Lacetti klub fórum
2024. április 20. - 09:12:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 40   Le
 
Szerző Téma: Sport légszűrő  (Megtekintve 134009 alkalommal)
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #30 Dátum: 2007. Október 25. - 16:27:53 »

Annyit tudunk kiolvasni a leírtkból, hogy a JR szűrőd v. szinű nem tudta a szükséges légáramot adni vagy rosszul volt beépítve, vagy mindkettő együtt. A többiből meg az következik, hogy a megfelelő légáramú direkt hideglevegő szívással érezhetően hatásos.
További kérdés a tisztítási periódus. A JR ára v.szinű csak töredéke volt a TWISTER (?) árának. Többen csalódtak már az olcsó szűrőkben, vagy fizették meg a tanulópénzt.
Lásd korábban: ha lekötöd a légszűrődet és próbaként jobban megy a kocsid, direkttel is jobban KELL  menjen.
Ha nem így van valamit /vagy többet is/ ELRONTOTTÁL vásárlás vagy beépítés közben.
Üdv
Naplózva
weni
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



« Hozzászólás #31 Dátum: 2007. Október 26. - 07:04:17 »

Hali.
Garis még a paripád? Ha igen, nem pofáznak érte a kötelező szervizen?
Várom válaszod, ÜDV: ladlac

Szio!

A gép garis. Kérdeztem a márkaszervízt, hogy mit szólnának hozzá. Hát nem fogadták kitörő örömmel. Mondták, ha kiderül a garinak bukta. A szűrő cseréje 3 perc alatt végrehajtható, és gyakorlatilag észrevehetetlen.

R*R

A JR szűrő 4 ezer pénz volt. Mire beépítésre került (csövek, bilincsek, hővédő lemez) a végösszeg 15 ezerre nőtt. A mostani -mint már írtam - 25 ezer. A beépítés mindkét esetben stimmelt. A különbség a szívott levegő minőségében volt. A motortérből, nyáron 40 fokban (merthogy közel annyi volt), nem tud kellően oxigéndús levegőt kapni a szűrő. Vagyis csak akkor ér valamit, ha tudunk számára "hideg" levegőt biztosítani. Az újabb szett beépítésével a gond megoldódott. A JR szűrő a motortérben látványban  és hangban sokkal többet adott, mégsem jó megoldás.
A tisztításra és olajozásra pedig kényesen kell ügyelni. Nem nagy ügy, és megéri azt a kevéske munkát.
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #32 Dátum: 2007. Október 26. - 08:43:17 »

Képeket ha láthatnánk!
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #33 Dátum: 2007. Október 26. - 16:59:07 »

Itt kezdődik-  http://totalcar.hu/magazin/hifituning/tuning01/
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #34 Dátum: 2007. November 01. - 10:53:27 »

A chevyklubbon egy tag igencsak leszólta a direktszűrőt, hogy mekkora ****, mert télen jó, de nyáron gyengébb az autó, mint a papírszűrőtől. Azt írta, hogy vis****akta a sportszűrőt, mert az egyenletesen megbízható léghőmérsélettől függetlenül. Eléggé elbizonytalanított! Szerintem ő azt várta a direkttől, mintha intercooler lenne. Tapasztalat valakinek?
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #35 Dátum: 2007. November 01. - 12:10:18 »

A chevyklubbon egy tag igencsak leszólta a direktszűrőt, hogy mekkora ****, mert télen jó, de nyáron gyengébb az autó, mint a papírszűrőtől. Azt írta, hogy vis****akta a sportszűrőt, mert az egyenletesen megbízható léghőmérsélettől függetlenül. Eléggé elbizonytalanított! Szerintem ő azt várta a direkttől, mintha intercooler lenne. Tapasztalat valakinek?
   Csak az említett klubtagnak van tapasztalata, de nem akarta velünk megosztani. Ha leírta volna a direkt típusát, azonosítóját, netán a szerelést képen megmutatta volna, akkor lenne véleményünk, így csak azt  mondhatjuk az ő összeállítását nem szabad követni.
"Vis****akta a sportszűrőt, mert..." nyilván betét sportlégszűrőről van szó, amit a gyári szűrőházba raknak. Merthogy itt "hidegebb levegőt" szív. Melegben a gyári háznak is hasonló hőmérséklete van, mint a motortérnek.
Ha annyit megpróbál, hogy leveszi a direktet és tesz egy utat ugyanolyan hőmérsékletű motortéri szívással, rájött volna, hogy a hiba máshol van. A ő szűrőtestje nyári hőmérsékleteken nem tudta a szükséges légáramot szállítani, de ez nem jelenti azt, hogy minden direktszűrő ilyen! Sőt! Azt mondom, direktet csak egy jót kell venni és az kiszolgálja 3-4 kocsi futásteljesítményét. A direkt árán lehet spórolni 5-15 e.Ft-ot és akkor biztosan **** lesz a direktszűrés, nem csak nyáron hanem hidegben is. (A túlolajozás szintén nagymértékben csökkenti a légáramot egyébként helyes méretezésnél).
Sokszor ismétlem: előtte próba, aztán vásárlás, vagy kipróbált és bevált összeállítások elfogadása.
A sorrend változtatása drágább szokott lenni.
Üdv
 
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #36 Dátum: 2007. November 03. - 19:53:57 »

A gyári levegőszűrő /papir/ helyére milyen direktszűrőt lehet beépíteni? Esetleg hogy mibe fáj, vagy valakinek egy honlap címe hol kutakodjak?? Köszi előre is!
Üdv
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #37 Dátum: 2007. November 03. - 20:22:55 »

A gyári levegőszűrő /papir/ helyére milyen direktszűrőt lehet beépíteni? Esetleg hogy mibe fáj, vagy valakinek egy honlap címe hol kutakodjak?? Köszi előre is!
Üdv

A kép címe egyben a cikkszáma is. Én is szemezek vele, de majd csak a sportdob után jöhet a sorban.  Kacsint
http://www.frigate.hu/index.php?mit=99&termekfocsoport_id=14&termekcsoport_id=113&tipus_id=462
http://www.knfilters.com/air_filter/chevrolet_lacetti.aspx
http://www.dragtimes.com/Daewoo-Nubira-KN-Air-Filters-m10-n1703.html
és egy kis oktatás...
http://totalcar.hu/magazin/hifituning/direktszuro/

Ja...asszem olyan 16000 körül láttam, meg a szett hozzá 6000. De ha vigyázol rá, az autót kihasználja és ahogy itt is írják a cikkben, a tisztítószett is elég vagy 100000 km-re.
« Utoljára szerkesztve: 2007. November 03. - 20:33:12 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #38 Dátum: 2007. November 04. - 08:54:21 »

Köszi CÁPA!
Megjegyzem.  Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #39 Dátum: 2007. November 04. - 11:10:02 »

A gyári levegőszűrő /papir/ helyére milyen direktszűrőt lehet beépíteni? Esetleg hogy mibe fáj, vagy valakinek egy honlap címe hol kutakodjak?? Köszi előre is!
Üdv
Direkszűrőt semmilyet, betét sportlégszűrőt viszont tehetsz a gyári papír helyére.
A betét változat légbeömlő és torlónyomás kombinációjával sokkal hatásosabb. Hogy torlónyomással utoléri-e a direktszűrő hatékonyságát valamilyen sebességnél, arra nincs összehasonlítási alapom. pl. a saját direktszűrőmnek a felülete becsléssel legalább kétszerese betét változatnak és teljes felületén légköri nyomás éri, míg a betétet a gyári szívó rendszeren keresztül kb. 5 centis keresztmetszet "táplálja".
A K&N cápaFeri bemutatta, a M..gnum is gyárt ilyet olcsóbban, azt viszont próbáltam és nem adott érezhető változást.
Ha nem akarsz csalódni, mert a K&N betét árán K&N direketet is kaphatsz, akkor ne várj túl sokat a betét változattól, mert jóval szerényebb a hatása a direktnél, még akkor is ha megnöveled a szívási keresztmetszetet.
Először próba, ha bevált csak akkor vásárlás- mint szoktam mondani... (Próba az is ha kiveszed a papírbetétet és nélküle van érzékelhető változás, akkor sport betéttel is várhatsz max. hasonlót)
Üdv
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #40 Dátum: 2007. November 04. - 18:44:12 »

Értem! Köszi! Próba, aztán vásárlás! Szerintem csak tavasszal lesz rá "kedvem" Vigyorog
Ja, és csak sport, nem direkt!
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #41 Dátum: 2007. November 04. - 18:58:53 »

a sport szüröbetét mennyit kostál?

Kb mint egy direkt. 15000 környéke
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #42 Dátum: 2007. November 04. - 19:26:37 »

és legalább megéri az árát?
Ez a topic elég jól körbejárja ezt a kérdést . Tessék néha visszaolvasni az eleje felé is !  Kacsint
Hát hiába írunk külön mindenről ?
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #43 Dátum: 2007. November 05. - 08:42:05 »

Na de gyerekek! Mit fog szólni ehhez CápaApánk?
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3423


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #44 Dátum: 2007. November 10. - 17:09:54 »

Ara voltam kiváncsi hogy valakinek van esetleg már betéve sport szürö betét és mi a személyes tapasztalata megéri vagy nem. csak egy igenre vagy egy nemre voltam kiváncs. Amugy végig olvastam elötte a topicot jopek koléga!!!
Hi.
Vedd ki a papir légszüröt, "állítólag" olyan lesz sporttal is szinte.  He
Ha kipróbálod, Engem is érdekelne... Vigyorog
Üdv Kacsint
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 40   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!