Lacetti klub fórum
2024. Március 29. - 15:24:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 99   Le
 
Szerző Téma: Egyéb motorproblémák  (Megtekintve 359407 alkalommal)
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #360 Dátum: 2010. Június 12. - 09:56:35 »

Köszönöm a tanácsokat, a trafóra  (2-3 hengerpár miatt) gondoltam én is , de ennek ellentmond, hogy a pipát lehúzva ekég komoly szikra volt mindkettőnél.
Ettől függetlenül megpróbálom a trafócserét, elég egyszerűnek tűnik. De dugulásra gyanakszom most inkább.
Ha valami kiderül, természetesen leírom, addig is köszi az ötleteket. Mosolyog
Az egy dolog ha kivéve a gyertya ad szikrát!nyomás alatt nem biztos hogy leadja.Mondjuk 2 trafó is gyanus hogy egyszerre kimegy.
az igazából 1 trafó. Párosával vannak. Kacsint
Na hát ennyire szedtem még szét a kocsit ezt se tudom.Igaz ezek olyanok mint a doxa.És ezt nagyon becsülöm benne.
Naplózva

06 70/22 11 222
Vöri
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Hozzászólás #361 Dátum: 2010. Június 12. - 10:02:47 »

Köszönöm a tanácsokat, a trafóra  (2-3 hengerpár miatt) gondoltam én is , de ennek ellentmond, hogy a pipát lehúzva ekég komoly szikra volt mindkettőnél.
Ettől függetlenül megpróbálom a trafócserét, elég egyszerűnek tűnik. De dugulásra gyanakszom most inkább.
Ha valami kiderül, természetesen leírom, addig is köszi az ötleteket. Mosolyog
Az egy dolog ha kivéve a gyertya ad szikrát!nyomás alatt nem biztos hogy leadja.Mondjuk 2 trafó is gyanus hogy egyszerre kimegy.
az igazából 1 trafó. Párosával vannak. Kacsint
Na hát ennyire szedtem még szét a kocsit ezt se tudom.Igaz ezek olyanok mint a doxa.És ezt nagyon becsülöm benne.

Sziasztok!
Elvittem a villamosságis haveromhoz, hogy mielőtt jobban szétburítom az autót, nézze meg a hunflex (bioetanolos átalakító) bekötését (ez minden egyes befecskendezőre rá van kötve, hogy hosszabb időt adjon), hátha van vmi forrasztási hiba. Ledes műszerrel megnézte, és ott volt a bibi. Elromlott ez a hunflex nevű átalakító, pedig már három hete ki volt kapcsolva, így benzinnel jártam. Elvileg ilyen állapotban csak átengedi a jelet,  kivéve az én esetemben. Azt nem értem, hogy miért pont a 2-3 hengerben okozta a hibát, de ez egy öntött kütyü kapcs. rajz nélkül.
De a lényeg: meggyógyult a Lacsi!!! Mosolyog Vigyorog Vigyorog
Jó hétvégét,izgalmas meccseket és forma 1-et, hideg sört kívánok mindenkinek!
Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #362 Dátum: 2010. Június 13. - 07:47:44 »

Köszönöm a tanácsokat, a trafóra  (2-3 hengerpár miatt) gondoltam én is , de ennek ellentmond, hogy a pipát lehúzva ekég komoly szikra volt mindkettőnél.
Ettől függetlenül megpróbálom a trafócserét, elég egyszerűnek tűnik. De dugulásra gyanakszom most inkább.
Ha valami kiderül, természetesen leírom, addig is köszi az ötleteket. Mosolyog
Az egy dolog ha kivéve a gyertya ad szikrát!nyomás alatt nem biztos hogy leadja.Mondjuk 2 trafó is gyanus hogy egyszerre kimegy.
az igazából 1 trafó. Párosával vannak. Kacsint
Na hát ennyire szedtem még szét a kocsit ezt se tudom.Igaz ezek olyanok mint a doxa.És ezt nagyon becsülöm benne.

Sziasztok!
Elvittem a villamosságis haveromhoz, hogy mielőtt jobban szétburítom az autót, nézze meg a hunflex (bioetanolos átalakító) bekötését (ez minden egyes befecskendezőre rá van kötve, hogy hosszabb időt adjon), hátha van vmi forrasztási hiba. Ledes műszerrel megnézte, és ott volt a bibi. Elromlott ez a hunflex nevű átalakító, pedig már három hete ki volt kapcsolva, így benzinnel jártam. Elvileg ilyen állapotban csak átengedi a jelet,  kivéve az én esetemben. Azt nem értem, hogy miért pont a 2-3 hengerben okozta a hibát, de ez egy öntött kütyü kapcs. rajz nélkül.
De a lényeg: meggyógyult a Lacsi!!! Mosolyog Vigyorog Vigyorog
Jó hétvégét,izgalmas meccseket és forma 1-et, hideg sört kívánok mindenkinek!
Hú bakker, ez eszembe juthatott volna! Nekem ugyan ez volt a Hunflexxel! A gyári csati elég gagyi... Nekem csak az 1-es hengerben okozott gondot. Kaptam egy szett bioetunos csatlakozót, és azzal noprob. Próbáld meg beforrasztani, vagy szerezni rendes csatikat!
Naplózva
Vöri
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Hozzászólás #363 Dátum: 2010. Június 13. - 19:41:05 »

Köszönöm a tanácsokat, a trafóra  (2-3 hengerpár miatt) gondoltam én is , de ennek ellentmond, hogy a pipát lehúzva ekég komoly szikra volt mindkettőnél.
Ettől függetlenül megpróbálom a trafócserét, elég egyszerűnek tűnik. De dugulásra gyanakszom most inkább.
Ha valami kiderül, természetesen leírom, addig is köszi az ötleteket. Mosolyog
Az egy dolog ha kivéve a gyertya ad szikrát!nyomás alatt nem biztos hogy leadja.Mondjuk 2 trafó is gyanus hogy egyszerre kimegy.
az igazából 1 trafó. Párosával vannak. Kacsint
Na hát ennyire szedtem még szét a kocsit ezt se tudom.Igaz ezek olyanok mint a doxa.És ezt nagyon becsülöm benne.


Sziasztok!
Elvittem a villamosságis haveromhoz, hogy mielőtt jobban szétburítom az autót, nézze meg a hunflex (bioetanolos átalakító) bekötését (ez minden egyes befecskendezőre rá van kötve, hogy hosszabb időt adjon), hátha van vmi forrasztási hiba. Ledes műszerrel megnézte, és ott volt a bibi. Elromlott ez a hunflex nevű átalakító, pedig már három hete ki volt kapcsolva, így benzinnel jártam. Elvileg ilyen állapotban csak átengedi a jelet,  kivéve az én esetemben. Azt nem értem, hogy miért pont a 2-3 hengerben okozta a hibát, de ez egy öntött kütyü kapcs. rajz nélkül.
De a lényeg: meggyógyult a Lacsi!!! Mosolyog Vigyorog Vigyorog
Jó hétvégét,izgalmas meccseket és forma 1-et, hideg sört kívánok mindenkinek!
Hú bakker, ez eszembe juthatott volna! Nekem ugyan ez volt a Hunflexxel! A gyári csati elég gagyi... Nekem csak az 1-es hengerben okozott gondot. Kaptam egy szett bioetunos csatlakozót, és azzal noprob. Próbáld meg beforrasztani, vagy szerezni rendes csatikat!
Ennél rendes gyári csatlakozóval csinálta meg a srác, tehát ugyanolyanokkal,mint ami  gyárilag rámegy a befecskendezőre. Ezt széthúzta, rámért ledes próbalámpával, egyből kiderült a hiba. Itt magával a hunflexxel volt a hiba. Holnaptól használom a kocsit, remélem csak ennyi volt, de az biztos, hogy megy mind a 4 henger. Ezek szerint nem csak én használok bioetanolt ( bocs, az autóm is Vigyorog)
Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #364 Dátum: 2010. Június 14. - 09:01:54 »

Köszönöm a tanácsokat, a trafóra  (2-3 hengerpár miatt) gondoltam én is , de ennek ellentmond, hogy a pipát lehúzva ekég komoly szikra volt mindkettőnél.
Ettől függetlenül megpróbálom a trafócserét, elég egyszerűnek tűnik. De dugulásra gyanakszom most inkább.
Ha valami kiderül, természetesen leírom, addig is köszi az ötleteket. Mosolyog
Az egy dolog ha kivéve a gyertya ad szikrát!nyomás alatt nem biztos hogy leadja.Mondjuk 2 trafó is gyanus hogy egyszerre kimegy.
az igazából 1 trafó. Párosával vannak. Kacsint
Na hát ennyire szedtem még szét a kocsit ezt se tudom.Igaz ezek olyanok mint a doxa.És ezt nagyon becsülöm benne.


Sziasztok!
Elvittem a villamosságis haveromhoz, hogy mielőtt jobban szétburítom az autót, nézze meg a hunflex (bioetanolos átalakító) bekötését (ez minden egyes befecskendezőre rá van kötve, hogy hosszabb időt adjon), hátha van vmi forrasztási hiba. Ledes műszerrel megnézte, és ott volt a bibi. Elromlott ez a hunflex nevű átalakító, pedig már három hete ki volt kapcsolva, így benzinnel jártam. Elvileg ilyen állapotban csak átengedi a jelet,  kivéve az én esetemben. Azt nem értem, hogy miért pont a 2-3 hengerben okozta a hibát, de ez egy öntött kütyü kapcs. rajz nélkül.
De a lényeg: meggyógyult a Lacsi!!! Mosolyog Vigyorog Vigyorog
Jó hétvégét,izgalmas meccseket és forma 1-et, hideg sört kívánok mindenkinek!
Hú bakker, ez eszembe juthatott volna! Nekem ugyan ez volt a Hunflexxel! A gyári csati elég gagyi... Nekem csak az 1-es hengerben okozott gondot. Kaptam egy szett bioetunos csatlakozót, és azzal noprob. Próbáld meg beforrasztani, vagy szerezni rendes csatikat!
Ennél rendes gyári csatlakozóval csinálta meg a srác, tehát ugyanolyanokkal,mint ami  gyárilag rámegy a befecskendezőre. Ezt széthúzta, rámért ledes próbalámpával, egyből kiderült a hiba. Itt magával a hunflexxel volt a hiba. Holnaptól használom a kocsit, remélem csak ennyi volt, de az biztos, hogy megy mind a 4 henger. Ezek szerint nem csak én használok bioetanolt ( bocs, az autóm is Vigyorog)

Persze hogy nem, van külön topik is: http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?topic=218.0
Az E85-elektronika problémáját a kütyüben is megtudod nézni, ha a benne levő jumpert csatlakoztatod, akkor egy led sor villogva jelzi a megfelelő működést. Amelyik nem pilácsol ott hiba van.
Naplózva
janko529
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Hozzászólás #365 Dátum: 2010. Július 08. - 12:58:06 »

Szevasztok! Indítási gondom van a lacettivel,mégpedig szinte mindig csak a 2. 3. probálkozásra indul. néha ha olyan kedve van akkor elsőre is akár többször egymás után. aztán megint csak másodikra vagy harmadikra. ha meg több órát áll akkor inditás után leesik a fordulat majdnam leáll aztán egyszer csak kisimul az alapjárat és minden rendben. Nem tudom, hogy mi okozza a hibát. Hátha másnak is volt ilyen gondja. Előre is köszi
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #366 Dátum: 2010. Július 08. - 17:48:56 »

Szevasztok! Indítási gondom van a lacettivel,mégpedig szinte mindig csak a 2. 3. probálkozásra indul. néha ha olyan kedve van akkor elsőre is akár többször egymás után. aztán megint csak másodikra vagy harmadikra. ha meg több órát áll akkor inditás után leesik a fordulat majdnam leáll aztán egyszer csak kisimul az alapjárat és minden rendben. Nem tudom, hogy mi okozza a hibát. Hátha másnak is volt ilyen gondja. Előre is köszi

Üzemanyag nyomás???
Naplózva

Pittike
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #367 Dátum: 2010. Július 08. - 19:44:16 »

Szevasztok! Indítási gondom van a lacettivel,mégpedig szinte mindig csak a 2. 3. probálkozásra indul. néha ha olyan kedve van akkor elsőre is akár többször egymás után. aztán megint csak másodikra vagy harmadikra. ha meg több órát áll akkor inditás után leesik a fordulat majdnam leáll aztán egyszer csak kisimul az alapjárat és minden rendben. Nem tudom, hogy mi okozza a hibát. Hátha másnak is volt ilyen gondja. Előre is köszi

Üzemanyag nyomás???
Pillangószelep koszolódás,alapjáratimotor?-esetleg üzemanyagszűrőcsere?
Naplózva

06 70/22 11 222
janko529
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Hozzászólás #368 Dátum: 2010. Július 09. - 11:10:26 »

Köszönöm! lehet,hogy ac csere lesz belőle.
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #369 Dátum: 2010. Július 15. - 14:58:15 »

Hali, volt már valakinek P1661 hibakódja? Vagy tudjátok, hogy mit takar?

Közben annyit találtam, hogy ez a MIL Control circuit. Na de ez mit is jelent pontosabban  He
« Utoljára szerkesztve: 2010. Július 15. - 15:31:20 írta Giovanni » Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #370 Dátum: 2010. Július 15. - 17:38:45 »

Hali, volt már valakinek P1661 hibakódja? Vagy tudjátok, hogy mit takar?

Közben annyit találtam, hogy ez a MIL Control circuit. Na de ez mit is jelent pontosabban  He
A hibajelző lámpa (MIL) kábelkötegén alacsony a feszültség.

Egy időszakos hibát okozhat a rossz csatlakozás, egy kopott áthidalóvezeték-szigetelés vagy egy vezeték, amely eltörött a szigetelésen belül.
Bármely áramkört, amely gyaníthatóan a panaszt okozza, gondosan át kell vizsgálni a következő szempontok szerint:

    * Kicsúszott kapcsok.
    * Helytelenül összeillesztett csatlakozók
    * Törött összefogó elemek.
    * Hibás alakú kapcsok
    * Megrongálódott kapcsok
    * Gyenge terminál-vezeték csatlakozó
    * A kábelköteg fizikai megrongálódása.
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #371 Dátum: 2010. Július 15. - 19:53:45 »

Hali, volt már valakinek P1661 hibakódja? Vagy tudjátok, hogy mit takar?

Közben annyit találtam, hogy ez a MIL Control circuit. Na de ez mit is jelent pontosabban  He
A hibajelző lámpa (MIL) kábelkötegén alacsony a feszültség.

Egy időszakos hibát okozhat a rossz csatlakozás, egy kopott áthidalóvezeték-szigetelés vagy egy vezeték, amely eltörött a szigetelésen belül.
Bármely áramkört, amely gyaníthatóan a panaszt okozza, gondosan át kell vizsgálni a következő szempontok szerint:

    * Kicsúszott kapcsok.
    * Helytelenül összeillesztett csatlakozók
    * Törött összefogó elemek.
    * Hibás alakú kapcsok
    * Megrongálódott kapcsok
    * Gyenge terminál-vezeték csatlakozó
    * A kábelköteg fizikai megrongálódása.

Köszi! Akkor azért mondta a szerelő, ha van kedvem, vegyek magamhoz egy kontakt sprayt Mosolyog Már múltkor kipucolta a jeladók csatijait, meg átvizsgálta, de a szervó lámpa csak előjön néha...
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #372 Dátum: 2010. Július 19. - 13:48:57 »

Hali, volt már valakinek P1661 hibakódja? Vagy tudjátok, hogy mit takar?

Közben annyit találtam, hogy ez a MIL Control circuit. Na de ez mit is jelent pontosabban  He
A hibajelző lámpa (MIL) kábelkötegén alacsony a feszültség.

Egy időszakos hibát okozhat a rossz csatlakozás, egy kopott áthidalóvezeték-szigetelés vagy egy vezeték, amely eltörött a szigetelésen belül.
Bármely áramkört, amely gyaníthatóan a panaszt okozza, gondosan át kell vizsgálni a következő szempontok szerint:

    * Kicsúszott kapcsok.
    * Helytelenül összeillesztett csatlakozók
    * Törött összefogó elemek.
    * Hibás alakú kapcsok
    * Megrongálódott kapcsok
    * Gyenge terminál-vezeték csatlakozó
    * A kábelköteg fizikai megrongálódása.

Köszi! Akkor azért mondta a szerelő, ha van kedvem, vegyek magamhoz egy kontakt sprayt Mosolyog Már múltkor kipucolta a jeladók csatijait, meg átvizsgálta, de a szervó lámpa csak előjön néha...
A komputer csatlakozóját vedd le (előtte aksi leköt!), és pucold át az érintkezőket. Van belőlük elég. Vigyorog
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #373 Dátum: 2010. Július 19. - 18:21:57 »

Hali, volt már valakinek P1661 hibakódja? Vagy tudjátok, hogy mit takar?

Közben annyit találtam, hogy ez a MIL Control circuit. Na de ez mit is jelent pontosabban  He
A hibajelző lámpa (MIL) kábelkötegén alacsony a feszültség.

Egy időszakos hibát okozhat a rossz csatlakozás, egy kopott áthidalóvezeték-szigetelés vagy egy vezeték, amely eltörött a szigetelésen belül.
Bármely áramkört, amely gyaníthatóan a panaszt okozza, gondosan át kell vizsgálni a következő szempontok szerint:

    * Kicsúszott kapcsok.
    * Helytelenül összeillesztett csatlakozók
    * Törött összefogó elemek.
    * Hibás alakú kapcsok
    * Megrongálódott kapcsok
    * Gyenge terminál-vezeték csatlakozó
    * A kábelköteg fizikai megrongálódása.

Köszi! Akkor azért mondta a szerelő, ha van kedvem, vegyek magamhoz egy kontakt sprayt Mosolyog Már múltkor kipucolta a jeladók csatijait, meg átvizsgálta, de a szervó lámpa csak előjön néha...
A komputer csatlakozóját vedd le (előtte aksi leköt!), és pucold át az érintkezőket. Van belőlük elég. Vigyorog
Ezen átestem a hétvégén. A motortérben általam fellelhető összes csatit szétszedtem, kipuccccoltam. Kompjúúúter újratanítása. Másnap elővettem a kocsit, kijárok az udvarra, és már világít is a mumusom.
Most következik a kormányburkolat alatti csatik. De majd csak nyaralás után, most nincs idegzetem foglalkozni vele...
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
fantomas
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15



« Hozzászólás #374 Dátum: 2010. Július 19. - 20:32:19 »

Sziasztok!

Három éve,mióta boldog Laci tulajdonos vagyok csak csendes olvasója vagyok a fórumnak.Problémám még nem volt a géppel,egy kezdeti hidrotőke csattogáson kívül,amit 5W -olajjal orvosoltam.De a hétvégén valami történt:
kb . 120km-es út után megérkeztem az úticélhoz,levettem a gyújtást,kivettem a kulcsot és A MOTOR MÉG MINDÍG JÁRT!!!!A műszerfal alján halványan piroslott minden szinbólum és a motor csak járt,szépen egyenletesen ,alapjáraton,a kulcs a kezemben...Végül felocsudtam a döbbenetből és kinyitottam az ajtót.A motor leállt.Becsuktam az ajtót,slusszkulcs a helyére,gyujtás,a műszerfalon minden haloványan pislákol,indítózás,a motor nem indul.Kinyitom az ajtót,indítózok,pöc-röf indul.Idegroham,anyázás,kulcs kivétel,a jelenséget nem tudom többet produkálni.Gyorsan megnéztem a fórumot,de nem találtam hasonlót.
Ilyen rémtörténeteket idáig csak francia autókról hallottam.......
Naplózva
Oldalak: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 99   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!