Krisz
|
 |
« Hozzászólás #255 Dátum: 2010. Október 06. - 18:30:22 » |
|
Nos, nem idézem fel a Döme féle dolgot végig, mert nem ez most a lényeg, akit érdekel olvassa vissza. Beszéltem Rudival, már hallott a dologról. Egy biztos, hogy a betét csere után, volt műszaki vizsga, ahol tökéletes volt a fékrendszer, tehát nem volt féloldalas, nem fogott az egyik állandóan, ez biztos, az NKH-nál ott a dokumentum. Azóta volt Sebikénél fékolaj cserén, nem jelzett hibát. Az a fránya csavar meg szereléstől nem görbülhet el, nincs mitől, mer akkor be sem lehetett volna hajtani. Az csak futóművet ért ütéstől deformálódhatott, ami teljesen érthető a magyar utakat ismerve. Szó, mi szó, ezzel együtt megnéznék a hibás alkatrészeket, és abból talán ki lehet okoskodni a hiba kiváltóját. Nem valószínű, hogy szerelési hiba okozta a csavar elgörbülését.
Rudi üzeni minden klubtársnak! Ha bárminemű vélt, vagy valós hibára gondol valaki, jelezze, mert mind a munkára, mind a beépített alkatrészre természetesen GARANCIÁT vállalnak, és a dolgot orvosolják, természetesen. Csak szólni kell! Nem járhat senki sem pórul náluk, ez elvi kérdés.
Én nem gondolom hogy a Rudiéknál gőrbült volna el a csavar.Nincs az a szerelő aki igy kiengedné a műhelyből az autót ha netán hibázott volna.Főleg nem egy klubbos autót!!!!!!!!!!!!!!Itt valami más történt.Gondolok itt a felpattanó kövekre amit a kerék ver ki maga alól.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222 
|
|
|
Döme
|
 |
« Hozzászólás #256 Dátum: 2010. Október 07. - 07:34:44 » |
|
Nos, nem idézem fel a Döme féle dolgot végig, mert nem ez most a lényeg, akit érdekel olvassa vissza. Beszéltem Rudival, már hallott a dologról. Egy biztos, hogy a betét csere után, volt műszaki vizsga, ahol tökéletes volt a fékrendszer, tehát nem volt féloldalas, nem fogott az egyik állandóan, ez biztos, az NKH-nál ott a dokumentum. Azóta volt Sebikénél fékolaj cserén, nem jelzett hibát. Az a fránya csavar meg szereléstől nem görbülhet el, nincs mitől, mer akkor be sem lehetett volna hajtani. Az csak futóművet ért ütéstől deformálódhatott, ami teljesen érthető a magyar utakat ismerve. Szó, mi szó, ezzel együtt megnéznék a hibás alkatrészeket, és abból talán ki lehet okoskodni a hiba kiváltóját. Nem valószínű, hogy szerelési hiba okozta a csavar elgörbülését.
Rudi üzeni minden klubtársnak! Ha bárminemű vélt, vagy valós hibára gondol valaki, jelezze, mert mind a munkára, mind a beépített alkatrészre természetesen GARANCIÁT vállalnak, és a dolgot orvosolják, természetesen. Csak szólni kell! Nem járhat senki sem pórul náluk, ez elvi kérdés.
Én nem gondolom hogy a Rudiéknál gőrbült volna el a csavar.Nincs az a szerelő aki igy kiengedné a műhelyből az autót ha netán hibázott volna.Főleg nem egy klubbos autót!!!!!!!!!!!!!!Itt valami más történt.Gondolok itt a felpattanó kövekre amit a kerék ver ki maga alól. Gidy, köszönöm a közbenjárást, és örülök neki, hogy továbbra is bízhatok Rudiékban, és annak, hogy mindenben próbálnak megoldást találni. Amint alkalmam lesz rá, személyesen is beszélek vele a kálváriámról.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
 |
« Hozzászólás #257 Dátum: 2010. Október 07. - 12:29:03 » |
|
Egy érdekesség Döme kálváriájához. Volt bent Rudinál egy VW Caddy furgon. Látszólag semmi baja, gumik, felnik tökéletesek, mégis valami nem volt oké a futóművel, egy úthiba után. Nos, majdnem minden része sérült a futóműnek, sérült a doblemez, a gólyaláb, a kormány összekötő, lengéscsillapító, fék, stabilizátor, szóval szinte minden, mondom, a kerekek meg jók voltak. A kár közelíti a fél millát! Még szerencse, hogy rendőrt hívott az ügyfél a helyszínre, így van esélye a kártalanításra, ha, és igen ha, ha nem volt kint úthibát jelző veszély tábla. Mert úgy könnyebb utat javítani, hogy kiteszik a táblát, és már ártatlanok az útfenttartók. Röhej! Fel vagyok háborodva! 
|
|
|
Naplózva
|
 Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Yanee
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 451
SW 1,6 Elite
|
 |
« Hozzászólás #258 Dátum: 2010. Október 07. - 13:10:19 » |
|
Nos igen... Erről ez jut eszembe: Ha elütöd a vaddisznót és volt őzikés tábla, akkor te vagy a bűnös, ha nem volt tábla, akkor fordulj bizalommal (és rendőrségi jegyzőkönyvel+ügyvéddel) a területileg illetékes vadásztársasághoz. Jah: és bele is döglik, azaz nem szalad el! (...és direkt nem nyuszit írtam. )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
 |
« Hozzászólás #259 Dátum: 2010. Október 07. - 20:59:48 » |
|
... Az a fránya csavar meg szereléstől nem görbülhet el, nincs mitől, mer akkor be sem lehetett volna hajtani. Az csak futóművet ért ütéstől deformálódhatott, ami teljesen érthető a magyar utakat ismerve. ...
Már hogyne görbülhetett volna el szerelés közben? CSAK akkor görbülhetett el. Persze ne értsetek félre nem akarok senkit vádolni, akár korábban mások is szedhették szét a féket (pl. tisztítás, ellenőrzés, stb.) A menetet nem tudod ferdén bekapatni mert akkor tönkre is teszed betekerés közben, de a csavar attól még feszülhetett, hogy a menet jó kapott be. A futóművet nehéz lenne úgy megütni (pláne az út felől a keréken keresztül), hogy a féknyereg csavarja hajoljon el, ezt gondoljátok végig. Az a csavar nem tart terhet, csak a féknyerget fogja.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
Döme
|
 |
« Hozzászólás #260 Dátum: 2010. Október 08. - 11:31:51 » |
|
... Az a fránya csavar meg szereléstől nem görbülhet el, nincs mitől, mer akkor be sem lehetett volna hajtani. Az csak futóművet ért ütéstől deformálódhatott, ami teljesen érthető a magyar utakat ismerve. ...
Már hogyne görbülhetett volna el szerelés közben? CSAK akkor görbülhetett el. Persze ne értsetek félre nem akarok senkit vádolni, akár korábban mások is szedhették szét a féket (pl. tisztítás, ellenőrzés, stb.) A menetet nem tudod ferdén bekapatni mert akkor tönkre is teszed betekerés közben, de a csavar attól még feszülhetett, hogy a menet jó kapott be. A futóművet nehéz lenne úgy megütni (pláne az út felől a keréken keresztül), hogy a féknyereg csavarja hajoljon el, ezt gondoljátok végig. Az a csavar nem tart terhet, csak a féknyerget fogja. Srácok, az az igazság, hogy ahány szerelő, annyi vélemény. Mivel én nem értek, hozzá, bármilyen meggyőzően előadott érvet el tudok fogadni. Amekkora feneke lett az ügyemnek, már régen nem ér annyit ez a 40 rugó.... Inkább csak az igazságérzetemet piszkálja ez az egész.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bzs198
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 117
1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)
|
 |
« Hozzászólás #261 Dátum: 2010. Október 08. - 13:24:36 » |
|
Sziasztok!
Gyors kérdésem lenne.. 5ajtós 1.4-es Lökettimben 53 000km van. A fékbetétek még gyáriak tuti! Ezek kopásjelzővel ellátott betétek? És milyen hangot hallok ha cserére szorulnak a betétek? Fémes súrlódó hangot, mint a G-Astráknál? (Tudnillik Opeleket árultam egy időben és ezt onnan tudom) És ha veszek ,akkor gyárit vegyek, vagy ugy.? A Várna utcában láttam ugy. 6000-ért a gyári meg 9000körül mozog.. Köszi a választ előre is ! cső
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
 |
« Hozzászólás #262 Dátum: 2010. Október 08. - 19:10:49 » |
|
Sziasztok!
Gyors kérdésem lenne.. 5ajtós 1.4-es Lökettimben 53 000km van. A fékbetétek még gyáriak tuti! Ezek kopásjelzővel ellátott betétek? És milyen hangot hallok ha cserére szorulnak a betétek? Fémes súrlódó hangot, mint a G-Astráknál? (Tudnillik Opeleket árultam egy időben és ezt onnan tudom) És ha veszek ,akkor gyárit vegyek, vagy ugy.? A Várna utcában láttam ugy. 6000-ért a gyári meg 9000körül mozog.. Köszi a választ előre is ! cső
Az elsők kopásjelzősök. Olyan súrlódós fajta. Én inkább megnézném őket. Nem nagy meló. Várna utcai utángyártott nekem nagyon nem jött be. Bár az nem mostanában volt, és ráadásul ennél sokkal olcsóbban adta a Krisztián. Tehát nem feltétlen ugyan arról van szó. Fékbetét ügyben keresheted Pittikét is (olajport).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
 |
« Hozzászólás #263 Dátum: 2010. Október 08. - 20:07:46 » |
|
Sziasztok!
Gyors kérdésem lenne.. 5ajtós 1.4-es Lökettimben 53 000km van. A fékbetétek még gyáriak tuti! Ezek kopásjelzővel ellátott betétek? És milyen hangot hallok ha cserére szorulnak a betétek? Fémes súrlódó hangot, mint a G-Astráknál? (Tudnillik Opeleket árultam egy időben és ezt onnan tudom) És ha veszek ,akkor gyárit vegyek, vagy ugy.? A Várna utcában láttam ugy. 6000-ért a gyári meg 9000körül mozog.. Köszi a választ előre is ! cső
Az elsők kopásjelzősök. Olyan súrlódós fajta. Én inkább megnézném őket. Nem nagy meló. Várna utcai utángyártott nekem nagyon nem jött be. Bár az nem mostanában volt, és ráadásul ennél sokkal olcsóbban adta a Krisztián. Tehát nem feltétlen ugyan arról van szó. Fékbetét ügyben keresheted Pittikét is (olajport). Nekem a 6EFt-os van bent ami akkor még 5 volt.Hátsó gyári de nubira 3-é átalakitva.Nekem nincs gond vele és a fékhatás is jó.Még Janinak van ilyen de neki is jó ugy tudom.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222 
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #264 Dátum: 2010. Október 08. - 21:23:53 » |
|
Sziasztok!
Gyors kérdésem lenne.. 5ajtós 1.4-es Lökettimben 53 000km van. A fékbetétek még gyáriak tuti! Ezek kopásjelzővel ellátott betétek? És milyen hangot hallok ha cserére szorulnak a betétek? Fémes súrlódó hangot, mint a G-Astráknál? (Tudnillik Opeleket árultam egy időben és ezt onnan tudom) És ha veszek ,akkor gyárit vegyek, vagy ugy.? A Várna utcában láttam ugy. 6000-ért a gyári meg 9000körül mozog.. Köszi a választ előre is ! cső
Az elsők kopásjelzősök. Olyan súrlódós fajta. Én inkább megnézném őket. Nem nagy meló. Várna utcai utángyártott nekem nagyon nem jött be. Bár az nem mostanában volt, és ráadásul ennél sokkal olcsóbban adta a Krisztián. Tehát nem feltétlen ugyan arról van szó. Fékbetét ügyben keresheted Pittikét is (olajport). Nekem a 6EFt-os van bent ami akkor még 5 volt.Hátsó gyári de nubira 3-é átalakitva.Nekem nincs gond vele és a fékhatás is jó.Még Janinak van ilyen de neki is jó ugy tudom. Nekem hátul még gyári van (117ekm), elöl meg valami amerikai 4500Ft (2008-ban) volt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Október 08. - 21:27:16 írta Jani »
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
Pittike
|
 |
« Hozzászólás #265 Dátum: 2010. Október 09. - 17:33:31 » |
|
Sziasztok!
Gyors kérdésem lenne.. 5ajtós 1.4-es Lökettimben 53 000km van. A fékbetétek még gyáriak tuti! Ezek kopásjelzővel ellátott betétek? És milyen hangot hallok ha cserére szorulnak a betétek? Fémes súrlódó hangot, mint a G-Astráknál? (Tudnillik Opeleket árultam egy időben és ezt onnan tudom) És ha veszek ,akkor gyárit vegyek, vagy ugy.? A Várna utcában láttam ugy. 6000-ért a gyári meg 9000körül mozog.. Köszi a választ előre is ! cső
Sajnos leginkább csak lehúzott ablaknál hallod és nem akkor amikor fékezel, hanem pont akkor amikor nem. Halk karistoló, sziszegő-cicergő hang. Inkább az szokta hallani, aki a kocsi mellett áll amikor elindulsz... 
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
bzs198
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 117
1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)
|
 |
« Hozzászólás #266 Dátum: 2010. Október 10. - 16:02:41 » |
|
hmm köszi szépen a kommenteket.. Maradok a szemrevételezésnél az a tuti! 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
 |
« Hozzászólás #267 Dátum: 2010. Október 11. - 21:14:51 » |
|
hmm köszi szépen a kommenteket.. Maradok a szemrevételezésnél az a tuti!  Mindet nézd meg, mert soxor nem egyformán kopnak! 
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
bzs198
Teljes tag
 
Nem elérhető
Hozzászólások: 117
1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)
|
 |
« Hozzászólás #268 Dátum: 2010. Október 12. - 11:17:09 » |
|
Nos átdobattam a téli gumikat és meglestem a fékbetéteket is egyúttal... Az elsők nagyon szépek, és kopásjelző is van benne tuti!!  Jó 5mm-es a kopásjelzőtől számolva, ezekkel sztem áttelelek! A hátsók is rendben vannak, de azok úgyis tovább bírják azt mondják...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
 |
« Hozzászólás #269 Dátum: 2010. Október 12. - 12:12:18 » |
|
Nos átdobattam a téli gumikat és meglestem a fékbetéteket is egyúttal... Az elsők nagyon szépek, és kopásjelző is van benne tuti!!  Jó 5mm-es a kopásjelzőtől számolva, ezekkel sztem áttelelek! A hátsók is rendben vannak, de azok úgyis tovább bírják azt mondják... Igen csak én voltam kivétel eddig. 
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222 
|
|
|
|