MedveX
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
|
 |
« Hozzászólás #675 Dátum: 2011. Május 26. - 19:59:13 » |
|
Köszönöm a segítséget, ez már jó támpont!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
 |
« Hozzászólás #676 Dátum: 2011. Június 02. - 17:54:32 » |
|
Digit klímásoktól kérdezném:Amikor a szellőzést átállítom belső keringetésre,akkor az a kis motor működésbe lép,csak nem áll meg azon a ponton ahol belülről tudná szívni a levegőt,hanem tovább forog és továbbra is kintről szellőztet(remélem érthető).Volt már valakinek ilyen,vagy lehet ezen állítani?
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
guszesz
|
 |
« Hozzászólás #677 Dátum: 2011. Június 02. - 18:56:54 » |
|
Digit klímásoktól kérdezném:Amikor a szellőzést átállítom belső keringetésre,akkor az a kis motor működésbe lép,csak nem áll meg azon a ponton ahol belülről tudná szívni a levegőt,hanem tovább forog és továbbra is kintről szellőztet(remélem érthető).Volt már valakinek ilyen,vagy lehet ezen állítani?
Azt nem tudom ,hogy lehet e állítani ,de ha kiveszed a kesztyűtartót megtalálod a kis szerkezetet ami működteti a belső keringetést.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
 |
« Hozzászólás #678 Dátum: 2011. Június 02. - 19:00:08 » |
|
Digit klímásoktól kérdezném:Amikor a szellőzést átállítom belső keringetésre,akkor az a kis motor működésbe lép,csak nem áll meg azon a ponton ahol belülről tudná szívni a levegőt,hanem tovább forog és továbbra is kintről szellőztet(remélem érthető).Volt már valakinek ilyen,vagy lehet ezen állítani?
Azt nem tudom ,hogy lehet e állítani ,de ha kiveszed a kesztyűtartót megtalálod a kis szerkezetet ami működteti a belső keringetést. Odáig már eljutottam,meg ki is szedtem de még nem szedtem darabokra.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
 |
« Hozzászólás #679 Dátum: 2011. Június 18. - 20:16:44 » |
|
Utóbbi időben egyre kevésbé használom, ugyanis utolért a klíma panel hibája. Két napja be sem tudom kapcsolni.  Szomszéd! Azért figyelj, mert nekem ugyan nem ég a visszajelző, de kapcsol a klíma, az ablakfűtés, a belső keringetés! Lehet, nálad is működik! 
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
diablo77
|
 |
« Hozzászólás #680 Dátum: 2011. Június 18. - 21:37:26 » |
|
Digit klímásoktól kérdezném:Amikor a szellőzést átállítom belső keringetésre,akkor az a kis motor működésbe lép,csak nem áll meg azon a ponton ahol belülről tudná szívni a levegőt,hanem tovább forog és továbbra is kintről szellőztet(remélem érthető).Volt már valakinek ilyen,vagy lehet ezen állítani?
Azt nem tudom ,hogy lehet e állítani ,de ha kiveszed a kesztyűtartót megtalálod a kis szerkezetet ami működteti a belső keringetést. Odáig már eljutottam,meg ki is szedtem de még nem szedtem darabokra. Hogy vetted észre, hogy nem vált át belső keringetésre?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
 |
« Hozzászólás #681 Dátum: 2011. Június 19. - 10:14:51 » |
|
Digit klímásoktól kérdezném:Amikor a szellőzést átállítom belső keringetésre,akkor az a kis motor működésbe lép,csak nem áll meg azon a ponton ahol belülről tudná szívni a levegőt,hanem tovább forog és továbbra is kintről szellőztet(remélem érthető).Volt már valakinek ilyen,vagy lehet ezen állítani?
Azt nem tudom ,hogy lehet e állítani ,de ha kiveszed a kesztyűtartót megtalálod a kis szerkezetet ami működteti a belső keringetést. Odáig már eljutottam,meg ki is szedtem de még nem szedtem darabokra. Hogy vetted észre, hogy nem vált át belső keringetésre? Hát mikor mész egy füstokádó busz után és átállítod belső keringetésre,akkor továbbra is kapod az arcodba a szmogot.Amúgy darabokra szedtem azt a kis vezérlőt,kipucoltam,mert tocsogott a zsírtól és azóta működik rendesen.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
Zoltán
|
 |
« Hozzászólás #682 Dátum: 2011. Június 20. - 20:27:16 » |
|
Szerintetek létezik hogy nem tud eléggé hűteni a légkondi ha a kűlső hőmérséglet magas? Szombat délfelé a pályán csak langyosat fújt hideg helyett, de este 6 felé már rendesen hűtott. Lehet csak újra kell töltenem? Egy éve töltettem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
 |
« Hozzászólás #683 Dátum: 2011. Június 20. - 20:55:09 » |
|
Szerintetek létezik hogy nem tud eléggé hűteni a légkondi ha a kűlső hőmérséglet magas? Szombat délfelé a pályán csak langyosat fújt hideg helyett, de este 6 felé már rendesen hűtott. Lehet csak újra kell töltenem? Egy éve töltettem.
Évente nem árt megnézetni. Ha nincs elég gáz a rendszerben, akkor ilyen. Meg ha túl sok a gáz, de az meg nem fordulhat elő. Klímahűtőt sem árt időnként kimosni.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
 |
« Hozzászólás #684 Dátum: 2011. Június 20. - 21:16:59 » |
|
Szerintetek létezik hogy nem tud eléggé hűteni a légkondi ha a kűlső hőmérséglet magas? Szombat délfelé a pályán csak langyosat fújt hideg helyett, de este 6 felé már rendesen hűtott. Lehet csak újra kell töltenem? Egy éve töltettem.
Vedd le a hűtőrácsot és mosd át slaggal a klímahűtőt.Nekem is ez volt a baj,azóta már jó(a klímás is ezt csinálja egy tizesért).
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
Yeti
|
 |
« Hozzászólás #685 Dátum: 2011. Június 21. - 12:48:13 » |
|
Utóbbi időben egyre kevésbé használom, ugyanis utolért a klíma panel hibája. Két napja be sem tudom kapcsolni.  Szomszéd! Azért figyelj, mert nekem ugyan nem ég a visszajelző, de kapcsol a klíma, az ablakfűtés, a belső keringetés! Lehet, nálad is működik!  Szétkaptam a panelt, a weboldalon lévő képek alapján kicseréltem a kondit, átforrasztottam pár forrpontot, de semmi változás. Tüzetesebben átnéztem a panelt, és rájöttem, hogy a weboldalon is megjelölt kondinak semmi köze nincs a klímához.   Majd csinálok egy részletes rajzot a panelról, de a lényeg, hogy a ventilátor kapcsoló, a kapcsoló, és a csatlakozónál kell kontakt hibát keresni. A diódák mindegyike IN 4007 típusú, ha valakinek kellene.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Yeti
|
 |
« Hozzászólás #686 Dátum: 2011. Június 21. - 13:16:15 » |
|
Úgy néz ki, hogy megvan a hiba forrása, ugyanis a csatlakozón két pint zárna össze a ventillátor fordulatszabályzója, és az AC kapcsolója, de nem teszi. Párszor össze-vissza összeraktam, de valamikor csak 4-es fokozaton van átmenet. Most kitalálok valamit.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. Június 21. - 14:07:05 írta Yeti »
|
Naplózva
|
|
|
|
Yeti
|
 |
« Hozzászólás #687 Dátum: 2011. Június 21. - 18:05:45 » |
|
Úgy néz ki, hogy megvan a hiba forrása, ugyanis a csatlakozón két pint zárna össze a ventillátor fordulatszabályzója, és az AC kapcsolója, de nem teszi. Párszor össze-vissza összeraktam, de valamikor csak 4-es fokozaton van átmenet. Most kitalálok valamit.
Nah megvan a javítás, jobb mint újkorában. A hiba a ventilátor fordulatszám szabályzónál volt, ugyanis eloxidálódott, bár ezt nem igazán lehetett annyira észrevenni. Műszeres méréssel minden jó volt, de összerakva már nem. Lezsírtalanítottam mindkét felületet, felpolíroztam, adtam neki finoman réz pasztát, összeraktam, és lőn világosság, müxik!  A javítás és hibakeresés viszonylag egyszerű, lesz egy kis időm leírom, rajzolom a menetét, hogy másoknak már sokkal egyszerűbb legyen. 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
guszesz
|
 |
« Hozzászólás #688 Dátum: 2011. Június 21. - 20:32:35 » |
|
Úgy néz ki, hogy megvan a hiba forrása, ugyanis a csatlakozón két pint zárna össze a ventillátor fordulatszabályzója, és az AC kapcsolója, de nem teszi. Párszor össze-vissza összeraktam, de valamikor csak 4-es fokozaton van átmenet. Most kitalálok valamit.
Nah megvan a javítás, jobb mint újkorában. A hiba a ventilátor fordulatszám szabályzónál volt, ugyanis eloxidálódott, bár ezt nem igazán lehetett annyira észrevenni. Műszeres méréssel minden jó volt, de összerakva már nem. Lezsírtalanítottam mindkét felületet, felpolíroztam, adtam neki finoman réz pasztát, összeraktam, és lőn világosság, müxik!  A javítás és hibakeresés viszonylag egyszerű, lesz egy kis időm leírom, rajzolom a menetét, hogy másoknak már sokkal egyszerűbb legyen.  Mi is ezt csináltuk először a panellel de ez nálam nem volt eredményes csak az átforrasztás után működött és szerencsére működik a mai napig. kopp-kopp 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Yeti
|
 |
« Hozzászólás #689 Dátum: 2011. Június 22. - 06:53:12 » |
|
Úgy néz ki, hogy megvan a hiba forrása, ugyanis a csatlakozón két pint zárna össze a ventillátor fordulatszabályzója, és az AC kapcsolója, de nem teszi. Párszor össze-vissza összeraktam, de valamikor csak 4-es fokozaton van átmenet. Most kitalálok valamit.
Nah megvan a javítás, jobb mint újkorában. A hiba a ventilátor fordulatszám szabályzónál volt, ugyanis eloxidálódott, bár ezt nem igazán lehetett annyira észrevenni. Műszeres méréssel minden jó volt, de összerakva már nem. Lezsírtalanítottam mindkét felületet, felpolíroztam, adtam neki finoman réz pasztát, összeraktam, és lőn világosság, müxik!  A javítás és hibakeresés viszonylag egyszerű, lesz egy kis időm leírom, rajzolom a menetét, hogy másoknak már sokkal egyszerűbb legyen.  Mi is ezt csináltuk először a panellel de ez nálam nem volt eredményes csak az átforrasztás után működött és szerencsére működik a mai napig. kopp-kopp  Én is átforrasztotta, minden forrpotot, biztos ami tuti. 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|