Lacetti klub fórum
2024. Március 28. - 17:08:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 359345 alkalommal)
Jázmin
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #15 Dátum: 2009. április 17. - 20:37:19 »

Sziasztok!

Szeretnék segítséget, tanácsot kérni tőletek, a szokásos sárga lámpa jelenséggel kapcsolatosan. Sokmindent kipróbátam már, de kezdem unni, hogy rángat az autóm( 1.4-es) . Most éppen a gyújtókábeleket és,-vagy trafót akarják velem kicseréltetni. Valakinek van ezzel kapcsoltban tapasztalata vagy ötlete?He?



Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #16 Dátum: 2009. április 17. - 21:04:52 »

Sziasztok!

Szeretnék segítséget, tanácsot kérni tőletek, a szokásos sárga lámpa jelenséggel kapcsolatosan. Sokmindent kipróbátam már, de kezdem unni, hogy rángat az autóm( 1.4-es) . Most éppen a gyújtókábeleket és,-vagy trafót akarják velem kicseréltetni. Valakinek van ezzel kapcsoltban tapasztalata vagy ötlete?He?

Tapasztalata mindenkinek van sajnos, ötlete nem biztos. Mivel a "cseréltetni" szót használtad gondolom nem garis már az autó. Ha így van, fizetőben ne cseréltesd ki ezeket, mert nem fog segíteni, csak pénzkidobás...

Kéne tudni, hogy mikori a kocsi és hány km van benne. Mivel próbálkoztak eddig?
Naplózva

Pittike
Jázmin
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #17 Dátum: 2009. április 17. - 22:28:59 »

Szia!

2005-ös, 1.4 16 szelep, használtan vettem 43000km-el júniusban. Elvileg nem volt vele gond. Most 60000 km van benne. Városi használaton van a munkámból adódóan. Elöször EGR szelep gondot jelzett, többször ki lett takarítva(átmeneti javulás). Aztán jött a rángatás és a villogó lámpa ami szinte mindennapos jelenség. 160000FT-os ajánlatot kaptam szakszerviztől ami kipufogószelepcsere és egr csere lett volna. Nem kértem. Helyette maszek szerelő valami szeleptisztítót használt, 1 hétig nem volt gond. Utána üzemanyagadalék, hatásosnak tűnt amíg a renszerben volt. Kutat vátottam és és a jobb fajta 95-öst tankolom. Jött a gyertyacsere, érdekes mert az egyik gyertya állt az olajban, szelepfedéltömítés cserét javasoltak. He
Átmeneti ( 2hét) javulást okozott a gyújtókábelek szilikonsprayvel való befújása, ezért godoltak a cserére.
Hát én eddig jutottam, és nem tudom hogyan tovább.

Érdekes mert a márkaszervíz szerint a fennt említett gond van, viszont az opel diagnosztika szerint gyújtáspropléma. Ami a panaszokat figyelembevéve elfogadhatóbb szerintem.
Ja és a szakszerviz szerint nem tipushiba! Hát akkor mi kérdeztem én?? A válasz: Nem tesz jót neki a városi használat, ez van.
Jó fejek ugye??? 
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #18 Dátum: 2009. április 18. - 05:34:24 »

Szia!

2005-ös, 1.4 16 szelep, használtan vettem 43000km-el júniusban. Elvileg nem volt vele gond. Most 60000 km van benne. Városi használaton van a munkámból adódóan. Elöször EGR szelep gondot jelzett, többször ki lett takarítva(átmeneti javulás). Aztán jött a rángatás és a villogó lámpa ami szinte mindennapos jelenség. 160000FT-os ajánlatot kaptam szakszerviztől ami kipufogószelepcsere és egr csere lett volna. Nem kértem. Helyette maszek szerelő valami szeleptisztítót használt, 1 hétig nem volt gond. Utána üzemanyagadalék, hatásosnak tűnt amíg a renszerben volt. Kutat vátottam és és a jobb fajta 95-öst tankolom. Jött a gyertyacsere, érdekes mert az egyik gyertya állt az olajban, szelepfedéltömítés cserét javasoltak. He
Átmeneti ( 2hét) javulást okozott a gyújtókábelek szilikonsprayvel való befújása, ezért godoltak a cserére.
Hát én eddig jutottam, és nem tudom hogyan tovább.

Érdekes mert a márkaszervíz szerint a fennt említett gond van, viszont az opel diagnosztika szerint gyújtáspropléma. Ami a panaszokat figyelembevéve elfogadhatóbb szerintem.
Ja és a szakszerviz szerint nem tipushiba! Hát akkor mi kérdeztem én?? A válasz: Nem tesz jót neki a városi használat, ez van.
Jó fejek ugye??? 

Üdv közöttünk.Mielőtt nagyobb költségekbe vernéd magad,még érdemes volna kipróbálni az EGR szelep lezárását és a fojtószelepház kipucolását.Jó volna tudni,hogy volt e már szelepcsere az autón,mert sajnos az 1,4-es motorok szinte mindegyike átesik ezen.A szakszervízek hozzáállásáról meg megvan mindenkinek a véleménye ezzel kapcsolatban.
Melyik régióból írsz,könnyebb volna segíteni?
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #19 Dátum: 2009. április 18. - 07:07:56 »

Mondjuk ha a gyertya áll az olajban az gond, mivel átüthet miatta a nagyfeszültség, ami tönkre teszi a gyertyakábelt, és bizonytalan gyújtást (rángatást, sárga lámpát) okozhat. Ebben az esetben a szelepfedél tömítést és a gyertyakábeleket célszerű lehet cserélni szerintem pláne, hogy viszonylag olcsón megúszható.

Utána lehet továbbmenni, mert sajnos azt kell mondjam valszeg ennyivel nem úszod meg, mind ezzel szenvedünk évek óta...

Én amúgy kezdek nagyon az üzemanyagra is gyanakodni, még ha nem is ez okozza a problémát, de feltehetően nem mindegy milyen benyát (és olajat) használunk a kocsiba.

A városi használatról meg annyit:

Tudtommal az autó van értünk, és nem fordítva. Egy autót arra kell tervezni, amire a tulajdonosa használni akarja majd. Nem mentség az autó hibájára a városi használat, vagy akkor írják rá eladás előtt, hogy "városban nem használható".

Sokan szokták ajánlani, hogy autópályán jól meg kell hajtani a kocsit, akár alacsonyabb fokozatban magas motorfordulaton, és akkor kiégnek a tüttyögés alatt lerakódott szennyeződések. A baj csak az, hogy mi akárhányszor ezzel próbálkoztunk, utána mégjobban rángatott mindegyik Lacettink.
Naplózva

Pittike
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #20 Dátum: 2009. április 18. - 07:09:29 »

Ja, és azt a gyertyát amelyik állt az olajban, szelepfedél tömítés cserekor szintén ki kellene cserélni.
Naplózva

Pittike
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #21 Dátum: 2009. április 18. - 11:49:57 »


Sokan szokták ajánlani, hogy autópályán jól meg kell hajtani a kocsit, akár alacsonyabb fokozatban magas motorfordulaton, és akkor kiégnek a tüttyögés alatt lerakódott szennyeződések. A baj csak az, hogy mi akárhányszor ezzel próbálkoztunk, utána mégjobban rángatott mindegyik Lacettink.
Szerintem meg nem autópályán kell meghajtani, hanem városban vagy főúton. Huzatni kell néha 6500-ig és pakolgatni felfele a váltót. Tudom sokan félnek, hogy szétesik az autó, de ez hülyeség, mert nyilván úgy tervezték meg, hogy kibírja. Nyáron nyomósabb kuptagoknak ajánlom a 10W-60-as castrol edge-t. Ez van, inkább huzatom néha, mint hogy nyudgíjba be****jon a szutyoktól.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Jázmin
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #22 Dátum: 2009. április 18. - 12:09:54 »

Sziasztok!

Az egr lezárásától kicsit tartok. Félek, hogy még többet ártanék, de végülis egy próbát megérne, amúgy székesfehérvári vagyok. Hogy szelepcsere volt-e? Elvileg nem, de szerintem igen és talán pont ezért váltak meg tőle.

Jövő héten lesz olajcserém és most 5 W 40 es castrol magnatecre cserélem a 10w 40es olajat. Hátha lesz változás. A szelepfedéltömítés már nálam van, de akkor a kábelt még megveszem. Szerinted eléglenne az olajos gyertyáét cserélni???
Én az agipról Omv super 95-re váltottam és lehet benne valami, mert amikor sima 95 megy bele gyakrabban jön a rángatás.

Nekem is jöttek azzal a dumával hogy 5000-es fordulaton 5-10km-rt tegyek meg. Elég lendületesen vezetek, mert mindíg rohanok,de mégnagyobb fordulatszámon használtam egy darabig, de nem láttam értelmét, főleg azért mert amikor világít a lámpa amúgy is gyengébbnek érzem a motort minek szenvedjen szegény még jobban.

Szóval ez egy ördögi kör. Hogy bírjátok még idegekkel?He


Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #23 Dátum: 2009. április 18. - 12:14:06 »


Szóval ez egy ördögi kör. Hogy bírjátok még idegekkel?He

Én jól! Nekem nincsenek ilyen problémáim. Mosolyog Voltak, de szelepcsere után megszűntek.
Naplózva


LPG
Jázmin
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #24 Dátum: 2009. április 18. - 12:15:38 »


Sokan szokták ajánlani, hogy autópályán jól meg kell hajtani a kocsit, akár alacsonyabb fokozatban magas motorfordulaton, és akkor kiégnek a tüttyögés alatt lerakódott szennyeződések. A baj csak az, hogy mi akárhányszor ezzel próbálkoztunk, utána mégjobban rángatott mindegyik Lacettink.
Szerintem meg nem autópályán kell meghajtani, hanem városban vagy főúton. Huzatni kell néha 6500-ig és pakolgatni felfele a váltót. Tudom sokan félnek, hogy szétesik az autó, de ez hülyeség, mert nyilván úgy tervezték meg, hogy kibírja. Nyáron nyomósabb kuptagoknak ajánlom a 10W-60-as castrol edge-t. Ez van, inkább huzatom néha, mint hogy nyudgíjba be****jon a szutyoktól.

Én hiába hajtom, akkor is vilog és rángat, álltalában reggel munkába menet. és nem túl élvezetes amikor vissza kell mennem egy előzésből, mert a rángatás miatt nem megy az autó!
Én azt hallottam, hogy az 5-30 vagy 40 es jobb. Mert vékonyabb.
Naplózva
Jázmin
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #25 Dátum: 2009. április 18. - 12:18:30 »


Szóval ez egy ördögi kör. Hogy bírjátok még idegekkel?He

Én jól! Nekem nincsenek ilyen problémáim. Mosolyog Voltak, de szelepcsere után megszűntek.

Szia!
Hány kilóméteres az autód, és mikor cserélték a szelepeket? Csak a kipufógószelepeket cserélték?
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #26 Dátum: 2009. április 18. - 12:19:54 »

Az egr lezárásától kicsit tartok. Félek, hogy még többet ártanék, de végülis egy próbát megérne, amúgy székesfehérvári vagyok. Hogy szelepcsere volt-e? Elvileg nem, de szerintem igen és talán pont ezért váltak meg tőle.


Ne félj tőle, ártani nem tudsz vele. Ha nem maga az EGR-ed a rossz akkor csak javulhat.
Naplózva


LPG
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #27 Dátum: 2009. április 18. - 12:22:27 »


Szóval ez egy ördögi kör. Hogy bírjátok még idegekkel?He

Én jól! Nekem nincsenek ilyen problémáim. Mosolyog Voltak, de szelepcsere után megszűntek.

Szia!
Hány kilóméteres az autód, és mikor cserélték a szelepeket? Csak a kipufógószelepeket cserélték?
Most 4éves(majdnem) és 95ezer körül van, 77ezernél 2,5évesen volt szelepcsere, csak a kipufogókat cserélték.
Naplózva


LPG
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #28 Dátum: 2009. április 18. - 12:47:42 »

Akkor úgy látszik neked  bevált a csere. szakszervízbe cserélték? mert én oda nem szívesen megyek.
 

Igen nekem márka szervizben cserélték, de még garanciában. Nem biztos, hogy neked is cserélni kell a szelepeket. Ha még garis lenne javasolnám a cserét, de így pénzért.... Én próbálkoznék valamilyen tisztító folyadékkal, nem STP meg hasonlok, hanem valami komolyabbal. Pl:http://www.morvaiauto.hu/index5.html
Naplózva


LPG
Jázmin
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


« Hozzászólás #29 Dátum: 2009. április 18. - 12:59:23 »

Akkor úgy látszik neked  bevált a csere. szakszervízbe cserélték? mert én oda nem szívesen megyek.
 

Igen nekem márka szervizben cserélték, de még garanciában. Nem biztos, hogy neked is cserélni kell a szelepeket. Ha még garis lenne javasolnám a cserét, de így pénzért.... Én próbálkoznék valamilyen tisztító folyadékkal, nem STP meg hasonlok, hanem valami komolyabbal. Pl:http://www.morvaiauto.hu/index5.html

Hát igen, drága mulatság lenne, köszi a linket.
Naplózva
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!