Lacetti klub fórum
2024. április 29. - 07:09:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 360799 alkalommal)
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #390 Dátum: 2010. Július 24. - 21:08:29 »

Ne már!

három éve (amióta nálam van,a kocsi 5 éves,tehát gari nuku)nem működik a hátsó mosás,nagyon nem zavart én mindíg előre nézek.Köszi a tanácsot a hétvégén szétkapom.
Nyugi,ezen minden kombis és 5 ajtós átesik néhány évente. Vigyorog
Bezzeg a sedannak nincsen ilyen nyűgje sem Vigyorog Vigyorog
De nem is viszel el vele egy hűtőszekrényt. Vigyorog
Attól függ mekkora Vigyorog Legfeljebb szétszedem alkatrészekre. Vigyorog
Mondjuk egy 170cm magasat. Vigyorog Nekem befért. Kacsint Ja és a cső nálam még nem tört el(5év)eddig. Kacsint kopp kopp kopp
De én elviszem a hűtőt csak nem zárom le a hátulját! Vigyorog

Én meg lezárom a hátulját de nem viszem el a hűtőt.  Vigyorog
Hűtőt csak és kizárólag állítva szállítunk!!! Nyahhhh.... Kacsint Vigyorog
Szerintem mi nem mondtuk, hogy másképp volt szállítva. SW érted? Nyahhhhh.....    Vigyorog
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #391 Dátum: 2010. Augusztus 06. - 19:40:13 »

Dizelesek figyelem! Ma beszéltem egy dizel tulaj taxissal, aki elmondta, hogy sok baja volt a részecskeszűrővel, ami még piszok drága alkatrész is ráadásul, de lett rá egy jó megoldás. Teljesen ki lehet, mind mechanikailag, mind elektronikusan kiiktatni a szerkezetet, így már nem okoz gondot, nem ad hibajelzést, és rendesen működik a motor. A teljes átalakítás 40 ezer forintba kerül, és megszünteti a szokott hibajelenséget, megspórolja a drága cserét. Akit érdekelne, keressen meg!
Nem tudom a lényegét, de állítólag bevált. Akit érdekelne, összehozom az illetővel, aki megmutatja, elmondja az okosságot.
« Utoljára szerkesztve: 2010. Augusztus 06. - 19:42:27 írta ladigidy » Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #392 Dátum: 2010. Augusztus 06. - 19:43:03 »

Dizelesek figyelem! Ma beszéltem egy dizel tulaj taxissal, aki elmondta, hogy sok baja volt a részecskeszűrővel, ami még piszok drága alkatrész is ráadásul, de lett rá egy jó megoldás. Teljesen ki lehet, mind mechanikailag, mind elektronikusan kiiktatni a szerkezetet, így már nem okoz gondot, nem ad hibajelzést, és rendesen működik a motor. A teljes átalakítás 40 ezer forintba kerül, és megszünteti a szokott hibajelenséget, megspórolja a drága cserét. Akit érdekelne, keressen meg!
Nem tudom a lényegét, de állítólag bevált. Akit érdekelne, összehozom az illetővel, aki megmutatja, elmondja az okosságot.
És mit szolnak hozzá a zöldkártyánál, vagy ott ez nem számít?
Naplózva


LPG
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #393 Dátum: 2010. Augusztus 06. - 19:48:58 »

Dizelesek figyelem! Ma beszéltem egy dizel tulaj taxissal, aki elmondta, hogy sok baja volt a részecskeszűrővel, ami még piszok drága alkatrész is ráadásul, de lett rá egy jó megoldás. Teljesen ki lehet, mind mechanikailag, mind elektronikusan kiiktatni a szerkezetet, így már nem okoz gondot, nem ad hibajelzést, és rendesen működik a motor. A teljes átalakítás 40 ezer forintba kerül, és megszünteti a szokott hibajelenséget, megspórolja a drága cserét. Akit érdekelne, keressen meg!
Nem tudom a lényegét, de állítólag bevált. Akit érdekelne, összehozom az illetővel, aki megmutatja, elmondja az okosságot.
És mit szolnak hozzá a zöldkártyánál, vagy ott ez nem számít?
Előtte elmegy és kikormolja a kipuffot magas fordulaton.Nekem is elkellett vinnem a szaki javaslatára mielőtt gépre tette a céges dieselt.
Naplózva

06 70/22 11 222
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #394 Dátum: 2010. Augusztus 06. - 22:02:47 »

Azt sajnos tanusíthatom, hogy sok baj van a részecskeszűrőkkel és nem csak a Chevlolet-nál! Nekem máris sok utánajárást és költséget okozott, ,pedig még csak 12e km van a kocsiban. Most például 5000 km !! után kellett olajat cserélni, mert már világított a lámpa, mivel teletaknyolta gázolajjal a motorolajat! Naggyon gáz szerintem ez az egész konstrukció és a fő gond az, hogy a legtöbb márkánál így működik é sviselkedik a dízel. Egy fontos infó: nekem Schiller Drávánál rossz olajat tettek a gépbe 7300km-nél pedig az is GM olaj volt és 5W-30, de nem ACEA C3!!!!! Az ACEA C3 minőséget előírja a gépkönyv is és úgy tűnik, hogy nem véletlenül! Most figyeljük a működést, mert esélyes, hogy az olaj a részecskeszűrőt is tönkre tehette, az pedig elég durva lenne. Ha lesz új infóm, ígérem beszámolok róla. Az eddigi fél évemről és 5000km-ről együtt (a Lacsival) már sokat tudnék mesélni a motor miatt, de próbálom a lényeget majd leírni.

Dizelesek figyelem! Ma beszéltem egy dizel tulaj taxissal, aki elmondta, hogy sok baja volt a részecskeszűrővel, ami még piszok drága alkatrész is ráadásul, de lett rá egy jó megoldás. Teljesen ki lehet, mind mechanikailag, mind elektronikusan kiiktatni a szerkezetet, így már nem okoz gondot, nem ad hibajelzést, és rendesen működik a motor. A teljes átalakítás 40 ezer forintba kerül, és megszünteti a szokott hibajelenséget, megspórolja a drága cserét. Akit érdekelne, keressen meg!
Nem tudom a lényegét, de állítólag bevált. Akit érdekelne, összehozom az illetővel, aki megmutatja, elmondja az okosságot.
És mit szolnak hozzá a zöldkártyánál, vagy ott ez nem számít?
Előtte elmegy és kikormolja a kipuffot magas fordulaton.Nekem is elkellett vinnem a szaki javaslatára mielőtt gépre tette a céges dieselt.
« Utoljára szerkesztve: 2010. Augusztus 08. - 21:46:25 írta Levi75 » Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #395 Dátum: 2010. Augusztus 07. - 13:29:18 »

Ez a technika nem városba lett kitalálva.
Annak viszont aki a munkahelyére naponta autózik a körgyűrűn/autópályán 30-60 Km-t nem csinál gondot.
Chip tuningosok ki tudják iktatni a cuccot.
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #396 Dátum: 2010. Augusztus 07. - 16:50:42 »

Ez a technika nem városba lett kitalálva.
Annak viszont aki a munkahelyére naponta autózik a körgyűrűn/autópályán 30-60 Km-t nem csinál gondot.
Chip tuningosok ki tudják iktatni a cuccot.

Ráadásul, a programot is optimalizálják a chipeléskor, így a fogyasztása is kedvezőbb a dieselnél, mert a gyári program nagyon nem ideális!
Naplózva

Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #397 Dátum: 2010. Augusztus 08. - 21:49:05 »

A fogyasztás miatt Én is néztem a témát, de csak néhány decivel írtak kisebb fogyasztást. Van esetleg valakinek chiptuning utáni tapasztalata dízellel??
Ez a technika nem városba lett kitalálva.
Annak viszont aki a munkahelyére naponta autózik a körgyűrűn/autópályán 30-60 Km-t nem csinál gondot.
Chip tuningosok ki tudják iktatni a cuccot.

Ráadásul, a programot is optimalizálják a chipeléskor, így a fogyasztása is kedvezőbb a dieselnél, mert a gyári program nagyon nem ideális!
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #398 Dátum: 2010. Augusztus 09. - 07:16:40 »

A fogyasztás miatt Én is néztem a témát, de csak néhány decivel írtak kisebb fogyasztást. Van esetleg valakinek chiptuning utáni tapasztalata dízellel??
Ez a technika nem városba lett kitalálva.
Annak viszont aki a munkahelyére naponta autózik a körgyűrűn/autópályán 30-60 Km-t nem csinál gondot.
Chip tuningosok ki tudják iktatni a cuccot.

Ráadásul, a programot is optimalizálják a chipeléskor, így a fogyasztása is kedvezőbb a dieselnél, mert a gyári program nagyon nem ideális!

Akinek van rá látása az sebike, a Kaposvári márkaszervizben dolgozik, neki is van dieselje is ami ráadásul automata váltós is. Az egyik ügyfelüknek a Captivájában is ez a motor van, neki is magas volt a fogyasztása elvitte egy tuning céghez ahol elszörnyülködtek a gyári szoftveren annyi lehetőség volt az optimális motor teljesítmény és fogyasztás terén is, hogy a megadott motor teljesítményt is növelték a fogyasztása nem is keveset csökkent. A pontos adatokat majd sebike megadja. 
Naplózva

sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #399 Dátum: 2010. Augusztus 09. - 20:21:51 »

A fogyasztás miatt Én is néztem a témát, de csak néhány decivel írtak kisebb fogyasztást. Van esetleg valakinek chiptuning utáni tapasztalata dízellel??
Ez a technika nem városba lett kitalálva.
Annak viszont aki a munkahelyére naponta autózik a körgyűrűn/autópályán 30-60 Km-t nem csinál gondot.
Chip tuningosok ki tudják iktatni a cuccot.

Ráadásul, a programot is optimalizálják a chipeléskor, így a fogyasztása is kedvezőbb a dieselnél, mert a gyári program nagyon nem ideális!



Az említett Captiva fogyasztása 9,6 helyett 6,9 re ment le!
1400tól már dolgozik a gép
Naplózva

70/4334431
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #400 Dátum: 2010. Augusztus 10. - 03:53:11 »

A fogyasztás miatt Én is néztem a témát, de csak néhány decivel írtak kisebb fogyasztást. Van esetleg valakinek chiptuning utáni tapasztalata dízellel??
Ez a technika nem városba lett kitalálva.
Annak viszont aki a munkahelyére naponta autózik a körgyűrűn/autópályán 30-60 Km-t nem csinál gondot.
Chip tuningosok ki tudják iktatni a cuccot.

Ráadásul, a programot is optimalizálják a chipeléskor, így a fogyasztása is kedvezőbb a dieselnél, mert a gyári program nagyon nem ideális!



Az említett Captiva fogyasztása 9,6 helyett 6,9 re ment le!
1400tól már dolgozik a gép
Ez már brutális változás, ami mindenképp elgondolkodtató.
Naplózva
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #401 Dátum: 2010. Szeptember 12. - 20:42:51 »

A fogyasztás miatt Én is néztem a témát, de csak néhány decivel írtak kisebb fogyasztást. Van esetleg valakinek chiptuning utáni tapasztalata dízellel??
Ez a technika nem városba lett kitalálva.
Annak viszont aki a munkahelyére naponta autózik a körgyűrűn/autópályán 30-60 Km-t nem csinál gondot.
Chip tuningosok ki tudják iktatni a cuccot.

Ráadásul, a programot is optimalizálják a chipeléskor, így a fogyasztása is kedvezőbb a dieselnél, mert a gyári program nagyon nem ideális!


Az említett Captiva fogyasztása 9,6 helyett 6,9 re ment le!
1400tól már dolgozik a gép
Ez már brutális változás, ami mindenképp elgondolkodtató.
Sziasztok! Dízel Lacetti chiptuningos tapasztalata van valakinek?
Naplózva
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #402 Dátum: 2010. Szeptember 12. - 20:48:51 »

Sziasztok!
Dízelemnek van egy érdekes jelensége: hideg, vagy félmeleg indításnál néha a beindulás pillanatában reccsenő hangot hallok. Nyitott ajtónál alulról-elölről hallatszik, de kocsi mögött állva a kipufogó végéből is határozottan hallatszik, ebből gondolom, hogy a motorból indul a zaj. Az az érdekes, hogy nem mindig csinálja és nem jöttem rá, hogy mitől függ, hogy reccsen, vagy nem.
Ötlete, vagy ilyen tapasztalata van valakinek?
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #403 Dátum: 2010. Szeptember 13. - 15:53:16 »

A fogyasztás miatt Én is néztem a témát, de csak néhány decivel írtak kisebb fogyasztást. Van esetleg valakinek chiptuning utáni tapasztalata dízellel??
Ez a technika nem városba lett kitalálva.
Annak viszont aki a munkahelyére naponta autózik a körgyűrűn/autópályán 30-60 Km-t nem csinál gondot.
Chip tuningosok ki tudják iktatni a cuccot.

Ráadásul, a programot is optimalizálják a chipeléskor, így a fogyasztása is kedvezőbb a dieselnél, mert a gyári program nagyon nem ideális!


Az említett Captiva fogyasztása 9,6 helyett 6,9 re ment le!
1400tól már dolgozik a gép
Ez már brutális változás, ami mindenképp elgondolkodtató.
Sziasztok! Dízel Lacetti chiptuningos tapasztalata van valakinek?
Menj vissza 4-5 hozzászóláshoz, és látsz is választ már előre megírták, mert tudták, hogy kérdezni fogsz. Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #404 Dátum: 2010. Szeptember 13. - 20:22:28 »

A fogyasztás miatt Én is néztem a témát, de csak néhány decivel írtak kisebb fogyasztást. Van esetleg valakinek chiptuning utáni tapasztalata dízellel??
Ez a technika nem városba lett kitalálva.
Annak viszont aki a munkahelyére naponta autózik a körgyűrűn/autópályán 30-60 Km-t nem csinál gondot.
Chip tuningosok ki tudják iktatni a cuccot.

Ráadásul, a programot is optimalizálják a chipeléskor, így a fogyasztása is kedvezőbb a dieselnél, mert a gyári program nagyon nem ideális!


Az említett Captiva fogyasztása 9,6 helyett 6,9 re ment le!
1400tól már dolgozik a gép
Ez már brutális változás, ami mindenképp elgondolkodtató.
Sziasztok! Dízel Lacetti chiptuningos tapasztalata van valakinek?
Menj vissza 4-5 hozzászóláshoz, és látsz is választ már előre megírták, mert tudták, hogy kérdezni fogsz. Kacsint Vigyorog
Keresem-keresem, de csak a Captivás adatot látom.  He Ha erre gondoltál, azt láttam, de azért lennék kifejezetten Lacetti adatra kíváncsi, mert a Captiva/Epica motorban változó geometriájú turbo van, a Lacettiben pedig fix lapátos. Olvastam neten chiptuningos adatokat, de mindenütt csak pár decit írtak csökkenéshez. 
Naplózva
Oldalak: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!