöri nekifutásra is azt tapasztaltam, hogy óra szerint 172-nél vége volt a tehetségnek, mintha szeget vertek volna a mutató elé! Több Km után sem adta meg magát, mereven ragaszkodot a bűvös számhoz!
Hát... lehangoló! A 182 is olyan, mint a 7.1-es fogyasztás! Mese.
Bingó!! 1,4 motorral gyári kiszereléssel ennyi és nem több Puszi
Nekem elég  Kacsint
Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #141 Dátum: 2008. Augusztus 17. - 09:56:54 »

Csak hogy feljebb kerüljön ez a topic!

Többszöri nekifutásra is azt tapasztaltam, hogy óra szerint 172-nél vége volt a tehetségnek, mintha szeget vertek volna a mutató elé! Több Km után sem adta meg magát, mereven ragaszkodot a bűvös számhoz!
Hát... lehangoló! A 182 is olyan, mint a 7.1-es fogyasztás! Mese.
Az általad leírtak arra engednek következtetni, hogy lehet Te sem fogod elkerülni a szelepcserét? Nálam is így kezdődött, hogy nem ment. Pech lámpa előtt óra szerint 160 után megállt. Most 185, ami kb 175-177 a valóságban. Ez a gyári adat!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #142 Dátum: 2008. Szeptember 11. - 19:03:15 »

Ide még nem írtam semmit, hát elkezdem. Vigyorog

Én még nem néztem meg mi a max. sebessége az autómnak.
Egyszer mentem előzésnél óra szerint 180valamennyit, de ez még ne volt a vége.
Mostanság, meg nincs 150ezrem egy gyorshajtásra.Kacsint
« Utoljára szerkesztve: 2008. Szeptember 12. - 04:19:06 írta Jani » Naplózva


LPG
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #143 Dátum: 2008. Szeptember 11. - 19:51:48 »

Ide még nem írtam semmit, hát elkezdem. Vigyorog

Én még nem néztem meg mi a max. sebessége az autómnak.
Egyszer menet előzésnél óra szerint 180valamennyit, de ez még ne volt a vége.
Mostanság, meg nincs 150ezrem egy gyorshajtásra.Kacsint

Mivel 1,6 a tied, óra szerint 190-200 között van valahol a vége.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #144 Dátum: 2008. Szeptember 11. - 20:43:27 »

Ide még nem írtam semmit, hát elkezdem. Vigyorog

Én még nem néztem meg mi a max. sebessége az autómnak.
Egyszer menet előzésnél óra szerint 180valamennyit, de ez még ne volt a vége.
Mostanság, meg nincs 150ezrem egy gyorshajtásra.Kacsint

Mivel 1,6 a tied, óra szerint 190-200 között van valahol a vége.
 
Esetleg az árokban, vagy a fában! Nem kell kisérteni az ördögöt, menjünk normálisan! Vigyorog 30 fölött családosnak már a biztonság a fontos, nem a száguldás ész nélkül. Inkább érjek lassabban a célomhoz, mint gyorsan sehová! Kacsint
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #145 Dátum: 2008. Szeptember 12. - 07:12:14 »

Ide még nem írtam semmit, hát elkezdem. Vigyorog

Én még nem néztem meg mi a max. sebessége az autómnak.
Egyszer mentem előzésnél óra szerint 180valamennyit, de ez még ne volt a vége.
Mostanság, meg nincs 150ezrem egy gyorshajtásra.Kacsint

...és ezt is Németországban előzted!...  Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Shark
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 178



« Hozzászólás #146 Dátum: 2009. Február 13. - 22:23:55 »

Nálam úgy 11e km környékén volt egy próba régebben.
M3, új szakasz, már majdnem Nyíregynél. (elötte végig 140-150, tehát kifüstölhettem a gépet)

Óra szerint elértem a 200-at (1.6 sw, olajcsere után), tehát olyan 185-190 lehetett.

2 dolog miatt sajnálom, hogy megpróbáltam:
- utána nemsokkal csekklámpa. szervizes azt mondta, hogy motortéri koromlerakódás, mivel a gyűrű folyamatos nagy fordulatnál nem tudja már lehúzni az olajat. tanácsolta, hogy ne menjek huzamosabban 140-150 felett.
- motorháztetőn horpadás jelentkezett egy ponton. ott, ahol a motorháztető zárja fog legelöl...     ez azóta is emlékeztet! nem szembetűnő, csak ha megnézed azt a pontot, akkor látszik...
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #147 Dátum: 2009. Február 13. - 22:30:51 »

Nálam úgy 11e km környékén volt egy próba régebben.
M3, új szakasz, már majdnem Nyíregynél. (elötte végig 140-150, tehát kifüstölhettem a gépet)

Óra szerint elértem a 200-at (1.6 sw, olajcsere után), tehát olyan 185-190 lehetett.

2 dolog miatt sajnálom, hogy megpróbáltam:
- utána nemsokkal csekklámpa. szervizes azt mondta, hogy motortéri koromlerakódás, mivel a gyűrű folyamatos nagy fordulatnál nem tudja már lehúzni az olajat. tanácsolta, hogy ne menjek huzamosabban 140-150 felett.
- motorháztetőn horpadás jelentkezett egy ponton. ott, ahol a motorháztető zárja fog legelöl...     ez azóta is emlékeztet! nem szembetűnő, csak ha megnézed azt a pontot, akkor látszik...

A horpadás a légnyomástól?  Vigyorog
Már nekem is mutatott 185-öt az óra, de ez csak egy 1,4 HB ...persze német autópályán, mert itthon nem szabad így menni Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #148 Dátum: 2009. Február 13. - 22:31:09 »

Nálam úgy 11e km környékén volt egy próba régebben.
M3, új szakasz, már majdnem Nyíregynél. (elötte végig 140-150, tehát kifüstölhettem a gépet)

Óra szerint elértem a 200-at (1.6 sw, olajcsere után), tehát olyan 185-190 lehetett.

2 dolog miatt sajnálom, hogy megpróbáltam:
- utána nemsokkal csekklámpa. szervizes azt mondta, hogy motortéri koromlerakódás, mivel a gyűrű folyamatos nagy fordulatnál nem tudja már lehúzni az olajat. tanácsolta, hogy ne menjek huzamosabban 140-150 felett.
- motorháztetőn horpadás jelentkezett egy ponton. ott, ahol a motorháztető zárja fog legelöl...     ez azóta is emlékeztet! nem szembetűnő, csak ha megnézed azt a pontot, akkor látszik...

Ez elég fura. Eddigi tanácsok, pörgetni kell, mert kormolódik és jön a pech lámpa. Most meg nem szabad pörgetni Mosolyog
Én 1400 kilométeren keresztül folyamatosan kergettem 120-170 km között a kocsit, majd pár nap mulva ugyanez a mutatvány haza, és nem jött elő a lámpa.
És hogy a témához is kapcsolódjak, és ne rúgjon fenékbe a modi: Nekem M3-on 4 fővel + csomag 195km/h Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #149 Dátum: 2009. Február 13. - 22:33:19 »

OFF

Én meg törvénytisztelő állampógár lenneék!  Vigyorog

ON
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!