Lacetti klub fórum
2024. Március 29. - 11:35:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 13   Le
 
Szerző Téma: Elektromos ablak, központi zár  (Megtekintve 103512 alkalommal)
TTamás
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


Lacetti SW 1.6 Platinum


« Hozzászólás #30 Dátum: 2010. Február 17. - 21:57:53 »

Erről konkrétan nem tudtam, de pl. Opelnél is bármelyik márkaszerviz 1 fax-szal lekéri akármelyik autó kulcs, immo és rádió kódját, senki nem ellenőrzi ki kéri le a kódot, és kinek az autójához. Bár elvileg kéne. Gondolom más márkáknál is így megy, kivéve talán a luxusmárkák. Innentől kezdve... A gyári dolgok ezért nem érnek xart sem...
Hát én nem ezt tapasztaltam... Előző kocsi: Astra F 1996. 1 kulccsal vettük, majd csináltatni akartam hozzá pótkulcsot. Először is elkérték az Opelnél a szem. ig-t, a forgalmit, ki kellett perkálnom előre a kód lekérését Németországból, majd mikor minden klaffolt, akkor kocsit bekérték, és betanították hozzá a kulcsot. Úgyhogy vagy ez az Opel szalon volt az óvatos, vagy te hallottál 1 rosszról. Mosolyog Szóval én ettől nem félnék, hogy bárki csináltathat kulcsot az immobilizeres kocsikhoz.

Távirányító hatásfokának javítása: nyomd a fejedhez a távirányítót és úgy nyomd a gondot, kb 2x megnő a hatótávolság, anno totalcar- műsorban szórakoztak ezzel, hihetetlennek hangzott, de működik. Hogy az agysejtek mennyire díjazzák nem tudom, de ha bajom lesz majd megírom Vigyorog
Naplózva

Lacetti SW 1.6 Platinum + LPG
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #31 Dátum: 2010. Február 18. - 01:08:14 »

Erről konkrétan nem tudtam, de pl. Opelnél is bármelyik márkaszerviz 1 fax-szal lekéri akármelyik autó kulcs, immo és rádió kódját, senki nem ellenőrzi ki kéri le a kódot, és kinek az autójához. Bár elvileg kéne. Gondolom más márkáknál is így megy, kivéve talán a luxusmárkák. Innentől kezdve... A gyári dolgok ezért nem érnek xart sem...
Hát én nem ezt tapasztaltam... Előző kocsi: Astra F 1996. 1 kulccsal vettük, majd csináltatni akartam hozzá pótkulcsot. Először is elkérték az Opelnél a szem. ig-t, a forgalmit, ki kellett perkálnom előre a kód lekérését Németországból, majd mikor minden klaffolt, akkor kocsit bekérték, és betanították hozzá a kulcsot. Úgyhogy vagy ez az Opel szalon volt az óvatos, vagy te hallottál 1 rosszról. Mosolyog Szóval én ettől nem félnék, hogy bárki csináltathat kulcsot az immobilizeres kocsikhoz.

Távirányító hatásfokának javítása: nyomd a fejedhez a távirányítót és úgy nyomd a gondot, kb 2x megnő a hatótávolság, anno totalcar- műsorban szórakoztak ezzel, hihetetlennek hangzott, de működik. Hogy az agysejtek mennyire díjazzák nem tudom, de ha bajom lesz majd megírom Vigyorog
Nem én nem hallottam semmit. Mosolyog Ott dolgoztam és többek között én is kértem le párszáz kódot amikor szüksége volt rá a tulajnak. Volt egy űrlapunk, amibe be kellett írni az alvázszámot, meg be kellett X-elni, hogy miért kérjük le. Az "X" fixen oda volt nyomtatva a "tulaj elhagyta a Carpass kártyát" lehetőséghez. Magyarul alvázszám beír, szignó+pecsét, fax repül Némethonba. Max. 1-2 nap múlva jött is a válasz, szépen ráírták az űrlapra az összes kódot (akkor is, ha csak a rádió kód kellett volna). A fax ugye nem nálunk volt, így mire az űrlap visszajutott hozzám bárki láthatta a kódokat. Azt gondolom nem is kell mondjam, hogy a kutya meg nem kérdezte a németektől, hogy én mégis ki a franc vagyok a cégnél, hogy kéregetem a kódokat, így nyilván bárki más is kérhetett le (és kért is) kódokat tetszőleges autóhoz, aki hozzájutott az űrlaphoz. (vagyis bárki) Még a faxszám is rajta volt, hogy hova kell küldeni.

Aztán az, hogy ez az info milyen ellenőrzések után (és mennyiért -- mi ingyen csináltuk) jut el a tulajhoz az egy másik kérdés, azt eldönti az adott cég vagy az ügyintéző. A lényeg az, hogy a mi 150 fős cégünknél kb. 100 alkalmazott simán lekérhette a kódjait bármelyik Opelnek. És valszeg ez máshol is így megy.
Naplózva

Pittike
TTamás
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


Lacetti SW 1.6 Platinum


« Hozzászólás #32 Dátum: 2010. Február 18. - 10:25:08 »

Aztán az, hogy ez az info milyen ellenőrzések után (és mennyiért -- mi ingyen csináltuk) jut el a tulajhoz az egy másik kérdés, azt eldönti az adott cég vagy az ügyintéző. A lényeg az, hogy a mi 150 fős cégünknél kb. 100 alkalmazott simán lekérhette a kódjait bármelyik Opelnek. És valszeg ez máshol is így megy.
Bocsáss meg, félre értettelek. A szerviz dolgozói eddig is mind lophattak és részesei voltak a komolyabb biztonsági berendezésekkel ellátott autók eltulajdonításának. Volt a régi sztori, amikor az oldalsó visszapillantó tükör lapja mögé rejtettek egy pótkulcsot, amit pár hét, hónap múlva a tolvaj kivett és zum-zum. Haver kocsiját múlt héten déli órákban lopták el. Fényes nappal. Gyanítom a kis Tháliát max. 3 perc alatt beröffentették. Tehát: amelyik kocsit el akarják vinni, elviszik, még ha rajta is ülsz. Bár... Fater régen a Ladát bebiztosította egy kormányzárral, és estére az egyik gyújtókábelt felhozta, többit meg össze vissza kötötte. Vigyorog Reggel hamarabb kellett indulni, de ha a tolvaj nem hordott magával gyújtókábelt nem volt esélye. Mosolyog
Naplózva

Lacetti SW 1.6 Platinum + LPG
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #33 Dátum: 2010. Február 18. - 19:09:07 »

OFF:
"Tehát: amelyik kocsit el akarják vinni, elviszik, még ha rajta is ülsz."

Ez a lényeg. Lehet benne akármi. Legfeljebb megvárják amíg beindítod te, és a fejedhez tartanak egy pisztolyt. Ezért tartom én egyedüli hasznos megoldásnak az olyan rendszereket, mint pl. az UV gravír. A telejelölt autót nem éri meg elvinni, mert az alkatrészek fele eladhatatlan benne. Persze ez sem 100%-os megoldás. Az én véleményem az (és ezzel sokan nem fognak egyetérteni), hogy minden más (riasztó, váltózár, GPS) bohóckodás csak arra jó, hogy pénzt dobjon ki az ember rá és magát szívassa a használatukból fakadó nyűggel és pluszköltséggel.
ON:
Naplózva

Pittike
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #34 Dátum: 2010. Február 18. - 19:14:48 »

Ja, és az immobilizer kódját ugye nem lehet ellopni a távolból...
Nem kell lopni, ki van írva a műszerfal tetejére a vonalkódod, alatta egy szám, az is elég nekik... 
jaja, elég gáz

Erről konkrétan nem tudtam, de pl. Opelnél is bármelyik márkaszerviz 1 fax-szal lekéri akármelyik autó kulcs, immo és rádió kódját, senki nem ellenőrzi ki kéri le a kódot, és kinek az autójához. Bár elvileg kéne. Gondolom más márkáknál is így megy, kivéve talán a luxusmárkák. Innentől kezdve... A gyári dolgok ezért nem érnek xart sem...

Chevroletnél nincs értelme kódot kérni nemis nagyon lehet kulcsot nem tudsz rendelni kódra kódoláshoz nem kell semmi csak a SCAN100/Evanda Epica ott van,Captiva  Cruse 10perc után enged tanítani/2 kulcs kell hozzá ennyi a motorvezérlő/immo megjegyzi a műszer szériaszámát és a kulcsok számát
Naplózva

70/4334431
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #35 Dátum: 2010. Március 24. - 20:43:08 »

Ma kipróbáltam kulccsal nyitni-zárni a központit,hát egyik kulcsot se tudtam elfordítani a zárba Ez mitől van He
A jobbost mind a két kulcs nyitotta-zárta.
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #36 Dátum: 2010. Március 24. - 20:48:45 »

Ma kipróbáltam kulccsal nyitni-zárni a központit,hát egyik kulcsot se tudtam elfordítani a zárba Ez mitől van He
A jobbost mind a két kulcs nyitotta-zárta.
Én meg még,meg sem próbáltam kulccsal nyitni a zárat az 5 év alatt.Gondolom te se,és berohadt.Adj az arcának egy kis WD40-et
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #37 Dátum: 2010. Március 24. - 20:52:13 »

Ma kipróbáltam kulccsal nyitni-zárni a központit,hát egyik kulcsot se tudtam elfordítani a zárba Ez mitől van He
A jobbost mind a két kulcs nyitotta-zárta.
Én meg még,meg sem próbáltam kulccsal nyitni a zárat az 5 év alatt.Gondolom te se,és berohadt.Adj az arcának egy kis WD40-et
megpróbálom majd,de a jobbost akkor mér mozgatja?
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #38 Dátum: 2010. Március 24. - 20:54:45 »

Ma kipróbáltam kulccsal nyitni-zárni a központit,hát egyik kulcsot se tudtam elfordítani a zárba Ez mitől van He
A jobbost mind a két kulcs nyitotta-zárta.
Én meg még,meg sem próbáltam kulccsal nyitni a zárat az 5 év alatt.Gondolom te se,és berohadt.Adj az arcának egy kis WD40-et
megpróbálom majd,de a jobbost akkor mér mozgatja?

Gondolom,hogy úgy parkolsz a kocsival,hogy csak a balost tudta telefújni homokkal a szél. Vigyorog
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #39 Dátum: 2010. Március 24. - 21:16:42 »

Ma kipróbáltam kulccsal nyitni-zárni a központit,hát egyik kulcsot se tudtam elfordítani a zárba Ez mitől van He
A jobbost mind a két kulcs nyitotta-zárta.
Én meg még,meg sem próbáltam kulccsal nyitni a zárat az 5 év alatt.Gondolom te se,és berohadt.Adj az arcának egy kis WD40-et
megpróbálom majd,de a jobbost akkor mér mozgatja?

Gondolom,hogy úgy parkolsz a kocsival,hogy csak a balost tudta telefújni homokkal a szél. Vigyorog
Nekünk is volt rá példa, hogy bekrepált. Márkaszervizben percek alatt megoldották "elhangolódott" a zárszerkezet - mondták. A másik lehetőség, hogy ki akarták nyitni és tönkretették. Bár inkább a jobb oldalit szokták feszegetni.
Naplózva

Pittike
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #40 Dátum: 2010. Március 24. - 21:23:22 »

Ma kipróbáltam kulccsal nyitni-zárni a központit,hát egyik kulcsot se tudtam elfordítani a zárba Ez mitől van He
A jobbost mind a két kulcs nyitotta-zárta.
Én meg még,meg sem próbáltam kulccsal nyitni a zárat az 5 év alatt.Gondolom te se,és berohadt.Adj az arcának egy kis WD40-et
megpróbálom majd,de a jobbost akkor mér mozgatja?

Gondolom,hogy úgy parkolsz a kocsival,hogy csak a balost tudta telefújni homokkal a szél. Vigyorog
Vagy porcukorral és beragadt nem Vigyorog Vigyorog Vigyorog
És kenjem be híg csoki pudinggal  Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Bocs Apu tudom csoki Kacsint
« Utoljára szerkesztve: 2010. Március 24. - 21:26:07 írta kamikaze » Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #41 Dátum: 2010. Március 24. - 21:24:19 »

Ma kipróbáltam kulccsal nyitni-zárni a központit,hát egyik kulcsot se tudtam elfordítani a zárba Ez mitől van He
A jobbost mind a két kulcs nyitotta-zárta.
Én meg még,meg sem próbáltam kulccsal nyitni a zárat az 5 év alatt.Gondolom te se,és berohadt.Adj az arcának egy kis WD40-et
megpróbálom majd,de a jobbost akkor mér mozgatja?

Gondolom,hogy úgy parkolsz a kocsival,hogy csak a balost tudta telefújni homokkal a szél. Vigyorog
Nekünk is volt rá példa, hogy bekrepált. Márkaszervizben percek alatt megoldották "elhangolódott" a zárszerkezet - mondták. A másik lehetőség, hogy ki akarták nyitni és tönkretették. Bár inkább a jobb oldalit szokták feszegetni.
Akkor majd Rudiéknál megnézetem legközelebb.
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7264


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #42 Dátum: 2010. Március 25. - 13:32:40 »

Ma kipróbáltam kulccsal nyitni-zárni a központit,hát egyik kulcsot se tudtam elfordítani a zárba Ez mitől van He
A jobbost mind a két kulcs nyitotta-zárta.
Én meg még,meg sem próbáltam kulccsal nyitni a zárat az 5 év alatt.Gondolom te se,és berohadt.Adj az arcának egy kis WD40-et
megpróbálom majd,de a jobbost akkor mér mozgatja?

A jobbost azért, mert az csak azt az ajtót nyitja, zárja, míg a balos az összes ajtót, az vezérli a központi zárat. Nyilván nagyobb erőt kell belevinni, és azt már nem akarja.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
ufokiki
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23



« Hozzászólás #43 Dátum: 2010. Március 26. - 18:08:45 »

Sziasztok! Lacetti tulajdonos lettem 1 hete....4 éves, de két évig kivolt vonva a forgalomból, 8700 km van benne...jó kis autó...kipróbáltam a klímát multhéten, kinnt 18 fok volt, de bent az utastérben a besütött naptól nagyon meleg...kipróbáltam a klímát, de nem fújta azt a hideg levegőt amit vártam tőle, gond lehet vele? Olyan volt, mintha a külső levegőt fújná csak be, ja...bekapcsoltam az a/c-t, mert az a klíma. Vagy ezt a klímát majd a kinti 30 foknál fogom jobban érezni?
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #44 Dátum: 2010. Március 26. - 18:15:10 »

Sziasztok! Lacetti tulajdonos lettem 1 hete....4 éves, de két évig kivolt vonva a forgalomból, 8700 km van benne...jó kis autó...kipróbáltam a klímát multhéten, kinnt 18 fok volt, de bent az utastérben a besütött naptól nagyon meleg...kipróbáltam a klímát, de nem fújta azt a hideg levegőt amit vártam tőle, gond lehet vele? Olyan volt, mintha a külső levegőt fújná csak be, ja...bekapcsoltam az a/c-t, mert az a klíma. Vagy ezt a klímát majd a kinti 30 foknál fogom jobban érezni?
Szia! Üdv közöttünk és gratulálunk a szerzeményedhez! Azt nem írtad, hogy autómata, vagy mechanikus a klíma, valamint, hogy bekapcsoltad-e hozzá a ventilátort.
Naplózva
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 13   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!