Lacetti klub fórum
2024. április 24. - 12:05:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 40   Le
 
Szerző Téma: Sport légszűrő  (Megtekintve 134073 alkalommal)
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #525 Dátum: 2013. április 13. - 20:32:28 »

és a kúp kivételével változott valami?
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #526 Dátum: 2013. április 13. - 21:23:52 »

és a kúp kivételével változott valami?
én nem vettem ki mégis a gyorsulásikon elég jól remekelt a gép évek óta Mosolyog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #527 Dátum: 2013. április 13. - 21:27:57 »

de nem is értem minek bele egyáltalán amikor igy is agyon van fojtva a motor
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #528 Dátum: 2013. április 14. - 07:41:00 »

de nem is értem minek bele egyáltalán amikor igy is agyon van fojtva a motor
Nincs "agyonfojtva". Igen pontosan "kiszámolták" és tesztelték a levegő bevezetés minden alkotóját a hozzáértők.  Egyébként ennek  "kúpnak" is van szerepe, például a szívóoldali "gázlengések" modulálása. Tessék a megfelelő szakirodalmat elolvasni! Ezen alkatrészek bárminemű megváltoztatása, eltávolítása -egyéb mechanikai átalakítások nélkül (lökettérfogat növelés, szelep keresztmetszet növelés, vezérlés módosítás, kompresszió viszony változtatás, kipufogó oldali módosítás- a teljesség igénye nélkül-) az esetek túlnyomó részében negatív hatással bírnak (fajlagos fogyasztás, hatásfok, teljesítmény- és nyomaték-karakterisztika, emisszió). És az "elektronikai tuningról" még nem is szóltunk. Lehet beszélgetni tapasztalatokról, de ezek csak szubjektív megérzések. Persze lehetséges bizonyos körülmények esetén némi "javulásról" beszélni, de szinte biztos, hogy más üzemi tartományokba romlani fog jó néhány paraméter, ugyanis erősen fordulatszám függő dolog. Mellékelek egy mérési eredményt a saját autómról. A gyári szívászaj csökkentőt lecseréltem "szilikoncsöves megoldásra. Meg is lett az "eredménye", alacsony fordulaton elveszett a nyomaték. A vastag vonal a gyári kialakítás.


Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #529 Dátum: 2013. április 14. - 08:02:19 »

akkor te azt mondod hagyjuk benne a gyári kúpot? mert többen pozitív változásról számoltak be főleg az alsóbb tartományokban nyomatékosabb autóról, bár az inkább a kúp kivétele és sport betét berakása után volt
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #530 Dátum: 2013. április 14. - 08:15:44 »

akkor te azt mondod hagyjuk benne a gyári kúpot? mert többen pozitív változásról számoltak be főleg az alsóbb tartományokban nyomatékosabb autóról, bár az inkább a kúp kivétele és sport betét berakása után volt
Én nem mondok semmit, mindenki döntsön saját maga. Az enyém amúgy is 1,8-as, merőben más. Csak tényeket közöltem, amiket nem én találtam ki, mielőtt bárki ezt gondolná.
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #531 Dátum: 2013. április 14. - 08:57:22 »

Elhiszem illetve mérésekkel bizonyítottad, de mivel a tiéd 1.8 as elképzelhető, hogy ott tényleg egészen más az 1.4 es kocsinál meg lehet csak inkább ront a motoron. Mert ezek szerint ugyan úgy beletették minden modellbe de csak az egyik fajtnál tesztelték lehet pont az 1.8 nál.
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #532 Dátum: 2013. április 14. - 08:58:40 »

Lehet csak az egyiknél tesztelték ezt akartam írni mert nem tudhatjuk. Aztán lehet mindegyiknél
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #533 Dátum: 2013. április 14. - 09:09:39 »

Lehet csak az egyiknél tesztelték ezt akartam írni mert nem tudhatjuk. Aztán lehet mindegyiknél
Alaposan félreértettél. Mindegyik típusnál tesztelik, mérik. Én az 1,8-ast mértem, a többiről nincs illetve nem publikus a mérési eredmény. A két típusnál merőben más a légszűrőház és motor közötti szívócső kialakítás, ergo teljesen más a hatása az "átalakításnak". A működési elvet kívántam szemléltetni, hogy mennyire kiszámíthatatlan a "mókolás" eredménye, ami leginkább negatív előjelű.
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #534 Dátum: 2013. április 14. - 09:21:13 »

Értem. Akkor inkább nyomatok egy wepp tisztítást annak több haszna lehet mint a légszűrővel babrálni
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #535 Dátum: 2013. április 14. - 09:28:28 »

Értem. Akkor inkább nyomatok egy wepp tisztítást annak több haszna lehet mint a légszűrővel babrálni
Miért is?
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #536 Dátum: 2013. április 14. - 09:41:05 »

nem ebbe a topikba tartozik le is írtam máshol, hogy kicseréltem a gyertyákat és megint bedobta utána a p300 at. lehet a kábelek rosszak mert mozgatva lettek de lehet a korom miatt
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #537 Dátum: 2013. április 14. - 09:42:33 »

nem ebbe a topikba tartozik le is írtam máshol, hogy kicseréltem a gyertyákat és megint bedobta utána a p300 at. lehet a kábelek rosszak mert mozgatva lettek de lehet a korom miatt
Ja, értem.
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #538 Dátum: 2013. április 14. - 10:48:27 »

másik topicban irhatsz rá v privátban ha gondolod
Naplózva
Komis
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1929



« Hozzászólás #539 Dátum: 2013. április 14. - 13:56:43 »

és a kúp kivételével változott valami?
R*R vette ki nekem pár hónap használat után, mert én azt se tudtam, hogy van. 1,4 motornál azonnal éreztem a különbséget, mert kb. 2000körüli fordulaton a 'nyomatékhullám' érzetre kisimult. Nem megtáltosodás történt, csak egyenletesebb lett a gyorsulás. Az én komfortérzetemnek kifejezetten jót tett  Vigyorog
A kollégámnak én csináltam meg az 1,4-ébe. Ugyanezt tapasztalta.Mindkettő Euro3.
« Utoljára szerkesztve: 2013. április 14. - 20:54:13 írta Komis » Naplózva

MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
Oldalak: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 40   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!