Lacetti klub fórum
2024. április 29. - 16:40:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 40   Le
 
Szerző Téma: Sport légszűrő  (Megtekintve 134196 alkalommal)
tois
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Hozzászólás #45 Dátum: 2007. November 22. - 14:52:05 »

Nekem sportbetét van bent, már kb. 13000 km-t mentem így az autóval. Amikor megvettem 17.000 jó magyar forintért és betettem, akkor azt éreztem, hogy egyenletesebben járt a motor az alsóbb fordulatszám-tartományban és egyenletesebben is húzott. Egy kicsit. Ez biztos még most is így van, csak már megszoktam. A fogyasztás csökkenéséből viszont semmit sem éreztem, nem változott semmi. Azóta vettem tisztító szettet is, azt a Frigate-ben kaptam jó áron (a szűrőt telefonon rendeltem és futár hozta). El lehet vele játszani, meg szórakozni, de fene tudja mennyire éri meg. Az egyik oldalon az ára, a másikon pedig a tudat, hogy így 8-10.000 km-ként tiszta szűrő figyel az autóban. Hogy a papírszűrőt is ki lehet 15 ezrenként cserélni? Ez is igaz.
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #46 Dátum: 2007. November 25. - 16:12:52 »

Nekem sportbetét van bent, már kb. 13000 km-t mentem így az autóval. Amikor megvettem 17.000 jó magyar forintért és betettem, akkor azt éreztem, hogy egyenletesebben járt a motor az alsóbb fordulatszám-tartományban és egyenletesebben is húzott. Egy kicsit. Ez biztos még most is így van, csak már megszoktam. A fogyasztás csökkenéséből viszont semmit sem éreztem, nem változott semmi. Azóta vettem tisztító szettet is, azt a Frigate-ben kaptam jó áron (a szűrőt telefonon rendeltem és futár hozta). El lehet vele játszani, meg szórakozni, de fene tudja mennyire éri meg. Az egyik oldalon az ára, a másikon pedig a tudat, hogy így 8-10.000 km-ként tiszta szűrő figyel az autóban. Hogy a papírszűrőt is ki lehet 15 ezrenként cserélni? Ez is igaz.
A beszámolód megerősíti a korábbi tapasztolatokat a gyári rendszer meghagyásával történő szívololdali beavatkozásokról, torlónyomás kialakítás biztosan javítana, de még nem láttunk eredményeket bemutatni senkitől. Talán rászánja valaki egyszer...
Naplózva
Skorpio
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7



WWW
« Hozzászólás #47 Dátum: 2007. December 22. - 21:00:29 »

Nekem Bombasztikos direktszüröm van.(márkát nemtom)
Meg vagyok elégedve vele.Csak Pályán nem az igazi nagyon hangos a motor.
Amire figyelni kel az a szüröoil nem szabad sokat használni mert hazavágja a Lambdaszonda érzékelöjét és az nem olcso ha cserére szorul!
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #48 Dátum: 2007. December 23. - 09:47:42 »

Nekem Bombasztikos direktszüröm van.(márkát nemtom)
Meg vagyok elégedve vele.Csak Pályán nem az igazi nagyon hangos a motor.
Amire figyelni kel az a szüröoil nem szabad sokat használni mert hazavágja a Lambdaszonda érzékelöjét és az nem olcso ha cserére szorul!

A Bombasztikos-t megírhatnád részletesen is, netán fotó. Az oil-t viszont nem értem, mármint köze lehet a l.szondához, pláne károsítja. Amit permetezésre használunk alkalmanként az legfeljebb náhány gram. Túlolajozáskor meg csökken az áteresztő képesség, érezni lehet a motoron a középső-felső fordalat tartományokban. De, hogy a felesből a hengerekbe kerülő esetleg mikrogarmmnyi mennyiség égési folyamat után még egyáltalán kimutatható lenne a l.szondáknál, az szerintem kétséges. Az égésterméke úgyszintén, mert hogy el kell égjen. A szonda meg nem egyéb, mint oxigén senzor.
A l.szonda és teljesítmény növelés tuningos támakör- az INDEX-ben többször foglalkoztunk vele, ha gondod van a helyén beszéljünk róla.
Ha a szívóhang zavar, lehet használni pre-szűrőt, hangszigetelést a szűrő és karosszéria között, motortér felől hővédőt. Mi rendszeresen halljuk városban is a szívóhangot, mert nem a csend kedvéért direktszűrünk.
Üdv
Naplózva
Skorpio
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7



WWW
« Hozzászólás #49 Dátum: 2007. December 23. - 17:14:23 »

Üdv.
Én csak azt irtam amit tapasztaltam.
Astrás haverom igy járt a l szondát hazavágta az oil.
A szürö hang csak pályán zavaró. Városban nagyon jó én élvezem (persze ha csak én vagyok)!
Naplózva
Skorpio
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7



WWW
« Hozzászólás #50 Dátum: 2007. December 23. - 17:16:34 »

Ja és kép a szüröröl megtekinthetö a net oldalamon.
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #51 Dátum: 2007. December 24. - 11:36:49 »

Ja és kép a szüröröl megtekinthetö a net oldalamon.
Alsó sorban középen a képen milyen szerkezet van a szűrő mögött?
Naplózva
rebelpeak
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 128


« Hozzászólás #52 Dátum: 2007. December 25. - 21:24:17 »

tisztelt urak, hölgyek!
koreai autóban új vagyok, most előlegeztem le egy majd' négyéves hármas núbirát. végigolvasva a topic-okat, még nem tudtam eldönteni, hogy visítva meneküljek e, hátrahagyva a foglalót, vagy adjam meg magam leendő sorsomnak és viseljem alázattal a rám váró megpróbáltatásokat, valamint anyagi csapásokat...
szereénységem a k&n filter használatához kíván néhány személyes tapasztalaton alapuló mondatot hozzátenni a témához, bocs ha már ismert tényt ismétlek: a szóbanforgó filtert egy saab 9000-es 2 literes szívómotornál használtam, hozzávetőlegesen 70 ezer mérföldet, kb 115ezer km.-t. szó sem volt mosásáról,
ujraolajozásáról, a kocsit azzal együtt adtam el, nem hiszem, hogy a szűrővel a használati utasítás szerint addig bármit is kellett volna csinálni. csak símán be kellett dugni a szűrőházba, nem direkt szűrő volt. emlékeim szerint a 9000-es úgy gyorsult eredetileg, mint egy sebzett tehén, de a k&n segített valamit...a mérés szerint egy pár sovány paci is érkezett a szűrővel, kb 6-8 %... ez a kilencvenes években volt londonban. egy évig enyém volt a magyarországi forgalmazási jog, volt alkalmam látni a labor-tesztet, időnként demonstrálták a hozzám hasonló zöldeknek(fülre értem!)...a warwicki angol cég szerint( mert a szűrőt eredetileg
sivatagi autóversenyekre fejlesztették az amerikaiak) a rárakodó por elsődleges szűrőként működik, rengeteg koszt elbír a szűrő, anélkül, hogy az áteresztett levegő mennyisége változna, láttam olyat a bemutatón, hogy úgy nézett ki, mint egy óriási porcica, de a paraméterek változatlanok voltak...még egyszer használtam egy ilyet egy integrale-ban, de az úgyis olyan brutális volt, hogy nem tünt fel különbség...ja, még talán azt hangsúlyozták, hogy esős, párás időben a papir megszívja magát, nagyobb az ellenállása...mondjuk ez a laborban tisztán mérhető volt, persze nem tudom, hogy meleg motor közelében, a szűrőházban is érvényes e.
Bocs hogy így elsőre ennyi helyet foglaltam...kellemes további ünnepeket...
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #53 Dátum: 2007. December 25. - 21:56:30 »

Üdv itt a csapatban! Ne félj a Nubirától, egy nagyon jó autó! Ez a Lacetti elődje sedanban, még Euro-3-as motorral, amivel nem voltak gondok, mert a hozzátartozó softver jó volt. Szerintem  nem kell veszendőbe hagynod a foglalót! Ha jól megnézed, nem olyan sokkal volt gond, csak százszor körbeirták a ténát. Olvasd el a Totalcar, népitélet rovatát, a Nubiráról, illetve Lacettiről, és meglátod a zöme nagyon szereti, szerette. Nekem is Nubirám volt elötte, nagyon szerettük, tiz évesen adtuk el, és az új vevő hitetlenkedett, hogy hogyan lehet egy tiz éves autó ilyen szép állapotban, és ilyen jó. Ára? Km futása? Hol, mire használták? Sok sikert hozzá!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #54 Dátum: 2007. December 26. - 11:04:50 »

tisztelt urak, hölgyek!
koreai autóban új vagyok, most előlegeztem le egy majd' négyéves hármas núbirát. végigolvasva a topic-okat, még nem tudtam eldönteni, hogy visítva meneküljek e, hátrahagyva a foglalót, vagy adjam meg magam leendő sorsomnak és viseljem alázattal a rám váró megpróbáltatásokat, valamint anyagi csapásokat...
szereénységem a k&n filter használatához kíván néhány személyes tapasztalaton alapuló mondatot hozzátenni a témához, bocs ha már ismert tényt ismétlek: a szóbanforgó filtert egy saab 9000-es 2 literes szívómotornál használtam, hozzávetőlegesen 70 ezer mérföldet, kb 115ezer km.-t. szó sem volt mosásáról,
ujraolajozásáról, a kocsit azzal együtt adtam el, nem hiszem, hogy a szűrővel a használati utasítás szerint addig bármit is kellett volna csinálni. csak símán be kellett dugni a szűrőházba, nem direkt szűrő volt. emlékeim szerint a 9000-es úgy gyorsult eredetileg, mint egy sebzett tehén, de a k&n segített valamit...a mérés szerint egy pár sovány paci is érkezett a szűrővel, kb 6-8 %... ez a kilencvenes években volt londonban. egy évig enyém volt a magyarországi forgalmazási jog, volt alkalmam látni a labor-tesztet, időnként demonstrálták a hozzám hasonló zöldeknek(fülre értem!)...a warwicki angol cég szerint( mert a szűrőt eredetileg
sivatagi autóversenyekre fejlesztették az amerikaiak) a rárakodó por elsődleges szűrőként működik, rengeteg koszt elbír a szűrő, anélkül, hogy az áteresztett levegő mennyisége változna, láttam olyat a bemutatón, hogy úgy nézett ki, mint egy óriási porcica, de a paraméterek változatlanok voltak...még egyszer használtam egy ilyet egy integrale-ban, de az úgyis olyan brutális volt, hogy nem tünt fel különbség...ja, még talán azt hangsúlyozták, hogy esős, párás időben a papir megszívja magát, nagyobb az ellenállása...mondjuk ez a laborban tisztán mérhető volt, persze nem tudom, hogy meleg motor közelében, a szűrőházban is érvényes e.
Bocs hogy így elsőre ennyi helyet foglaltam...kellemes további ünnepeket...

Szitén üdvözöllek!
Érdeklődéssel olvastalak. A Nubiráról majd úgyis beszámolsz, viszont ha egy évig testközelből K&N szűrőket forgalmaztál, akkor bizonyára több autó márka sokféle gazdájának véleményével találkoztál. Érdekelne néhány jellemző megállapítás gondolom többünket is.
A szűrő mosási periódus a -gyári ajánláson kívül- egyéni döntés, a mosás elhagyása meg felfogás dolga.
Megjegyzésem viszont, hogy a sportszűrők anyagának (akár betét akár direkt) semmi köze a papírhoz!
A látványos bemutatók a reklám részei (akár K&N vagy PR..long). Ha nem akar a vevő úgy járni, mint a Nubira említett előlegével, akkor előtte kell megnézni mit vesz. Csodák pedig nincsenek, rosszul kent motorok és rosszul szűrő szívóoldalak meg vannak.
Naplózva
rebelpeak
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 128


« Hozzászólás #55 Dátum: 2007. December 26. - 18:59:48 »

Köszönöm hogy üdvözöltök a fedélzeten!
Még pár szó a K&N-ről...tudom, hogy az anyaga nem papir, csak demózták hogy a papír bedagad vizesen...A kamionosok, buszosok többen használják ezt a filtert, mint az autosok, mert sokkal-sokkal tovább tart... nagymotorban általában 3 hengerenként van légszűrő és ha az eltömődésjelző jelez, akkor nincs mese, párban cserélni kell...hosszútávon olcsóbb az olajos szűrő, + náluk már jobban mérhető a teljesítménynövekedés, fogyasztáscsökkenés, motorkopás, nem mindegy hogy 400 vagy 420 liter gázolaj egy fuvar, ha mondjuk 8 van belőle egy hónapban...ugyanez személykocsinál is, Angliában volt olyan hónap, hogy símán mentem 5000-7000 km-t egy hónapban...
ne nevessetek ki, de az 1.6-os motor 109 lovából jó esetben lesz 115, fogyaszt százra öt %-al kevesebbet, havi 2 ezer  km alatt alig mérhető...szűrő ára cirka 18000...viszont jobban szűr, tisztább és több levegőt biztosít, a motor picit, alig érzékelhetően jobb, a motorba kevesebb por kerül, símábbak maradnak a hengerfalak...stb. VISZONT ÉPPEN MOST MEGINT NINCS RÁ 18 PÉNZEM!
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #56 Dátum: 2007. December 26. - 19:48:25 »

Rebelpeak! Tudod, ez nem az újgazdagokat tömörító klub! Ebben is üdvözlünk, nem vagy egyedül...! Ez nem a luxusterepjárok klubja, itt nem szégyen, ha nem rögtön vesz meg valamit az ember, vagy kivár a tankolással fizetésig, ha addigra a csekkek nem tolják tovább az itatást. Üdv köztünk!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #57 Dátum: 2007. December 28. - 23:33:07 »

Ja és kép a szüröröl megtekinthetö a net oldalamon.
Alsó sorban középen a képen milyen szerkezet van a szűrő mögött?

Nem hagyott nyugodni engem sem ez a kérdés. Volt is egy tippem magamban...asszem bejött.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Suzuki-Supercharger-Turbo-Forenza-Reno-Verona-SX4-AERIO_W0QQitemZ230206273488QQihZ013QQcategoryZ33741QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

Oldal alján megtalálod ugyanezt a képet Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Skorpio
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7



WWW
« Hozzászólás #58 Dátum: 2007. December 30. - 23:45:49 »

Ja és kép a szüröröl megtekinthetö a net oldalamon.
Alsó sorban középen a képen milyen szerkezet van a szűrő mögött?

Nem hagyott nyugodni engem sem ez a kérdés. Volt is egy tippem magamban...asszem bejött.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Suzuki-Supercharger-Turbo-Forenza-Reno-Verona-SX4-AERIO_W0QQitemZ230206273488QQihZ013QQcategoryZ33741QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

Oldal alján megtalálod ugyanezt a képet Mosolyog

Bocsika hogy nem válaszoltam de sajna kevés az idöm forumozni.
De kolega megtalálta és be is linkelte a választ.
 BUÉK
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #59 Dátum: 2007. December 31. - 08:41:41 »

Ja és kép a szüröröl megtekinthetö a net oldalamon.
Alsó sorban középen a képen milyen szerkezet van a szűrő mögött?

Nem hagyott nyugodni engem sem ez a kérdés. Volt is egy tippem magamban...asszem bejött.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Suzuki-Supercharger-Turbo-Forenza-Reno-Verona-SX4-AERIO_W0QQitemZ230206273488QQihZ013QQcategoryZ33741QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

Oldal alján megtalálod ugyanezt a képet Mosolyog

Bocsika hogy nem válaszoltam de sajna kevés az idöm forumozni.
De kolega megtalálta és be is linkelte a választ.
 BUÉK
Amúgy ez egy elektromos ventillátor. Amit az oldalon írtak róla teljesítmény növekedést, az mind szép és jó, de nem hiszem, hogy igaz is lenne...
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 40   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!