cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
 |
« Hozzászólás #1080 Dátum: 2010. Július 18. - 20:47:18 » |
|
Köszi a tippeket! Holnap visszanézek az oldalra! Ja és minél hamarabb megnézetem a lambda szondát. Üdv.
Több levegőt a motornak! Egy K&N sport légszűrő betéttel még próbálkozhatnál szvsz. Én azon gondolkodtam, hogy az odáig rendben, hogy több levegőt a motornak....de a légtömegmérő akkor úgyis több benzinre is ad utasítást az ECU.nak....nem?
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Döme
|
 |
« Hozzászólás #1081 Dátum: 2010. Július 18. - 20:57:11 » |
|
Köszi a tippeket! Holnap visszanézek az oldalra! Ja és minél hamarabb megnézetem a lambda szondát. Üdv.
Több levegőt a motornak! Egy K&N sport légszűrő betéttel még próbálkozhatnál szvsz. Nem segít, nekem is K&N direkt van, de a hibajelenség még megvan. Sőt, előtte nem is volt.  Nekem először 85 000 km-nél körül jött elő a probléma, bár az autót 50 000-rel vettem, tehát az előéletét nem ismerem...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Shark
|
 |
« Hozzászólás #1082 Dátum: 2010. Július 18. - 21:33:12 » |
|
Köszi a tippeket! Holnap visszanézek az oldalra! Ja és minél hamarabb megnézetem a lambda szondát. Üdv.
Több levegőt a motornak! Egy K&N sport légszűrő betéttel még próbálkozhatnál szvsz. Én azon gondolkodtam, hogy az odáig rendben, hogy több levegőt a motornak....de a légtömegmérő akkor úgyis több benzinre is ad utasítást az ECU.nak....nem? De nem csak egy bizonyos határig? A chiptuning pedig ezt a határt módosítja...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
 |
« Hozzászólás #1083 Dátum: 2010. Július 18. - 21:45:20 » |
|
Kecskeméti vagyok. Egyébként próbálkoztam STP-vel, Spurival, és valami Grun.....al. (A nevét nem tudom) Ugyanúgy jöttek a hibák.A lambda szonda viszont érdekes felvetés, erre nem gondoltam. Csak azt nem értem a szervizben miért nem csinálják meg. Mindig ködösítenek, hogy most ez a baj, meg aztán az a baj. Miért nem tudják kicserélni amit ki kell???!!!  Mert többségükben- tisztelet a kivételnek, nem ismerik a típust.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
sebijoe
|
 |
« Hozzászólás #1084 Dátum: 2010. Július 19. - 07:00:19 » |
|
Kecskeméti vagyok. Egyébként próbálkoztam STP-vel, Spurival, és valami Grun.....al. (A nevét nem tudom) Ugyanúgy jöttek a hibák.A lambda szonda viszont érdekes felvetés, erre nem gondoltam. Csak azt nem értem a szervizben miért nem csinálják meg. Mindig ködösítenek, hogy most ez a baj, meg aztán az a baj. Miért nem tudják kicserélni amit ki kell???!!!  Mert többségükben- tisztelet a kivételnek, nem ismerik a típust. Igen mert az opelesek nyakába varrták sok helyen és azóta is nyűgként kezelik a mi márkánkat!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
 |
« Hozzászólás #1085 Dátum: 2010. Július 19. - 13:47:11 » |
|
Köszi a kérdéseket! Gyakorlatilag megcsináltam minden módosítást, amit a fórumon olvastam. Gyertya:NGK BKR6E11, Benzin:SCHELL 95,(persze már az összes létező kútnál tankoltam) Olaj:5-W30. Most gyári gyertyák vannak, mert ugyanúgy jött a sárga lámpa. A P300-at azért írtam, mert az biztos, hogy többször volt. Nekem meg azt mondták ez EGR hiba.
Nem nagyon értem miért "bolondítjátok" szegényt (meg a szervizek - ja, azt értem). A p300 rendszeres megjelenése egyértelmű jelzés a szelepcsere felé (nem EGR, hanem motor!). Elég sokan tudjuk ezt már.  Semmi köze az EGR hibához. Pláne a Lambda szondához. Persze amikor már nem garanciális a gép ki kell próbálni az összes többi lehetőséget, és bízni kell, hogy segít. Itt a részletes leírás a teendőkről: http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=69&Itemid=68A reményt persze nem kell feladni. Athee kocsiját is sikerült kikezelni a betegségből egy hibakód olvasás+törlés, és a belinkelt oldalon találhatóak végigcsinálásával. Ha Pesten jársz a hibakód kiolvasást el tudod intézni nálam, vagy keresd Horváth Rudiékat (Horváth autóklinika - sajnos nincsenek fent a partnereink között, mert nem küldték el az anyagukat, de többen járnak hozzájuk innen a fórumról, majd ők segítenek a pontos címmel).
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Július 19. - 14:02:34 írta Stocz »
|
Naplózva
|
|
|
|
Domi
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
|
 |
« Hozzászólás #1086 Dátum: 2010. Július 20. - 15:02:37 » |
|
Sziasztok!
Tok uj vagyok a forumon is, meg az oldalon is, a napokban kezdtem ismerkedni az oldallal. Ugy gondoltam h nem regelek, csak olvasgatva a forumon kozvetlenseget, megis igy tettem, ugyanis van par kerdesem.
Tavaj aprilisban vettunk egy hasznalt Lacettit, 2007 szeptember elso forgalomba helyezessel, 26e km-el. Minden tok jol ment, juniusra belekerult majd 4e km tolem, es ekkor jott a 30ezres szerviz. Semmi baja nem volt, tokeletesen, siman ment, fekezett, hutott a klima, ahogy az elvarhato. Ekkor elvittem a szervizbe (Chevrolet Maxabo, a Becsi uti), ez van a legkozelebb. Elvegeztek a szervizt, hazahoztam, minden jo volt, masnapig. Ugyanis masnap reggel beinditom az autot, es vilagit a sarga/check engine / pech lampa. Mondom nembaj, csak km 2x5 km-re kell, ennyit kibir. Elindulok vele, azonban egy bizonyos fordulatszam fole nem volt hajlando menni a motor, hiaba nyomtam felgazt, padlot akarmit...(Asszem 1500 RPM lehetett kb). Az utbol nem lett semmi, tettem egy kort a haz korul es visszaslattyogtam 30-al, epphogy nem lottek le az uton... A tunet pontosan ugy festett hogy vilagitott a lampa es ugye nem ment X fordulat fole, kitarto ''pumpalas'' utan neha meglodult majd visszaszabalyzott. Nagy nehezen masnap eldocogtem a szervizbe, mondtak megcsinaljak. Jo oke elhozom nemvilagit, masnap megint vilagit...Ez igy ment kb egy hetig, minden masnap vittem szervizbe a kocsit, mondtak hogy a lambdaszonda a hibas, 5 nap mulva menjek vissza kicserelik. Okes, visszaszivem. Kicsereltek, aznap delelott jo volt, delutan vilagitott. Masnap vigyem vissza... Visszaviszem, azt mondtak ujrairtak a vezerles szoftveret mostmar jo lesz, kb 2 ora volt. Megyek ki az ugyfelvarobol a SZERVIZ PARKOLOJABA, hogy elvigyem az autot, BEINDITOM, ES MAR VILAGITOTT UJRA. Munkafelvevohoz vissza, mondom mostmar azert ez vicc, valamit csinaljanak vele, mert f***om kivan ezzel. Mondja okes, varjak. Ujabb kb 3-4 ora az ugyfelvaroban (egy **** kv-t nem adtak amugy, semmit, csak varjak fel napokat..). Szolnak mehetek a kocsiert, kerdezem a szervizest hogy mit csinalt a kocsival (addig nem kulonosebben erdekelt mi tortenik a szervizben, csinaljak meg amit kell, nekem meg mukodjon a kocsi). Mondja hogy szetbontotta a kabelt a kompjutertol a szondaig, mostmar jo lesz. Ezzel a kalvariam befejezodott ugyan a szervizben, kb 2-2,5 het alatt. A szerviz elott tokeletes volt az auto (abban a 4 ezer km-ben amit addig en beletettem). Azota eltelt egy ev, es egy ujabb (45ezres) szerviz uott, es most jol megy a kocsi, azota nem volt hibalampa se. Az auto nem rangat (en nem erzem legalabbis), megy, fekez, megall, szoval mukodik. Kerdesem az lenne hogy megis mi lehetett a hibaja? Es mit csinalhattak vele valojaban? Hozzateszem, hogy 95%-ban CSAK varosban hasznalom alt dugokban, 2000 fole szinte sose porog a motor, evi 1-2-3 autopalyazas van benne.
Segitsegeteket elore is koszonve, Domi.
U.i.: Elnezest az ekezetnelkulisegert, de angol billzetes a laptop, ezert nem tudok irni ekezetes betuket.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. Július 20. - 15:13:58 írta Domi »
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #1087 Dátum: 2010. Július 20. - 19:32:41 » |
|
Sziasztok!
Tok uj vagyok a forumon is, meg az oldalon is, a napokban kezdtem ismerkedni az oldallal. Ugy gondoltam h nem regelek, csak olvasgatva a forumon kozvetlenseget, megis igy tettem, ugyanis van par kerdesem.
Tavaj aprilisban ................
Lehetséges, hogy csak valami kontakthiba volt, amit nem tudtak egyből megtalálni. A szondacsere és a szoftver frissítés, meg csak próbálkozás volt.
|
|
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
Komis
|
 |
« Hozzászólás #1088 Dátum: 2010. Július 20. - 19:59:58 » |
|
Sziasztok!
Tok uj vagyok a forumon is, meg az oldalon is, a napokban kezdtem ismerkedni az oldallal. Ugy gondoltam h nem regelek, csak olvasgatva a forumon kozvetlenseget, megis igy tettem, ugyanis van par kerdesem.
Tavaj aprilisban ................
Lehetséges, hogy csak valami kontakthiba volt, amit nem tudtak egyből megtalálni. A szondacsere és a szoftver frissítés, meg csak próbálkozás volt. Vagy kaptál egy másik Lacettit átrendszámozva! 
|
|
|
Naplózva
|
MINDEN -AMIT ELOLVASOL- FELHASZNÁLHATÓ ELLENED!
|
|
|
Stocz
|
 |
« Hozzászólás #1089 Dátum: 2010. Július 21. - 13:31:31 » |
|
Én inkább azt kérdezném tőled, hogy ha ilyen kálváriát jártál meg náluk akkor miért oda vitted újra?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Domi
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
|
 |
« Hozzászólás #1090 Dátum: 2010. Július 22. - 21:20:04 » |
|
Azert mert ez van legkozelebb es az ido szamomra kritikus fontossagu. De a legutobbi szerviznel mar vegig ott voltam a kocsi mellett, nem mintha igy nem tudnanak atvagni de legalabb lattam h az olajakat a szuroket meg a fekbeteteket kicserelik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
 |
« Hozzászólás #1091 Dátum: 2010. Július 23. - 19:03:31 » |
|
Azert mert ez van legkozelebb es az ido szamomra kritikus fontossagu. De a legutobbi szerviznel mar vegig ott voltam a kocsi mellett, nem mintha igy nem tudnanak atvagni de legalabb lattam h az olajakat a szuroket meg a fekbeteteket kicserelik.
A Chevy Gombos sincs messze - III. Rákóczi út. Régebben (pár éve, mikor még külön telephelyen volt a Chevy és garanciásak voltak az autók  ) jártunk oda egy páran. Lehet, megért volna egy próbát. Persze azóta sokat változott az ott dolgozók összetétele, és Ők sem voltak superman-ek, de egy próbát talán megért volna.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladlac
|
 |
« Hozzászólás #1092 Dátum: 2010. Augusztus 07. - 15:36:30 » |
|
Azert mert ez van legkozelebb es az ido szamomra kritikus fontossagu. De a legutobbi szerviznel mar vegig ott voltam a kocsi mellett, nem mintha igy nem tudnanak atvagni de legalabb lattam h az olajakat a szuroket meg a fekbeteteket kicserelik.
A Chevy Gombos sincs messze - III. Rákóczi út. Régebben (pár éve, mikor még külön telephelyen volt a Chevy és garanciásak voltak az autók  ) jártunk oda egy páran. Lehet, megért volna egy próbát. Persze azóta sokat változott az ott dolgozók összetétele, és Ők sem voltak superman-ek, de egy próbát talán megért volna. Már nem az igazi a "Gombos" sajna. Elöttem leszerepeltek. Garba nem tudták kicserélni a külső tükör alatt lévő kettérepedt műanyaglapocskát, csúnyán elhajtottak. Kilincset is alig akarták fényezni. Pusztulat lett, Én oda soha többet !!!!!!!!!
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
Krisz
|
 |
« Hozzászólás #1093 Dátum: 2010. Augusztus 07. - 19:17:41 » |
|
Azert mert ez van legkozelebb es az ido szamomra kritikus fontossagu. De a legutobbi szerviznel mar vegig ott voltam a kocsi mellett, nem mintha igy nem tudnanak atvagni de legalabb lattam h az olajakat a szuroket meg a fekbeteteket kicserelik.
A Chevy Gombos sincs messze - III. Rákóczi út. Régebben (pár éve, mikor még külön telephelyen volt a Chevy és garanciásak voltak az autók  ) jártunk oda egy páran. Lehet, megért volna egy próbát. Persze azóta sokat változott az ott dolgozók összetétele, és Ők sem voltak superman-ek, de egy próbát talán megért volna. Már nem az igazi a "Gombos" sajna. Elöttem leszerepeltek. Garba nem tudták kicserélni a külső tükör alatt lévő kettérepedt műanyaglapocskát, csúnyán elhajtottak. Kilincset is alig akarták fényezni. Pusztulat lett, Én oda soha többet !!!!!!!!! Pü-ben ird meg mi a gond hátha tudok segiteni.Bár még igen ifju vagyok a cégnél.Chevrolett gyulainál.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222 
|
|
|
Beren
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
|
 |
« Hozzászólás #1094 Dátum: 2010. Augusztus 13. - 09:29:05 » |
|
Üdv mindenkinek! Akadt egy "kis" problémám egy négy éves, kb. 80 ezret futott, 1.6-os kombi Lacettivel. A torpanásos probléma miatt ledugóztam az AGR szelepet kb. 2 éve, ez akkor megoldotta a problémát. Viszont most újra előjött a dolog, eddig kétszer, de sokkal durvábban. Először olyan másfél hete, olyan 80-as tempónál, ötösben éreztem, hogy egyszer csak hiba nyomom a gázt, az autó lassul, a motor meg mintha le akarna fulladni. Ez néhány másodperc múlva megszűnt, mintha semmi sem történt volna. Visszajelzés semmi, pániklámpa nem világít. Azt gondoltam, hogy esetleg valami dzsuva került a benzinbe, vagy a kipufogóba, úgyhogy meghajtottam egy kicsit magas fordulatszámon, aztán gond nélkül közlekedtem tegnapig. Tegnap viszont megint előjött a dolog, most olyan 20-as tempónál kettesben, a jelenség ugyanez. Adalék információk. Most néztem az AGR szelepet, a dugó (a lemez) hibátlan (kicsit ugye kormos volt, de megpucoltam). Tankolni gyakorlatilag évek óta egy helyen tankolok, még sosem volt semmi gond a benzinnel (persze ez nem zárja ki, hogy most legyen, de kicsi a valószínűsége). A kocsit rendszeresen viszem a kötelező szervizekre (a szervizzel eddig semmi gondom nem volt, elég korrektek, bár drágák), a kötelező dolgokon kívül eddig semmit sem kellett csinálni a kocsin. Azt nem hiszem, hogy a kocsi ezzel jelezné, hogy ideje lenne lemosni... (  ) Viszont ha ez a hiba mondjuk előzés közben jön össze, az nem túl szerencsés... Van valami ötlete bárkinek? Beren
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|