Lacetti klub fórum
2025. április 29. - 22:08:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Szavazás
Kérdés: Statisztikai kérdés! Milyen típusú Lacsid van?
Sedan - 45 (31.3%)
SW - 37 (25.7%)
HB - 62 (43.1%)
Összes szavazó: 143

Oldalak: 1 ... 524 525 [526] 527 528 ... 554   Le
 
Szerző Téma: Re: Törzsasztal 4  (Megtekintve 813748 alkalommal)
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #7875 Dátum: 2016. Március 07. - 11:47:18 »

Pályán 155-el (megyek is Tomyhoz, mert van következménye), autóúton 120-al toltam neki.

Milyen következménye lett?
Megálltam taankolni a szlovák határtól 30 km-re. Fél óra múlva egy gázelvétel után nekiállt rángatni a motor. Pár száz méter múlva piros lámpához értem, dadog. Induláskor a gázadásnál pechlámpa + mintha nem menne 1 henger. Hazajöttem vele. Ma délután megint eljátszotta.  He He He
A hibakódot gondolom nem tudod még. Kíváncsi vagyok, mi lesz a gond. Biztos, hogy a nagy sebesség miatt történt ez? Esetleg rossz üzemanyag?
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #7876 Dátum: 2016. Március 07. - 15:42:06 »

Pályán 155-el (megyek is Tomyhoz, mert van következménye), autóúton 120-al toltam neki.

Milyen következménye lett?
Megálltam taankolni a szlovák határtól 30 km-re. Fél óra múlva egy gázelvétel után nekiállt rángatni a motor. Pár száz méter múlva piros lámpához értem, dadog. Induláskor a gázadásnál pechlámpa + mintha nem menne 1 henger. Hazajöttem vele. Ma délután megint eljátszotta.  He He He
A hibakódot gondolom nem tudod még. Kíváncsi vagyok, mi lesz a gond. Biztos, hogy a nagy sebesség miatt történt ez? Esetleg rossz üzemanyag?
Remélem üzemanyag. Azért a 155-ös tempó ne számítson már nagynak a Lacettinél. Ennyit el kell tudnia viselni a motornak.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #7877 Dátum: 2016. Március 07. - 15:44:56 »

Pályán 155-el (megyek is Tomyhoz, mert van következménye), autóúton 120-al toltam neki.

Milyen következménye lett?
Megálltam taankolni a szlovák határtól 30 km-re. Fél óra múlva egy gázelvétel után nekiállt rángatni a motor. Pár száz méter múlva piros lámpához értem, dadog. Induláskor a gázadásnál pechlámpa + mintha nem menne 1 henger. Hazajöttem vele. Ma délután megint eljátszotta.  He He He
A hibakódot gondolom nem tudod még. Kíváncsi vagyok, mi lesz a gond. Biztos, hogy a nagy sebesség miatt történt ez? Esetleg rossz üzemanyag?
Remélem üzemanyag. Azért a 155-ös tempó ne számítson már nagynak a Lacettinél. Ennyit el kell tudnia viselni a motornak.
Mondjuk tartósan (4-500 km folyamatosan) biztos nem esik jól neki, de szerintem egyik ekkora motornak sem.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #7878 Dátum: 2016. Március 07. - 15:47:42 »

Pályán 155-el (megyek is Tomyhoz, mert van következménye), autóúton 120-al toltam neki.

Milyen következménye lett?
Megálltam taankolni a szlovák határtól 30 km-re. Fél óra múlva egy gázelvétel után nekiállt rángatni a motor. Pár száz méter múlva piros lámpához értem, dadog. Induláskor a gázadásnál pechlámpa + mintha nem menne 1 henger. Hazajöttem vele. Ma délután megint eljátszotta.  He He He
A hibakódot gondolom nem tudod még. Kíváncsi vagyok, mi lesz a gond. Biztos, hogy a nagy sebesség miatt történt ez? Esetleg rossz üzemanyag?
Remélem üzemanyag. Azért a 155-ös tempó ne számítson már nagynak a Lacettinél. Ennyit el kell tudnia viselni a motornak.
Mondjuk tartósan (4-500 km folyamatosan) biztos nem esik jól neki, de szerintem egyik ekkora motornak sem.
Olyan 375-390 km volt a pálya. Természetesen nem folyamatosan, mert azt nem is lehet. Olykor vissza kellett lassítani.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #7879 Dátum: 2016. Március 07. - 17:18:14 »

A motornak biztos nem lesz baja attól. Én, amikor Münchenbe mentem az osztrák-német határtól felvettem a német tempót és 160-180 között haladtam Münchenig. Az pedig már 5 éve volt  Kacsint Mondjuk pályán amúgy is óra szerint 140-155 között szoktam haladni akár a Balcsira, akár Horvátországba vagy Olaszországba megyünk.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #7880 Dátum: 2016. Március 07. - 17:34:49 »

Mondjuk a határtól Münchenig nem olyan hosszú a táv. Kacsint Én azért sajnálom ilyen fordulaton használni tartósan autópályán illetve hogy hosszútávon lesz-e baja, azt sem tudom megmondani. 160-nál már kb 5ezernél jár a fordulat, ha jól sejtem.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #7881 Dátum: 2016. Március 07. - 19:45:37 »

Próbáltam érzékeltetni és páran tudják is hogyan közleked(ek)tem. De 11 év alatt hibátlan a lacsim, pedig akár gyorsuláson, akár előzéseknél sűrűn belenyalt a 6000es tartományba a fordulat. Sőt, szerintem Sebijoe-Sebike-Tomy és egyéb dinamikus sofőrök lacsijai is még működnek.
Én mindig úgy voltam vele, hogy nem véletlenül úgy skálázzák a fordulatszámot ahogy. Az még belefér, persze az ideális a 2 és 4 ezres fordulat közötti tartomány. Egyes benzinesek 5000nél tiltanak, mások pedig 8-9 ezernél.
Régi önmagamhoz képest sokszor már nyugdíjasan vezetek, de azért ritkán még manapság is felébresztem a ménest  Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #7882 Dátum: 2016. Március 07. - 19:55:18 »

Nem ment 5000 fölé a fordulat.  Kacsint
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #7883 Dátum: 2016. Március 08. - 07:08:44 »

Próbáltam érzékeltetni és páran tudják is hogyan közleked(ek)tem. De 11 év alatt hibátlan a lacsim, pedig akár gyorsuláson, akár előzéseknél sűrűn belenyalt a 6000es tartományba a fordulat. Sőt, szerintem Sebijoe-Sebike-Tomy és egyéb dinamikus sofőrök lacsijai is még működnek.
Én mindig úgy voltam vele, hogy nem véletlenül úgy skálázzák a fordulatszámot ahogy. Az még belefér, persze az ideális a 2 és 4 ezres fordulat közötti tartomány. Egyes benzinesek 5000nél tiltanak, mások pedig 8-9 ezernél.
Régi önmagamhoz képest sokszor már nyugdíjasan vezetek, de azért ritkán még manapság is felébresztem a ménest  Vigyorog
Ilyen nálam is előfordul néha, igaz csak 2-es 3-as fokozatban. Én a tartós (legalább 4-500km-en keresztüli), magas fordulatszámú (5-6000) autópályázásra gondoltam egyébként Kacsint
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #7884 Dátum: 2016. Március 08. - 08:35:01 »

Akkor jól megértjük egymást  Kacsint Vigyorog

Biztos, hogy okoz némi mikronnyi kopást, amire gondolsz. De véleményem szerint megfelelő motorolajjal és a nagy tempó okozta hűtéssel bírnia kell a motornak. Ráadásul nincs olyan forgalmi helyzet, hogy végig ott tudjad tartani a fordulatot, mert tuti, hogy néha lassítani kell....kivéve a kétszer ötsávos autópályán talán.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
kakaos
Kábelbarát
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Hozzászólás #7885 Dátum: 2016. Március 08. - 16:29:15 »

Autó pálya után a városba érve mintha legyengül volna a motor teljesítménye ,lehet hogy a szondák túlhevülnek és vissza fogják a teljesítményt és a benzin menyiséget .       
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #7886 Dátum: 2016. Március 08. - 21:33:38 »

Hibakódot még nem tudok, a 4. gyertyán olaj van. Szelepfedél tömítés.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #7887 Dátum: 2016. Március 10. - 17:32:29 »

Használ-e valaki olyan tablet tokot ami billentyűzetes? Szeretnék venni egy 10.1"-os tablethez, de az ismerőseim körében senki nem használ ilyet (illetve egy Ipadhez igen, de az más kategória). Vezetékes vagy Bluetooth-os a jobb használhatóság szempontjából?
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #7888 Dátum: 2016. Március 10. - 21:11:19 »

Hibakódot még nem tudok, a 4. gyertyán olaj van. Szelepfedél tömítés.
Van hibakód - az aktuális topikban.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #7889 Dátum: 2016. Március 18. - 22:05:55 »

Voltam ma fogorvosnál, és kicsit elkeseredtem. Az új orvosom családtag, unokatesóm menyasszonya (60 nap múlva felesége). Az előző doktor nénim 16 év közös múlt után, ami alatt elviselte rettegésemet és rigojáimat tavaly nyugdíjba ment. Évente kétszer jártam hozzá ellenőrzésre, kezelésre. Abban a meggyőződésben voltam, hogy nem tökéletesek, de amúgy rendben vannak a fogaim. Hát sajnos nem.

Záros határidőn belül cserélni kell majd az összes tömést, mert régiek és rossz anyagból vannak, emiatt lötyögnek. Az elsőt már most, ki is szedte, gyógyszees tömés, hétfőn meg lezárja ideiglenesen. Azután a következő nagy projekt a két bal alsó- hátsó fogam megmentése. Az egyik gyökértömött, de a csatornában bele van törve egy tűvég, és emiatt a csontban gyulladás van. Ezt ki kell majd bontani, kiszedni a tűt, rátömni és ha a gyulladás elmúlt bezárni - kezelési idő kb. 2 hónap. Ha nem sikerül: akkor műtéttel el kell távolítani , ez mindkét fog elvesztésével járna. Ha sikerül, akkor a mögöttes fogból is ki kell szedni a tömést, gyökérkezelni majd betömni. Azután jöhet a többi fog, ahol van egy másik gyökér tömött, ahol szintén bele van törve egy tű a csatornába.

Majd jövő héten kapom meg a kezelési tervet és azt, hogy hány csokiba fog fájni, de a két alsó fog megmentését olyan 150.000 forintra saccolja. Ki is lehet húzni őket egyből, kiszedni a tűt, és ha elmúlik a gyulladás, fogat pótolni, mert oda csak hidat nem lehet...

ÉS akkor még csak elkezdtük rendbe tenni a fogaimat.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Oldalak: 1 ... 524 525 [526] 527 528 ... 554   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!