Lacetti klub fórum
2025. április 30. - 05:17:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 63   Le
 
Szerző Téma: Fék ,ABS, TC  (Megtekintve 306877 alkalommal)
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #255 Dátum: 2010. Október 06. - 18:30:22 »

Nos, nem idézem fel a Döme féle dolgot végig, mert nem ez most a lényeg, akit érdekel olvassa vissza.
Beszéltem Rudival, már hallott a dologról. Egy biztos, hogy a betét csere után, volt műszaki vizsga, ahol tökéletes volt a fékrendszer, tehát nem volt féloldalas, nem fogott az egyik állandóan, ez biztos, az NKH-nál ott a dokumentum. Azóta volt Sebikénél fékolaj cserén, nem jelzett hibát. Az a fránya csavar meg szereléstől nem görbülhet el, nincs mitől, mer akkor be sem lehetett volna hajtani. Az csak futóművet ért ütéstől deformálódhatott, ami teljesen érthető a magyar utakat ismerve. Szó, mi szó, ezzel együtt megnéznék a hibás alkatrészeket, és abból talán ki lehet okoskodni a hiba kiváltóját. Nem valószínű, hogy szerelési hiba okozta a csavar elgörbülését.

Rudi üzeni minden klubtársnak! Ha bárminemű vélt, vagy valós hibára gondol valaki, jelezze, mert mind a munkára, mind a beépített alkatrészre természetesen GARANCIÁT  vállalnak, és a dolgot orvosolják, természetesen. Csak szólni kell! Nem járhat senki sem pórul náluk, ez elvi kérdés.
Én nem gondolom hogy a Rudiéknál gőrbült volna el a csavar.Nincs az a szerelő aki igy kiengedné a műhelyből az autót ha netán hibázott volna.Főleg nem egy klubbos autót!!!!!!!!!!!!!!Itt valami más történt.Gondolok itt a felpattanó kövekre amit a kerék ver ki maga alól.
Naplózva

06 70/22 11 222
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #256 Dátum: 2010. Október 07. - 07:34:44 »

Nos, nem idézem fel a Döme féle dolgot végig, mert nem ez most a lényeg, akit érdekel olvassa vissza.
Beszéltem Rudival, már hallott a dologról. Egy biztos, hogy a betét csere után, volt műszaki vizsga, ahol tökéletes volt a fékrendszer, tehát nem volt féloldalas, nem fogott az egyik állandóan, ez biztos, az NKH-nál ott a dokumentum. Azóta volt Sebikénél fékolaj cserén, nem jelzett hibát. Az a fránya csavar meg szereléstől nem görbülhet el, nincs mitől, mer akkor be sem lehetett volna hajtani. Az csak futóművet ért ütéstől deformálódhatott, ami teljesen érthető a magyar utakat ismerve. Szó, mi szó, ezzel együtt megnéznék a hibás alkatrészeket, és abból talán ki lehet okoskodni a hiba kiváltóját. Nem valószínű, hogy szerelési hiba okozta a csavar elgörbülését.

Rudi üzeni minden klubtársnak! Ha bárminemű vélt, vagy valós hibára gondol valaki, jelezze, mert mind a munkára, mind a beépített alkatrészre természetesen GARANCIÁT  vállalnak, és a dolgot orvosolják, természetesen. Csak szólni kell! Nem járhat senki sem pórul náluk, ez elvi kérdés.
Én nem gondolom hogy a Rudiéknál gőrbült volna el a csavar.Nincs az a szerelő aki igy kiengedné a műhelyből az autót ha netán hibázott volna.Főleg nem egy klubbos autót!!!!!!!!!!!!!!Itt valami más történt.Gondolok itt a felpattanó kövekre amit a kerék ver ki maga alól.

Gidy, köszönöm a közbenjárást, és örülök neki, hogy továbbra is bízhatok Rudiékban, és annak, hogy mindenben próbálnak megoldást találni.
Amint alkalmam lesz rá, személyesen is beszélek vele a kálváriámról.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7267


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #257 Dátum: 2010. Október 07. - 12:29:03 »

Egy érdekesség Döme kálváriájához. Volt bent Rudinál egy VW Caddy furgon. Látszólag semmi baja, gumik, felnik tökéletesek, mégis valami nem volt oké a futóművel, egy úthiba után. Nos, majdnem minden része sérült a futóműnek, sérült a doblemez, a gólyaláb, a kormány összekötő, lengéscsillapító, fék, stabilizátor, szóval szinte minden, mondom, a kerekek meg jók voltak. A kár közelíti a fél millát! Még szerencse, hogy rendőrt hívott az ügyfél a helyszínre, így van esélye a kártalanításra, ha, és igen ha, ha nem volt kint úthibát jelző veszély tábla. Mert úgy könnyebb utat javítani, hogy kiteszik a táblát, és már ártatlanok az útfenttartók.  Röhej! Fel vagyok háborodva!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Yanee
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 451


SW 1,6 Elite


« Hozzászólás #258 Dátum: 2010. Október 07. - 13:10:19 »

... van esélye a kártalanításra, ha, és igen ha, ha nem volt kint úthibát jelző veszély tábla. Mert úgy könnyebb utat javítani, hogy kiteszik a táblát, és már ártatlanok az útfenttartók.  Röhej! Fel vagyok háborodva!
Nos igen... Erről ez jut eszembe: Ha elütöd a vaddisznót  és volt őzikés tábla, akkor te vagy a bűnös, ha nem volt tábla, akkor fordulj bizalommal (és rendőrségi jegyzőkönyvel+ügyvéddel) a területileg illetékes vadásztársasághoz. Jah: és bele is döglik, azaz nem szalad el! (...és direkt nem nyuszit írtam. Kacsint)
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #259 Dátum: 2010. Október 07. - 20:59:48 »

...
Az a fránya csavar meg szereléstől nem görbülhet el, nincs mitől, mer akkor be sem lehetett volna hajtani. Az csak futóművet ért ütéstől deformálódhatott, ami teljesen érthető a magyar utakat ismerve.
...
Már hogyne görbülhetett volna el szerelés közben? CSAK akkor görbülhetett el. Persze ne értsetek félre nem akarok senkit vádolni, akár korábban mások is szedhették szét a féket (pl. tisztítás, ellenőrzés, stb.) A menetet nem tudod ferdén bekapatni mert akkor tönkre is teszed betekerés közben, de a csavar attól még feszülhetett, hogy a menet jó kapott be.

A futóművet nehéz lenne úgy megütni (pláne az út felől a keréken keresztül), hogy a féknyereg csavarja hajoljon el, ezt gondoljátok végig. Az a csavar nem tart terhet, csak a féknyerget fogja.
Naplózva

Pittike
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #260 Dátum: 2010. Október 08. - 11:31:51 »

...
Az a fránya csavar meg szereléstől nem görbülhet el, nincs mitől, mer akkor be sem lehetett volna hajtani. Az csak futóművet ért ütéstől deformálódhatott, ami teljesen érthető a magyar utakat ismerve.
...
Már hogyne görbülhetett volna el szerelés közben? CSAK akkor görbülhetett el. Persze ne értsetek félre nem akarok senkit vádolni, akár korábban mások is szedhették szét a féket (pl. tisztítás, ellenőrzés, stb.) A menetet nem tudod ferdén bekapatni mert akkor tönkre is teszed betekerés közben, de a csavar attól még feszülhetett, hogy a menet jó kapott be.

A futóművet nehéz lenne úgy megütni (pláne az út felől a keréken keresztül), hogy a féknyereg csavarja hajoljon el, ezt gondoljátok végig. Az a csavar nem tart terhet, csak a féknyerget fogja.

Srácok, az az igazság, hogy ahány szerelő, annyi vélemény. Mivel én nem értek, hozzá, bármilyen meggyőzően előadott érvet el tudok fogadni. Amekkora feneke lett az ügyemnek, már régen nem ér annyit ez a 40 rugó....

Inkább csak az igazságérzetemet piszkálja ez az egész.
Naplózva
bzs198
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)


« Hozzászólás #261 Dátum: 2010. Október 08. - 13:24:36 »

Sziasztok!

Gyors kérdésem lenne..
5ajtós 1.4-es Lökettimben 53 000km van. A fékbetétek még gyáriak tuti!
Ezek kopásjelzővel ellátott betétek? És milyen hangot hallok ha cserére szorulnak a betétek? Fémes súrlódó hangot, mint a G-Astráknál? (Tudnillik Opeleket árultam egy időben és ezt onnan tudom)
És ha veszek ,akkor gyárit vegyek, vagy ugy.? A Várna utcában láttam ugy. 6000-ért a gyári meg 9000körül mozog..
Köszi a választ előre is !
cső
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #262 Dátum: 2010. Október 08. - 19:10:49 »

Sziasztok!

Gyors kérdésem lenne..
5ajtós 1.4-es Lökettimben 53 000km van. A fékbetétek még gyáriak tuti!
Ezek kopásjelzővel ellátott betétek? És milyen hangot hallok ha cserére szorulnak a betétek? Fémes súrlódó hangot, mint a G-Astráknál? (Tudnillik Opeleket árultam egy időben és ezt onnan tudom)
És ha veszek ,akkor gyárit vegyek, vagy ugy.? A Várna utcában láttam ugy. 6000-ért a gyári meg 9000körül mozog..
Köszi a választ előre is !
cső
Az elsők kopásjelzősök. Olyan súrlódós fajta.
Én inkább megnézném őket. Nem nagy meló.
Várna utcai utángyártott nekem nagyon nem jött be. Bár az nem mostanában volt, és ráadásul ennél sokkal olcsóbban adta a Krisztián.
Tehát nem feltétlen ugyan arról van szó.
Fékbetét ügyben keresheted Pittikét is (olajport).
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #263 Dátum: 2010. Október 08. - 20:07:46 »

Sziasztok!

Gyors kérdésem lenne..
5ajtós 1.4-es Lökettimben 53 000km van. A fékbetétek még gyáriak tuti!
Ezek kopásjelzővel ellátott betétek? És milyen hangot hallok ha cserére szorulnak a betétek? Fémes súrlódó hangot, mint a G-Astráknál? (Tudnillik Opeleket árultam egy időben és ezt onnan tudom)
És ha veszek ,akkor gyárit vegyek, vagy ugy.? A Várna utcában láttam ugy. 6000-ért a gyári meg 9000körül mozog..
Köszi a választ előre is !
cső
Az elsők kopásjelzősök. Olyan súrlódós fajta.
Én inkább megnézném őket. Nem nagy meló.
Várna utcai utángyártott nekem nagyon nem jött be. Bár az nem mostanában volt, és ráadásul ennél sokkal olcsóbban adta a Krisztián.
Tehát nem feltétlen ugyan arról van szó.
Fékbetét ügyben keresheted Pittikét is (olajport).
Nekem a 6EFt-os van bent ami akkor még 5 volt.Hátsó gyári de nubira 3-é átalakitva.Nekem nincs gond vele és a fékhatás is jó.Még Janinak van ilyen de neki is jó ugy tudom.
Naplózva

06 70/22 11 222
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #264 Dátum: 2010. Október 08. - 21:23:53 »

Sziasztok!

Gyors kérdésem lenne..
5ajtós 1.4-es Lökettimben 53 000km van. A fékbetétek még gyáriak tuti!
Ezek kopásjelzővel ellátott betétek? És milyen hangot hallok ha cserére szorulnak a betétek? Fémes súrlódó hangot, mint a G-Astráknál? (Tudnillik Opeleket árultam egy időben és ezt onnan tudom)
És ha veszek ,akkor gyárit vegyek, vagy ugy.? A Várna utcában láttam ugy. 6000-ért a gyári meg 9000körül mozog..
Köszi a választ előre is !
cső
Az elsők kopásjelzősök. Olyan súrlódós fajta.
Én inkább megnézném őket. Nem nagy meló.
Várna utcai utángyártott nekem nagyon nem jött be. Bár az nem mostanában volt, és ráadásul ennél sokkal olcsóbban adta a Krisztián.
Tehát nem feltétlen ugyan arról van szó.
Fékbetét ügyben keresheted Pittikét is (olajport).
Nekem a 6EFt-os van bent ami akkor még 5 volt.Hátsó gyári de nubira 3-é átalakitva.Nekem nincs gond vele és a fékhatás is jó.Még Janinak van ilyen de neki is jó ugy tudom.
Nekem hátul még gyári van (117ekm), elöl meg valami amerikai 4500Ft (2008-ban) volt.
« Utoljára szerkesztve: 2010. Október 08. - 21:27:16 írta Jani » Naplózva


LPG
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #265 Dátum: 2010. Október 09. - 17:33:31 »

Sziasztok!

Gyors kérdésem lenne..
5ajtós 1.4-es Lökettimben 53 000km van. A fékbetétek még gyáriak tuti!
Ezek kopásjelzővel ellátott betétek? És milyen hangot hallok ha cserére szorulnak a betétek? Fémes súrlódó hangot, mint a G-Astráknál? (Tudnillik Opeleket árultam egy időben és ezt onnan tudom)
És ha veszek ,akkor gyárit vegyek, vagy ugy.? A Várna utcában láttam ugy. 6000-ért a gyári meg 9000körül mozog..
Köszi a választ előre is !
cső
Sajnos leginkább csak lehúzott ablaknál hallod és nem akkor amikor fékezel, hanem pont akkor amikor nem. Halk karistoló, sziszegő-cicergő hang. Inkább az szokta hallani, aki a kocsi mellett áll amikor elindulsz... Mosolyog
Naplózva

Pittike
bzs198
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)


« Hozzászólás #266 Dátum: 2010. Október 10. - 16:02:41 »

hmm köszi szépen a kommenteket..
Maradok a szemrevételezésnél az a tuti!  Mosolyog
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #267 Dátum: 2010. Október 11. - 21:14:51 »

hmm köszi szépen a kommenteket..
Maradok a szemrevételezésnél az a tuti!  Mosolyog
Mindet nézd meg, mert soxor nem egyformán kopnak! Kacsint
Naplózva

Pittike
bzs198
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)


« Hozzászólás #268 Dátum: 2010. Október 12. - 11:17:09 »

Nos átdobattam a téli gumikat és meglestem a fékbetéteket is egyúttal...
Az elsők nagyon szépek, és kopásjelző is van benne tuti!!  Mosolyog
Jó 5mm-es a kopásjelzőtől számolva, ezekkel sztem áttelelek!
A hátsók is rendben vannak, de azok úgyis tovább bírják azt mondják...
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #269 Dátum: 2010. Október 12. - 12:12:18 »

Nos átdobattam a téli gumikat és meglestem a fékbetéteket is egyúttal...
Az elsők nagyon szépek, és kopásjelző is van benne tuti!!  Mosolyog
Jó 5mm-es a kopásjelzőtől számolva, ezekkel sztem áttelelek!
A hátsók is rendben vannak, de azok úgyis tovább bírják azt mondják...
Igen csak én voltam kivétel eddig. Vigyorog
Naplózva

06 70/22 11 222
Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 63   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!